هتل‌های عاشقانه بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
هتل‌های عاشقانه بدروم

تور بدروم یکی از مقاصد رو به رشد و ساحلی ترکیه است که این روزها شدیدا مورد استقبال قرار می‌گیرد و بین ایرانی‌ها هم کم کم در حال شناخته شدن است. برای افرادی که می‌خواهند از شلوغی تور آنتالیا به جای دیگری فرار کنند که به همان اندازه زیبا و دیدنی باشد بدروم انتخابی عالی است. از آنجایی که این شهر با آب و هوای مدیترانه‌ای در حاشیه دریا واقع شده پس اساسا مقصدی برای ساحل دوستان است. چه خانواده باشید چه در سفری رمانتیک و دونفره بدروم جایی عالی برای سفر و تفریح است. در این مقاله بهترین هتل‌های رمانتیک شهر را برای اقامتی عاشقانه بررسی می‌کنیم.

 

Degirmenburnu Residence

هتل Degirmenburnu Residence با یک استخر روباز فصلی و چشم‌انداز دریا در شهر بدروم و در فاصله ۱ کیلومتری قعله بدروم واقع شده است. در حالی که همه واحدها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای هستند برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن و/یا بالکن و برخی دیگر از واحدها آشپزخانه کوچک مجهز به ماشین ظرفشویی و اجاق نیز دارند. این در حالی است که هر کدام از این سبک واحدها حمام خصوصی با سشوار ارائه می‌دهند. همچنین این اقامتگاه پارکینگ رایگان در محل هم ارائه می‌دهد.

 

معرفی هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم

آدرس: Osman Nuri Bilgin Caddesi No:48, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Regnum Escana Hotel

هتل Regnum Escana واقع در شهر بدروم، ۱۵ دقیقه پیاده روی از ساحل آککان، امکاناتی را با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و بار فراهم می‌کند تا شما اقامتی راحت داشته باشید. این هتل که دارای یک باغ است، به چندین جاذبه معروف از جمله حدود ۱۸ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس شهرداری بدروم، ۱.۹ کیلومتر تا خیابان بار بدروم و ۱.۹ کیلومتر تا برج فرانسوی نزدیک است. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان بوده و هر اتاق در این هتل نیز  دارای تهویه مطبوع، کمد دیواری، تلویزیون صفحه تخت، گوصندوق و حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و پاسیو با منظره باغ است. اتاق‌ها دارای چای‌خوری برقی هستند، در حالی که برخی از اتاق‌های انتخابی مجهز به آشپزخانه با مایکروویو، یخچال و مینی‌بار هستند. شما می‌توانید هر روز صبح‌تان را در این هتل با صبحانه قاره‌ای آغاز کنید و از هواخوری در تراس لذت ببرید. همچنین جاهای دیدنی و گردشی مثل ساحل خلیج برداکچی ۲.۴ کیلومتری و قلعه بدروم ۲.۳ کیلومتری این هتل قرار گرفته‌اند.

آدرس: Yokusbasi Mahallesi Sulu Hasan Caddesi No:33 Villa No: 25-26, 48400 Bodrum City, Turkey

 

Sirene Luxury Hotel Bodrum

این هتل ساحلی با ترکیبی متمایز از جذابیت سنتی و امکانات رفاهی یکی از بهترین هتل‌های یالیکاواک بدروم است که بر روی تپه‌ای در یکی از زیباترین خلیج‌ها در مقابل پس‌زمینه درخشان شبه جزیره بدروم قرار دارد. اتاق‌های بزرگ با منظره دریا شامل سوئیت‌ها و ویلاهای لوکس، مهمانان را برای یک استراحتگاه عالی خوشامد می‌گوید. اتاق‌های مدرن با سلیقه‌ای با مساحت ۲۳۰ فوت مربع، هرکدام دارای تراس مشرف به دریای اژه، اتاق‌های دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و یک مینی بار، گاوصندوق و یک میز نیز ارائه شده است. این هتل در ساحل خصوصی خود با ماسه سفید واقع شده و دارای یک اسکله برای مهمانانی است که با قایق وارد می‌شوند. همچنین یک استخر سرپوشیده، دو استخر روباز شامل یک استخر بی نهایت، یک آبگرم بسیار مدرن به مساحت ۸۸۵۸ فوت مربع با ۲۴ اتاق درمان شامل اتاق نمک، خدمات بازی کودکان، خدمات باشگاه و تخت‌های آفتابی در سراسر استراحتگاه نیز به عنوان مزایای رفاهی ارائه شده است.

هتل لوکس Sirene تجربه‌های غذاخوری را در مجموعه‌ای از رستوران‌ها و بارها ارائه می‌دهد، از جمله: رستوران و بار که در تمام طول روز ناهارخوری ارائه می‌کند، اما برای صبحانه ایده‌آل است زیرا امواج ملایم خلیج و نسیم ملایم بهترین زنگ بیداری طبیعت است. بیچ هیل کیچن، یک رستوران آلاکارته که با غروب خورشید غذاهای خاص و با ذوق هنری سرو می‌کند. در کنار همه این‌ها، این اقامتگاه به تعدادی از مناظر فرهنگی و فعالیت‌های ماجراجویی از جمله مارینا معروف جهانی یالیکاواک، که در فاصله ۳ کیلومتری قرار گرفته، قایقرانی در سراسر دریای مدیترانه، مکان‌های غواصی برای کاوش در صخره‌ها و قلعه تاریخی بدروم، دسترسی راحتی داشته و همچنین در نزدیکی آمفی تئاتر بدروم قرار دارد که منظره‌ای جذاب از قلعه بدروم و بندر را ارائه می‌دهد. فرودگاه میلاس-بدروم ۳۵ مایل با شما فاصله دارد.

 

معرفی سه هتل چهار ستاره‌ی عالی در بدروم

آدرس: Geris Mahallesi , 48400 Yalıkavak, Turkey

 

Swissôtel Resort Bodrum Beach

این هتل ۵ ستاره واقع در تورگوتریس، دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، استخرهای سرپوشیده و روباز است و وای فای رایگان و میز پذیرش ۲۴ ساعته در این هتل ساحلی ارائه می‌شود. تمام اتاق‌های دارای تهویه مطبوع، منظره‌ای فوق‌العاده از دریا و جزایرارائه می‌دهد و همچنین دارای تلفن، صندوق امانات، قسمت نشیمن، کتری برقی، مینی‌بار و تلویزیون صفحه‌تخت هستند و حمام‌های خصوصی این اتاق‌ها مجهز به دوش و سشوار شده‌اند. لوازم بهداشتی موجود در سرویس بهداشتی نیز شامل ژل دوش، شامپو و کرم می‌شود. رستوران Swissotel Resort Bodrum یک منوی آلاکارته از غذاهای آسیایی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند و در طول روز اسنک بار ساحلی انواع غذاهای مدیترانه‌ای ارائه می‌دهد. نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های مختلف نیز در بار موجود است. به علاوه شما مهمانان می‌توانید در مرکز اسپا و سلامتی در ساحل سوئیسوتل ریزورت که یکی از بهترین هتل‌های ساحلی بدروم است، استراحت کنید.

آدرس: Turgutreis Mahallesi, Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No:42, 48400 Turgutreis, Turkey

 

Costa Bitezhan Hotel - All Inclusive

هتل Costa Bitezhan واقع در ساحل بیتز، یک منطقه ساحلی خصوصی با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر آفتابی رایگان ارائه می‌دهد. این هتل دارای استخر روباز، سونا و حمام بوده و اتاق‌ها نیز شامل تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک و بالکن هستند به علاوه منظره‌ای زیبا و دل‌انگیز از دریا، استخر و باغ هم ارائه می‌دهند. در اینجا صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز سرو می‌شود و سرویس چای و قهوه با کوکی‌ها در بعد از ظهر ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های استخر و بار لابی لذت ببرید.

 

هتل لوکس و ساحلی Voyage بدروم

آدرس: Sah Caddesi No: 4 Bitez Yalisi Bodrum, 48400 Bitez, Turkey

 

Be Premium Bodrum

 این هتل ۵ ستاره لوکس با یک منطقه ساحلی خصوصی بزرگ در خلیج توربا بدروم، یک استخر روباز و سرپوشیده، اقامتگاه‌های مجلل و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. مرکز اسپا با امکانات ماساژ گسترده، سالن بدنسازی، سونا و حمام ترکی نیز در این مجموعه موجود است. واحدهای مجهز به تهویه مطبوع هتل بی پریمیوم بدروم با دکوراسیون شیک دارای بالکن با منظره دریا و قسمت نشیمن هستند. آن‌ها مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، دی وی دی پلیر و مینی بار هستند و در هر اتاق یک گاوصندوق در نظر گرفته شده است . برخی از اتاق‌ها دارای آی‌پد نیز هستند. مهمانان می‌توانند طیف وسیعی از غذاهای ترکی، ایتالیایی، آسیایی و بین المللی را در بسیاری از گزینه‌های غذاخوری هتل از جمله رستوران اصلی و عرشه استخر میل کنند. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌ های خود در بار استخر لذت ببرید. برای مهمانان جوان‌تر، هتل یک باشگاه کوچک برای کودکان نیز دارد.

آدرس: Torba Mah. Zeytinli Kahve Mevkii BODRUM, 48400 Torba, Turkey

 

Costa Farilya Special Class Hotel Bodrum

اقامتگاه‌های ساحلی با منطقه ساحلی خصوصی در هتل Costa Farilya ارائه می‌شود. در ضمن این هتل در یک باغ سبز قرار دارد و دارای امکانات ماساژ و وای فای رایگان است. اتاق‌های هتل Costa Farilya Special Class دارای دکوراسیون امروزی و همه آن‌ها مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون هستند در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی مشرف به دریا هستند. مهمانان می‌توانند از غذاهای تازه محلی شبه جزیره بدروم در رستوران هتل لذت ببرند. این رستوران دارای اجاق سنگی و منوی غذاهای مخصوص دریای اژه است و هر روز صبح، صبحانه سنتی ترکی ارائه می‌شود. جاذبه‌های محبوب اطراف عبارتند از مارینا و قلعه بدروم و مرکز بدروم ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد و فرودگاه بین المللی بدروم-میلاس در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای با ماشین تا هتل قرار گرفته است.

 

هتل ۵ ستاره و مجلل هیلستون بدروم

آدرس: Yali Mevkii No:62 Gundogan Bodrum Muğla, 48400 Gundogan, Turkey

 

Parkim Ayaz Hotel

این هتل ۴ ستاره که در فاصله ۱ دقیقه‌ای تا ساحل واقع شده، در قلب گامبت با ساحل خصوصی و پارک آبی، پارکینگ اختصاصی رایگان، مجموعه‌ای از امکانات تفریحی و صحنه‌ای عالی از استخر ارائه می‌دهد. اتاق‌های راحت هتل پارکیم آیاز با تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی مجهز شده‌اند و امکانات فراوانی برای کودکان با سرسره استخر، باشگاه کودکان و زمین بازی ارائه می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند از اتاق بازی با میزهای بیلیارد و میزهای تنیس به صورت رایگان استفاده کنند. برای استراحت کامل، یک سالن بدنسازی کاملا مجهز و یک حمام ترکی برای بزرگسالان وجود دارد. در واقع این اقامتگاه یک پایگاه ساحلی آرامش‌بخش در فاصله چند قدمی بدروم ارائه می‌کند. از اینجا دسترسی خوبی به خط اتوبوس رانی خواهید داشت و رفتن به جاهای دیگر برای شما بسیار آسان خواهد بود. فرودگاه میلاس-بدروم ۲۴ مایل با شما فاصله دارد.

آدرس: Ayaz Cad. No:22, 48000 Gümbet, Turkey

 

DoubleTree by Hilton Bodrum Marina Vista

این هتل مشرف به مارینا بدروم، دارای اتاق‌هایی با بالکن فرانسوی بوده که مشرف به باغی خلوت با استخر شنا است. اتاق‌های تهویه مطبوع در مارینا ویستا دارای دکوراسیون مدرن و کف چوبی هستند. آن‌ها مجهز به تلویزیون‌های LCD دیواری هستند. استخر هتل مارینا با صندلی‌های آفتاب‌گیر و صندلی‌های سایه‌دار احاطه شده است. میهمانان همچنین می‌توانند از آرامش اسپا با درمان‌های بدن، سونا و اتاق بخار لذت ببرند و یا در سالن بدنسازی ورزش‌های خودشان را دنبال کنند. این هتل همچنین دارای اتاق‌های جلسه و امکانات ضیافت است. رستوران مارینا ویستا طیف گسترده‌ای از وعده‌های غذایی آلاکارته را ارائه می‌دهد. بار کنار استخر، تنقلات سبک و نوشیدنی‌های خنک را در طول روز سرو می‌کند. هتل مارینا ویستا کم‌تر از ۲۰ دقیقه پیاده تا آسیاب‌های بادی بدروم واقع شده و قلعه بدروم در فاصله ۱.۵ کیلومتری پیاده روی در اطراف خلیج بدروم قرار گرفته است. به علاوه در هتل پارکینگ رایگان هم وجود دارد.

 

برترین هتل‌های لاکچری در بدروم

آدرس: Neyzen Tevfik Caddesi Marina Karsisi No:168, 48400 Bodrum City, Turkey

۲۱ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران