هتل ۵ ستاره‌ی ویندهام گرند ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
هتل ۵ ستاره‌ی ویندهام گرند ازمیر

ازمیر شهری محبوب است و از بنادر مهم در ترکیه به حساب می‌آید و سالانه مسافران زیادی از آن‌جا بازدید می‌کنند. همچون دیگر بنادر ترکیه، در این جا نیز می‌توانید، هتل‌های ۵ ستاره و شیک زیادی پیدا کنید اما هر هتلی مناسب برای اقامت شما نخواهد بود. اگر قصد رفتن به تور ازمیر را دارید، هتل ویندهام گرند با امکانات فوق‌العاده، ظاهری بسیار زیبا و قرار گیری در محلی عالی، انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. بر همین اساس قصد داریم در پست امروز، بیشتر به این هتل پرداخته و ویژگی‌های آن را برای شما برشماریم.

 

هتل مجلل ویندهام گرند ازمیر را بیشتر بشناسیم

بنای هتل ویندهام گرند، یکی از ساختمان‌های نمادین در میان هتل‌های ازمیر بوده با حالت استوانه‌ای و چراغ‌های LED که نمایی زیبا در شب‌ها به آن‌جا می‌بخشد، در کنار دریا، اقامتی ویژه و فراموش نشدنی را در سفر به این شهر برایتان خواهد ساخت. هتل در قلب ازمیر واقع شده  و تمامی اقامتگاه‌های آن، نمای دریای اژه را پیش روی پنجره‌های بزرگ خود خواهند داشت. گرند ویندهام، مجموعه‌ای لوکس و بسیار زیباست که فضای کلی آن به بزرگی ۲۵۰۰ متر مربع بوده و در مجموعه ۲۱۹ اتاق و ۱۰ سوییت مجلل و جذاب دارد.

این هتل، مکانی مدرن و امروزی‌ست و همان قدر که در طراحی بیرونی آن وسواس به خرج داده شده، در داخل نیز زیبایی منحصر به فردی دارد. محیط‌های عمومی مجلل و زیبا هستند و در حیات هتل، یک استخر لوکس و تخت‌هایی برای آفتاب گرفتن مشاهده خواهید کرد. اتاق‌ها نیز طراحی شیکی داشته و امکانات خیلی خوبی دارند که تجربه اقامت در این محل را بسیار دلپذیرتر می‌کنند. در مجموع هتل ویندهام گرند ازمیر، ترکیبی ایده‌آل از امکانات و زیبایی بوده و دارای یک مرکز اسپا و سلامتی بسیار خوب و شیک نیز هست. با این حال ایرادی که به این هتل وارد است، نبود امکانات تفریحی متنوع بوده که البته می‌توان گفت با فضای آرامش بخش و مناسب بزرگسالان مجموعه، همخوانی دارد.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ویندهام گرند

همانطور که گفتیم، این مجموعه دارای ۲۱۹ اتاق و ۱۰ سوییت است که مجموعا در ۲ دسته بندی کلی قرار می‌گیرند که منظره‌ی کوهستان و منظره‌ی دریا است اما این را باید مد نظر داشته باشید که حتی واحدهایی که واژه‌ی منظره‌ی کوهستان برایشان آورده شده، دریای اژه را نیز از پنجره‌های بزرگ اتاقشان مشاهده خواهند کرد. از ویژگی‌های هتل ویندهام گرند داشتن اتاق‌های لاکچری و زیباست که در زیر به مرور ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت. اما قبل از هر چیز باید از امکانات کلی واحدها بگوییم که در همه‌ی این ۲۲۹ اتاق و سوییت وجود دارد.

واحدهای اقامتی  ویندهام گرند دارای اینترنت رایگان بی‌سیم با سرعت بالا هستند، تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های کابلی در اختیار شما گذاشته می‌شود، دارای سرویس بهداشتی و حمام لوکس و عالی بوده و شما می‌توانید، دمای داخل اتاق را به سلیقه خود تنظیم کنید و تنظیمات سیستم تهویه هوای مطبوع به صورت مرکزی نخواهد بود. اتاق‌ها دارای گاو صندوق اختصاصی بوده و تمامی پوشش‌های استفاده شده بر روی تخت‌ها، از پارچه‌های ضد آلرژی هستند.

اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌ها با مساحت ۲۷ متر ارائه می‌شوند و ظرفیت ۳+۱ نفر دارند. این اتاق‌ها هم با منظره‌ی دریا هم منظره‌ی کوهستان ارائه شده و در کنار تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره، یک مبلمان، میز، میز آرایش و مینی‌بار بوده، فضای داخلی شیک و زیبایی برایشان در نظر گرفته شده است.

 

هزینه و زمان بازدید از جاذبه‌های ازمیر

اتاق‌های کلاب: برای انتخاب اتاق‌های کلاب نیز دو منظره‌ی مذکور در نظر گرفته شده و مساحت این اتاق‌ها نیز به اندازه اتاق‌های استاندارد است. از بسیاری جهات این اتاق‌های کلاب با اتاق‌های استاندارد یکی بوده و تنها تفاوت حائز اهمیت در مورد آن‌ها، تفاوت دکورهای آن‌هاست.

سوییت‌های جونیور: ظرفیت سوییت‌های جونیور نیز ۳+۱ است اما فضای آن‌ به بزرگی ۵۷ متر مربع بوده و از طراحی شیک‌تری نیز بهره می‌برد. این واحدها دو فضای جداگانه دارند و اتاق خواب از فضای پذیرایی جدا است. میز تحریر بزرگ، مبلمان کامل‌تر و به طور کلی امکانات تکمیل‌تری برای این واحدها در نظر گرفته شده است.

سوییت‌های سینیور: این واحدها دارای مساحت ۸۶ متر بوده و تنها دو واحد از آن‌ها در این هتل وجود دارد که یکی رو به دریا و دیگری رو به کوهستان است. دو اتاق کاملا مجزا برای این سوییت‌ها در نظر گرفته شده، ظرفیت آن‌ها ۴+۱ نفر است، میز نهار خوری، آشپزخانه، مبلمان کامل و بسیار شیک، حمام عالی همراه با جکوزی و خیلی امکانات دیگر برای این واحدهای بزرگ و زیبا در نظر گرفته شده که از جمله بهترین انتخاب‌ها در این هتل به شمار می‌آیند.

 

آشنایی با ۱۲ نقطه دیدنی ازمیر

سوییت پرزندشیال: با این حال بهترین گزینه و البته گران‌ترین برای اقامت در هتل ۵ ستاره ویندهام گرند، سوییت پرزندشیال است. این سوییت ۲۵۰ متر مربعی دو اتاق خواب مجزا، سالن بزرگ، دو تلوزیون و مجموعه‌ای تمام و کمال از امکاناتی که یک سوییت لاکچری باید داشته باشد را در اختیار شما خواهد گذاشت.

نوشیدنی و خوراکی

انتخاب‌های شما در هتل ویندهام گرند برای سفارش غذا و نوشیدنی کاملا متنوع خواهد بود و خیلی از کسانی که حتی در این هتل اقامت ندارند، برای صرف غذا به رستوران‌های درجه‌ یک آن‌جا می‌آیند. نگاهی بندازیم به انتخاب‌های شما در این زمینه تا بیشتر با امکانات هتل ویندهام گرند در این زمینه آشنا شویم.

رستوران Carême: رستوران اصلی هتل ویندهام گرند در طبقه ۱۹ آن‌جا واقع شده است و فضایی بسیار مجلل دارد که که پنجره‌های آن به سوی دریا و شهر قرار گرفته‌اند. در واقع این رستوران به صورت دایره‌ای، تمامی طبقه‌ی ۱۹ را به خود اختصاص داده و بسته به این که کجای آن‌جا برای خوردن غذا بنشینید، منظره‌ای متفاوت را تماشا خواهید کرد.  این رستوران تنها برای شام فعال بوده و غذاهای ترکی و بعضا مدیترانه‌ای در آن‌جا پخت می‌شود.  ساعات فعالیت Carême بین ساعات ۱۸ تا ۲۳ خواهد بود و در کنار منوی غذا، یک منو مخصوص نوشیدنی نیز در اختیار شما می‌گذارد.

 

دانستنی‌های مهم درباره ازمیر

کافه و رستوران Vertice: این کافه رستوران زیبا و جذاب در طبقه‌ی همکف واقع شده و جایی است که بین ساعت ۶:۳ تا ۱۰ صبح در آن‌جا صبحانه‌ی بسیار خوب و بوفه باز هتل سرو می‌شود. شما می‌توانید وعده‌های نهار و شام را هم در این رستوران میل کنید و برای این کار هم می‌توانید در سالن سرپوشیده باشید و هم این که در تراس به خوردن غذا بپردازید. تراس این هتل رو به استخر قرار گرفته و فضای زیبایی دارد. منو Vertice نیز پر شده از گزینه‌های بین‌المللی و متنوع که برای کسانی که به غذاهای ترکی علاقه ندارند، مناسب خواهد بود.

کافه Partly Cloudy: برای صرف نوشیدنی‌های گرم و سرد، قهوه‌های بسیار با کیفیت و دسرهای خوشمزه، پیشنهاد می‌کنیم سری به این کافه‌ی فوق‌العاده بزنید که در طول روز، مشتری‌های زادی خارج از هتل دارد. میان‌ وعده‌های سالم، دسرهای گیاهی و انواع آبمیوه‌ها نیز در این کافه به فروش می‌رسد. Partly Cloudy از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب فعال است.

بارهای هتل: مجموعه هتل ویندام گرند دارای دو بار اصلی که یکی در لابی و دیگری در کنار استخر است که هر دو با مجموعه‌ای بزرگ از انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها از شما پذیرایی خواهند کرد.

خارج از محدوده رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای هتل، شما می‌توانید در تمامی طول روز از روم سرویس استفاده کرده و صبحانه، غذا، انواع نوشیدنی‌ها، اسنک‌ها و خیلی چیزهای دیگر را در اتاق خود تحویل بگیرید.

 

مرکز اسپا و سلامتی

این مرکز از چند بخش درست شده و یکی از بهترین مراکز اسپا و سلامتی در میان هتل‌های ازمیر به حساب می‌آید. مساحت کلی این مجموعه به ۲۲۰۰ متر مربع می‌رسد و شامل استخر سرپوشیده، سالن ورزش، اتاق‌های خصوص ماساژ، حمام ترکی و خیلی چیزهای دیگر می‌شود. همچنین شما می‌توانید در استخرهای کوچک مخصوص که از آب چشمه‌های آب گرم همراه با مواد معدنی پر می‌شوند، دقایقی را بمانید و از خواص درمانی آن‌جا استفاده کنید و همچنین استرس را در طول سفر از تن خود دور نمایید. در کنار حمام ترکی لوکس و زیبای هتل ویندهام گرند، این مکان دارای چند سونا، جکوزی، و اتاق استراحت نیز بوده و شما می‌توانید، سرویس‌های ماساژ مختلف را هم انتخاب کنید. همچنین اگر اهل ورزش هستید، این نوید را به شما می‌دهیم که سالن ورزشی مجموعه، دارای امکانات کاملی و مدرنی بوده و حتما شما را راضی خواهد کرد.

 

گشت و گذار در ازمیر در اولین سفر

دیگر امکانات هتل ویندهام گرند

هتل در طبقه‌ی بیستم یک کلاب اختصاصی دارد که فضایی بسیار شیک و دکوری جذاب داشته و شب‌ها برای تفریح، صرف نوشیدنی، تماشای منظره‌ی شبانه‌ی دریا و خوشگذرانی به آن‌جا بروید. یک لانج اختصاصی نیز برای این مکان در نظر گرفته شده که بیرون سالن شلوغ و با نورپردازی زیبای کلاب "اوزون" است. این کلاب از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۲ شب به فعالیت می‌پردازد. امکانات خاص دیگری برای این مکان در نظر گرفته نشده و اگر قصد تفریح داشته باشید، باید به بیرون از هتل مراجعه کنید.

نکاتی که باید درباره هتل ویندهام گرند بدانید

  • شما می‌توانید با هماهنگی، حیوان خانگی خود را همراه داشته باشید
  • نزدیک‌ترین مرکز خرید به این هتل، مرکز خرید آگورا ازمیر است
  • فرودگاه ازمیر ۱۶.۵ کیلومتر از هتل فاصله دارد
  • به جز بعضی سرویس‌های ماساژ و سرویس خشک شویی، استفاده از تمامی امکانات هتل رایگان است
  • بازی‌های تخته‌ای برای اتاق و دوچرخه برای گشت و گذار در شهر را می‌توانید از خود هتل به رایگان درخواست کنید
  • استخرهای روباز اصلی هتل در تمام طول سال آب گرم دارند

۱۰ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران