لوکس‌ترین هتل‌های قبرس: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری اروپا
لوکس‌ترین هتل‌های قبرس: قسمت اول

قبرس زادگاه آفرودیت و محل تلاقی سه قاره، صدها سال است که نسل‌ در نسل، مسافران را فریفته و مسحور خود کرده است و این جریان تا امروز هم ادامه دارد. این منطقه نویدبخش سواحل خیره کننده، دریاهای آبی درخشان، تابستان‌های بی نظیر، غذاکده‌های جذاب و میزهایی سرشار از مزه‌ها، میوه‌ها، نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ است. مقاله سفر به زیباترین نقاط قبرس، می‌تواند اطلاعاتی ارزشمند در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.

بعلاوه از کلبه‌های زیبا و روستایی گرفته تا مجموعه‌ هتل‌های مجلل، از بارهای روستایی کوچک گرفته تا رستوران‌های لوکس و از ریزورت‌های ساحلی با آنهمه جاذبه‌های توریستی گرفته تا شبه‌جزایر بکر و کوه‌های جنگلی را می‌توانید در سفر با تور قبرس شاهد باشید. در این میان، بدون شک اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های قبرس می‌تواند شما را غافلگیر کرده و هر سلیقه‌ای را پوشش دهد و روزهایی خاطره انگیز را با انواع امکانات مجلل برایتان رقم بزند.

 

آمارا در قبرس (Amara)

این هتل تاریخی دوست داشتنی که از طراحی داخلی زیبایی برخوردار است، در دسامبر ۲۰۱۸ در شهر لیماسول قبرس و در ۱۹ کیلومتری قلعه لیماسول افتتاح شد. در ضمن لیماسول مارینا، ۲۰ دقیقه رانندگی از اقامتگاه فاصله دارد.

این بنای لوکس امکاناتی مجلل نظیر ساحل خصوصی، استخر شیشه‌ای بزرگ روباز، استخر سرپوشیده، وای فای رایگان، مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، زمین تنیس، تراس و رستوران را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

آشنایی با شگفتی‌های طبیعی قبرس

بعلاوه ۲۰۷ اتاق را در این هتل ۵ ستاره خواهید یافت که دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های بین‌المللی، قهوه‌/چای ‌ساز، مینی‌بار با آب و نوشابه، حمام اختصاصی با وان، کابین دوش و لوازم بهداشتی لوکس هستند. در ضمن بالکن همه اتاق‌ها، چشم‌اندازی عالی به منظره پانورامای دریای مدیترانه دارند.

برای خورد و خوراک، امکاناتی ایده‌آل فراهم بوده و از جمله اینکه هر روز بوفه صبحانه، مشتمل بر گزینه‌های سالم و بدون گلوتن ارائه می‌شود. همچنین مهمانان می‌توانند در رستوران اصلی که غذاهای بین‌المللی و غذاهای قبرسی سرو می‌کند و یا در رستوران در Matsuhisa Limassol که غذاهای ویژه ژاپنی - پرویی ارائه می‌دهد، به شکم گردی بپردازند و یا یک سفر آشپزی ایتالیایی را در رستوران Ristorante Locatelli تجربه کنند.

آدرس: 95Amathus Avenue, Agios Tychonas, Agios Tychonas, 4533 Limassol, Cyprus

 

مپ در قبرس (MAP)

این فضای بسیار شیک، در دسامبر ۲۰۱۹ و در ۷۰۰ متری موزه بیزانس در منطقه نیکوزیا در قبرس افتتاح شد. این هتل ۵ ستاره که در فاصله ۸۰۰ متری بنای یادبود آزادی واقع شده است، در عین حال مسافت اندکی با وزارت کشور در نیکوزیا، سفارت جمهوری یونان و وزارت کار، رفاه و بیمه اجتماعی دارد.

 

معرفی جذاب‌ترین شهرهای توریستی قبرس

در اینجا ۲۹ اتاق مجلل و ضد حساسیت با کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، کمد لباس، گاوصندوق شخصی، بالکن با چشم‌اندازی به منظره شهر، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه و حوله آماده پذیرایی از مهمانان هستند. بعلاوه رستوران، وای‌فای رایگان در سراسر ملک، تراس، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، فکس و فتوکپی برای مهمانان مهیا هستند. همچنین علاقمندان می‌توانند هر روز، از صرف صبحانه قاره‌ای یا آلاکارت لذت ببرند.

آدرس: 15Stasinou Avenue, 1060 Nicosia, Cyprus

 

آماوی در قبرس (Amavi)

این هتل زیبا و منحصر بفرد در شهر پافوس قبرس، در فاصله چند قدمی قلعه قرون وسطایی، بندر قدیمی و مرکز توریستی و همچنین ۱۶ کیلومتری فرودگاه بین المللی لارناکا واقع شده است. بعلاوه مهمانان می‌توانند به برخی فروشگاه‌ها، زندگی شبانه و سایر امکانات، در ۲۵ متری ملک دسترسی داشته باشند.

 

معرفی ۴ پارک ماجراجویی در قبرس

جالب است بدانید اینجا اولین هتل منحصر به فرد زوج‌ها در قبرس بوده و فقط برای مهمانان بالای ۱۸ سال مناسب است. این هتل ۵ ستاره که از محبوبیت بالایی در میان مسافران تور قبرس برخوردار است، مستقیما بر روی شن‌های طلایی ساحلی واقع شده که دارای گواهی پرچم است و چشم‌اندازی بدون مانع از منظره دریا و غروب افسون‌کننده را از تمام اتاق‌ها و مناطق عمومی‌اش ارائه می‌دهد.

گفتنی است ۱۵۵ اتاق مجلل با کلیه امکانات رفاهی را، در این اقامتگاه به یادماندنی خواهید یافت. بعلاوه این هتل با یک مرکز اسپا، استخر روباز، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام، فضایی آرام و صمیمی و همچنین ۴ رستوران داخلی و بیرونی با طراحی دکوراسیون زیبا از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

آدرس: Poseidonos Avenue, 8042 Paphos City, Cyprus

 

کوالیتی لاج در قبرس (Quality Lodge)

این هتل جذاب در ژانویه ۲۰۲۰، در لارناکا و در ۷ کیلومتری میدان اروپا افتتاح شد. بعلاوه، مسجد توزلا ۸ کیلومتر و  کلیسای سنت لازاروس نیز ۸ کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

اینجا اقامتی به یادماندنی را با امکاناتی لوکس از جمله بار، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، باغ، زمین بازی کودکان و وای فای رایگان در سراسر ملک رقم می‌زند.

 

عکاسی در ۹ مکان فوق العاده در قبرس

 بعلاوه تمامی ۲۴ اتاق این هتل ۴ ستاره مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت کابلی، یخچال، کتری، دوش، حوله، کمد، ملحفه، حوله و حمام اختصاصی هستند. در ضمن هر روز، صبحانه قاره‌ای یا بوفه در این اقامتگاه ارائه می‌شود.

آدرس: Vachamon Street, Oroklini , 7041 Larnaka, Cyprus

 

آناسا در قبرس (Anassa)

این هتل پرطرفدار و منحصر بفرد که در یک فضای دنج در دامنه تپه واقع شده و تنها ۵ دقیقه رانندگی از لاتچی فاصله دارد، چشم‌اندازهایی خیره کننده به مناظر دریا و سواحل قبرس را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. این هتل ۵ ستاره، ترکیبی از دکوراسیون شیک و اثاثیه مجلل را در یک محیط واقعا زیبا ارائه می‌دهد و با امکاناتی نظیر مرکز اسپا، استخر سرپوشیده و روباز ۴ فصل و یک باغ زیبا به استقبال مهمانانش می‌آید.

در اینجا، ۱۶۶ اتاق و سوئیت مجلل را با تمام امکانات رفاهی مدرن خواهید یافت که از وای فای رایگان و منظره‌ای به باغ باشکوه ملک برخوردارند. بعلاوه مهمانان می‌توانند برای ریلکس کردن و تکاندن خستگی‌های سفر از روح و جسم‌شان، به مرکز اسپای جذاب اقامتگاه بروند و با طیف وسیعی از درمان‌ها و ماساژها شگفت زده شوند.

 

تور قبرس، سفری رویایی برای کسانی که عاشق غواصی هستند

گفتنی است این هتل، اقامتگاهی عالی برای سفری خانوادگی با کودکان به قبرس است. زیرا امکاناتی جذاب از جمله استخر اختصاصی کودکان و مینی کلاب سرگرم کننده، از فرزندان دلبندشان پذیرایی می‌کنند. بعلاوه این اقامتگاه، دسترسی مستقیم به ساحل دنج و شنی داشته و به علاقمندان این امکان را می‌دهد که به راحتی از انواع ورزش‌های آبی لذت ببرید. این هتل همچنین می‌تواند در طول اقامت، آموزش قایقرانی و سفرهای دریایی را برای مهمانانش ترتیب دهد.

و اما برای شکم گردی، مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه بوفه شروع کنند و برای ناهار و شام نیز، از رستوران‌های متعددی که غذاهای خوشمزه را در ملک سرو می‌کنند بهره‌مند شوند. و در نهایت، در تراس دوست داشتنی بنشینند و در حین غروب آفتاب و تماشای مناظر بدیل اطراف، از صرف نوشیدنی لذت ببرند.

آدرس: P.O.Box 66006, Latchi, 8830 Polis Chrysochous, Cyprus

 

کلومبیا در قبرس (Columbia)

این هتل رمانتیک، درست در ساحل خلیج پیسوری واقع شده و در داخل باغ‌های محوطه‌سازی شده وسیع قرار دارد. این اقامتگاه، دارای ۲ استخر بوده که یکی از آنها استخری ۸۰ متری به سبک تالاب است.

در این ریزورت ۵ ستاره، ۱۶۹ اتاق و سوئیت را خواهید یافت که دارای کف پوش سنگی، مبلمان، کرکره‌های چوبی طبیعی و پنکه‌های سقفی برای خنک نگه داشتن و تهویه هستند و از بالکن با چشم‌اندازی به منظره باغ یا دریا برخوردارند. بعلاوه امکاناتی کامل از جمله قهوه‌ ساز ، لوازم آرایشی مولتون براون، حمام و تخت خواب‌هایی بزرگ و راحت را می‌توانید در این اتاق‌ها و سوئیت‌ها شاهد باشید.

 

۷ کافه‌ی معروف لارناکا برای لذت بردن روزهای آفتابی قبرس

برای شکم‌گردی شرایطی ایده‌آل فراهم بوده و جالب است بدانید این اقامتگاه، ۴ رستوران و ۶ بار از جمله بار ساحلی و اسنک بار کنار استخر را در خود جای داده است. در این میان رستوران Apollo، در تمام طول روز اسنک و غذاهای آلاکارت سرو می‌کند. عصرهنگام نیز مزه‌های قبرسی و ماهی تازه صید شده را در منو خواهید یافت. رستوران ایتالیایی Bacchus، غذاهای لذیذی را با همراهی اجرای زنده موسیقی ارائه می‌دهد و رستوران Cape Aspro، غذاهای دریایی تازه و لذیذی را به اشتراک می‌گذارد. همچنین رستوران Atrium نیز، غذاهای آلاکارت سرو می‌کند. در نهایت بار Eros ضمن ارائه نوشیدنی‌های باکیفیت، مناظری عالی از زیبایی‌های طبیعی را به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

اینجا یکی از بهترین هتل‌های ساحلی قبرس است که خدمات اسپای آن دارای ۶ اتاق درمان، جکوزی، استخر شنا و باشگاه بدنسازی است. اتاق ایروبیک، برنامه منظمی از کلاس‌های تناسب اندام و یوگا ارائه می‌دهد. باشگاه Den Kids نیز برای کودکان در دسترس هستند. به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم در ۸.۵ کیلومتری این اقامتگاه، می‌توانید از صخره معروف آفرودیت دیدن کنید. فرودگاه Paphos بیست و پنج کیلومتر با ملک فاصله دارد، ضمن اینکه که شهر ساحلی لیماسول در ۳۵ کیلومتری این ریزورت واقع شده است.

آدرس: P.O.Box 54042, Pissouri Bay, 4607 Pissouri, Cyprus

 

بلو ایوی در قبرس (The Blue Ivy)

اتاق‌های دنج، موقعیت مکانی عالی، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، باغ، تراس و صبحانه قاره‌ای، از مهمترین جذابیت‌های این هتل ۴ ستاره هستند و در بدو امر به استقبال مسافران تور قبرس می‌آیند. این ملک که در ۵ کیلومتری پارک جنگلی ملی Kavo Gkreko، دو کیلومتری ساحل کالامیس و به فاصله ۲ دقیقه پیاده تا ساحل Sunrise واقع شده است، در عین حال دسترسی مناسبی به جاذبه‌های پرطرفدار این منطقه داشته و از آکواریوم اقیانوس پروتاراس ۴.۲ کیلومتر و از ساحل کونوس ۴.۳ فاصله دارد.

 

۹ نقطه فوق‌العاده در لارناکا برای خرید بهترین سوغاتی‌های سفر به قبرس

انواع غذاهای بین‌المللی را می‌توانید در رستوران Utopia میل کنید. این هتل همچنین دارای ۲ استخر روباز، یکی برای کودکان و دیگری برای بزرگسالان است. پرسنل پذیرش نیز می‌توانند به مهمانان، در مورد هر سوالی برای اقامت یا گشت و گذار در این حوالی کمک کنند. در ضمن در اینجا ۱۲۰ اتاق مجهز به کلیه امکانات رفاهی از جمله تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن، کمد لباس، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و بالکن با چشم‌اندازهایی از منظره دریا وجود دارند.

آدرس: Lefkollas 7, 5311 Protaras, Cyprus

 

نیسی بلو در قبرس (NissiBlu)

این ریزورت ۵ ستاره زیبا که در میان باغ‌های استوایی واقع شده، با یک استخر روباز بزرگ، ۱ استخر برای کودکان، ۱ استخر سرپوشیده و اسپا، در ساحل شنی و معروف نیسی و مشرف به دریای مدیترانه واقع شده است. بعلاوه ۲۹۰ اتاق‌ و سوئیت‌ در اینجا وجود دارند که از مبلمان شیک، تلویزیون LCD ماهواره‌ای، قهوه‌ / چای ‌ساز، حمام اختصاصی مرمری با  لوازم بهداشتی رایگان و بالکن خصوصی برخوردارند.

امکانات شکم گردی متنوعی را نیز در این اقامتگاه خواهید یافت و میهمانان می‌توانند از میان گزینه‌های آمریکایی، ایتالیایی و بین‌المللی،‌ هر کدام را خواستند برای خورد و خوراک در محیطی شیک و جذاب انتخاب کنند. در ضمن ۳ بار در کنار استخر، در لابی و در کنار رستوران برای صرف نوشیدنی‌های شگفت انگیز، بستنی یا میان وعده درنظر گرفته شده‌اند.

 

بهترین تجربه‌های غیر توریستی که باید در قبرس انجام دهید و لذت ببرید

همچنین میهمانان می‌توانند از سالن بدنسازی کاملا مجهز دیدن کنند. رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات کرایه خوددرو و تور گردش در منطقه از دیگر امکانات و خدمات این اقامتگاه به یادماندنی به شمار می‌آیند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم مرکز شهر ایا ناپا ۲ کیلومتر، پارک آبی ایا ناپا ۳.۳ کیلومتر و ساحل نیسی، تنها ۲ دقیقه پیاده روی از این ملک فاصله دارند. بعلاوه فرودگاه بین‌المللی لارناکا در قبرس، در فاصله تقریبی ۳۵ دقیقه رانندگی از اقامتگاه قرار دارد.

آدرس: 75C, Nissi Avenue, 5330 Ayia Napa, Cyprus

 

الیسیوم در قبرس (Elysium)

این هتل ۵ ستاره و رمانتیک در شهر پافوس، در ساحل پافوس، در فاصله ۳۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه پافوس و در مجاورت مقبره پادشاهان واقع شده است.

این ملک، اثاثیه پرآذین و مناظر غروب خورشید سراسر دریای مدیترانه از تراس را به مهمانانش هدیه می‌دهد. تمامی ۲۵۰ اتاق این اقامتگاه نیز دارای تلویزیون هوشمند با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، بالکن یا تراس با منظره زیبا از زمین‌های سرسبز اطراف و دریای مدیترانه هستند.

 

۱۰ رستوران برتر قبرس برای نوش‌جان کردن بهترین و لذیذترین غذاها در سفر

بعلاوه طیف وسیعی از رستوران‌های این هتل به مهمانان امکان می‌دهند تا از صرف غذاهای ایتالیایی، ژاپنی یا سایر غذاهای بین‌المللی لذت ببرند و غذاخوری‌های فضای باز نیز به منظره باغ و دریا دید دارند. همچنین صبحانه سنتی قبرسی، هر روز صبح برای مهمانان سرو می‌شود.

اسپای Opium Health، طیف وسیعی از درمان‌ها را با عناصر رایحه درمانی و آب درمانی ارائه می‌دهد. و البته برای ریلکس کردن، هیچ چیز به اندازه شنا در استخر روباز چند سطحی خیره کننده و ماساژ آبی نمی‌چسبد. بعلاوه مهمانان می‌توانند از اسنک‌ها و نوشیدنی‌های بار کنار استخر نیز بهره‌‌مند شوند و یا برای سرگرمی از ۲ زمین تنیس، یک مرکز غواصی و یک سالن بدنسازی در این اقامتگاه استفاده کنند. گفتنی است پارکینگ اختصاصی برای مهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، در این هتل در دسترس است.

آدرس: Queen Verenikis Str, 8016 Paphos, Cyprus

 

در این مقاله، سفری مجازی و لذت بخش را به برخی از لوکس‌ترین هتل‌های قبرس تجربه کردیم و با امکانات فراوان آنها برای ساختن تعطیلاتی باشکوه آشنا شدیم. اما این همه ماجرا نیست! چرا که در مقاله بعدی بسیاری دیگر از این گزینه‌های اقامتی مجلل و بی نظیر را معرفی خواهیم کرد.

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳ 

۲۳ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران