هتل ۵ ستاره مووینپیک ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
هتل ۵ ستاره مووینپیک ازمیر

تور ازمیر از گذشته یکی از سفرهای پرطرفدار در ترکیه به حساب می‌آید. شهری بسیار زیبا در کرانه‌ی دریای اژه است که بدون تردید از زیباترین شهرهای بندری در منطقه به حساب می‌آید. با توجه به محبوبیت بالای ازمیر و سفرهای متعددی که به این شهر انجام می‌شود، هتل‌های متنوع و خیلی خوبی در شهر ساخته شده که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید. یکی از این مجموعه‌ها، هتل ۵ ستاره و بسیار جذاب مووینپیک است که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم.

 

کوتاه درباره هتل ۵ ستاره‌ی مووینپیک ازمیر (Mövenpick Hotel Izmir)

مووینپیک هتل مدرن و فوق‌العاده جذابی است که در مرکز شهر و یکی از بهترین نقاط ازمیر قرار گرفته است. بسیاری از مراکز تجاری ازمیر در فاصله‌ی چند قدمی از هتل قرار گرفته است. این هتل دارای ۱۸۵ واحد اقامتی مدرن و زیباست که بخش اعظمی از این اقامتگاه‌ها رو به دریا قرار گرفته‌اند.

امکانات متنوعی برای هتل در نظر گرفته شده که شامل استخر، مرکز اسپا و سلامتی، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی بخش‌های هتل و خیلی امکانات دیگر است. از ویژگی‌های مووینپیک می‌توان به طراحی زیبای داخلی بنا اشاره کرد. خود ساختمان اصلی هتل در عین شیک بودن، مشخصه‌ی خاصی ندارد که آن‌جا را از دیگر هتل‌های ۵ ستاره ازمیر متمایز کند اما وقتی وارد لابی می‌شود، با مجموعه‌ای زیبا و مدرن مواجه شده که دارای نورپردازی خیلی خوب است. تمامی بخش‌های هتل شیسک و تا حد امکان مینیمال ساخته شده و یک طراحی یکپارچه در قسمت‌های مختلف دیده می‌شود.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره ازمیر

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل مووینپیک

برای اقامت در هتل مووینپیک ۹ انتخاب پیش رو دارید که شامل ۶ نوع اتاق و ۳ نوع سوییت می‌شود.سه نوع از اتاق‌ها که با نام سوپریور ناخته می‌شوند، تقریبا مشخصات یکسانی دارند. همگی دارای ۲۲ متر مربع وسعت بوده، دکور کامل یک شکلی دارند و امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، دستگاه قهوه و چای ساز، مینی بار و گاو صندوق اختصاصی در اختیارتان می‌گذارد. اما وجه تمایز این اتاق‌ها در چیست؟ دومدل کینگ که دارای تخت‌های دو نفره بوده و یکی رو به دریا و دیگری رو به شهر است. یک مدل اتاق‌های سوپریور هم هستند که دارای دو تخت یک نفره هستند.

اتاق‌های اکسیوتیو هم دارای دو مدل تخت‌های دو نفره و دو تخت یک نفره هستند که همگی دارای منظره‌ی دریا بوده و جدا از امکانات اتاق‌های قبلی، دارای تلوزیون و کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی بود، دکور شیک‌تری دارند و کمی هم قیمت آن‌ها نسبت به اتاق‌های معمول گران‌تر است. در این میان، اتاق‌های خانوادگی تفاوت ویژه‌ای با دیگر اتاق‌های هتل مووینپیک دارند که مهم‌ترین آن‌ها، فضایشان است. فضای این اتاق‌ها ۴۳ متر مربع بوده، دارای منظره‌ی خلیج است و همچنین گنجایش آن نیز ۴ نفر به حساب می‌آید. از نظر ظاهر، این واحدها شبیه به اتاق‌های سوپریور بوده دارای همه‌ی امکانات آن دسته از اتاق‌ها نیز هست. البته به غیر از دستگاه چای و قهوه ساز، یک نسپرسو ماشین نیز برای اتاق‌های خانوادگی در نظر گرفته شده.

 

بازدید از جاذبه‌های دیدنی اطراف ازمیر

و اما می‌رسیم به سوییت‌های که بر خلاف اتاق‌، تفاوت زیادی با هم دارند. ارزان‌ترین آن‌ها، سوییت‌های جونیور بوده که ۳۹ متر مربعی بوده و گنجایش آن‌ها تا ۳ نفر است. این واحدها دارای امکانات کامل رفاهی بوده، فضای شیکی دارند و منظره‌ی خلیج را از پنجره‌هایشان به نمایش می‌گذارند. سوییت‌های سینیور با شرایطی مشابه ۴۳ متر مربعی هستند و گنجایششان تا ۴ نفر است و در نهایت، سوییت‌های کینگ سی نیز گران‌ترین انتخاب در هتل به شمار آمده که با ۸۹ متر مربع وسعت، منظره‌ی دریا، امکانات کامل، مبلمان، میز نهار خوری و ... همه‌ی نیازهای شما را برطرف کرده و یک اقامت شیک و مجلل را برایتان به همراه خواهد داشت. در مجموع اما غیر از این سوییت، واحدهای مووینپیک اگر چه شیک و مدرن هستند، اما آن تجملی که عموما برای هتل‌های ۵ ستاره گران‌قیمت انتظار داریم را در خود ندارند.

مرکز اسپا و سلامتی

مجموعه سلامتی این هتل که با نام Coral Health Club فعال است، دارای یک باشگاه ورزشی مجهز و بزرگ بوده که امکانات کاملی را برای ورزش‌های مختلف در اختیار شما می‌گذارد. فضای بزرگ سالن این باشگاه باعث می‌شود تا در شلوغ‌ترین روزهای هتل نیز، بدون مشکل به ورزش روزانه خود برسید.

این مکان دارای یک استخر سرپوشیده است و به این ترتیب، هر زمان از سال که به سفر ازمیر بروید، می‌توانید در این استخر به آبتنی بپردازید. محل اسپا نیز امکاناتی همچون سونا، اتاق بخار و اتاق‌ها خصوصی ماشاژ در اختیار شما گذاشته و پکیج‌های مختلف ماساژ هستند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. ماساژ کلاسیک، ماساژ بالیایی، ماساژ با شکلات داغ، ماساژ محلی و ماساژ صورت بعضی از پکیج‌های Coral Health Club به شمار می‌آیند. البته پکیج‌های ماساژ برای مهمانان هتل رایگان به حساب نمی‌آید اما برایتان ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد شد. اما استفاده از سالن ورزشی و استخر کاملا رایگان است.

غذا، نوشیدنی و دسرهای خوشمزه

در بخش خوراکی، هتل  مووینپیک بسیار خوش می‌درخشد. رستوران Margaux که رستوران اصلی هتل به حساب می‌آید با استایلی بسیار زیبا و شیک به سرو غذاهای ترکی و بین‌المللی با طعم و کیفیتی بی‌نظیر می‌پردازد. این رستوران در طبقه لابی واقع شده و یا یک تیم آشپز حرفه‌ای و عالی، یکی از بهترین رستوران‌های ازمیر را برایتان به همراه خواهند داشت. جدا از خوشمزه بودن غذاها، شام یا نهارتان به شکلی هنرمدانه نیز روی میز سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌های این رستوران، سرو غذاهای سالم و همچنین داشتن انتخاب‌های کاملا گیاهی است.

Swiss cake نام کافه‌ی اختصای هتل است که در آن‌جا انواع دسرهای فوق‌العاده خوشمزه به فروش می‌رسد. همچنین هر شب یک ساعت، به ساعت شکلات معروف بوده و مهمانان هتل می‌توانند از انواع دسرهای شکلاتی که برایشان آماده شده، لذت ببرند. از جذابیت‌های Swiss cake‌ می‌توان به استفاده از مواد اولیه بسیار عالی برای دسرهایش اشاره کرد و اکثر این دسرها به صورت تازه آماده می‌شوند. کافی‌ست نگاهی به لیست مواد اولیه آن بندازید تا متوجه منظورمان از کیفیت باشید. وانیل‌های Swiss cake از ماداگاسکار، پسته‌ها از ایتالیا، فندق‌ها از چین و شکلات و کارامل از سوییس وارد می‌شود و به شکلی شگفت‌انگیز، توسط آشپزها آماده می‌گردند.

 

بهترین هتل‌های رو به آب در ازمیر

دیگر امکانات هتل

هتل مووینپیک ازمیر از آن دست هتل‌های شیک و بزرگ است که عمده تمرکز خود را بر روی رفاه مشتریان گذاشته تا این که بخش‌های سرگرمی زیادی داشته باشد. البته با توجه به نزدیکی به مراکز تجاری و اداری مختلف، این مکان دارای چند سالن جلسات بوده که با هماهنگی قبلی می‌توانید آن‌جا را اجاره کنید. همچنین یک سالن بزرگ عروسی و چندین سالن پذیرایی مختلف برای مهمانان در نظر گرفته شده که همگی آن‌ها دارای پکیج‌های پذیرایی نیز هستند و می‌توانند، انتخابی جالب برای برگزاری مراسمات متفاوت در شهر زیبای ازمیر باشند.

همچنین این را هم مد نظر داشته باشید که تمامی بخش‌های هتل، برای افراد با معلولیت جسمی مناسب بوده و امکانات لازم برای این دسته افراد نیز در نظر گرفته شده که می‌توانید، آن‌ها را به صورت رایگان درخواست کنید. از نظر امنیتی نیز وضعیت هتل بسیار خوب است و به غیر از گاوصندوق‌هایی که در هر اتاق تعبیه شده، تمامی مکان‌های عمومی دارای دوربین مداربسته بوده و سیستم اطفاء حریق نیز در این مجموعه وجود دارد.

جاذبه‌های نزدیک به هتل

یک سری جاذبه‌ها از جمله بندرگاه کوناک، کولتورپارک ازمیر و لوناپارک در چند قدمی هتل قرار دارند و خیلی راحت می‌توانید به سراغشان بروید. اگر هم اهل خرید هستید، مراکز خرید ازمیر مانند مرکز خرید کوناک پار درست سمت دیگر خیابان قرار دارد. مرکز خریدی که دارای فروشگاه‌های متعدد، چندین رستوران و کافه و یک مجموعه سینمایی عالی است و خیلی از برندهای معروف همچون ماوی، کوتون، سویل و ... در آن‌جا حضور دارند.

اگر اهل موزه و ابنیه تاریخی هستید، از معروف‌ترین موزه‌های ازمیر، موزه آتاتورک حدود یک کیلومتر، موزه ازمیر آگورا ۱.۱ کیلومتر و برج ساعت این شهر تقریبا همین قدر از هتل فاصله دارند. از طرفی، موزه باستانی شناسی معروف ازمیر و موزه قوم نگاری نیز ۱.۷ کیلومتر از مووینپیک دور هستند. در مجموع، همان‌طور که در اول این نوشته گفتیم، هتل مووینپیک در جای بسیار خوبی از شهر قرار دارد و خیلی از مراکز تجاری، پاساژ‌ها و رستوران‌های معروف در نزدیک‌اش قرار گرفته‌اند. حتی اگر هوس فست فود کردید، چند قدم دورتر از درب هتل، می‌توانید از برگر کینگ، ساندویچ مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

 

بهترین هتل‌های ازمیر برای ماه عسل

نکات پایانی درباره هتل مووینپیک ازمیر

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • هزینه‌ی افراد بالای ۱۳ سال به عنوان بزرگسالا در نظر گرفته می‌شود
  • رستوران هتل دارای منو مخصوص کودکان بوده و همچنین این غذاها همراه میوه و انواع نوشدنی، درب هتل نیز سرو می‌شوند که البته هزینه‌ی مضاعف برایتان در بر خواهند داشت
  • هتل دارای یک بار در لابی است که نوشیدنی‌های متنوعی در آن‌جا سرو می‌شود
  • اینترنت بی‌سیم کاملا رایگان بوده و هم در اتاق‌ها و هم در بخش‌های دیگر هتل در دسترس شما خواهد بود
  • هتل دارای پارکینگ نیست اما یک پارکینگ عمومی با هزینه‌ی ۷ یورو برای هر شب، در نزدیکی آن‌جا قرار دارد
  • سرویس خشک شویی در هتل وجود دارد
  • تمامی اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و همگی ضد صدا هستند
  • صبحانه بسیار خوب هتل هر روز صبح به صورت کاملا رایگان در محل رستوران اصلی سرو می‌شود
  • اجازه‌ی کشیدن سیگار در هیچ کدام از بخش‌های عمومی و اتاق‌های هتل را نخواهید داشت

آدرس: Cumhuriyet Blvrd.No:138 Pasaport-Alsancak, Konak, 35210 Izmir

شماره تماس: 00902324881414

۱۰ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران