معرفی بهترین بوتیک هتل‌های قبرس

جاذبه‌های گردشگری اروپا
معرفی بهترین بوتیک هتل‌های قبرس

وقتی به تور قبرس می‌روید، زمان کمی را در هتل می‌گذرانید و بیشتر در سواحل زیبای این کشور، در حال قایق سواری، شرکت در فستیوال‌ها، وقت گذرانی در کافه‌ها و رستوران‌ها و گشت و گذار در طبیعت خواهید بود. هوای جذاب قبرس چنین چیزی را می‌طلبد و حتی خیلی از کافه‌ها و رستوران‌ها نیز شما را در فضایی باز و دلچسب خواهند نشاند. با این حال انتخاب یک هتل مناسب یکی از واجبات سفر به شمار می‌رود و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در قبرس، بوتیک هتل‌های جذاب این مقصد گردشگری خواهد بود. بوتیک هتل‌های مدرن و زیبایی که امروز چند نمونه از آن‌ها را در سفر با تور قبرس به شما معرفی می‌کنیم.

 

هتل سر پائول (Sir Paul Hotel)

این هتل فوق‌العاده زیبا در یک بنای قدیمی متعلق به قرن ۱۹ میلادی در قلب لیماسول (Limassol) واقع شده است. بنای زیبایی که زمانی شهرداری شهر به حساب می‌آمد و حالا با بازسازی‌های بزرگ به یک بوتیک هتل دنج و جذاب بدل شده که اقامتی بسیار خوب را در قبرس برایتان رقم خواهد زد. با توجه به موقعیت مکانی هتل سر پائول، همه چیز در دسترس شما خواهد بود. این هتل در سال ۲۰۱۸ شروع به کار کرده و دارای ۲۲ اتاق است که هر کدام با دیگری متفاوت بوده و با توجه به این که دارایی خانواده‌ای معروف محسوب می‌شود، به این نام خوانده می‌شود.

 

تفریحات شبانه در لیماسول، قبرس

Sir Paul Hotel

 جذابیت این هتل به باغ فوق‌العاده زیبا با درختان زیتون و انواع گل‌ها در اطرافش بوده که پشت اتاق‌های هتل قرار گرفته‌اند و مهمانان این مجموعه، می‌توانند از قدم زدن در آن‌جا و نشستن زیر سایه درختان لذت ببرند. بخش زیادی از بنای سنگی اصلی ساختمان حفظ شده و داخل اتاق‌ها نیز در عین تجمل و زیبایی، مدرن و مینیمالیستی نیز هستند.در کنار اتاق‌های زیبا و بزرگ، طراحی چوبی و امکانات رفاهی بسیار خوب، مجموعه بوتیک هتل سر پائول دارای یک رستوران و بار بوده که البته اگر قصد خوردن غذا در این مکان‌ها را دارید، بهتر است از روز قبل برای خود جا رزرو کنید.

Sir Paul Hotel

  • آدرس: 5A, Ifigeneias street, 3036 Limassol
  • شماره تماس: 0035725755454

 

هتل لوکال (Lokàl Hotel)

این هتل کوچک در لارکانا (Larnaca) یکی از زیباترین اقامتگاه‌های قرس به شمار می‌رود که حس و حال کلاسیک در کنار تکنولوژی‌های مدرن به کار رفته در آن و طراحی داخل آن شما را سر شوق می‌آورد. بنای هتل نزدیک به کلیسای سنت لازاروس (St. Lazarus) و یک قلعه قرون وسطایی در مرکز شهر واقع شده و بنای آن نیز در واقع یک عمارت قرن هجدهمی است که به خوبی مرمت و بازسازی شده است. کلیت هتل از دو بنای سنگی درست شده که یک پل شیشه‌ای آن‌ها را به هم متصل کرده است. از جذابیت‌های این هتل حفظ قوس‌های چوبی و کف پوش اصیل بنا بوده و حتی در بخش‌هایی، مبلمان قرن هجدهمی و نوزدهمی به نمایش گذاشته شده‌اند.

 

سفری خانوادگی با کودکان به قبرس

Ayiou Lazarou

زیبایی‌های داخلی بنا به همین جا ختم نشده و یک راه‌پله‌ی آهنی چرخان و بسیار زیبا شما را از لابی به سمت اتاق‌ها می‌برد. جالب است بدانید که هتل لوکال تنها ۱۷ اتاق دارد که هر کدام به شکلی منحصر به فرد طراحی شده‌اند. روفتاپ هتل دارای یک استخر بدون لبه‌ی نسبتا کوچک و صندلی‌هایی برای آفتاب گرفتن بوده و یک رستوران دنج اما عالی نیز برای مجموعه در نظر گرفته شده است. غذاهای این رستوران تماما با مواد اولیه تازه ومحلی پخت می‌شود و همچنین هنگام غروب برای صرف نوشیدنی‌های گرم و شیرینی می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

در مجموع هتل لوکال محلی مدرن و بسیار زیبا برای اقامت بوده که از موقعیت جغرافیایی و امکانات کامل رفاهی بهره می‌برد.

  • آدرس: Ayiou Lazarou 98, Larnaca 6020
  • شماره تماس: 0035724023102

 

هتل آلمیرا (Almyra Hotel)

آلمیرا بوتیک هتل بسیار جذابی است که در پافوس (Paphos) واقع شده و از طرف رسانه  Design Hotels، در لیست ۳۱۵ هتل برتر از نظر طراحی قرار گرفته است. استخرهای بدون لبه، واحدهای سفید رنگ بزرگ و خیلی ویژگی‌های دیگر هستند که آلمیرا را در بخش ساحلی پافوس، به خوبی نمایان می‌کنند. همه‌ی این‌ها زمانی که غروب آفتاب سر می‌رسد و این تصویر زیبا را در پس زمینه‌ی قلعه پافوس می‌بینید، همه چیز زیبایی دو چندان پیدا می‌کند.

 

راهنمای یک روزه گشت‌وگذار هیجان‌انگیز در پافوس و لیماسول

Almyra Hotel

البته آلمیرا یک بوتیک هتل کوچک نیست و ۱۸۷ اتاق و سوییت دارد که همگی دارای تراس اختصاصی رو به دریا هستند. طراحی داخلی این اتاق‌ها مدرن و زیباست و با فضای بزرگی که دارد، حتی اتاق‌های استاندارد نیز دارای حداقل مبلمان هستند.

بوتیک هتل آلمیرا دارای ۵ استخر، مرکز اسپا و سلامتی، زمین گلف، زمین‌های تنیس و بسیاری امکانات برای تفریح در فضای باز بوده و تورهای دوچرخه سواری نیز برگزار می‌کند. همچنین ۴ رستوران و چند بار نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است. در کل تفاوت زیادی بین آلمیرا و دیگر بوتیک هتل‌هایی که تا این‌جا معرفی کردیم وجود دارد، با این حال این مکان، اقامتگاهی بسیار عالی و البته گران قیمت است که در تور قبرس، روزهایی بسیار جذاب را برایتان رقم خواهد زد.

  • آدرس: Poseidonos Ave 12, Paphos
  • شماره تماس: 0035726888700

 

مجموعه اقامتگاه‌های سنترال پارک (Central Park Residences)

بسیاری از سفرها به قبرس، به مقصد نیکوزیا (Nicosia) انجام می‌شود و از میان بوتیک هتل‌های این شهر، آپارتمان‌های لاکچری و جذاب سنترال پارک را برای معرفی به شما انتخاب کرده‌ایم. آپارتمان‌های این مجموعه دو و سه خوابه هستند و هر چیزی که به آن احیتاج داشته باشید در این واحدها گنجانده شده است. از آشپزخانه مجهز تا اتاق پذیرایی بزرگ گرفته تا بالکن‌های بزرگ با مبلمان مخصوص خود، این واحدها، مکان‌هایی عالی برای اقامت خانوادگی یا جمع‌های بزرگ در سفر به قبرس محسوب می‌شوند.

 

اقامتی رویایی در بهترین هتل‌های ساحلی پافوس قبرس

Central Park Residences

البته این مکان را مجموعه‌ای از آپارتمان در نظر نگیرید، بلکه سنترال پارک یک سری امکانات عمومی همچون استخر سرپوشیده، اسپا، سالن ورزشی و خیلی چیزهای دیگر را نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

از نظر موقعیت مکانی نیز این مجموعه در جایی بسیار خوب واقع شده و به خیلی از مراکز مهم نیکوزیا دسترسی خواهید داشت. البته با توجه به امکانات و طراحی داخلی جذاب واحدهای لاکچری سنترال پارک، این محل برای زوج‌های جوان یا حتی کسانی که قصد سفر ماه عسل به نیکوزیا را دارند نیز، پیشنهاد می‌شود.

Central Park Residences

  • آدرس: 25, Evagorou street, 1006 Nicosia
  • شماره تماس: 0035722330500

 

هتل کاساله پاناییوتیس (Casale Panayiotis)

دوباره برگردیم به بوتیک هتل‌های کلاسیک در ابنیه قدیمی و این بار به جایی دور دست و پنهان در کوه‌های ترودوس (Troodos) برویم. این مجموعه به قدری جذاب بوده و در جایی رویایی واقع شده که گویی از دل قصه‌های بیرون کشیده شده. هتل شامل ۷ خانه‌ی سنتی در دهکده‌ی کالوپاناییوتیس شده و مجموعا ۴۱ اتاق با طراحی داخلی متمایز از هم را برای مهمانانش تدارک دیده است. بر خلاف تمام آن چیزی که در بیرون از هتل می‌بینید، اتاق‌های کاساله پاناییوتیس همگی مدرن و با امکانات کامل بوده و طراحی داخلی منحصر به فردی دارند.

 

ساحل نیسی، زیباترین ساحل قبرس

Casale Panayiotis

این دهکده‌ی زیبا در منطقه‌ای سرسبز واقع شده و پیش پای شما باغ‌های انگور و دهکده‌ای قدیمی واقع شده است. ترکیب این اقامتگاه لاکچری و جذاب در دل این طبیعت شگفت انگیز، چیزی نیست که به همین سادگی بخواهید، فرصت بودن در آن‌جا را از دست بدهید. البته از طرفی با اقامت در کاساله پاناییوتیس، نزدیکی به خیلی از جاذبه های گردشگری قبرس را از دست خواهید داد.

Casale Panayiotis

این هتل دارای استخر سر پوشیده، اسپایی مدرن و عالی با امکانات خیلی خوب، تراس‌های بزرگ رو به منظره‌ی کوهستان، رستورانی خیلی خوب و حتی فضای اختصاصی برای برپایی مراسم ازدواج بوده و برنامه‌های طبیعت گردی مختلفی را برای مهمانانش برگزار می‌کند. اطراف هتل کاساله پاناییوتیس جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، صومعه سنت جان لامپادیست (St. John Lampadist) است که در قرن ۱۱ میلادی ساخته شده و یکی از میراث جهانی یونسکو و محلی محافظت شده قلمداد می‌شود.

 

گذراندن بهترین تعطیلات بهاره در قبرس

Casale Panayiotis

  • آدرس: Markou Drakou 80, Kalopanayiotis, Nicosia 2862
  • شماره تماس: 003572295244

 

ریزورت آیی آنارگیری (Ayii Anargyri Natural Healing Spa Resort)

برای آخرین گزینه نوشته‌ی امروزمان، به معرفی یک ریزورت کاملا متفاوت در میلیو (Miliou) می‌پردازیم. این مجموعه در یک دره‌ی بی‌نهایت زیبا با درختان بزرگ و فضایی سرسبز واقع شده و با داشتن حوضچه‌های پر شده از چشمه‌های آب گرم و خدمات خاص درمانی و رفاهی، یک تجربه‌ی منحصر به فرد را برای شما به همراه خواهند داشت. البته این را باید مد نظر داشته باشید که ویلاها و اتاق‌های بزرگ هتل آیی آنارگیری، آن قدرها مجلل و لاکچری نیست، اما فضای گرم، امکانات خیلی خوب و محیطی دوست داشتنی دارد.

Ayii Anargyri Natural Healing Spa Resort

این بوتیک هتل خیلی بزرگ نیست و در نهایت گنجایش خود می‌تواند، ۱۵۰ مهمان را میزبانی کند. مهمانانی که جدا از ویلاهای خاص هتل، می‌توانند در باغ بزرگ مجموعه قدم زده، از فضای دلنشین دره استفاده کنند و مهم‌تر این که ساعت‌ها در مرکز اسپا و سلامتی آن‌جا، روحی تازه کرده و خود را از استرس‌های زندگی مدرن خالی کنند.

 

عکاسی در ۹ مکان فوق العاده در قبرس

Ayii Anargyri Natural Healing Spa Resort

آیی آنارگیری از پافوس خیلی دور نیست و به همین دلیل، دسترسی به سواحل زیبای این منطقه از قبرس برایتان راحت خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با دیگر مهمانان هتل، در برنامه‌های طبیعت گردی هتل شرکت کنید و همانطور که گفتیم، از فضای بسیار خوبی اطراف هتل هره ببرید. شاید باورش برای خیلی‌ها سخت باشد، اما بعضی از بناهای این مجموعه که همین حالا هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، در قرن ۱۷ میلادی ساخته شده و به خوبی مرمت شده‌اند.

  • آدرس: Miliou 8026
  • شماره تماس: 0035726814000
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران