لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره لانتا در پاتایا: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره لانتا در پاتایا: بخش اول

کو لانتا، یک جزیره جذاب نه چندان کشف شده در جنوب تایلند و در حوالی پاتایاست. این منطقه، فضایی آرام و برخی از زیباترین سواحل تایلند را دربرگرفته و سفری مقرون به صرفه را در بهشتی باشکوه رقم می‌زند. جالب است بدانید برخلاف بقیه شهرهای توریستی تایلند، اکثریت جمعیت لانتا را مسلمانانی تشکیل می‌دهند که از تبار ماهیگیران مالزیایی بوده و حدود یک قرن پیش در اینجا ساکن شده‌اند. به همین دلیل نودل با گوشت خوک را فراموش کنید و روزی پنج بار آماده شنیدن صدای اذان مساجد باشید!

هر چند که نیازی نیست نگران قوانین سختگیرانه مذهبی باشید. این جزیره عاری از بنیادگرایان و افراطی‌ها بوده و جمعیت محلی به خوبی با مسافران تور تایلند، پارتی‌ها و بارها کنار می‌آیند و مهمان نوازی مسلمانان و تایلندی‌ها را با فضای بهشتی معمولی جنوب شرق آسیا ترکیب می‌کنند. لانتا همچنین در نتیجه پذیرش مهاجران بسیاری از چینی‌ها و حتی کولی‌های دریایی، فرهنگی پر جنب و جوش دارد.

گفتنی است طیف متنوعی از اقامتگاه‌ها، از خانه‌های ییلاقی ساده ساحلی تا هتل‌های مجلل و ریزروت های خصوصی در این جزیره وجود دارند و به راحتی می‌توان موردی را پیدا کرد که متناسب با بودجه و نیازهای شما در سفر با تور تایلند باشد. ما نیز در ادامه، سفری مجازی و مهیج را شروع خواهیم کرد به لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره لانتا در حوالی پاتایا.

 

لایانا در لانتای پاتایا(Layana)

این هتل زیبا و منحصر بفرد که از محبوبیت بالایی در میان مسافران تور پاتایا خصوصا زوج‌ها برخوردار است، توسط فضای سبز استوایی احاطه شده و مشرف به دریای باشکوه است. این ریزورت ۵ ستاره، یک استخر بزرگ روباز و ۵۷ اتاق‌ها وسیع و راحت را در خود جای داده است. اتاق‌ها دارای معماری مدرن تایلندی بوده و با وسایل ابریشمی و چوبی تزئین شده‌اند و هر کدام مجهز به تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، دی وی دی پلیر، تخت خواب بسیار راحت و حمام اختصاصی با دوش و وان جداگانه هستند.

برای خورد و خوراک نیز جای نگرانی نیست. در اینجا طیف گسترده‌ای از غذاهای بین المللی، غذاهای دریایی تازه و غذاهای اصیل تایلندی در رستوران SeaSky در کنار استخر یا در ساحل سرو می‌شوند. بعلاوه نوشیدنی‌های تازه، در کافه بار اقامتگاه در دسترس هستند.

 

بهترین کارها در کوه سامویی

در کنار این‌ها میهمانان می‌توانند از تمرینات پر انرژی در مرکز تناسب اندام لذت ببرند یا با خواندن کتابی در کتابخانه بزرگ این ملک سرگرم شوند. اسپای Linger Longer ریزروت که در داخل یک باغ قرار دارد، خدمات ماساژ تایلندی دلپذیر و درمان‌های آرام‌بخش صورت را ارائه می‌دهد.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این هتل در پارک ملی مو جزیره لانتا، در ساحلی سفید و شنی واقع شده و مهمانان می‌توانند مستقیما از این استراحتگاه به Long Beach دسترسی داشته باشند. بعلاوه فرودگاه کرابی ۷۰ کیلومتر، معادل ۲ ساعت رانندگی از این هتل فاصله دارد. در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی برای مهمانان در دسترس است.

آدرس: 272Moo 3, Saladan, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

راوی وارین در لانتای پاتایا (Rawi Warin)

این اقامتگاه باشکوه و دیدنی که مناظر خیره کننده‌ای از خلیج Klong Tob را به مخاطبانش هدیه می‌دهد، در عین حال با صبحانه‌ای لذیذ، ۴ استخر بزرگ در فضای باز و مرکز تناسب اندام از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در اینجا ۵ گزینه غذاخوری وجود دارند که در این میان، The Watermark متخصص در ارائه غذاهای دریایی در تایلند بوده و تجربه ناهارخوری به یاد ماندنی در فضای باز را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. صبحانه‌های مقوی و غذاهای بین المللی در The Golden Pond سرو می‌شوند. همچنین کافه بار Wave، اسنک‌ها و نوشیدنی‌های سبک و خوشمزه ارائه می‌دهد.

برای استراحت و یا سرگرمی نیز می‌توانید از کتابخانه و اتاق بازی با امکانات متعدد برخوردار شوید. برای کودکان نیز فضای بازی درنظر گرفته شده است. در ضمن میز تور نیز، فعالیت‌های جذابی را در صورت درخواست تدارک می‌بیند.

 

زیباترین پارک‌های تایلند

و اما برای استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر و گشت و گذار، می‌توانید در یکی از ۱۸۵ اتاق مدرن این ملک اقامت داشته باشید که به‌ سبک تایلندی و با چیدمان‌های جادار و کفپوش‌های چوبی زیبا طراحی شده‌اند. این اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی، مبلمان راحت، تلویزیون کابلی، یخچال و لوازم تهیه چای/قهوه هستند. در نهایت به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این اقامتگاه، یک ترانسفر ۲ ساعته با ماشین و کشتی از فرودگاه بین المللی کرابی فاصله دارد.

آدرس: 139Moo 8 Lanta Yai Island, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

ریزورت بان تای در لانتای پاتایا(Baan Thai Lanta Resort)

این اقامتگاه ۴ ستاره با فضایی آرامش بخش، تخت‌های راحت، استخر روباز باغ، وای فای رایگان در تمام مناطق، پارکینگ اختصاصی رایگان، یک کافه بار و رستورانی که خوش‌مزه‌ترین غذاهای تایلندی لذیذ سرو می‌کند، به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه، علاقمندان می‌توانند از ترانسفر فرودگاهی و یا خدمات کرایه خودرو برای گشت و گذار در این حوالی برخوردار شوند.

در اینجا ۱۵ ویلای مجلل به سبک تایلندی و مجهز به مبلمان چوبی را خواهید یافت که دارای انواع وسایل و امکانات راحتی از جمله تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی، حمام خصوصی مجهز به وان و دوش، حوله، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و همچنین آشپزخانه‌ای کوچک با کتری برقی، مایکروویو و سایر وسایل موردنیاز هستند.

جالب است بدانید مسافران تور تایلند می‌توانند از مجموعه‌ای از امکانات برای غواصی، شنا، اسنورکلینگ و ماهیگیری در این منطقه برخوردار شوند. گفتنی است به لحاظ دسترسی‌ها، این ملک ۱۷.۴ کیلومتر تا ساحل Klong Dao و ۲۰.۳ کیلومتر تا ساحل Pra Ae فاصله دارد.

آدرس: Baan Thai Lanta Resort 163 M.2 Saladan Koh Lanta Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

پیمالای در لانتای پاتایا (Pimalai)

این ریزورت لوکس ۵ ستاره و درجه یک، مناظری عالی و اسپای مجلل و زیبا مشرف به آب‌های شفاف دریای آندامان را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. بعلاوه، مهمانان می‌توانند در کنار استخر شیشه‌ای استراحت کنند و از نسیم دریا و صرف نوشیدنی‌های خنک لذت ببرند یا در زمین‌های موجود، به بازی تنیس بپردازند. همچنین این ریزورت دارای یک مرکز تناسب اندام و کتابخانه کاملا مجهز و همچنین امکاناتی برای دوچرخه سواری و ورزش‌های آبی است. در ضمن، ترانسفر رفت و برگشت رایگان از فرودگاه کرابی به استراحتگاه نیز ارائه می‌شود.

 

زیباترین جاذبه‌های طبیعی پاتایا

این مکان، دارای ۳ رستوران است که شرایط شکم گردی کامل وایده آلی را رقم می‌زنند. غذاهای برجسته تایلندی در Rak Talay و Spice and Rice سرو می‌شوند، در حالی که می‌توانید غذاهای غربی را در Seven Seas امتحان کنید.

این ریزروت تعداد ۱۲۱ اتاق منحصر به فرد، جادار، آرام و با خدمات شخصی را در خود جای داده که در یک جنگل سرسبز استوایی واقع شده‌اند و از بالکن خصوصی مشرف به محیط زیبا برخوردارند. اتاق‌ها مزین به پارچه‌های غنی تایلندی و پرده‌های حصیری هستند و دارای تهویه مطبوع، کف چوبی صیقلی، دسترسی به اینترنت پرسرعت، دی وی دی پلیر و سایر امکانات رفاهی می‌باشند.

آدرس: 99Moo 5, Ba Kan Tiang Beach, Koh Lanta, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

تواین لوتوس در لانتای پاتایا (Twin Lotus)

این فضای آرامش بخش و جذاب که طرفداران بسیاری خصوصا در میان زوج‌ها برای ماه عسل در تایلند دارد، ۲۲۱ اتاق دنج و راحت و مدرن را در خود جای داده که با سلیقه و با مبلمان تیره تزئین شده‌اند و مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی صفحه تخت، مینی بار، گاوصندوق، کتری برقی، حمام خصوصی و سشوار هستند.

بعلاوه، مهمانان می‌توانند از ماساژهای آرامش بخش در مرکز اسپا لذت ببرند یا در کنار استخر به استراحت بپردازند. در ضمن علاقمندان می‌توانند سفرهای گشت و گذار را در میز تور رزرو کنند، در حالی که سایر راهنمایی‌ها و درخواست‌ها توسط پرسنل میز به صورت پذیرش ۲۴ ساعته قابل انجام است. برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند در اینجا پارکینگ عمومی رایگان درنظر گرفته شده است. همچنین برای خورد و خوراک، رستوران Far Sight با طیف گسترده‌ای از غذاهای تایلندی و غربی لذیذ و باکیفیت پذیرای مهمانان است.

 گفتنی است این هتل ۴ ستاره که ویژه اقامت بزرگسالان است، ۳ دقیقه پیاده روی تا ساحل Klong Dao، ده دقیقه رانندگی تا اسکله Sala Dan و ۱.۵ ساعت رانندگی از فرودگاه کرابی فاصله دارد.

 

سفری خانوادگی با کودکان به کوه سامویی

آدرس: 199Moo 1, Klong Dao Beach, Tambon Saladan, Amphur Koh Lanta, Krabi , 81150 Ko Lanta, Thailand

 

کازا بلانکا در لانتای پاتایا (Lanta Casa Blanca)

این هتل دوست داشتنی و خوش استایل که از طراحی داخلی فوق العاده‌ای برخوردار است، دارای رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و بار در جزیره لانتا است. همچنین مهمانان این هتل ۴ ستاره به ساحل خصوصی، روم سرویس، باغ، تراس آفتابگیر و وای فای رایگان بوفه و صبحانه آمریکایی دسترسی دارند. برای گشت و گذار در این حوالی نیز می‌توان از هتل دوچرخه کرایه کرد.

در اینجا ۴۵ اتاق دنج و راحت را خواهید یافت که همگی از تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق شخصی، ملحفه و حمام اختصاصی با حمام، حوله و دمپایی بهره مند هستند. و البته برخی اتاق‌ها دارای پاسیو و برخی دیگر، دارای چشم اندازی به منظره استخر می‌باشند. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این ملک می‌توان به سواحل پاتایا همچون Relax Bay Beach، Secret Beach و Long Beach اشاره کرد.

آدرس: 806Sala Dan, Koh Lanta, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

آوانی پلاس در لانتای پاتایا (Avani Plus)

این ریزورت و اسپای ۵ ستاره، چشم اندازهایی عالی از دریای آندامان، یک ساحل خصوصی، اتاق‌های لوکس و خدمات گسترده را ارائه می‌دهد. این هتل، در یک شبه جزیره مرتفع در جزیره لانتا واقع شده و ۸۳ اتاق تمیز و جادار را در خود جای داده است که به سبک مدرن تایلندی طراحی شده‌اند و به منظره شگفت‌انگیز دریا دید دارند. این اتاق‌ها دارای امکانات کامل از جمله دسترسی به وای فای رایگان، حمام اختصاصی، قهوه‌ساز/چای‌ساز رایگان و یخچال هستند.

برخی دیگر از امکانات این ریزروت عبارتند از رستوران و بار، سالن بدنسازی، خدمات کرایه دوچرخه کوهستانی رایگان و کایاک و تجهیزات غواصی. بعلاوه مهمانان می‌توانند از ترانسفر فرودگاه کرابی و ترانسفر به مرکز سالادان برخوردار شوند که در آن فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و و بانک‌های متعددی وجود دارند.

آدرس: 315Moo 1 ,Saladan, Koh Lanta, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

کاستا در لانتای پاتایا (Costa Lanta)

این اقامتگاه بسیار شیک که از موقعیت مکانی عالی در جزیره لانتا و در امتداد ساحل کلونگ دائو برخوردار است، ۷۰ کیلومتر از مرکز کرابی فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر روباز، یک بار کنار ساحل، اتاق‌هایی با تراس خصوصی و وای فای رایگان در مناطق عمومی است. تعداد ۲۲ اتاق در این ملک ۴ ستاره وجود دارند که از حمام شیشه‌ای با دوش بارانی، سشوار، مینی بار و سایر امکانات و وسایل راحتی و آسایش برخوردارند.

بعلاوه مهمانان می‌توانند از ماساژهای سنتی تایلندی لذت ببرند یا برای یک سفر یک روزه به جزایر اطراف، از خدمات میز تور بهره مند شوند. فعالیت‌های آبی مانند غواصی و کایاک سواری در این حوالی امکانپذیر هستند. بعلاوه برای خورد و خوراک، می‌توان از غذاهای تایلندی و کوکتل در رستوران و بار این اقامتگاه بهره مند شد که در عین حال، منظره‌ای پانوراما از غروب خورشید را ارائه می‌دهد.

 

۶ مقصد گردشگری تایلند برای سفر در فصل بارانی

آدرس: 212Moo1 Klong Dao Beach, Saladan, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

لیزی لاج در لانتای پاتایا (The Lazy Lodge)

این ملک جذاب که در سپتامبر ۲۰۱۹ در چند قدمی ساحل Klong Khong افتتاح شد، اقامتی خاطره انگیز را در یک فضای ساحلی همراه با رستوران، بار و باغ به ارمغان می‌آورد. بعلاوه این اقامتگاه رزرواسیون ۲۴ ساعته، یک میز تور، انبار چمدان و صبحانه آلاکارت را برای مهمانان فراهم می‌کند.

در این اقامتگاه ۴ ستاره، ۹ اتاق را خواهید یافت که همگی دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، گاوصندوق شخصی، وای‌فای رایگان، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و تراس با نمای باغ هستند. و البته برخی از اتاق‌های منتخب، از چشم اندازی به منظره استخر برخوردارند.

به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم این هتل در ۱.۲ کیلومتری ساحل Secret ، ۱.۷ کیلومتری ساحل Relax Bay Beach و ۱۰ کیلومتری اسکله سالادان قرار دارد.

آدرس: 45Moo 2 T.Saladan A. Koh Lanta, Krabi 81150 Saladan Koh Lanta, 81150 Ko Lanta, Thailand

در این مقاله، برخی از بهترین اقامتگاه‌های جزیره لانتا در پاتایا را از نظر گذراندیم. اما از آنجا که مناظر زیبا و بی نظیر، این مکان را به مکانی جذاب و آرام برای استراحت و ریلکس کردن بدل کرده‌اند، گزینه‌های اقامتی به همین موارد محدود نمی‌شوند. بنابراین همچنان ما را همراهی کنید تا در مقاله بعدی، سفر مجازی‌مان را به برخی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره لانتا در پاتایا ادامه دهیم.

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳ 

۱۴ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران