لوکس‌ترین هتل‌های پاتایا: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
لوکس‌ترین هتل‌های پاتایا: قسمت اول

پاتایا، در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد و یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد تایلند به شمار می‌آید. این خطه، عمدتا به خاطر سواحل زیبا و زندگی شبانه خیره کننده‌اش شهرت دارد.از طرفی پاتایا اقامتگاه‌های بسیاری را در خود جای داده و از هتل‌ها و استراحتگاه‌های لوکس گرفته تا آپارتمان‌های بلند و هاستل‌های ارزان قیمت را می‌توانید در این محدوده بیابید.

اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۱۰ هاستل ارزان قیمت در پاتایا می‌توانید به آنها مراجعه کنید را مطالعه کنید. اما اگر در سفر با تور پاتایا اقامتی مجلل و اشرافی را آرزو می‌کنید، بهتر است وقت گذرانی در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر را از دست ندهید. این استراحتگاه‌ها، عمدتا بهترین و مدرن‌ترین امکانات رفاهی را در خود جای داده‌اند و بسیاری از آنها، از چشم اندازهایی به مناظر بی بدیل دریا و ساحل سود برده‌اند.

 

Mason

این ملک جذاب و زیبا همراه با طراحی داخلی دوست داشتنی، در مارس ۲۰۱۹ افتتاح شد. این ریزروت ۵ ستاره با رستوران، بار، استخر روباز و مرکز تناسب اندام به استقبال مسافران تور پاتایا می‌آید. در عین حال یک باغ و ۳۵ اتاق با کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، وای ‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی را برای آرامش و رفاه مهمانانش ارائه می‌دهد. در ضمن تمام اتاق‌ها، دارای بالکن بوده و برخی از آنها چشم اندازی باشکوه به منظره باغ دارند.

از دیگر امکانات این اقامتگاه مجلل وبه یادماندنی می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، جکوزی و تراس آفتابگیر اشاره کرد. در ضمن، مهمانان در Mason می‌توانند هر روز از صبحانه بوفه لذت ببرند. گفتنی است مرکز پاتایا در ۱۶ کیلومتری و ساحل جامتین، در ۱۱ کیلومتری این ملک قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که در ۳۰ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا

آدرس: 285Moo 3, Sukhumvit Road, Na Jomtien, Sattahip, 20250 Na Jomtien, Thailand

 

Sea Sand Sun

این فضای آرامش بخش و رومانتیک، در ساحلی خصوصی با ماسه سفید در ناجامتین واقع شده است. سوئیت‌های بزرگ، ویلاها و استخر شنای آزاد، در میان باغی به سبک بالی قرار دارند. این سوئیت‌ها و ویلاهای مدرن همگی دارای دکوراسیون تایلندی، پنجره‌های کف تا سقف و بالکن خصوصی در فضای باز بوده و مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون کابلی هستند.

برای خورد و خوراک می‌توانید به رستوران Horizon Sea View بروید که غذاهای تایلندی و بین المللی را در ساحل سرو می‌کند. ماساژ و درمان‌های رفلکسولوژی، در اسپای این ملک 5 ستاره ارائه می‌شوند.  بعلاوه این اقامتگاه مجلل، با جکوزی روباز و استخر جداگانه برای کودکان نیز از مهمانانش پذیرایی می‌کند. گفتنی است ‌فروشگاه‌ها و رستوران‌های پرطرفدار مرکز پاتایا، در ۱۵ کیلومتری این استراحتگاه واقع شده‌اند و میهمانان می‌توانند از این ملک ظرف ۲۰ دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی U-Tapao برسند.

آدرس: 78/4Moo 8 Sukhumvit K.M 163 Na Chomtien, Sattahip, Chonburi, 20250 Na Jomtien, Thailand

 

Navana Nature Escape

این فضای دنج و زیبا که در میان گردشگران تور پاتایا خصوصا زوج‌ها بسیار محبوبیت دارد، در پاتایای شمالی واقع شده است و از یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام و رزرواسیون ۲۴ ساعته برخوردار است. در این ملک ۵ ستاره، ۷۵ اتاق را خواهید یافت که همگی دارای مینی بار رایگان، میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن، وای ‌فای رایگان و حمام خصوصی با حمام و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

بعلاوه بوفه و صبحانه آمریکایی، هر روز صبح در اقامتگاه سرو می‌شود. هر چند که غذاهای بین المللی نیز، در رستوران این ملک در دسترس هستند. همچنین، مهمانان می‌توانند از اتاق بخار استفاده کنند. در ضمن پرسنل پذیرش، به زبان‌های تایلندی و انگلیسی صحبت می‌کنند و همیشه آماده کمک و خدمت رسانی هستند.

و اما به لحاظ دسترسی‌ها باید بگویم این ملک ۱۴ دقیقه پیاده روی تا معبد پناهگاه حقیقت، ۱.۹ کیلومتر تا پارک مینی سیام و ۲.۳ کیلومتر تا مرکز ماساژ و اسپای هلث لند فاصله دارد. همچنین تیفانی شو در ۲.۷ کیلومتری و موزه هنری بطری‌های شیشه‌ای پاتایا در ۱.۸ کیلومتر ملک قرار دارند و فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong-Pattaya  نیز ۳۴ کیلومتر با ملک فاصله دارد.

آدرس: 558,Moo 5, Naklua ,Banglamung ,Chonburi, 20150 Pattaya North, Thailand

 

Wave Hotel

این ملک منحصر بفرد و زیبا که از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال پاتایا فاصله دارد، در ۲ کیلومتری خیابان واکینگ پاتایا و ۱.۵ ساعت رانندگی فرودگاه بین المللی سووارنابومی واقع شده است. در این ملک ۵ ستاره، ۱۸ اتاق با امکانات مدرن و دکوراسیون جذاب را خواهید یافت که دارای بالکن خصوصی با فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی همراه با وان و دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

از دیگر امکانات این ملک زیبا می‌توان به استخر روباز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی  و چشم اندازهایی از طبیعت زیبای اطراف اشاره کرد. در ضمن برای خورد و خوراک، می‌توانید به رستوران Cadillac مراجعه کنید که در طبقه همکف با فضای نشیمن سرپوشیده و فضای بیرونی از علاقمندان استقبال کرده و غذاهای لذیذی سرو می‌کند. در نهایت، می‌توانید از طعم اسنک‌ها و نوشیدنی‌های گوارا نیز در بار استخر Cabana لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌ها در ساحل جامتین پاتایا

آدرس: 310/2Beach Road, Pattaya, Chon Buri, 20150 Pattaya Central, Thailand

 

LK Emerald Beach

این تاریخی زیبا و ۵ ستاره که بسیار پرطرفدار بوده و خصوصا در میان زوج‌ها محبویت دارد، در پاتایای شمالی، ۳۵۰ متری ساحل پاتایا و ۴۸ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya واقع شده است. همچنین از نقاط محبوب نزدیک هتل می‌توان به ساحل وانگ آمات، تیفانی شو و مرکز اسپا و ماساژ هلث لند اشاره کرد.

این ملک مجلل ۳۰ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، فضای نشیمن، بالکن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی را در خود جای داده است. در ضمن، بالکن برخی اتاق‌ها به منظره زیبای استخر دید دارد.

این اقامتگاه با رستوران، بار، سالن استراحت مشترک، باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا و تراس آفتابگیر از مهمانانش پذیرایی کرده و رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و صرافی و صبحانه بوفه را نیز فراهم می‌کند.

آدرس: 189Moo 5 Soi 22 Pattaya-Naklua Rd., Naklua, Chonburi, 20150 Pattaya North, Thailand

 

U Pattaya

این ملک جالب ۵ ستاره همراه با فضای آرامش بخش، در کنار ساحل در ناجامتین و در ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong-Pattaya  واقع شده و ۴۴ اتاق و ویلاهایی شیک را همراه با تهویه مطبوع، وای فای رایگان، فضای نشیمن مبله،  مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه و حمام خصوصی ارائه می دهد. در ضمن برخی از ویلاها دارای استخر خصوصی و چشم اندازی به منظره دریا هستند.

این ریزورت همچنین دارای استخر روباز، بار، رستوران، روم سرویس، پارکینگ اختصاصی، مرکز تناسب اندام و خدمات ماساژ و صبحانه در هر ساعت از روز است. پرسنل میز پذیرش ۲۴ ساعته نیز مهمانان را در مورد خدمات دربان، کرایه دوچرخه و خدمات شاتل فرودگاهی کمک خواهند کرد.

 

۷ تفریح و تجربه جذاب در رایونگ، پاتایا

آدرس: Na-Jomtien, Sattahip, Chonburi, 20250 Na Jomtien, Thailand

 

Mytt

این فضای جذاب و دنج ۵ ستاره، در کنار ساحل در ناجامتین و در ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong-Pattaya  واقع شده و با کلیه امکانات رفاهی لوکس و دکوراسیونی جالب توجه به استقبال مهمانانش می‌آید. در اینجا می‌توانید از رزرواسیون ۲۴ ساعته، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و خدمات ماساژ، پارکینگ رایگان، بار، رستوران، صبحانه‌ای لذیذ و روم سرویس برخوردار شوید.

همچنین ۱۷۶ ویلای زیبا و شیک همراه با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، فضای نشیمن مبله، مینی بار، امکانات تهیه چای/قهوه و حمام خصوصی با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و وان را در اینجا خواهید یافت. و البته برخی از ویلاها، دارای استخر خصوصی و منظره‌ای جذاب از دریا هستند. بعلاوه پرسنل میز پذیرش، به مهمانان بابت خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات دربانی و کرایه دوچرخه، راهنمایی‌ها و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

آدرس: 10Moo 9 North Pattya Beach Road, 20150 Pattaya Central, Thailand

 

Golden Jomtien Beach Hotel

این ملک ساحلی خوش استایل که یک استخر روی پشت بام و همچنین رستوران، بار، مرکز تناسب اندام، سونا، صرافی و روم سرویس را ارائه می‌دهد، در آوریل ۲۰۱۹ افتتاح شد. از جمله امکانات دیگر این ملک ۵ ستاره می‌توان به زمین بازی و کلوپ کودکان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات دربان و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد.

تمام ۱۷۷ اتاق این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، حوله و کمد، گاوصندوق اختصاصی و فضای نشیمن بوده و اتاق‌های ویژه، از تراسی دلباز با چشم اندازهایی جالب توجه به مناظر اطراف برخوردارند. همچنین صبحانه قاره‌ای هر روز در هتل در دسترس است.

گفتنی ساحل جامتین در ۱۵۰ متری و بازار شناور پاتایا در ۳.۷ کیلومتری ملک واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong-Pattaya بوده که در ۴۰ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

بهترین ریزورت‌های خانوادگی در پاتایا

آدرس: 250/338Soi Jomtien 16 Moo 12 Nongprue Banglamung Chonburi 20150, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

Rabbit Resort Pattaya

این ملک ۴ ستاره دلباز، استراحتگاهی به سبک تایلندی در ساحل دونگتان پاتایا است که در باغ‌های سرسبز استوایی قرار دارد. تعداد ۴۹ اتاق این اقامتگاه از تهویه مطبوع برخوردارند و مجهز به تلویزیون کابلی، یخچال، آشپزخانه و امکانات تهیه قهوه/چای برخوردار بوده و به منظره جنگل یا استخر و اقیانوس دید دارند.

وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، دو استخر روباز، رستوران، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات کرایه خودرو و ترانسفر فرودگاهی، از مهمترین امکانات این ملک به شمار می‌آیند. در ضمن برای صرف وعده‌های غذایی لذیذ و باکیفیت، مهمانان می‌توانند به رستوران Chef's Company در این ریزورت مراجعه کنند. گفتنی است این ملک، کمتر از ۲ ساعت با فرودگاه بین المللی سووارنابومی فاصله دارد.

آدرس: 318/84Moo12, Dong Tan Beach, Nong-Prue, Chonburi, 20260 Pattaya South, Thailand

 

Royal Cliff Beach Terrace

این ملک با مناظر عالی، اتاق‌های دنج، یک استخر روباز بزرگ و مشرف به دریا و همراه با منطقه ساحلی خصوصی، در پاتایای جنوبی واقع شده است. همچنین، تنها ۸۰۰ متر از اسکله بالی های و ۱.۵ کیلومتر از خیابان واکینگ پاتایا فاصله دارد.

مهمانان در طول اقامت می‌توانند از پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، امکانات جلسه، مرکز تجاری، باشگاه کودکان، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ، بار و رستوران بهره مند شوند. بعلاوه این ملک ۵ ستاره، ۸۹ اتاق شیک را با امکانات مدرن در خود جای داده و تلویزیون کابلی صفحه تخت، دی وی دی پلیر، کاناپه، گاوصندوق شخصی، وسایل اتو، مینی بار و حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. همچنین مخاطبان می‌توانند از اتاقشان، به منظره زیبای دریا دسترسی داشته باشند.

 

معرفی تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

نگران خورد و خوراک نباشید. رستوران این ملک، تمام روز غذاهای خوشمزه تایلندی و بین‌المللی سرو می‌کند. و البته مهمانان می‌توانند از صرف اسنک‌ها و نوشیدنی‌های ویژه در بار نیز لذت ببرند. برای مهمانان ورزشکار فضا و امکانات کافی برای تنیس، تنیس روی میز و اسکواش فراهم است.

گفتنی است هتل، همچنین سرویس رفت و برگشت به نقاط مشخص شده را با هزینه اضافی ترتیب می‌دهد. همچنین با طی ۴ کیلومتر می‌توان به آلکازار شو و اوت لت مال پاتایا دسترسی داشت. ضمن اینکه ساحل جامتین و مینی سیام، در ۶ کیلومتری و فرودگاه سووارنابومی در ۸۶ کیلومتری این ملک ساحلی واقع شده‌اند.

آدرس: 353Phra Tamnuk Road, Pattaya, Chonburi, 20150 Pattaya South, Thailand

 

Sand Dollar

این هتل بوتیک در سپتامبر ۲۰۲۱، در ساحل جامتین و در ۱.۸ کیلومتری ساحل دانگتان افتتاح شد. این ملک اقامتی به یادماندنی را همراه با رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، باغ، تراس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و انبار چمدان برای مهمانانش رقم می‌زند.

بعلاوه این ملک ۴ ستاره، ۱۶ اتاق جادار و راحت را همراه با کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی در خود جای داده و اتاق‌های ویژه، دارای پاسیو هستند. بعلاوه این اقامتگاه، هر روز صبحانه آلاکارت را سرو می‌کند. 

گفتنی است این ملک، در ۲.۹ کیلومتری ساحل پراتومناک، ۲.۹ کیلومتری باغ گیاه شناسی گرمسیری Nong Nooch، 7 کیلومتری میموسا و ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya واقع شده است. در ضمن این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

۷ استودیوی برتر یوگا در پاتایا

آدرس: 789Moo 8 Soi Na Jomtian 56/2, Na Jomtian, Sattahip, 20250 Jomtien Beach, Thailand

۱۱ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران