راهنمای سفر تنهایی به پاتایا جزیره زیبایی‌های تایلند

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
راهنمای سفر تنهایی به پاتایا جزیره زیبایی‌های تایلند

پاتایا یکی از شلوغ‌ترین و معروف‌ترین جزیره‌های تایلند است که هرساله میزبان هزاران گردشگر است. جزیره‌ای که بیشتر میزبان سفرهای جمعی و دوستانه است و یکی از بهترین نقاط دنیا برای تفریحات هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. جریره‌ای که پر از هتل‌های دنج است و می‌توان روزهای عاشقانه و رمانتیک زندگی را در آنها پشت سر گذاشت. جزیره‌ای که در سواحلش می‌توان حسابی خوش گذراند و خاطره‌‌ها ساخت. اگر قصد دارید با تور تایلند به این نقطه‌ی هیجان‌انگیز سفر کنید و تنها هستید همراه ما باشید تا شما را در این سفر انفرادی خاطره‌انگیز راهنمایی کنیم.


سواحل پاتایا را زیر پا بگذارید

پاتایا پر از سواحل امن است که در هرکدام آنها می‌توانید ساعت‌ها زمان صرف کنید و زیباترین تصاویر طبیعت را مشاهده نمایید. سواحلی مناسب شنا کردن که سایه‌بان نیز برای استراحت کردن دارند. سواحلی که در طول آنها می‌توانید قدم بزنید و همراه برخی رویدادهای جمعی در آنها شوید. سواحلی که امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی دارند و همین سبب می‌شود بسیار پرمخاطب باشند. اساسا سواحل در این جزیره جزو اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری به حساب می‌آیند. بنابراین هم بسیار پر امکانات هستند و هم بسیار امن. پس به هرتعداد آنها که می‌توانید مراجعه کنید و در هرکدام‌شان برای خود خاطره بسازید.

 

۸ اقامتگاه معروف ساحلی پاتایا، شهر تفریحات دریایی

سفر تنهایی به پاتایا


تفریحات آبی را تجربه کنید

در پاتایا امکان انواع تفریحات آبی برای شما فراهم آمده است. تفریحاتی که برخی‌هاشان قادر هستند بی‌اندازه آدرنالین خونتان را بالا ببرند. تفریحاتی که حالتان را حسابی جا می‌آورند و برایتان یک تجربه متفاوت در زندگی رقم می‌زنند. در برخی سواحل پاتایا اگر علاقه‌مند به غواصی و دیدن موجودات زیر آب از نزدیک هستید می‌توانید غواصی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید جت اسکی، موج سواری، پاراسلینگ و دیگر تفریحات مانند این موارد را با هزینه‌هایی نسبتا معقول انجام بدهید. تفریحاتی که امنیت بالایی دارند و در انجام دادن‌شان نیازی به نگرانی نیست.

 

سفر تنهایی به پاتایا


به پارک آبی بروید

پاتایا در خود چندین پارک آبی دارد که اگر اهل سرسره بازی هستید می‌توانید به آنها مراجعه کنید و خوش بگذرانید. پارک‌هایی که برخی‌هاشان بیشتر مخصوص کودکان و برخی‌های دیگرشان هم مخصوص بزگسالان و هم مخصوص کودکان هستند. پارک‌هایی که در آنها می‌توانید سوار سرسره‌های مارپیچ شوید و با سرعتی سرسام‌آور لیز بخورید و پایین بیایید. رفتن به این پارک‌ها در یک سفر انفرادی به پاتایا هم می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند و هم اینکه برایتان خاطره‌ساز باشد. پارک‌هایی که هزینه ورودی آنها چندان گران نیست و اگر با یک بودجه متوسط نیز به پاتایا رفته باشید می‌توانید به آنها مراجعه کنید.

 

 بهترین هتل‌های خانوادگی در پاتایا 

سفر تنهایی به پاتایا


به باغ نونگ نوچ بروید

باغ نونگ نوچ پاتایا یکی از زیباترین باغ‌های شرق آسیاست که در مساحتی به اندازه دو و نیم کیلومتر مربع انواع گیاهان گرمسیری در آن رشد و پرورش داده می‌شوند. باغی که بودن در فضای مطبوعش حال و هوایتان را عوض می‌کند. باغی که بخش‌بندی‌های مختلفی دارد و در هرکدام از بخش‌هایش می‌توانید با گیاهان شگفت‌انگیزی آشنا شوید. در یک بخش می‌توانید انواع کاکتوس‌ها را ببینید و در بخشی دیگر انواع ارکیده‌ها. در یک بخش می‌توانید به تماشای بونسای‌ها بروید و در یک بخش دیگر به دیدن نخل‌های گرمسیری. در سفر تنهایی‌تان با تور پاتایا به شما پیشنهاد می‌کنیم از این باغ دیدن کنید.

 

سفر تنهایی به پاتایا


از معابد بی‌نظیر پاتایا دیدن کنید

پاتایا در خود معبد کم ندارد و هرکدام از معابد این شهر جزو مهمترین معابد تایلند به حساب می‌آیند. معابدی که در عین شبیه بودن رویدادهای درون‌شان، به لحاظ معماری هرکدام‌شان متفاوت با دیگری است و همین امر سبب می‌شود بازدید کنندگان بخواهند تمامی معابد این جزیره را بازدید کنند. در سفر انفرادی به این جزیره می‌توانید به دیدن این معابد بروید و جدای از آنکه معماری شگفت‌انگیز آنها را می‌بینید با راهب‌ها و مناسک مذهبی تایلندی‌ها نیز آشنا شوید. معبد وات فرا یای یکی از معابد مشهور این جزیره است که مجسمه‌ای بزرگ از بودا در آن نگهداری می‌شود. مجسمه‌ای که ۱۸ متر بلندا دارد و بر روی تپه‌ای قرار داده شده است. مجسمه‌ای که مردم پاتایا به پای آن زیاد نذورات می‌ریزند.

 

 به «معبد وانسانگ وارارام» بروید و ساعت‌ها سکوت و آرامش را تجربه کنید 

 سفر تنهایی به پاتایا


از موزه‌های پاتایا دیدن کنید

پاتایا در خود چندین موزه دارد که می‌توانید به دیدن آنها بروید و بیشتر با بافت فرهنگی و هنری این جزیره آشنا شوید. موزه‌هایی که جای نگه داشتن اشیای تاریخی و مربوط به گذشته، اشیای امروزی نگهداری می‌کنند و به نوعی موزه هنرهای معاصر به حساب می‌آیند. یکی از موزه‌های جالب پاتایا که با رفتن به آن می‌توانید عکس‌های بانمک از خودتان بیندازید موزه نقاشی‌های سه بعدی است. موزه‌ای که در آن نزدیک به ۱۰۰ تابلوی بزرگ نگهداری می‌شود و شما کنار هرکدام از آنها می‌توانید عکس‌های متفاوت از خودتان بیندازید. ‌

 

 بهترین بازارهای شبانه پاتایا که علاقه‌مندان به خرید آن‌ها را دست نمی‌دهند

سفر تنهایی به پاتایا

۱۴ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران