۲۰ عکسی که شما را عاشق فیلیپین می‌کند

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۲۰ عکسی که شما را عاشق فیلیپین می‌کند

دلایل زیادی دارد که می‌توانیم با لیست کردن تمامی آن‌ها، شما را مشتاق رفتن به تور فیلیپین کنیم. اما یکی از دلایل مهم برای سفر به این کشور، زیبایی‌های وصف نشدنی آن است. زیبایی‌هایی که بخشی از آن را در قالب ۲۰ عکس در مقاله‌ی امروز به شما نشان خواهیم داد تا شاید برای تعطیلات بعدی خود، سفر به فیلیپین را انتخاب کردید.

 

۱- کاراموان |  کامارین سور

این گروه از جزایر، زمانی معروف شد که چند فصلی از سریال رئالیتی معروف "بقا" در آن‌جا فیلم برداری شد. کافی است به تصویر این مکان رویایی نگاه بندازید تا آرزوی رفتن به چنین جایی را داشته باشید. صخره‌های سرسبز و زیبا، مناطق جنگلی و سواحلی فوق‌العاده جذاب، تنها بخشی از ویژگی‌های کاراموان می‌باشد.

 

بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین

۲- مزارع پلکانی برنج بانائو |  ایفوگائو

این مزارع زیبای پلکانی در کوهستان بانائو واقع شده و یکی از میراث فرهنگی ملی فیلپیین به شمار می‌رود. کشت برنج در این مکان تاریخچه‌ای بیش از ۲ هزار سال دارد و حالا به یکی از منحصر به فردترین نقاط توریستی در فیلیپین بدل شده است.

۳- جزیره کالانگامان |  لِیته

جزیره کالانگامان یکی از چندین و چند جزیره‌ی فیلیپین است اما مسیر ماسه‌ای خاصی که از این خشکی کوچک به دل آب رخنه کرده و آب کریستالی و جذاب اطراف این جزیره، آن را به جایی خاص و متفاوت بدل کرده است. این مکان یکی از جزایر بسیار عالی برای سفرهای نیم روزه و یک روزه از مقاصد مختلف در تور فیلیپین به شمار می‌آید.

 

۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی

۴- آبشار کاواسان |  سبو

این مکان رویایی در سبو واقع شده و معروف‌ترین آبشار فیلیپین به حساب می‌آید. یکی از عجایب طبیعی در این کشور که اگر چه شما تصویر هوایی آن را مشاهده می‌کنید، اما از نزدیک نیز این مکان بسیار فراتر از انتظار شما خواهد بود. تنها نکته منفی درباره آبشار کاواسان، جمعیت بالایی است که همیشه در این محل حضور دارند، به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم، تا حد امکان اول صبح به آن‌جا مراجعه کنید.

۵- فانوس دریایی باتان |  باتانس

فانوس دریایی باتان که مردم محلی آن را باسکو صدا می‌کنند، زمانی به عنوان مقر تلگراف در زمان جنگ جهانی دوم به کار گرفته می‌شود و قبل از آن نیز، برای کشتی‌هایی که به سمت جزیره می‌آمدند، راهنما به حساب می‌شد. بازدید از این فانوس دریایی، تنها دیدن یک مکان تاریخی نیست، چون شما همان جا و در جزیره‌ باتانس، با دنیایی از جاذبه‌های گردشگری مختلف روبرو هستید.

 

لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید

۶- تپه‌های شکلاتی |  بوهول

این تصویر عجیب و زیبا، از یکی از چشم‌اندازهای معروف فیلیپین رو به تپه‌های شکلاتی در بوهول گرفته شده. یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف در فیلیپین که دشتی بزرگ با تپه‌هایی متفاوت و عجیب است که در فصل خشک، تغییر رنگ داده و یک کنتراست عجیب را با سبزی اطرافش شکل می‌دهد و لقب تپه‌های شکلاتی فیلیپین را به خاطر همین به آن‌جا داده‌اند.

۷- کوه پولاگ |  بنگوئت

کوه پولاگ سومین قله‌ی مرتقع در بنگوئت و یکی از قله‌های بلند در لوزون به حساب می‌آید که به آن‌جا لقب زمین بازی خدایان را داده‌اند. چشم‌انداز بسیار زیبای این مکان باعث شده تا هم جوانان محلی و هم توریست‌ها، صبح خیلی زود به این مکان صعود کرده و از آن بالا، به دریای ابرها و منظره‌ی بی‌نهایت زیبایی که پیش چشمانشان نقش می‌بندد، نگاه کنند. بالای کوه شبیه به دشتی بزرگ است و رسیدن به آن‌جا نیز زمان خیلی زیادی از شما نمی‌گیرد و دیدن این چشم‌انداز، حتما ارزش مسافتی که طی می‌کنید را دارد.

 

سفر به فیلیپین را در کریسمس تجربه کنید

۸- دریاچه سبو |  جنوب کوتاباتو

یکی از زیباترین نقاطی که در این منطقه از فیلیپین پیدا خواهید کرد، همین دریاچه سبو بوده که در زمانی از سال، مملو از گل‌های نیلوفر آبی می‌شود و جاذبه‌های دیدنی زیادی در اطراف خود دارد. یک مکان آرامش بخش و دیدنی که می‌توانید، همراه با قایق‌های چوبی در داخلش گردش کنید و از فضای دیدنی این مکان لذت ببرید. همچنین در بخشی از دریاچه، امکان انجام بعضی از فعالیت‌های هیجان‌انگیز مثل زیپلاین مهیا شده و یک پناهگاه پرندگان نیز در این محل وجود دارد که در آن‌جا می‌توانید، انواع پرندگان محلی و مهاجر را تماشا کنید.

۹- رودخانه طلسم شده هیناتوان |  سوریگائو دل سور

این رودخانه دقیقا مثل نامش، راز آلود و خاص است. سنگ‌ها و تفاوت عمق آب در جاهای مختلف این دریاچه باعث شده تا وقتی به آب کریستالی این رودخانه نگاه می‌کنید، طیف‌های مختلف رنگ آبی را مشاهده کنید. زیبایی این مکان با جنگلی بارانی که آن‌جا را احاطه کرده و ماهی‌های مختلفی که در آب زندگی می‌کنند، دو چندان می‌شود.

 

آب و هوای فیلیپین برای سفر در بهار

۱۰- مزرعه گل شمالی در بنگوئت

 این مکان که در شمال لوزون قرار گرفته، منزلگاه گل‌های وحشی و همچنین محل کاشت گونه‌های مختلف گل است که در زمانی از سال، این مکان را به دشتی بزرگ از گل‌های رنگارنگ بدل کرده و جایی رویایی را به وجود می‌آورد. برای دیدن این محل، باید در تورهای روزانه از بنگوئت شرکت کنید و به محض این که به این مزرعه برسید، بلاگرهای متعددی را می‌بینید که در میان گل‌ها به عکاسی می‌پردازند.

۱۱- کوه پیناتوبا |  زامبالِس و تارلاک

فعالیت‌های آتشفشانی سال ۱۹۹۱ در این کوه، دومین فعالیت آتش فشانی در قرن بیستم لقب گرفته بود اما از آن به بعد، خبری از چنین مشکلاتی در پیناتوبا نبوده است. کوهی آتشفشانی که در مرکز خود یک دریاچه‌ی فوق‌العاده زیبا داشته و دور تا دورش را مناطق جنگلی زیبا احاطه کرده است. برای رفتن به این مکان در تور فیلیپین، تورهای ماشین‌های چهار محوره در نظر گرفته می‌شود و شما این امکان را پیدا می‌کنید تا در این مکان خاص و باورنکردنی، گردش کنید و عکس‌هایی زیبا ثبت نمایید.

 

گردش در پارک کروکودیل داوائو فیلیپین

۱۲- گورستان غرق شده |  کامیگوین

یکی از مراکز گردشگری معروف در کامیگوین، گورستان غرق شده است که بعد از آتشفشان کوه وولکان در سال ۱۸۷۱، این گورستان به همراه بخش‌هایی از پایتخت استان به زیر آب رفت. این بنای نمادین بالای قبرستان کار گذاشته شد تا یادآوری از این مکان و اتفاقی که رخ داده باشد.

۱۳- ساحل لانگ | سن وینسنت

بلندترین ساحل سفید در فیلیپین با ۱۴.۷ کیلومتر طول در سنت وینسنت، یکی از جاذبه‌های توریستی مهم در پالاوان به حساب می‌آید. بزرگی این ساحل باعث شده تا هر چقدر هم که جمعیت به آن‌جا بیاید، باز هم گوشه‌ای آرام و دنج برای خود پیدا کنید. همچنین از همان محل نیز می‌توانید در تورهای جزیره گردی شرکت کنید که از فعالیت‌های مهم و واجب در پالاوان فیلیپین به حساب می‌آید.

 

اینستاگرامی‌ترین نقاط ال نیدو، فیلیپین

۱۴- فستیوال ایمبایا |  بانائو

بانائو به غیر از مزارع پلکانی برنج، چیزهای خیلی بیشتری برای عرضه دارد اما یکی از جذاب‌ترینِ آن‌ها، فستیوال فرهنگی ایمبایا بوده که بعد از برداشت محصولات انجام شده و جشن شکر گذاری برای این محصولات است. مردم محلی با لباس‌های خاص خود، به اجرای مراسمات مختلف می‌پردازند و بازی‌های سنتی انجام می‌دهند. این فستیوال از آن جشن‌هایی است که توریست‌های زیادی را به این بخش از فیلیپین می‌کشاند.

۱۵- کروز سواری در رودخانه بولوک |  بوهول

رودخانه بولوک فوق‌العاده زیباست. مسیر آبی جذابی که اطرافش را درخت‌های نخل و جنگل‌های بارانی احاطه کرده‌اند و تصویری جذاب به وجود می‌آورند. این گشت‌های دریایی همراه با صرف غذای محلی، اجرای خوانندگان محلی و برنامه‌های تفریحی بوده و در ادامه نیز امکان لذت بردن از فضای آرامش بخش این رودخانه را دارید.

 

سفر به کزون سیتی، بزرگ‌ترین شهر فیلیپین

۱۶- ساحل پوکا شل |  بوراکای

این مکان جزو سواحل آرام‌تر در جزیره بوراکای بوده که حتما پیشنهاد می‌کنیم، در سفر به بوراکای فیلیپین، از آن‌جا دیدن کنید. بر خلاف خیلی از سواحل بوراکای، جمعیت توریست‌های کم‌تری در این محل وجود دارند و سواحل آن با آب شفاف و کریستالی‌، مکانی رویایی برای آبتنی، کایاک سواری و البته عکاسی به حساب می‌آید. ساحل پوکا شل تنها ۸۰۰ متر طول دارد و در محل خود ساحل هیچ هتل یا کلابی وجود ندارد.

۱۷- فستیوال سینولوگ | سبو

یکی دیگر از فستیوال‌های جذاب و محبوب فیلیپین، سینولوگ نام دارد که در سبو برگزار شده و از نظر محبوبیت، بهترین در کل کشور است. یک فستیوال شلوغ و بزرگ که شامل مراسم رقص، رژه با لباس‌های رنگارنگ محلی، اجرای موسیقی زنده و ... می‌شود. این فستیوال بخش‌های مختلفی دارد و یک جشن بزرگ و فراگیر است که همه‌ی سبو را در بر می‌گیرد و روزهایی شاد را در تور فیلیپین برایتان رقم می‌زند.

 

معرفی ۱۰ مورد از زیباترین معابد فیلیپین

۱۸- آبشار لولوگایان |  سامار

در فیلپین، آبشارهای بسیار زیادی وجود دارد که حتما ارزش دیده شدن دارند و می‌توانستیم مقاله امروزمان را پر کنیم از عکس‌های این آبشارها اما اگر بخواهیم دومین نمونه از آبشارهای زیبای فیلیپین را نام ببریم، به لولوگایان اشاره خواهیم کرد. جایی بسیار زیبا که به نیاگارای کوچک معروف شده و دارای آب تمیز و شفاف است و خیلی‌ها زیر آن به آبتنی می‌پردازند.

۱۹- بایدان |  سبو

یکی از جاهای زیبا در سبو، بایدان بوده که دارای چندین آبشار و دره‌های مختلف بوده و گشت و گذار در میانشان، از جمله فعالیت‌های تفریحی محبوب در منطقه به حساب می‌آید. این تصویر تنها بخش کوچکی از این زیبایی‌ها به حساب می‌آید.

 

۷ هتل جذاب روی آب در فیلیپین

۲۰- پاراگلایدرسواری در کاگایان دِ اورو

و در نهایت، نباید فراموش کنید که فیلیپین جدا از تمام زیبایی‌هایش، جایی بسیار مفرح و عالی برای سفر است. جایی که می‌توانید، انواع فعالیت‌های هیجان‌انگیز و خاص را تجربه کرده، به زیر آب بروید، پاراگلایدر سواری را تجربه کنید یا در طبیعت این کشور گردش کرده و به ماجراجویی بپردازید. فعالیت‌هایی همچون جزیره گردی، موج سواری، اسکی روی آب یا کوهپیمایی نیز از جمله دیگر تفریحات محبوب در تور فیلیپین به حساب می‌آیند.

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران