۵ تم‌پارک فوق‌العاده جذاب فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۵ تم‌پارک فوق‌العاده جذاب فیلیپین

فیلپین جاذبه‌های تفریحی بسیاری در خود دارد اما می‌توان گفت، نسبت به خیلی مقاصد گردشگری محبوب جنوب شرق آسیا، تم‌پارک‌های کم‌تری داشته و از این نظر، خیلی محبوب نیست. با این حال، همان چند تم پارکی که در خود دارد، هر کدامشان عالی هستند و دنیایی از بازی‌های مختلف را برایتان در تور فیلیپین به همراه خواهند داشت. با ما باشید تا با هم نگاهی به این ۵ تم‌پارک بندازیم.

 

Enchanted Kingdom | مانیل

بسیاری از گردشگران در سفر خود با تور فیلیپین، مانیل را انتخاب کرده و به این پایتخت هیجان‌انگیز و بزرگ سفر می‌کنند. مانیل البته جذاب‌ترین تم‌پارک کشور را نیز در خود دارد. Enchanted Kingdom چسبیده به مانیل در سانتا روزا قرار گرفته و فضایی به بزرگی ۲۵ هکتار دارد و با دکور زیبا و شگفت‌انگیز خود و بخش‌های متنوعی که برای بازدیدکنندگانش به وجود آورده، جای خالی دیزنی‌لند را در فیلیپین پر می‌کند.

در بخش سواری‌های مختلف و بازی‌های متنوع، Enchanted Kingdom به خوبی می‌درخشد. این تم پارک بزرگ، دارای بازی‌های کلاسیک خانوادگی، ترن‌ هوایی‌های هیجان‌انگیز و بزرگ، چرخ و فلک و بازی‌های مخصوص کودک و نوجوان بوده و حتی دارای یک دریاچه مصنوعی است که می‌توانید روی آن قایق‌های پدالی سوار شوید. اما نکته خیلی جذاب در مورد Enchanted Kingdom این است که دارای بازی‌های خاص و مدرن همچون سواری‌های واقعیت مجازی، سالن لیزر، نمایش‌های سه بعدی، سینما ۷ بعدی و ... نیز هست.

 

۲۰ عکسی که شما را عاشق فیلیپین می‌کند

همچنین در Enchanted Kingdom یک پیست کارتینگ بزرگ، زمین پینت بال و همچنین یک فضای بازی سرپوشیده برای کودکان به نام کیندرمجیگ نیز در نظر گرفته شده تا از نظر بازی و تفریح، هیچ چیز کم و کسر نداشته باشید. از جمله هیجان‌انگیز‌ترین سواری‌های این پارک نیز می‌توان به رولر کوستر سپیس شاتل با سرعت بسیار بالا و پیچ و خم‌های مسیرش، جانگل لاگ جم که بخشی از مسیرش از آب می‌گذرد و دیسک مجیک اشاره کرد که ترکیبی از چند سواری مختلف است.

در Enchanted Kingdom نمایش‌های متنوعی به سبک دیزنی‌لند نیز برپا شده و خوانندگان مختلفی هر شب در آن‌جا به اجرا می‌پردازند. اگر تا تاریکی هوا در این تم‌پارک باشید، می‌توانید از نورافشانی بزرگ دیدن کنید و بچه‌ها نیز امکان عکاسی با موجودات بامزه‌ی پارک را خواهند داشت. چندین رستوران و کافه و فست فود، محل بازی‌های میزی، مسابقه با جایزه، برنامه‌های آموزشی برای کودکان، محل‌های مخصوص عکاسی و فروشگاه از دیگر امکانات این محل به حساب می‌آیند.

 

سفر به سواحل خیره کننده ال نیدو فیلیپین

Anjo World | سبو

Anjo World اولین تم پارک مقصد محبوب توریستی فیلیپین، سبو است. مجموعه‌ای بزرگ و جذاب که شامل پارک برفی هم می‌شود که در ادامه از آن بیشتر خواهیم گفت. ابتدا به بازی‌های پارک بپردازیم که تنوع بسیار خوبی دارد. Anjo World دارای یک سری بازی‌های خانوادگی مثل چرخ و فلک، اسپیس شاتل، مستر تود و مستر کاپ است و در کنارش، بازی‌هایی برای کودکان و نوجوانان نیز دارد که اگر جذاب هستند اما برای بزرگ‌ترها چالش خاصی ندارند. بازی‌هایی مثل گلدن کروسل یا تاکسی لندن از این دست هستند.

از طرفی سواری‌های هیجان‌انگیزی مثل برج سقوط، بومرنگ، فرعون و واکینگ برای این دسته از افراد درست شده تا حسابی خوش بگذرانند. یکی از تفریحات جالبی که در این تم پارک می‌توانید تجربه کنید، بومبر بوت است که قایق‌های پدالی بوده که در رودخانه‌ای کوتاه در پارک جریان دارد و دو نفره می‌توانید روی آن سواری کنید. چرخ و فلک پارک نیز بسیار بلند است و از آن بالا، نمای جالبی از سبو در فیلیپین پیداست.

این مکان نیز دارای فروشگاه و همچنین فود کورت است. اما قبل از این که به خرید عروسک یا دکورهای مختلف از فروشگاه بپردازید، در بازی‌های مسابقه‌ای شرکت کنید، شاید بتوانید با اصابت توپ‌هایتان به هدف، یا پرتاب‌های سه امتیازی با توپ بسکتبال یا بازی‌هایی از این دست، برای بچه‌ها عروسک برنده شوید! فود کورت این مجموعه نیز به شکل یک مینی کلوسیوم درست شده و انتخاب‌های‌ زیادی پیش پای شما می‌گذارد.

 

معرفی ۱۰ مورد از زیباترین معابد فیلیپین

اما انتخاب منحصر به فرد شما در تم پارک‌ Anjo World، پارک دنیای برفی است که یک پارک یخ و برف عالی در کلاس جهانی بوده که مساحتی به اندازه ۲ هزار متر مربع داشته، شامل فضای برفی، دکورهای یخی و حتی سورتمه سواری کوتاه بر روی یخ می‌شود. نگارن نباشید، می‌توانید لباس گرم در همان محل تحویل بگیرید، هیچ کس در این کشور گرم‌سیری انتظار هوای برفی را ندارد که با خود کاپشن همراه داشته باشد!

 Magikland | باکولود

باکولود شهری مدرن و بسیار زیبا در ویسایاس غربی است که فاصله‌ی چندانی تا سبو ندارد. Magikland اما از بسیاری جهات با دیگر تم‌پارک‌هایی که از آن‌ها اسم بردیم فرق دارد و اگر چه بازی‌های مشابهی همچون پارک‌های بازی مختلف دارد، اما با شکل گیری در سه بخش، یک خط داستانی از فرهنگ و تاریخ محلی را نیز در دل خود روایت می‌کند که بعدی ارزشمند به این پارک می‌دهد. این پارک سه قسمت دارد که به نام‌های بخش فرهنگی، بخش جادویی و بخش اساطیری فعالیت می‌کنند و همگی آن‌ها آن تم خاص فرهنگی را در بر دارند که در دکور این مجموعه به نمایش گذاشته شده است.

 

معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید فیلیپین

در این پارک نیز نمایش‌های مختلفی برگزار می‌شود که در آن‌ها داستان‌های اساطیری محلی با آواز و لباس‌های شاد و رنگارنگ روایت می‌شود. بعد از نمایش نیز، بچه‌ها و بزرگ‌ترها می‌توانند برای عکس گرفتن با هنرمندان به روی صحنه رفته و ژست بگیرند. این عکس‌ها با پس‌زمینه‌ی رنگارنگ و زیبای پارک انجام می‌شود و خاطره‌ای ماندگار مخصوصا برای بچه‌ها خواهد بود.

اما به سراغ بازی‌های تم پارک Magikland برویم که اولین دلیل ما برای رفتن به آن‌جا خواهد بود. خوشبختانه سواری‌های هیجان‌انگیز زیادی هستند که در این محل می‌توانید تجربه کرده و از این نظر Magikland واقعا عالی است. با این حال تنوع بازی‌های مخصوص کودکان و نوجوانان در این محل، بیش از دو پارک قبلی است که از آن‌ها برایتان گفتیم. همچنین با وجود دکور زیبا و منحصر به فرد Magikland، نبود بازی‌های مدرن و دیجیتال در آن‌جا حس می‌شود. این محل نیز دارای فروشگاه و فود کورت بوده و همچنین برای هر بازی باید به صورت مجزا، مبلغی را پرداخت نمایید.

 

۷ ساحل جذاب و خلوت فیلیپین

Sky Ranch Baguio | باگیو

 Sky Ranch چند شعبه در جاهای مختلف فیلیپین دارد اما بزرگ‌ترین و بهترین پارک این برند، در باگیو واقع شده است. شهری مدرن و زیبا که لقب آن "پایتخت تابستانی فیلیپین" است و به خاطر ارتفاع این شهر و آب و هوای خنکش در طول فصل گرما، این نام رویش گذاشته شده است. Sky Ranch در کل به فضای شاد و رنگارنگ خود معروف بوده و خیلی از خانواده‌های فیلیپینی، ترجیح می‌دهند در یکی از شعب این پارک، آخر هفته‌های خود را بگذرانند، با این حال از نظر تنوع بازی‌ها، گزینه‌ی دیگر لیستمان اوضاع بهتری دارند.

بازی‌های خانوادگی، نقطه قوت Sky Ranch به حساب می‌آید. چرخ و فلک بزرگ این مجموعه با ۳۲ کابین ۴ نفره کاملا پوشیده و دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، شما را به ارتفاع ۶۳ متری برده و از آن بالا می‌توانید، نمای بسیار زیبایی از این منطقه کوهستانی را تماشا کنید. بازی جذاب دیگر خانوادگی Sky Ranch، به نام اسکای کروزر، چیزی شبیه به سورتمه است که در گردنه حیران یا جاهایی از این دست می‌توانید، تجربه کنید با این تفاوت که اسکای کروزر مسیری طولانی‌تر داشته، از میان درختان کاج می‌گذرد و در نقطه‌ای بسیار زیبا احداث شده است. سواری‌هایی مثل فانی سویینگ یا اتوبوس فرنده هم هستند که به صورت جمعی، امکان سوار شدن به آن‌ها را خواهید داشت.

 

۷ هتل جذاب روی آب در فیلیپین

کودکان چند بازی منحصر به خود دارند که از رنگ بندی بسیار جذابی برخوردار هستند و برای آن‌ها که به دنبال هیجانند، سوپر وایکینگ و برج سقطو را پیشنهاد می‌کنیم که هر دو از بازی‌های معروف به حساب می‌آیند اما در این‌جا کمی چاشنی سرعت و ارتفاعشان بیشتر از حد معمول است. در کل Sky Ranch از جمله تم‌پارک‌های جذابی در نقاط خاص فیلیپین محسوب می‌شود که صد در صد، ساعاتی شاد را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد.

Manila Ocean Park

Manila Ocean Park را نمی‌توان یک تم پارک کلاسیک به حساب آورد اما این مجموعه تفریحی آن‌قدر خوب است که حتما باید آن را در لیستمان به شما معرفی می‌کردیم. جایی متنوع و فوق‌العاده جذاب که اگر با تور فیلیپین به مانیل رفتید، حتما باید به آن‌جا رفته و از جاذبه‌های گردشگری که برایتان مهیا کرده‌ است استفاده کنید.

 

آب و هوای فیلیپین برای سفر در بهار

این مکان دارای یک آکواریوم بزرگ بوده که ۱۴ هزار موجود دریایی مختلف از ۲۷۷ گونه را در خود نگهداری می‌کند. تونل آبی بزرگ این آکواریوم به همراه تنوع فوق‌العاده‌ای که دارد، آن را به جاذبه‌ی اول Manila Ocean Park تبدیل کرده است. باغ پرندگان بزرگ این مجموعه شامل چند بخش شده و نمایش‌های مختلفی نیز در آن‌جا برگزار می‌شود و همچینین دلفیناریومی دارد که در آن‌جا، شیرهای دریایی در کنار دلفین‌ها به اجرا می‌پردازند. باغ خزندگان، بخش پستانداران کوچک و ... از دیگر جاهای این پارک بزرگ به حساب می‌آید.

اگر می‌خواهید به تفریح بپردازید، باید به سراغ استخر توپ بزرگ، سالن بازی‌های واقعیت مجازی، سینمای چند بعدی، موزه اسباب بازی و ... بروید که هر کدام دارای بازی‌ها و جاذبه‌های مختلف هستند. در Manila Ocean Park نمایش‌های مختلف و برنامه‌های تفریحی متنوعی برگزار شده و در فود کورت بزرگش، امکان سفارش غذا و نوشیدنی‌های مختلف را خواهید داشت. همچنین یک هتل بزرگ در خود Manila Ocean Park با نام H2O وجود دارد که جایی عالی برای اقامت در مانیل به حساب می‌آید.

 

گردش در پارک کروکودیل داوائو فیلیپین

۰۱ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران