لوکس‌ترین هتل‌های پاتایا: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
لوکس‌ترین هتل‌های پاتایا: قسمت دوم

پاتایا یک شهر ساحلی واقع در جنوب شرقی بانکوک و رو به خلیج تایلند است که در اوایل دهه ۱۹۸۰ به شهرت رسید و از آن زمان به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی تایلند باقی مانده است. سواحل این منطقه از طلوع تا غروب خورشید، دائما مملو از دوستداران ورزش‌های آبی و علاقمندان به آفتاب گرفتن می‌شوند. و البته اینجا، یکی از بهترین مقاصد غواصی به شمار می‌آید و دارای آب‌های آرام در طول سال و جالب‌ترین کشتی‌های غرق شده برای کشف است.

گفتنی است پاتایا، شناخته شده‌ترین استراحتگاه ساحلی را نیز در خود جای داده است. از آنجا که این محدوده با مناظری شگفت‌انگیز احاطه شده بدیهی است انبوه مسافران تور پاتایا، در وهله اول استراحتگاهی آرامش‌بخش با دسترسی به این مناظر را جستجو می‌کنند و در این میان کسانی که دغدغه مالی ندارند، قطعا در یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها اقامت می‌نمایند. بیایید در ادامه بخش اول، با برخی دیگر از این گزینه‌های به یادماندنی آشنا شویم.

 

InterContinental Pattaya Resort

این ملک پرطرفدار ۵ ستاره با ۱۶۷ اتاق زیبا، صبحانه‌ای لذیذ، چشم‌اندازهایی باشکوه از خلیج تایلند، ساحل خصوصی با ماسه سفید و همچنین ۳ استخر روباز، مرکز اسپای بزرگ و مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته به استقبال گردشگران تور پاتایا می‌آید. این ملک که در جنوب پاتایا و در  فاصله ۵ دقیقه رانندگی از مرکز شهر واقع شده، در عین حال ۲ ساعت با  فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی فاصله دارد.

گفتنی است اتاق‌های بزرگ با ترکیبی از دکوراسیون سنتی آسیایی و امکانات مدرن، وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه‌ تخت، و امکانات تهیه چای/قهوه، وسایل استراحت و اقامتی لذت بخش را برای مهمانان رقم می‌زنند. بعلاوه، بالکن‌ها و آلاچیق‌های خصوصی نیز به منظره دریا یا باغ‌های ریزروت دید دارند.

 

مهمترین مناطق و محله‌های پاتایا

مهمانان می‌توانند روی صندلی‌های آفتابگیر واقع در اطراف ریزورت استراحت کنند. خانواده‌هایی که کودکان خردسال دارند نیز می‌توانند از برنامه تفریحی Planet Trekkers برخوردار شوند. پرسنل پذیرش، گردش‌ها و فعالیت‌های تفریحی نظیر سفرهای دریایی یک روزه را به جزایر مجاور ترتیب می‌دهند. خدمات لیموزین و شاتل رایگان به مرکز شهر پاتایا نیز برقرار است.

از طرفی دیگر، رستوران Infiniti با تم مدیترانه‌ای و صندلی‌هایی در فضای زیبای داخلی و فضای بیرونی و کنار ساحل، غذاهای کبابی مخصوص و نوشیدنی‌های محلی باکیفیت و لذیذی ارائه می‌دهد. رستوران Elements نیز غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای تایلندی و آسیایی را سرو می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند از طعم نوشیدنی‌های گوارا در سالن Latitude by the Beach لذت ببرند.

آدرس: 437Phra Tamnak Road, Bang Lamung, Chon Buri, 20150 Pattaya South, Thailand

 

Hilton

این ملک لوکس ۵ ستاره، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و دسترسی مستقیم به ۳۰۰ گزینه خرید و غذاخوری دارد. همچنین، تنها ۱.۵ ساعت رانندگی از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی فاصله دارد.

در اینجا می‌توانید شاهد ۳۰۳ اتاق بزرگ با کف‌پوش‌های چوبی و رنگ‌های پاستلی آرامش‌بخش باشید. این اتاق‌ها دارای فضای نشیمن راحت، بالکن خصوصی، تلویزیون کابلی، چای و قهوه، کتری برقی، حمام خصوصی همراه با لوازم بهداشتی درجه یک، سردوش بارانی و وان جداگانه هستند.

 

اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها در پاتایا

امکانات شکم گردی نیز به بهترین نحو مهیاست. می‌توانید روزتان را با یک صبحانه مقوی در رستوران Edge آغاز کنید که غذاهای بین‌المللی و آسیایی، آشپزخانه اوپن و چشم‌اندازهای خیره کننده از خلیج را ارائه می‌دهد. یا دیگر غذاهای پرطرفدار را در کنار نوشیدنی‌های سبک و گوارا در رستوران Drift میل کنید. بعلاوه این ملک یک کافه بار اینستاگرامی باشکوه و رویایی، همراه با نمای ۱۸۰ درجه از ساحل پاتایا را در پشت بام خود جای داده است.

این اقامتگاه همچنین دارای استخر بزرگ، مرکز تناسب اندام و اسپاست. از مهمترین ویژگی‌های این هتل شگفت‌انگیز می‌توان به ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی، دسترسی به انواع امکانات ورزش‌های آبی و فعالیت‌های فضای باز اشاره کرد. در ضمن پرسنل این اقامتگاه می‌توانند به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، تایلندی، کره‌ای و چینی صحبت کنند و از اینرو تعاملی عالی و راحت با مهمانان داشته باشند.

آدرس: 333/101Beach Road, Moo 9 Nong Prue Banglamung, Pattaya, Chonburi, 20260 Pattaya Central, Thailand

 

Siam@Siam Design

این ملک مدرن که یک روف رستوران، استخری در پشت بام، وای فای رایگان در سراسر ملک، پارکینگ اختصاصی و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی را ارائه می‌دهد، در عین حال ۲۶۸ اتاق مدرن را در خود جای داده است. این اتاق‌های شیک مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی صفحه تخت، قهوه ساز و کتری برقی، فضای نشیمن، یخچال، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی همراه با سشوار، حوله حمام و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

 

بهترین رستوران‌های پاتایا: قسمت اول

بعلاوه، مهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام مجهز استفاده کنند. خدمات گردش در شهر نیز، توسط میز تور ترتیب داده می‌شود. در ضمن برای صرف وعده‌های غذایی، می‌توانید به رستوران‌های The Roof Mixology و The Big Fish مراجعه کنید و به انواع غذاهای تایلندی و اروپایی و همچنین نوشیدنی‌های گوارا دسترسی داشته باشید.

به لحاظ دسترسی‌ها نیز باید بگوییم خیابان واکینگ استریت تنها ۱۵ دقیقه رانندگی، فرودگاه U-Tapao در پاتایا ۴۵ دقیقه رانندگی و فرودگاه سووارنابومی، ۲ ساعت رانندگی از این ملک فاصله دارند.

آدرس: 390Moo 9 Tambon Nong Prue, Amphoe Banglamung, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

 

Renaissance

این ریزورت لوکس ۵ ستاره، چندین گزینه غذاخوری، مرکز اسپا و امکاناتی مدرن را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. همچنین دو استخر روباز، استخر کودکان و باشگاه کودکان و وای فای رایگان در تمام فضاهای عمومی را در اینجا خواهید یافت. در ضمن مهمانان می‌توانند از سالن‌های بزرگ و نیز خدمات پذیرایی، امکانات سمعی و بصری و برنامه ریزی رویداد نیز در این ملک باشکوه بهره‌مند شوند.

تعداد ۲۵۵ اتاق و سوئیت همراه با  دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی لوکس، در انتظار گردشگران تور پاتایا هستند. این اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می‌باشند. برخی از واحدها نیز دارای یک فضای نشیمن بوده و حداکثر راحتی و آسایش را برای مهمانان فراهم می‌کنند. در ضمن اتاق‌های ویژه با چشم‌اندازهایی جالب توجه به مناظر استخر، باغ یا شهر از مخاطبان پذیرایی می‌کنند.

 

۸ غذای خیابانی معروف در پاتایا

در کنار اینها، میهمانان می‌توانند در مرکز تناسب‌اندام همراه با چشم‌انداز پانوراما از دریا ورزش کرده یا در مرکز اسپا با خدمات کامل ریلکس نمایند. برای خورد و خوراک نیز خدمات و امکانات کاملی را در این اقامتگاه خاطره‌انگیز خواهید یافت. رستوران 609Kitchen غذاهای بین‌المللی را به صورت شبانه روزی سرو می‌کند، در حالی که Pebbles Bar and Grill ، نوشیدنی‌ها و اسنک‌های خوشمزه‌ای را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. لابی بار نیز بهترین مکان برای ملاقات با دوستان و دورهمی است. در عین حال علاقمندان می‌توانند از خوردن و آشامیدن در بار کنار استخر بزرگ لذت برده و همچنین آفتاب بگیرند.

گفتنی است ساحل جامتین پاتایا ۱۵ کیلومتر، جزیره کو لارن ۱۹ کیلومتر، فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya بیست و پنج کیلومتر و فرودگاه سووارنابومی تنها ۹۰ دقیقه رانندگی با این ملک فاصله دارند.

آدرس: 9/9Moo 3, Na Jomtien, Sattahip, 20250 Na Jomtien, Thailand

 

Marine Beach Hotel Pattaya

این هتل بوتیک با تخت‌های راحت، صبحانه عالی، بار، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای‌فای رایگان در سراسر ملک، یک باغ و یک تراس آفتابگیر از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در ضمن باید گفت این ملک، هر روز صبحانه بوفه یا آمریکایی بسیار لذیذ و باکیفیتی را سرو می‌کند.

 

هیجان در مزرعه کروکودیل‌های پاتایا

در اینجا می‌توانید شاهد ۳۱ اتاق با فضای آرامش‌بخش و زیبا همراه با تهویه مطبوع، میز کار، کتری، مینی بار، گاو صندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی باشید.

گفتنی است این اقامتگاه ۴ ستاره، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و از بازار شناور پاتایا ۳.۳ کیلومتر، از مرکز خرید میموسا ۷ کیلومتر و از فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya سی و نه کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: 131/62,Moo 12 ,Jomtien Beach road,Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

One Patio

این ملک تاریخی همراه با ۱۳۳ اتاق دنج و راحت، در نوامبر ۲۰۱۹، در مرکز پاتایا و در ۳۵۰ متری ساحل پاتایا افتتاح شد. اینجا اقامتی ایده‌آل را همراه با بار، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، دستگاه خودپرداز، خدمات دربان، صرافی، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سالن استراحت مشترک و باغ مهیا می‌کند.

 

اقامتی خاطره‌انگیز در هتل‌های ۴ ستاره پاتایا

گفتنی است تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی و پاسیو هستند. در ضمن برخی از اتاق‌ها، چشم‌اندازی زیبا به منظره استخر دارند. در کنار اینها، مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از یک صبحانه آلاکارت یا صبحانه آسیایی لذت ببرند. در ضمن این هتل، یک تراس آفتابگیر را ارائه داده و دارای یک آرایشگاه و مرکز تجاری است.

در نهایت از نقاط محبوب نزدیک به اقامتگاه می‌توان به ساحل وانگ آمات، آرت این پارادایس پاتایا و کافه هارد راک پاتایا اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya  است که در ۴۸ کیلومتری هتل واقع شده و این ملک، ترانسفر فرودگاهی را نیز برای مهمانانش مهیا می‌کند.

آدرس: 464/59Moo 9, Pattaya 2nd Road., Nongprue, Banglamung, 20150 Pattaya Central, Thailand

 

Sea Crest

این ملک ۴ ستاره که از طراحی داخلی فوق‌العاده زیبا برخوردار است، تنها ۸ دقیقه پیاده روی تا ساحل جامتین فاصله دارد. مهمانان می‌توانند در اینجا به یک استخر روباز مشرف به مناظر دریا، پارکینگ اختصاصی، وای‌فای رایگان در سراسر ملک و رزرواسیون ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشند. برای خورد و خوراک نیز، منوی بوفه متنوعی برای صبحانه ارائه می‌شود.

در اینجا ۲۶ اتاق جادار وجود دارند که مجهز به تلویزیون صفحه ‌تخت، قهوه/چای رایگان و حمام خصوصی با طیف کاملی از امکانات هستند. برخی از اتاق‌ها نیز دسترسی مستقیم به استخر روباز داشته، در حالی که برخی دیگر دارای باغ خصوصی خود می‌باشند.

 

روزی فوق العاده در باغ وحش ببر سریراچا در پاتایا

گفتنی است مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند غواصی و موج سواری همراه با تجهیزات و امکانات کامل، در اینجا ترتیب داده می‌شوند. این هتل همچنین برای گشت و گذار در شهر، دوچرخه به مهمانانش کرایه می‌دهد. و اما به لحاظ دسترسی‌ها، باید بگوییم بازار شناور پاتایا ۴ کیلومتر و مومیسا پاتایا ۷ کیلومتر از ملک فاصله دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی Utapao-Rayong-Pataya است که در ۳۴ کیلومتری ملک واقع شده است.

آدرس: 249/16-18,Soi Jomtien 12, Tambon Nongplue, Ampur Banglamuang, Chonburi , 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

SN Connx

این ملک زیبا که از طراحی داخلی دوست داشتنی و منحصر به فردی برخوردار است، در دسامبر ۲۰۱۸ افتتاح شد. این اقامتگاه در مرکز پاتایا و در ۱.۴ کیلومتری ساحل پاتایا، اقامتی ایده‌آل را به همراه کلیه امکانات رفاهی برای گردشگران تور تایلند رقم می‌زند. مهمانان در این ملک ۴ ستاره می‌توانند به وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، استخر سرپوشیده و رزرواسیون ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشند و همچنین هر روز از طعم بی‌نظیر صبحانه بوفه لذت ببرند.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

گفتنی است این اقامتگاه ۹۸ اتاق زیبا و مجهز به تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه ‌تخت و گاوصندوق شخصی را در خود جای داده و برخی از اتاق‌ها، دارای بالکن و چشم‌اندازهایی جالب توجه به مناظر اطراف هستند.

جالب است بدانید این ملک، دسترسی عالی به جاذبه‌های پرطرفدار این منطقه داشته و حدود ۲.۷ کیلومتر تا کافه هارد راک پاتایا، ۲.۸ کیلومتر تا مرکز خرید هاربر مگافان و ۴.۱ کیلومتر تا واکینگ استریت پاتایا فاصله دارد. از دیگر نقاط دیدنی می‌توان به آلکازار شو و ساحل وانگ آمات اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که در ۴۷ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: 3/353Moo6 Naklua, Banglamuang, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

 

Worita Cove

و در آخر، سری می‌زنیم به این ملک دوست داشتنی و جذاب که در ۱۴ کیلومتری مرکز پاتایا و ۱۰ کیلومتری ساحل جامتین واقع شده و ۳۱ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya فاصله دارد. این اقامتگاه ۴ ستاره با رستوران، بار، استخر روباز، تراس، باغ و صبحانه قاره‌ای یا بوفه از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

زیباترین و معروف‌ترین معابد پاتایا با معماری شگفت‌انگیز

در ضمن ۵۲ اتاق خانوادگی در این ملک درنظر گرفته شده‌اند که دارای تهویه مطبوع، میز کار، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و بالکن با منظره دریا هستند. بعلاوه مهمانان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و وای فای رایگان در سراسر ملک دسترسی دارند.

آدرس: 46/6Moo 4, Najomtien, Sattahip, 20250 Na Jomtien, Thailand

۰۱ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران