جذاب‌ترین کارها در ال نیدو فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
جذاب‌ترین کارها در ال نیدو فیلیپین

النیدو یکی از خاص‌ترین مقاصد تور فیلیپین است که به خاطر زیبایی بی‌حد و حصرش، جمعیت گردشگران زیادی را در طول سال به خود می‌بیند. بخش زیادی از جاذبه‌های النیدو و فعالیت‌هایی که می‌توانید در آن‌جا انجام دهید، به آب و هوای گرمسیری و سواحل فوق‌العاده‌ دیدنی‌اش مرتبط است و البته این مسئله که جزایر کوچک و بزرگ و زیادی در اطراف آن‌جا وجود دارد. پس اگر قصد سفر به فیلیپین را دارید و می‌خواهید مدتی را در النیدو باشید، مطلب امروز ما درباره برترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در النیدو انجام دهید را مطالعه کنید.

 

بازدید از مرداب کوچک النیدو

مرداب کوچک حدودا ۲۰ دقیقه با کایاک از ساحل غربی ال نیدو فاصله دارد و تنها ۱۵۰ متر طول و ۳۵ متر عرض دارد. اما این مرداب کوچک با آبی شفاف و صخره‌های آهکی اطرافش، یکی از زیباترین جاهایی در این منطقه خواهد بود که امکان بازدید از آن‌جا را دارید.

سواحل دو قلوی ال نیدو: Nacpan و Calitang

اگر می‌خواهید سواحل عمومی خوب ال نیدو را تجربه کنید، باید به یکی از این دو ساحل بروید که تنها یک باریکه‌‌ی سنگی آن‌ها را هم از جدا کرده است. Calitang و‌ Nacpan حدودا ۲۰ کیلومتر از مرکز شهر دور هستند اما با فضایی بسیار زیبا و محیط محیطی دیدنی، بهترین انتخاب‌ها در میان سواحل این شهر به حساب می‌آیند. Calitang تنها ۵۰۰ متر اما Nacpan ۳ کیلومتر طول دارد و چندین بار، رستوران و فروشگاه در اطرافشان واقع شده‌اند.

 

اینستاگرامی‌ترین نقاط ال نیدو، فیلیپین

مرداب بزرگ ال نیدو

این مکان در جنوب مرداب کوچک واقع شده و در ساحل جزیره‌ی مینیلوک واقع شده است. مرداب بزرگ ال نیدو تقریبا همان منظره‌ی مرداب کوچک را برایتان به همراه خواهد داشت با این تفاوت که طول این مرداب ۸۰۰ متر و عرضش ۱۰۰ متر است. برای رفتن به این مکان نیز حتما باید از کایاک‌های دریایی استفاده کنید تا بتوانید صخره‌های سرسبز و آب زمردین و شفاف آن را به تماشا بنشینید.

جزیره مار

جزیره ویگان که با نام جزیره‌ی مار نیز شناخته می‌شود، در خلیج Bacuit و در ۱۲ کیلومتری مرکز شهر ال نیدو واقع شده است و بر خلاف اسمش، اصلا ماری در آن زندگی نمی‌کند! آب کریستالی، محیطی سرسبز و سواحل زیبا از این جزیره یک مکان بی‌نهایت زیبا و چشم نواز ساخته است که در زمان جزر، آبراهه‌ای شنی و باریک، آن را به پالاوان متصل می‌کند.

 آبشار Nagkalit-kalit

زیبایی‌های طبیعی بسیاری در ال نیدو هستند که باید از آن‌ها بازدید کنید، اما آبشار Nagkalit-kalit بدون شک یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. برای دیدن این مکان زیبا، باید مدتی را در جنگل پیاده روی کنید تا به این نقطه برسید. البته جذابیت رفتن به Nagkalit-kalit که در محیطی سرسبز به پایین می‌رسد و استخری طبیعی را به وجود می‌آورد، تنها رسیدن به این مقصد نیست، بلکه مسیر راه نیز بسیار زیباست و شما در آن استخر طبیعی، امکان آبتنی نیز خواهید داشت.

 

معرفی ۶ هتل ارزان در مانیل

ساحل Las Cabanas

ساحل شنی سفید رنگ، آب کریستالی، پوشش جنگلی و تمام چیزهایی که از یک مقصد ساحلی زیبا در فیلیپین انتظار دارید را در Las Cabanas پیدا خواهید کرد. در این مکان می‌توانید آبتنی کرده، در ساحل آفتاب بگیرید و به فعالیت‌های آبی شمغول شوید و در نهایت سوار زیپلاین ۷۵۰ متر شده و از بلای تپه‌ای سر سبز به ساحل برسید!

برای جشن گرفتن، سوار قایق‌های ال نیدو شوید

قایق‌هایی در ال نیدو هستند که برای جشن و پارتی در نظر گرفته شده و شما را برای چند ساعتی به دل آب می‌برند. موسیقی شاد، نوشیدنی‌های مختلف و امکان پریدن در آب و آبتنی، بخشی از فعالیت‌هایی است که با رفتن به این گردش آبی نصیبتان می‌شود. این تورها عموما از ساعت ۱۱ صبح آغاز شده تا ۶ بعد از ظهر و در زمان غروب خورشید به پایان می‌رسد و هنگام صرف نهار، بساط کباب نیز در آن جا به راه خواهد بود.

 

بهترین فعالیت‌ها در سبو فیلیپین

اسنورکلینگ

در هر جایی از ال نیدو که باشید، یکی از جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین فعالیت‌هایی که باید انجام دهید، اسنورکلینگ است. در این فعالیت شما با عینک‌های مخصوص و لوله‌های تنفس، بر روی آب شناور خواهید بود و می‌توانید ماهی‌های رنگارنگ را ببینید که در زیر آب حرکت می‌کنند. محل‌های مختلفی برای این کار در ال نیدو وجود دارد، اما پیشنهاد ما شرکت در تورهای دریایی است که برای این کار شما را به محل‌های مخصوص برده و شما می‌توانید در بهترین جاها به تماشای دنیای زیر آب در تور فیلیپین بپردازید.

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 18 بهمن 1400)

نظرات کاربران