لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره لانتا در پاتایا: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره لانتا در پاتایا: بخش دوم

از آنجایی که جزیره لانتا هنوز به اندازه کافی برای گردشگران تور تایلند مطرح نشده است، سواحل دنج و فضاهای کشف نشده بسیاری دارد. سفر به این جزیره را به مسافرانی که از دیدن مکان‌های کمتر شناخته شده و بکر، ارتباط با مردم محلی، غذاهای خوشمزه، قیمت‌های منصفانه و فضاهای روستایی لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم.

بعلاوه هتل‌ها و خانه‌های ییلاقی بسیاری را با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه، از حدود ۱۵ دلار آمریکا در این محدوده خواهید یافت. هر چند که اگر تمکن مالی کافی دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه قسمت اول لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره لانتا در پاتایا ما را همراهی کنید و یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های این جزیره را انتخاب نمایید و از چشم اندازهایی بی بدیل، امکانات و خدماتی ایده آل و شکم گردی‌های خاطره انگیز برخوردار شوید.

 

ویلای پرا نانگ لانتا در پاتایا (Vacation Village Phra Nang Lanta)

این ویلای جالب توجه که از موقعیت مکانی عالی در Phra Nang Lanta و در ساحل Ba Kan Tieng برخوردار است،  اقامتی مقرون به صرفه و چشم اندازی بی نظیر از دریای آندامان را ارائه می‌دهد و در فضایی دنج و دور از شهر واقع شده است.

 

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه پاتایا

برای خوردن غذاهای تایلندی، گزینه‌های متعددی پیش رو دارید از جمله یک روف رستوران با چشم اندازهایی به مناظر زیبای اطراف و یک باغ رستوران که امکان می‌دهد غذایتان را در فضای سبز، کنار استخر و یا حتی در کنار ساحل میل کنید.

همچنین این ویلا، امکانات و وسایل مورد نیاز برای تفریحات آبی از جمله غواصی و اسنورکلینگ را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و البته این محدوده، بسیار مناسب پیاده روی نیز هست.

در این هتل ۴ ستاره، شاهد ۲۷ اتاق جذاب با فضایی آرامش بخش خواهید بود که به منظره وسیع دریا دید دارند و مجهز به تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، دی وی دی پلیر، وای فای رایگان و سایر وسایل رفاهی هستند. بعلاوه امکانات تفریحی نظیر استخر روباز، خدمات ماساژ تایلندی و میز تور را می‌توانید در اینجا بیابید.

آدرس: 139M.5, T. Lanta, Koh Lanta, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

ریزورت ویلای لانتا در پاتایا (Lanta Village Resort)

این ریزورت، در ۲۵۰ متری Long Beach در کو لانتا واقع شده و در ۷۰۰ متری Relax Bay Beach و ۱.۱ کیلومتر Secret Beach قرار دارد. این هتل ۴ ستاره، ۱۰ ویلای زیبا در فضایی آرامش بخش را در خود جای داده که از کلیه وسایل راحتی از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و مینی بار برخوردارند. بعلاوه در این اقامتگاه با  امکاناتی نظیر استخر روباز، استخر سرپوشیده، روم سرویس و صبحانه آلاکارت یا صبحانه آسیایی از مهمانان پذیرایی می‌شود.

 

بهترین اسپاهای پاتایا را در کدام هتل‌ها پیدا کنیم؟

آدرس: 38/2Moo2, T.Saladan, Koh Lanta, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

ریزورت پینکی بنگالو لانتا در پاتایا (Pinky Bungalow Resort)

این هتل که محبوبیت بالایی خصوصا از طرف بانوان دارد، در فاصله ۳ دقییقه پیاده روی تا ساحل Klong Khong و ۱۰ دقیقه رانندگی از اسکله Klong Khong واقع شده است. در اینجا می‌توانید شاهد کلبه‌های ییلاقی نورگیر باشید که از کلیه امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، پاسیوهای خصوصی یا فضای نشیمن و حمام خصوصی با دوش آب گرم برخوردارند.

بعلاوه، علاقمندان می‌توانند از خدمات میز تور برای گشت و گذار در این حوالی استفاده کنند. برای مسافرانی که از خودروی شخصی استفاده می‌کنند، پارکینگ رایگان اختصاصی نیز مهیاست. به لحاظ دسترسی‌ها، باید بگوییم این هتل با قایق ۳۰ دقیقه از جزیره فی فی تایلند و ۲ ساعت تا ساحل آئو نانگ و همچنین ۲:۳۰ دقیقه رانندگی از کرابی فاصله دارد.  

آدرس: 406Moo 2, T.Saladan, Ko Lanta, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

هتل اِل پیلاکس در لانتای پاتایا (El Pillax)

این هتل منحصر به فرد با چشم اندازهایی جالب توجه، در مارس ۲۰۱۹ و در چند قدمی ساحل Klong Khong افتتاح شد. در اینجا از مهمانان با رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، باغ و وای فای رایگان پذیرایی می‌شود. بعلاوه اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره پاتایا است که سرگرمی‌های عصرانه در ۱۵ ویلای خانوادگی را ارائه می‌دهد. برخی از آنها به منظره استخر دید دارند و همگی از تراس، تهویه مطبوع، یخچال، تخت‌هایی راحت و بزرگ و سایر امکانات بهره مند هستند.

همچنین علاقمندان می‌توانند هر روز، از صرف صبحانه کانتیننتال یا بوفه لذت ببرند. و برای گشت و گذار در این حوالی، خدمات کرایه دوچرخه و کرایه خودرو نیز از طرف این اقامتگاه ارائه می‌شوند. هر چند که این منطقه، برای غواصی و ماهیگیری نیز بسیار محبوبیت دارد. گفتنی است ساحل Klong Tob در ۱.۱ کیلومتری و ساحل Secret در ۲ کیلومتری ملک قرار دارند.

 

لوکس‌ترین هتل‌های ساحل جامتین در پاتایا

آدرس: 261M.2T. Saldan A, Ko Lanta District, Krabi 81150, Thailand

 

هتل سری لانتا در پاتایا (SriLanta)

این ملک محبوب و پر رفت و آمد، در ساحل غربی جزیره لانتا و نزدیک به ساحل خوش ‌منظره Klongnin واقع شده است. این هتل ۴ ستاره، در واقع یک بوتیک ریزروت به شمار می‌آید که ۷۲ ویلای جذاب را در میان چشم‌اندازهای گرمسیری آرام، درست روبروی ساحل ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند در استخر بزرگ کنار ساحل و اسپا استراحت کنند، از یک ماساژ تایلندی آرامش بخش لذت ببرند یا با جلسات یوگا و مدیتیشن شارژ شوند.

این اقامتگاه همچنین دارای تعداد زیادی صندلی راحتی کنار استخر است. بعلاوه علاقمندان به ماجراجویی در تور تایلند، می‌توانند برای بهره مندی از فعالیت‌هایی نظیر غواصی، جنگل نوردی و سایر تفریحات، هماهنگی‌های لازم را با پرسنل میز تور داشته باشند.

این مکان دارای سبک‌های مختلف اقامتی از جمله ویلاهای روستایی به سبک تایلندی، ویلاهای پلنتیشن، سوئیت‌های لوکس، اتاق‌های ماندارا و همچنین خانه ساحلی است. این ویلاهای کاهگلی روستایی، در دامنه تپه قرار دارند و منظره باغ یا کوه را به مخاطبانشان هدیه می‌دهند. بعلاوه، طوری طراحی شده‌اند که زندگی سنتی تایلندی را با اثاثیه محلی منعکس می‌کنند و مجهز به تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی هستند.

و اما برای خورد و خوراک می‌توانید از گزینه‌های متعددی بهره مند شوید، از جمله رستوران Surya Chandra که غذاهای سنتی تایلندی سرو می‌کند. و اگر به غذاخوردن در فضای باز علاقمندید، می‌توانید به رستوران ساحلی Chedi بروید و غذاهای دریایی گریل و طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی را امتحان کنید. برای استراحت و لذت بردن از غروب زیبا نیز بهترین گزینه، بار ساحلی Ten Face است که اسنک‌ها و نوشیدنی‌های سبک را در کنار ساحل ارائه می‌دهد.

آدرس: 111Moo 6 Klongnin Beach Koh Lanta , 81150 Ko Lanta, Thailand

 

هتل لانتا چا-دا در لانتای پاتایا (Lanta Cha-da)

اگر در سفر به پاتایا تصمیم گرفتید شهر را پشت سر بگذارید و به جزیره لانتا بروید و اقامتی خاطره انگیز را با  مهمان نوازی گرم در ویلاها و سوئیت‌های مجلل تجربه کنید، شاید خالی از لطف نباشد که سری به Lanta Cha-da بزنید.

اینجا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پاتایا است که با امکاناتی جذاب از جمله وای فای رایگان، روم سرویس، مرکز تناسب اندام، ساحل خصوصی با شن‌های سفید، رستوران، بار و چشم اندازهایی بی بدیل به استقبال مهمانانش می‌آید. در این هتل ۵ ستاره، ۴۲ ویلا و سوئیت را با دکوراسیون شیک شاهد خواهید بود که از شرایط ایده آل از جمله بالکن مشرف به باغ‌های سرسبز استوایی یا استخر مردابی، حمام آبگرم و استخر خصوصی برخوردارند.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

برای ریلکس کردن، به اسپا Vimala بروید و با طیف وسیعی از درمان‌های آبگرم به وجد آیید. یا با تمرین در مرکز تناسب اندام، دوباره شارژ شوید. در ضمن امکانات برای انواع فعالیت‌های ورزشی آبی نظیر غواصی و کایاکینگ نیز ارائه می‌شود.

و برای شکم گردی، بهترین گزینه رستوران تایلندی Pailin است که مجموعه‌ای خوشمزه از غذاهای تایلندی و تنقلات سرو می‌کند و به منظره بی بدیل دریای آندامان دید دارد. همچنین برای صرف غذاهای بین المللی، به کافی شاپ Cha-Da بروید و یا برای استراحت، نوشیدن و تماشای غروب آفتاب از بار ساحلی Sa-Bai بهره مند شوید.

آدرس: 279Tambol Saladan Koh Lanta Krabi, 81000 Ko Lanta, Thailand

 

هتل آناندا در لانتای پاتایا (Ananda)

این هتل پرطرفدار و ۴ ستاره، در ۳ کیلومتری اسکله سالادان واقع شده و مشرف به ساحل کلونگ دائو است. بعلاوه، تا فرودگاه بین المللی کرابی ۲ ساعت رانندگی و تا جزیره فی فی ۱ ساعت با کشتی فاصله دارد.

مهمانان این ملک به استخر، خدمات ماساژ، رستوران، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در لابی، خدمات خشکشویی، میز تور و خدمات تهیه بلیط دسترسی دارند. برای خورد و خوراک نیز، انواع غذاهای بین المللی و تایلندی در رستوران هتل سرو می‌شوند. بعلاوه برای گردش در این حوالی، خودرو و دوچرخه از طرف اقامتگاه کرایه داده می‌شوند.

همچنین این اقامتگاه راحت و دنج ۲۴۱ اتاق بزرگ با چشم‌اندازی به اقیانوس، استخر یا باغ‌های استوایی را در خود جای داده است. این اتاق‌ها همگی دارای بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی، کتری برقی و دی وی دی پلیر هستند.

آدرس: 224Moo 3, Saladan, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

لانتا اسپورت ریزورت در پاتایا (Lanta Sport Resort)

این ریزورت، ۱۰ دقیقه پیاده روی تا ساحل Phra-Ae در جزیره لانتا فاصله دارد و با امکاناتی متنوع از جمله مرکز تناسب اندام، استخر روباز، ساحل اختصاصی، بار، رستوران، خدمات خشکشویی، پارکینگ خصوصی رایگان و میز تور از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در ۵۰۰ متری این ریزورت واقع شده‌اند و یک سوپرمارکت عالی نیز، در ۱ کیلومتری آن قرار دارد.

در این هتل ۴ ستاره، ۲۲ اتاق زیبا و جادار درنظر گرفته شده‌اند که همگی از تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت کابلی، آشپزخانه کاملا مجهز و یخچال، حمام خصوصی همراه با دوش و سشوار برخوردارند. همچنین این اتاق‌ها دارای تراس مشرف به دریا یا استخر بوده و چشم اندازهایی خیره کننده از مناظر طبیعی اطراف را به مخاطبان هدیه می‌دهند.   

گفتنی است ساحل شنی زیبای Klong Nin  در ۳.۸ کیلومتری، بندر اصلی قایق‌ها در ۶ کیلومتری و خلیج Bamboo در ۱۳ کیلومتری استراحتگاه قرار دارند.

 

فعالیت‌های هیجان‌انگیز در پاتایا

آدرس: 245Moo.2 T. Saladan, A. Koh Lanta, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

هتل هوبن در لانتای پاتایا (The Houben)

و در آخر سری می‌زنیم به این ملک مدرن و رمانتیک، در ۱۳ کیلومتری اسکله سالادان. اینجا طبیعت زیبای تایلند را از بالای تپه خلیج Kantiang، از چشم‌اندازهای خیره‌ کننده دریای آندامان در جزیره لانتا ارائه می‌دهد. در اینجا اقامت به سبک ویلا فراهم است و هر کدام از ۱۵ ویلای این اقامتگاه ۴ ستاره، از فضایی بزرگ و لوکس برخوردارند. بعلاوه این ویلاها دارای بالکن خصوصی، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش هستند.

همچنین این مکان، دارای اسپا و استخر شیشه‌ای بزرگ بوده و در کنار اینها وای فای رایگان در سرتاسر ملک، خدمات ماساژ، خدمات خشکشویی، خدمات کرایه خودرو، رزرو تور و امکانات برگزاری جلسات ارائه می‌شوند.  برای خورد و خوراک نیز می‌توان از غذاهای تایلندی، بین المللی و غذاهای دریایی رستوران اقامتگاه سود برد که همگی از مواد تازه و محصولات ارگانیک تهیه می‌شوند. هر چند که این اقامتگاه، تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا نزدیک‌ترین کافه بارها و رستوران‌ها و مراکز خرید  پاتایا فاصله دارد.

آدرس: 272Moo 5, Ba Kantiang Bay, Koh Lanta Yai, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۱۶ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران