۷ ساحل جذاب و خلوت فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۷ ساحل جذاب و خلوت فیلیپین

اگر دوست داریم مقصدی ساحلی و جذاب را انتخاب کنید که در آن انواع و اقسام سواحل زیبا و جزیره‌های مختلف وجود داشته باشد، تور فیلیپین باید یکی از انتخاب‌های اول شما باشد. کشوری که صدها جزیره‌ی کوچک و بزرگ در خود دارد و چند مورد از زیباترین سواحل آسیا در آن واقع شده است. قبلا از بخش‌های مختلف این کشور برایتان گفته‌ایم، اما امروز به سراغ سواحل زیبا و فوق‌العاده اما خلوتی رفته‌ایم که در این دوران برای سفر عالی محسوب می‌شوند و شما هم می‌توانید از سفر لذت برده و هم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید.

 

جزیره آپو

این جزیره در فاصله‌ی ۲۵ کیلومتری Dumaguete واقع شده است و یک جزیره‌ی آتشفشانی کوچک به حساب می‌آید که بیشتر به خاطر دنیای شگفت‌انگیز زیر آبش و برای غواصی و اسنورکلینگ معروف است. بیش از ۶۵۰ نوع ماهی مختلف اطراف این جزیره زندگی می‌کنند، که خود گواه منظره‌ی زیر آب جزیره‌ی آپو است. اما این سرزمین کوچک و سرسبز، دارای چند ساحل کوچک و فوق‌العاده زیباست که شما اگر دنبال جایی خلوت هستید، باید از از جزیره‌ی اصلی فاصله گرفته و در شمال آپو، یکی ساحل دنج و عالی پیدا کنید. این مکان برای شنا و آبتنی و آفتاب گرفتن عالی است و منظره‌ی فوق‌العاده دارد.

 

مواردی که باید قبل از سفر به مانیل بدانید

ساحل مورونگ، باتانس

اگر چه که ساحل مورونگ بسیار زیباست و فرم صخره‌ای شگفت‌انگیزی دارد، اما با توجه به دوری نسبی از شهر، جمعیت بسیار کمی به این محل می‌روند و به همین دلیل ما این ساحل زیبا را در لیستمان آورده‌ایم. یک مکان فوق‌العاده زیبا و منحصر به فرد که البته آرامش خوبی نیز در آن‌جا وجود خواهد داشت. صخره‌ی معروف ساحل مورونگ که همچون یک گنبد می‌ماند نیز، حتما برای عکاسی جایی عالی خواهد بود.

جزیره‌ی مانتیگو

جزیره‌ی Camiguin خود به خاطر سواحل زیبا با شن‌های سفید معروف است و گردشگران زیادی در سفر به فیلیپین، این مکا را به عنوان مقصدی ایده‌آل برای خود انتخاب می‌کنند، اما مانتیگو که فاصله‌ی بسیار کمی از Camiguin دارد، یک مکان فوق‌العاده برای آن‌هایی محسوب می‌شوند که به دنبال جایی زیبا و البته خلوت برای تفریحات ساحلی هستند. این جزیره‌ی دوار، ساحلی دورتادورش دارد که آبی شفاف و کریستالی آن را احاطه کرده است. با توجه به فاصله‌ی ۳ کیلومتری از جزیره اصلی، شما به راحتی می‌توانید به این جا رفته، از ساحل آن استفاده کنید و از منظره‌ی زیبایش لذت ببرید.

جزایر کوچک استان کارامون

در فاصله‌‌ی کوتاهی از شبه جزیره کارامون، جزایر کوچک زیبایی وجود دارند که دارای سواحلی فوق‌العاده با شن‌هایی به رنگ کارامل هستند که همگی آبی شفاف و رویایی در پیش روی خود دارند. این جزایر با توجه به تعددی که دارند، عموما خلوت بوده و شما به راحتی می‌توانید ساعاتی لذت‌بخش و آرامش بخش را در آن‌جاها داشته باشید. همچنین امکان کرایه کایاک و زدن به دل آب و همچنین اسنورکلینگ را خواهید داشت.

 

لوازم ضروری برای سفر به فیلیپین

ساحل کیپ انگانو، جزیره پالائوی

پالائوی جزیره‌ای بسیار زیباست که البته با توجه به این که دسترسی به آن‌جا کمی سخت خواهد بود، به همین دلیل جمعیت خیلی زیادی از گردشگران به آن‌جا مراجعه نمی‌کنند. با این حال بعضی از سواحل آن در طول روزهای اوج سفر شلوغ هستند، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به ساحل زیبا اما خلوت کیپ انگانو بروید. در کنار این ساحل، یک تپه‌ی سرسبز وجود دارد که در بالای آن یک قلعه‌ی پرتغالی متعلق به قرن‌ها قبل وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم، از آن‌جا نیز دیدن کنید.

جزیره کرستا دا گالو

اما اگر به دنبال جزیره‌ی بسیار کوچک هستید که عملا یک تکه خشکی در میان دریایی زیبا باشد، حتما باید به کرستا دا گالو بروید که در نزدیکی جزیره سیبویان واقع شده و با قایق به آن‌جا دسترسی خواهید داشت. در آن حوالی جزایر کوچک و بزرگ زیادی هستند که باعث می‌شوند کرستا دا گالو خلوت باشد و به راحتی بتوانید هم از فضای رویایی آن‌جا دیدن کنید و هم از دست جمعیت گردشگران، راحت باشید.

 

قبل از سفر به فیلیپین با آن آشنا شوید

ساحل کاناوای، جزیره جومالیگ

آخرین ساحل زیبایی که به شما در این لیست پیشنهاد می‌کنیم، ساحل طلایی کاناوای است که در جزیره جومالیگ واقع شده و جنگلی انبوه آن را احاطه کرده است. ترکیب درختان سر سبز، آب شفاف و کریستالی و شن‌های طلایی، یک منظره‌ی بی‌بدیل را فراهم آورده که چون کمی از مناطق مهم گردشگری دور است، کم پیش می‌آید که شلوغ شود. در این جا نه تنها می‌توانید آبتنی کنید و آفتاب بگیرید و البته روی قایق‌های سنتی سوار شوید، بلکه عکس‌هایی فوق‌العاده نیز می‌توانید بگیرید و از تور فیلیپین برای خود، سوغات ببرید.

۲۰ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران