اقامتی رویایی در بهترین هتل‌های ساحلی پافوس قبرس

جاذبه‌های گردشگری اروپا
اقامتی رویایی در بهترین هتل‌های ساحلی پافوس قبرس

قبرس کشوری جزیره‌ای و زیبا است که با سواحل ماسه سفید و درختان سبز زیتون محاصره شده است. هر سمتی از این جزیره را پیش بگیرید جز زیبایی هیچ چیز دیگری نمی‌بینید. یکی از مهم‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای زیبا و ساحلی آن پافوس است که در تمام طول سال میزبان گردشگرانی از سراسر دنیا است. همچنین پافوس پر از میراث تاریخی بوده و با مجموعه ارزشمند تاریخی و طبیعی به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است. در تور قبرس شما را دعوت می‌کنیم تا در بهترین هتل‌های ساحلی پافوس اقامت داشته باشید.

 

Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa

اتاق‌های لوکس و مجلل این هتل با تراسی رو به دریا و کوهستان و منظره‌ای دیدنی به مهمانان ارائه می‌شود. به علاوه آن‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع هوا و یخچال کوچک هستند و سرویس بهداشتی رایگان و سشوار را در حمام‌های اختصاصی لوکس ارائه می‌دهند. گزینه‌های غذاخوری در طول تابستان شامل یک رستوران بین المللی سبک بوفه، یک کافه یونانی و همچنین رستوران آسیایی می‌شود. شما می‌توانید از نوشیدنی در یکی از کافه‌ها لذت ببرید و صبحانه قبرسی را همانجا در هتل میل کنید. به علاوه مرکز اسپا با استخر سرپوشیده دارای سونا، وان آبگرم و سالن بدنسازی است که می‌توانید از آن‌ها به صورت رایگان استفاده کنید. خدمات دیگر شامل درمان‌های بدن و صورت، آرایشگاه و سالن زیبایی نیز می‌شود. برای سوزاندن کالری بیشتر می‌توانید از زمین اسکواش در محل یا ۲ زمین گلف ۱۸ گودی و واگن برقی واقع در نزدیکی هتل دیدن کنند.

 

گشتی در زیباترین نقاط قبرس

Leonardo Plaza Cypria Maris

  • آدرس: 10, Theas Afroditis Avenue, Yeroskipou, 8204 Paphos, Cyprus

 

Amphora Hotel & Suites

این اقامتگاه منظره‌ی ابدی از دریا را در میان باغ‌های زیبا فراهم می‌کند و شامل استخر، رستوران و لژ بار است. به جز این جاهای دیدنی اصلی مثل قلعه و بندر پافوس در فاصله کمی پیاده روی قرار دارند. تمامی اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های آمفورا با ظرافت مبله شده و بالکن اختصاصی دارند. همه آن‌ها به یک تلویزیون صفحه تخت مجهز به ماهواره، کتری برقی و تهویه مطبوع هوا ارائه می‌شوند و در حمام اختصاصی آن‌ها، دمپایی و لوازم آرایش رایگان قرار داده شده است. از غذاهای سنتی و خوشمزه قبرسی و همینطور غذاهای بین‌المللی در رستوران هتل لذت ببرید و یا با کوکتل در لژ استراحت کنید. یک بار استخر نیز در ماه‌های تابستان فعالیت می‌کند و صبحانه آمریکایی نیز هر روز صبح سرو می‌شود.

 Amphora Hotel

  • آدرس: 48, Poseidonos Avenue, 8042 Paphos, Cyprus

 

Queens Bay Hotel

کویینز بی هتلی ۴ ستاره در دو قدمی دریا است که با استخرهای چندگانه رو باز منظره‌ای دیدنی از تراس اتاق‌تان مقابل چشمان شما ارائه می‌دهد. این هتل در خلیجی دنج واقع شده و با امکانات لوکسی مثل زمین تنیس با نورافکن و اتاق تناسب اندام با سونا، اینترنت رایگان و باغ‌هایی که تا ساحل کشیده شده‌اند از شما میزبانی می‌کند. در حالی که بالکن‌ها اتاق‌ها منظره‌ای از مزارع موز و باغ انگور یا دریای مدیترانه را ارائه می‌دهند در داخل مانند هر هتل دیگری دارای تلوزیون فلت و حمام اختصاصی هستند. به علاوه به جز استخر که منظره پانارومایی از غروب خورشید ارائه می‌دهد شما می‌توانید در سونا استراحت کنید و یا مهارت‌های خود را درتنیس روی میز و تیراندازی با کمان تجربه محک بزنید.

 

هزینه‌ی سفری ارزان به قبرس چقدر است؟

Queens Bay Hotel

  • آدرس: Coral Bay Road, 8574 Paphos, Cyprus

 

Capital Coast Resort And Spa

این اقامتگاه ساحلی نیز از هتل‌های ۴ ستاره و بسیار محبوب پافوس است که اگر سایت بوکینگ را برای این هتل جستجو کنید تعداد زیاد نظرات مثبت توجه شما را جلب خواهد کرد. در این هتل اسپا با وان آبگرم، حمام، سونا و خدمات ماساژ ارائه می‌شود که همین ها به تنهایی تعطیلات شما را خواهند ساخت. در حالی که اتاق‌های مهمان ارای دکوراسیونی روشن و مدرن و زیبا هستند، بعضی از آن‌ها شامل یک آشپزخانه کاملا مجهز با اجاق گاز و ماشین ظرفشویی هستند. یک اتاق نشیمن بزرگ مجهز به تلویزیون ماهواره ای با و دی وی دی پلیر نیز در تمامی آن‌ها ارائه شده است. شما در رستوران این هتل می‌توانید از غذاهای بین‌المللی و محلی نوش جان کنید و به کافه کنار استخر بروید و با منظره بی‌بدیل دریا از نوشیدنی‌های خنک لذت ببرید. تصیه می‌کنیم حتما صبح را با صبحانه قبرسی در هتل آغاز کنید. این استراحتگاه با ۲ استخر، سالن بدن سازی و زمین تنیس مجموعه‌ای از فعالیت‌های سرگرمی و ورزشی را ارائه می‌دهد به علاوه در صورت علاقه به تفریحات لوکس‌تر خدمات سواحل غواصی و اسنورکلینگ در نزدیکی ساحل موجود است.

 

هتل‌های ارزان قبرس برای اقامتی مقرون به صرفه

Capital Coast Resort

  • آدرس: 69, Tombs of the Kings Avenue, 8060 Paphos, Cyprus
۲۳ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران