هتل سوییس اوتل بویوک افس ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
هتل سوییس اوتل بویوک افس ازمیر

ازمیر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه به حساب می‌آید و مسافران زیادی هر ساله از آن‌جا دیدن می‌کنند. سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا هم از نظر گردشگری و هم از نظر صنعتی و بندری، جایی بسیار پراهمیت در کشور به حساب می‌آید و از همین رو، قشرهای مختلفی از سراسر دنیا به تور ترکیه می‌آیند و همین امر باعث شده تا هتل‌های متنوعی نیز در این شهر ساخته شود. یکی از هتل‌های ۵ ستاره معروف در ازمیر، یکی از شعبه‌های سوییس اوتل هست که امروز قصد معرفی آن را برایتان داریم.

 

نگاهی به هتل سوییس اوتل بویوک افس ازمیر (Swissotel Buyuk Efes Izmir)

سوییس اوتل افس ازمیر در زمینی به بزرگی ۱۲ هزار متر مربع ساخته شده و دارای باغ‌های زیبایی‌ست که جلوه‌ای متفاوت به این اقامتگاه جذاب داده است. این هتل به خاطر قرار گیری در منطقه افس به این نام شناخته می‌شود و دارای اتاق‌ها و سوییت‌های مجلل با امکانات فوق‌العاده‌ای است و موقعیت مکانی آن نیز باعث شده تا به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری تور ازمیر نزدیک باشید. در همان بدو ورود، شما از کنار مجسمه‌ای ساخته‌ی هنرمند کلمبیایی، فرناندو بوترو (Fernando Botero) عبور خواهید کرد و به لابی مجلل و چشم‌نواز سوییس اوتل وارد می‌شود.

از همان ورودی، کاملا پیداست که با مکانی زیبا مواجه هستید و تمامی بخش‌های هتل سوییس اوتل بویوک افس ازمیر نیز با همین ظرافت و زیبایی طراحی شده‌اند. اقامتگاه‌ها در چند ساختمان کنار هم قرار گرفته و هم استخر در فضای باز برای مهمانان مهیا است و هم استخر سرپوشیده برای روزهای سرد سال در آن‌جا وجود دارد. چند رستوران عالی، بارهای متفاوت، کافه، مرکز اسپا و سلامتی و امکانات ریز و درشت زیادی در سوییس اوتل ازمیر در نظر گرفته شده و همچنین از نظر خدمات نیز، مشتریان هتل، امتیازات خیلی خوبی را در سایت‌های مختلف به این مجموعه داده‌اند. در ادامه نگاهی به دیگر ویژگی‌های هتل بندازیم و همچنین به معرفی اتاق‌های آن خواهیم پرداخت.

 

معرفی ۱۴ رستوران برتر ازمیر

سوییس اوتل افس ازمیر در کجا واقع شده است

همان طور که از اسم این هتل پیداست، سوییس اوتل ازمیر در منطقه افس قرار گرفته و تا میدان اصلی شهر، تنها چند قدم فاصله دارد. بسیاری از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری ازمیر همچون موزه باستان شناسی، مرکز تجاری و پارک فراهنگی در فاصله‌‌ی خیلی کمی از هتل قرار داشته و پیاده نیز می‌توانید به آن‌جاها مراجعه نمایید. وسایل نقلیه عمومی نیز در دسترس شما قرار دارد و از طریق آن‌ها، امکان رفتن به جاهای مختلف شهر را دارید. همچنین، اگر دوست دارید از پارک‌های کنار دریا و یا سواحل ازمیر نیز بازدید کنید، این نوید را به شما بدهیم که دریا نیز فاصله‌ی چندانی تا هتل ندارد و پیاده در کم‌تر از یک دقیقه به آن‌جا می‌رسید.

آدرس: Swissotel Buyuk Efes, Izmir, Gaziosmanpasa Bulvari No: 1, 35210 Alsancak

 

اتاق‌ها و سوییت‌های سوییس اوتل بویوک افس ازمیر

مجموعا ۴۰۲ اتاق و ۵۵ سوییت مجلل با دکور شیک در این هتل وجود دارد که شما می‌توانید از میان آن‌ها برای خود انتخاب کنید. اتاق‌ها و سوییت‌ها تنوع خیلی خوبی دارند و در زیر به صورت خلاصه، امکانات آن‌ها را مرور خواهیم کرد:

  • اتاق‌های اکسکیوتیو (Executive): تمامی اتاق‌ها از جمله هتل اتاق‌های اکسکیوتیو، به دسته منظره‌ی دریا، منظره‌ی باغ و منظره‌ی شهر تقسیم می‌شوند که منظره‌ی دریا گران‌ترین انتخاب در میان آن‌هاست. اتاق‌های اکسکیوتیو ۲۸ متر مربع وسعت دارند و دارای بالکن اختصاصی هستند. سرویس بهداشتی و حمام شیکی برایشان در نظر گرفته شده و فضای کلی اتاق نیز مدرن و زیباست. در نظر داشتهب اشید آن‌هایی که در اتاق‌ها و سوییت‌های اکسکیوتیو سکونت پیدا می‌کنند، به لانژ اختصاصی اکسکیوتیو نیز دسترسی دارند.

 

دانستنی‌های مهم درباره ازمیر

  • اتاق‌های کلاسیک (Classic Room): اتاق‌های کلاسیک ۲۷ متر مربعی بوده و ارزان‌ترین انتخاب در میان اتاق‌های هتل به حساب می‌آیند، با این حال از نظر ظاهر و امکانات، تفاوت چندانی با اتاق‌های دیگر نداشته و این واحدها نیز، دارای بالکن اختصاصی هستند.
  • اتاق‌های سوییس ادونتیج (Swiss Advantage): اتاق‌های سوییس ادونتیج نیز ۲۷ متری بوده و با توجه به این که در جای متفاوتی از اتاق‌های کلاسیک قرار گرفته‌اند، اسمی متفاوت برایشان در نظر گرفته شده است، در غیر این صورت، تقریبا بین این دو اتاق، تفاوت چندانی وجود ندارد.

تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار، گاو صندوق اختصاصی الکترونیک، تلوزیون ۳۲ اینچی به همراه کانال‌های کابلی، دستگاه چای و قهوه ساز، میز تحریر بزرگ و ... هستند.

  • سوییت بیزینس (Business Suite): این سوییت‌ها در دو دسته منظره‌ی دریا و منظره‌ی باغ ارائه شده و هر دو آن‌ها ۵۸ متر مربع وسعت دارند. این سوییت‌ها دارای اتاق خواب مجزا و یک فضای پذیرایی بوده و یک مبلمان چرم زیبا نیز برایش در نظر گرفته شده است. فضای شیک، بالکن بزرگ و امکانات عالی از جمله دیگر ویژگی‌های این سوییت‌ها به حساب می‌آیند.

 

سفری به ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه

  • سوییت اکسکیوتیو (Executive Suite): سوییت‌های اکسکیوتیو با داشتن فضای ۸۵ متری بسیار شیک، پنجره‌های بزرگ رو به دریا، میز نهار خوری، میز کار و مبلمان چرم زیبا، فضایی مجلل و عالی را برای اقامت مهمانان سوییت‌ اوتل پدید می‌آورند. در این واحدها دستگاه اسپرسو ساز ثزاز داده شده، تلوزیون‌ها ۳۷اینچی هستند و سرویس بهداشتی و حمام آن‌ها نیز شیک و مجلل است.
  • سوییت پرزدنشیال (Presidential Suite): گران‌ترین انتخاب در این هتل، سوییت‌های پرزندشیال هستند که ۱۷۲ متر مربع بوده و از سمتی منظره‌ی دریا و از سمت دیگر منظره‌ی باغ را می‌توان از بالکن‌های ۵ متر مربعی‌شان تماشا کرد. طراحی داخلی این واحدها لاکچری و زیبا بوده دارای کف پوش چوبی، آشپزخانه کامل، دو اتاق خواب، جکوزی، ۳ تلوزیون ۴۲ اینچ و ... است.

مرکز اسپا سوییس اوتل بویوک ازمیر

این مجموعه در کنار سالن و زمین‌های ورزشی، در نهایت حدود ۵۵۰۰ متر مربع از فضای هتل را اشغال کرده‌اند. این مجموعه که به نام پورول (Pürovel) شناخته می‌شود، دارای ۱۴ اتاق ماساژ خصوصی بوده و سوییت‌های دو نفره را نیز ارائه می‌دهند. خدماتی همچون سولاریوم، استخر، کجوزی، حمام سنتی ترکی، سونا، حمام بخار و ... نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده و همچنین یک سری برنامه‌های گروهی نیز در این محل وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها نیز شرکت نمایید. به طور کلی مرکز اسپا هتل، هم خدمات خیلی خوبی ارائه می‌دهد و هم فضای شیک و زیبایی دارد و استفاده از بعضی بخش‌های آن نیز رایگان بوده و برای خدمات ماساژ و نگهداری پوست و مو باید مبلغی اضافه پرداخت نمایید.

مرکز اسپا هر روز بین ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب فعال بوده، سرویس‌های ماساژ از ۹ صبح تا ۹ شب ارائه می‌شوند و استخر سرپوشیده نیز تا ۱۱ شب باز است.

 

بهترین پارک‌های بازی و آبی ازمیر

سالن و زمین‌های ورزشی سوییس بویوک اوتل افس ازمیر

در کنار مرکز اسپا، یک سالن ورزشی مجهز و بزرگ نیز وجود دارد که برای انجام تمرینات روزانه خود می‌توانید به این محل مراجعه نمایید. در کنار سالن ورزشی، چند زمین تنیس نیز در هتل قرار داده شده تا آن‌هایی که به این ورزش علاقه دارند نیز، برای سرگرمی از آن‌ها استفاده کنند. تجهیزات مورد نیاز نیز در این محل قرار داده شده است. همچنین همان‌طور که گفتیم، دو استخر روباز نیز در هتل قرار گرفته که در روزهای گرم سال تا ساعت ۸ شب در دسترس هستند.

رستوران‌ها و بارهای سوییس اوتل بویوک افس ازمیر

در زمینه خوراکی، رستوران اکوینوکس (EQUINOX) اولین انتخاب شما در هتل است که با فضای لوکس و زیبا در طبقه ۹ قرار گرفته و در تراس بزرگش، می‌توانید هنگام تماشای منظره‌ی زیبای دریا، به صرف غذا در آن‌جا بپردازید.

این رستوران ظرفیت تا ۴۹ نفر را دارد و تنها برای وعده شام خدمات می‌دهد. گریل و موسیقی آکواریوم (Aquarium Mezzes & Grill) گزینه دیگر و جالب هتل است که در فضای حیاط قرار گفته است. فضای سرپوشیده این رستوران که انواع کباب‌ها را سرو می‌کند ۱۰۰ نفر و فضای روباز آن ۶۰ نفر گنجایش دارد و برای وعده شام فعال بوده و موسیقی زنده جزو بخش اصلی آن به حساب می‌آید. کافه سویییس هم هر روزه صبحانه رایگان هتل به صورت بوفه باز را سرو کرده و در دیگر ساعات روز، می‌توانید برای صرف انواع نوشیدنی و دسر و فست فود به آن‌جا بروید.

 

تفریحاتی جذاب در تور ازمیر

در مجموع دو بار هم برای سوییس اوتل در نظر گرفته شده که در ترو ازمیر، نیازی به مراجعه به مراکز خارج از هتل نداشته باشید. یکی از این بارها در لابی هتل واقع شده و دیگری در بالاترین نقطه از مجموعه که اتفاقا نام بار آسمانی (Sky Bar) نیز برایش در نظر گرفته شده است. برنامه‌های مختلف از جمله شب پیانو، نمایش‌های موزیکال و رقص و ...، جزو بخش‌های تفریحی در رستوران‌ها و بارهاست که به شب‌های سفر شما، رنگ و بویی متفاوت می‌دهد.

دیگر بخش‌های سوییس اوتل بویوک افس ازمیر

مجموعه سوییس اوتل دارای ۹ سالن همایش، ۲ سالن بزرگ برای برپایی جشن‌های مختلف از جمله جشن عروسی و بسیاری سالن‌ها و اتاق‌های دیگر برای اجاره است. برای برپایی جشن‌های متفاوت نیز، خدماتی ارائه می‌دهد که البته از قبل باید آن‌ها را رزرو کنید. یک مسیر دو در باغ‌های هتل در نظر گرفته شده و همچنین برای مهمانان هتل، دوچرخه‌هایی وجود دارد که به صورت رایگان می‌توانید آن‌ها را در اختیار گرفته و به گردش در هتل و پارک‌های ساحلی بپردازید.

 

گردش ۴۸ ساعته در ازمیر

نکاتی که باید درباره سوییس اوتل بویوک افس ازمیر بدانید

  • اینترنت رایگان و پرسرعت بی‌سیم در تمامی بخش‌های هتل در دسترس است
  • چندین رستوران مهم شهر در فاصله‌ی چند قدمی از هتل هستند
  • هتل دارای پارکینگ رایگان بوده که نیازی به رزرو ندارد و همه‌ی مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند
  • کلاس‌های آشپزی ترکی، تورهای دوچرخه سواری و کلاب‌ شبانه جزو بخش‌های تفریحی هتل بوده که البته برای آن‌ها باید هزینه اضافی پرداخت کنید
  • اقامت بچه‌های تا ۵ سال رایگان و از ۶ تا ۱۵ سال، ۵۰ یورو برای هر شب است

شماره تماس: 0090232440000

۱۴ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران