لوکس‌ترین هتل‌های رم ایتالیا

جاذبه‌های گردشگری اروپا
لوکس‌ترین هتل‌های رم ایتالیا

برای مواجهه با تاریخ ۳۰۰۰ ساله ایتالیا، لازم نیست وارد موزه شوید. یادگارهای گذشته باستانی شهر رم، در همه جا به چشم می‌خورند: از خط افق ویرانه‌های وسیع آن گرفته تا کافه‌های دور افتاده پر از آثار و اکسسوری‌های کلاسیک. مقاله معرفی مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی رم، در این رابطه اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار می دهد.

البته رم ممکن است یک شهر باستانی باشد، اما صحنه اقامتگاه‌هایش به روز و اغلب مدرن بوده و ترکیبی متنوع از طراحی خلاقانه و تجملات را به مخاطبان ارائه می‌دهند. در سفر با تور اروپا بیایید سری بزنیم به لوکس‌ترین هتل‌های این شهر زیبا و به یادماندنی.

 

Hotel Vilòn

سفر مجازی خود را به لوکس‌ترین هتل‌های رم، از این ملک زیبا و خوش استایل شروع می‌کنیم که از طراحی داخلی دوست داشتنی و فوق العاده‌ای برخوردار است. این اقامتگاه در مرکز تاریخی رم، در فاصله ۲۰۰ متری از خیابان معروف ویا کوندوتی واقع شده و تنها ۶ دقیقه پیاده روی از میدان پیازا دی اسپاگنا و ۵۰۰ متر از خیابان ویا مارگوتا فاصله دارد.

این ملک با وای فای رایگان، رستورانی که غذاهای لذیذ ایتالیایی سرو می‌کند، بوفه صبحانه قاره‌ای و آمریکایی و همچنین پرسنلی که همیشه آماده خدمت رسانی هستند، از مهمانانش پذیرایی می‌کند. ازطرفی تمام ۱۸ اتاق این ملک ۵ ستاره، از کلیه امکانات رفاهی برخوردار بوده و اوقاتی خاطره انگیز را برای مسافران تور رم رقم می‌زنند. این اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند. برخی نیز، دارای تراس بوده و به مناظر جذاب اطراف دید دارند.

آدرس: Via Dell' Arancio 69, Spagna, 00186 Rome, Italy

 

Rocco Forte

این هتل بوتیک جالب توجه، با موقعیتی خیره‌کننده درست بالای پله‌های اسپانیایی واقع شده و مکانی عالی برای استراحت و تکاندن خستگی‌ها پس از یک روز گشت و گذار یا خرید در امتداد خیابان کوندوتی به شمار می‌آید.

اینجا با کافه بار پشت بام، ۳ رستوران، مرکز اسپا و ۱۰۴ اتاق‌ زیبا به سبک قرن هفدهم همراه با کف پوش‌های چوبی سنتی به استقبال مهمانانش می‌آید. این اتاق‌ها مشرف به حیاط و چشم اندازی به زیبایی‌های شهر هستند و وای فای رایگان، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام مرمرین دارای کاشی‌های سفالی دست ساز را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

 

۵ رود زیبا در ۵ شهر مهم اروپا

بعلاوه علاقمندان می‌توانند برای ریلکس کردن، از مرکز سلامتی ۵۵۰ متر مربعی ۲ طبقه برخوردار شوند که شامل استخر هیدروماساژ، اتاق بخار، اتاق نمک و سونا است. بعلاوه در این ملک ۵ ستاره، یک سالن بدنسازی ۱۰۰ متر مربعی نیز موجود است و ماساژ و درمان‌های سلامتی را ارائه می‌دهد.

برای خورد و خوراک، امکانات کافی و جالبی را در اینجا خواهید یافت. رستوران‌ها هم غذاهای کلاسیک ایتالیایی و هم غذاهای سنتی رومی را سرو می‌کنند. و برخی از آن‌ها با تراس‌ و فضای بیروی جذاب، مناظری پانوراما از شهر را به مخاطبان هدیه می‌دهند.  

گفتنی است این ملک، از موقعیت مکانی عالی و دسترسی مناسبی به جاذبه‌های شهر برخوردار بوده و باغ ویلای بورگزه ۱۰ دقیقه پیاده روی، فواره تروی ۱۰ دقیقه پیاده روی، متروی اسپاگنا تنها چند متر و میدان باربرینی ۶۰۰ متر با این ملک فاصله دارند.

آدرس: Via Sistina 69, Spagna, 00187 Rome, Italy

 

J.K. Place Roma

این هتل بوتیک منحصر بفرد و مد روز، ۲۷ اتاق‌ شیک را با وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، مینی بار رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی مرمرین با با دوش شیشه‌ای بزرگ و لوازم بهداشتی رایگان در خود جای داده است. از طرفی این اتاق‌های بزرگ و جادار، از تخت‌های راحت دست ساز همراه با سایبان برخوردارند.

برای خورد و خوراک نیز می‌توانید هر روز از طعم بی نظیر صبحانه آلاکارت بهره مند شوید و یا ناهار و شام را در رستوران هتل صرف کنید که غذاهای ایتالیایی و بین المللی را با محصولات تازه روزانه تهیه و سرو می‌کند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این اقامتگاه ۵ ستاره، در قلب رم واقع شده و پله‌های اسپانیایی و معبد پانتئون هر کدام ۱۰ دقیقه پیاده روی تا ملک فاصله دارد. همچنین  میدان دل پوپولو در مسافت ۱۰ دقیقه پیاده روی و ایستگاه قطار ترمینی در ۲.۵ کیلومتری از این هتل واقع شده‌اند.

 

عکاسی در ۹ مکان فوق العاده در قبرس

آدرس: Via di Monte d'Oro 30, Spagna, 00184 Rome, Italy

 

Hotel Locarno

این هتل بوتیک رومانتیک و زیبا، تنها ۱۵۰ متر از میدان دل پوپولو فاصله دارد و دارای یک تراس روی پشت بام مشرف به مرکز تاریخی رم است. این ملک با دوچرخه رایگان، وای فای رایگان، ۴۴ اتاق به سبک آرت نوو و صبحانه قاره‌ای در فضای باز مبله از مهمانانش پذیرایی کرده و خاطراتی بی نظیر را برای آنها رقم می‌زند. گفتنی است تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، سوئیت خصوصی، تلویزیون، گاوصندوق شخصی، مینی‌بار، حمام اختصاصی و تخت‌های بزرگ و راحت همراه با روتختی هستند.

در ضمن باید گفت ایستگاه مترو فلامینیو، در فاصله ۴ دقیقه‌ای پیاده ‌روی از ملک واقع شده و ارتباط مستقیمی به منطقه شهر واتیکان و ایستگاه قطار ترمینی دارد.

آدرس: Via Della Penna 22, Spagna, 00186 Rome, Italy

 

Singer Palace Hotel

این ملک جذاب ۵ ستاره، درست در خیابان خرید معروف ویا دل کورسو واقع شده و اقامتی خاطره انگیز را برای گردشگران تور رم به ارمغان می‌آورد. این ملک دارای یک بار رستوران روی پشت بام بوده و از مهمانانش با غذاهای ایتالیایی و دریایی برای ناهار و شام پذیرایی می‌کند. هر چند که هر روز، یک بوفه صبحانه قاره‌ای با محصولات تازه نیز در دسترس است.

در اینجا ۳۰ اتاق را خواهید یافت که همگی از دکوراسیونی زیبا، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام خصوصی با حوله، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان برخوردارند. در ضمن برخی اتاق‌ها دارای فضای نشیمن بوده و امکانات راحتی و آسایش بیشتری را فراهم می‌کنند.

 به لحاظ دسترسی ها نیز باید بگوییم این ملک در فاصله ۳۵۰ متری از فواره تروی، ۵ دقیقه پیاده روی از معبد پانتئون و ۳۰۰ متری میدان ونیز واقع شده است و فرودگاه سیام پینوی رم، ۴۰ دقیقه رانندگی از هتل فاصله دارد.

 

معرفی سه موزه مشهور پاریس

آدرس: Via Alessandro Specchi, 10, Pantheon, 00186 Rome, Italy

 

Maalot Roma

این هتل لوکس، در سپتامبر ۲۰۲۱، در ۱۷ کیلومتری فرودگاه سیام پینو و در منطقه لاتزیو افتتاح شد. از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر ملک و رستوران اشاره کرد. بعلاوه صبحانه قاره‌ای لذیذ و کامل، هر روز در این ملک 5 ستاره سرو می‌شود.

این اقامتگاه، ۲۸ اتاق خانوادگی را در خود جای داده که دارای تهویه مطبوع، گاو صندوق شخصی، میز کار، مینی بار،  تلویزیون و حمام اختصاصی هستند و برخی از آنها از تراس و چشم اندازی باشکوه به مناظر شهر برخوردارند.

از نظر موقعیت مکانی باید بگوییم این هتل در ۶۰۰ متری فواره تروی و ۷۰۰ متری میدان باربرینی واقع شده و فاصله نزدیکی با کاخ کوئیرینال، خیابان کوندوتی و پله‌های اسپانیایی دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سیام پینو بوده و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: 78Via delle Muratte, Trevi, 00187 Rome, Italy

 

Villa Agrippina Gran Meliá

این هتل لوکس ۵ ستاره، با فضایی آرامش بخش در مرکز رم و روی تپه‌ای در کرانه‌های رودخانه تیبر واقع شده و از طراحی دکوراسیون داخلی زیبا و ۱۱۶ اتاق طراحی شده با چشم انداز واتیکان برخوردار است. تمامی اتاق‌ها دارای رنگ و طرح‌ زیبای بژ و چوبی بوده و ترکیبی از مبلمان مدرن و آثار هنری کلاسیک را شامل می‌شوند. بعلاوه از وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی، ایستگاه پایه آی پاد، دستگاه اسپرسو ساز و حمام با لوازم بهداشتی لوکس برند کلارنس برخوردارند.

مهمانان اقامتگاه می‌توانند از گشت و گذار در باغی به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع لذت ببرند و یا برای ریلکس کردن، از یک مرکز اسپا و سلامتی همراه با استخر روباز هیدروماساژ ، سونا، حمام ترکی و سالن‌های استراحت کامل بهره مند شوند. در ضمن ماساژ و درمان‌های بدن، در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

 

۸ حقیقت جذاب درباره‌ی دوچرخه سواری در آمستردام

برای خورد و خوراک، هر روز صبحانه بوفه ارائه می‌شود که شامل غذاهای سرد و همچنین محصولات فصلی و محلی است. غذاهای گرم نیز، در صورت درخواست سرو می‌شوند. در طول ماه‌های تابستان می‌توانید در بار کنار استخر از خوردن اسنک‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرید. و یا در زمستان می‌توانید از نوشیدن یک چای انگلیسی در کتابخانه بهره مند شوید. رستوران این ملک نیز غذاهای کلاسیک ایتالیایی و بین المللی را به همراه نوشیدنی‌های محلی گوارا سرو می‌کند.

در نهایت باید بگوییم که این ملک، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و ۸۰۰ متر تا کلیسای سنت پیتر و ۱۵ دقیقه پیاده روی تا میدان ناوونا و کامپو دی فیوری و ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از منطقه پرجنب‌وجوش تراستور فاصله دارد.

آدرس: Via Del Gianicolo 3, Trastevere, 00165 Rome, Italy

 

Chapter Roma

این ملک بسیار  شیک و ۴ ستاره که از طراحی داخلی فوق العاده زیبایی برخوردار است، بسیار محبوب گردشگران خصوصا بانوان بوده و در یک ساختمان قرن نوزدهمی در مرکز رم واقع شده است. این اقامتگاه تنها ۵ دقیقه پیاده روی از میدان کامپو دی فیوری، ۹۰۰ متر از معبد پانتئون و میدان ناوونا فاصله داشته و در مسافتی کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی تا منطقه پرجنب‌وجوش تراستور واقع شده است.

وای فای رایگان در سرتاسر ملک در دسترس بوده و ۴۲ اتاق را در اینجا خواهید یافت که همگی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، مینی بار و حمام همراه با حوله و دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار است. بعلاوه هر روز صبحانه به صورت بوفه و قاره‌ای همراه با شیرینی‌های ایتالیایی، آب سرد و نوشیدنی‌های گرم در این اقامتگاه زیبا سرو می‌شود.

آدرس: Via Santa Maria Dè Calderari 47, Pantheon, 00186 Rome, Italy

 

Hotel Palazzo Manfredi

این هتل بوتیک که چشم اندازی بی نظیر به بنای کلوسئوم دارد، ۱۹ اتاق زیبا و مدرن را با کلیه امکانات رفاهی در خود جای داده است. این اتاق‌ها بزرگ بوده و دارای وای فای رایگان، تلویزیون، حمام اختصاصی، مینی بار، فضای نشیمن و آشپزخانه کوچک هستند. بعلاوه برخی از اتاق‌ها به منظره باشکوه ویرانه‌های باستانی دید دارند. این مناظر همچنین از روف رستوران هتل قابل مشاهده بوده و خصوصا صبح‌ها هنگام صرف صبحانه، می‌توانید از این چشم اندازها به وجد بیایید.  

گفتنی است این ملک، در فاصله ۲ دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروی کولوسئو واقع شده و بدین ترتیب رفت و آمد در سطح شهر برای مهمانان هتل بسیار آسان است. اما اگر واقعا می‌خواهید رم را با تمام جزئیاتش ببینید، می‌توانید یک ماشین اسپرت لامبورگینی از پذیرش کرایه کنید.

 

بهترین زمان سفر به قبرس

آدرس: Via Labicana 125, Rione Monti, 00184 Rome, Italy

 

Eden

این اقامتگاه ۵ ستاره در یکی از منحصر به فردترین مناطق رم، در نزدیکی خیابان ویا ونتو واقع شده و از باغ ویلای بورگزه ۳۵۰ متر، از فواره تروی ۱۵ دقیقه پیاده روی و از پله‌های اسپانیایی ۵۵۰ متر از فاصله دارد.

تعداد ۹۸ اتاق‌ لوکس را در اینجا خواهید یافت که با مبلمان کلاسیک ایتالیایی تزئین شده‌اند و دارای تلویزیون LED با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع هستند. بعلاوه بیشتر اتاق‌ها چشم اندازی باشکوه به منظره شهر دارند. گفتنی است وای فای رایگان در سراسر ملک در دسترس بوده و همچنین رستوران هتل با چشم‌اندازهای پانوراما، غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای و بهترین نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی می‌کند. بعلاوه هر روز، صبحانه بوفه کاملی نیز سرو می‌شود.  

آدرس: Via Ludovisi 49, Via Veneto, 00187 Rome, Italy

 

DOM Hotel Roma

و در آخر سری می‌زنیم به این ملک جذاب تاریخی و رمانتیک که خصوصا در میان زوجها محبوبیت دارد. این اقامتگاه، در حوالی میدان ناوونا واقع شده و تنها ۹ دقیقه رانندگی تا منطقه واتیکان فاصله دارد. بعلاوه باید گفت این ملک در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی تا کلیسای جامع سنت پیتر و ۲۱ کیلومتری فرودگاه فیومیچینو واقع شده و به بناهای تاریخی متعددی نظیر معبد پانتئون و کلیسای سانتا اگنس بسیار نزدیک است.

 

زیباترین جاذبه‌های گردشگری اوکراین

 در اینجا یک رستوران آلاکارت، وای فای رایگان در سرتاسر ملک، پارکینگ اختصاصی، رزرواسیون ۲۴ ساعته،  یک تراس پانوراما با منظره شهر قدیمی، یک بار، امکانات برگزاری جلسه، خدمات تهیه بلیط و انبار چمدان برای مهمانان فراهم هستند.

بعلاوه ۱۸ اتاق با دکوراسیونی قدیمی جذاب و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی را در اینجا خواهید یافت. از طرفی صبحانه فراوان شامل نوشیدنی‌های گرم، آبمیوه و کروسانت هر روز در این هتل ۵ ستاره سرو می‌شوند. و تخم مرغ، ماست و پنیر نیز در صورت درخواست موجود است. هر چند که تنها با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید به بسیاری از کافه تریاها، بارها و رستوران‌های این منطقه نیز دسترسی داشته باشید.

آدرس: Via Giulia 131, Navona, 00186 Rome, Italy

۳۱ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران