جذاب‌ترین فعالیت‌های شبانه در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
جذاب‌ترین فعالیت‌های شبانه در دبی

دبی شهری گرم‌ به حساب می‌آید و به همین دلیل، خیلی‌ها شب‌های خنک این شهر را برای تفریح و خوش‌گذرانی انتخاب می‌کنند. انتخاب‌ها برای فعالیت‌های مختلف در شب‌های دبی بسیار است. خیلی‌ها حتی تا پاسی از صبح بیرون از هتل می‌مانند و تمام شب را به انجام فعالیت‌های مختلف می‌پردازند. مواردی که امروز در نوشته‌مان به آن‌ها خواهیم پرداخت، لیستی از بهترین فعالیت‌های شبانه برای سلایق مختلف بوده که امیدارم برای روزهایی که به تور دبی می‌روید، به کارتان بیاید.

 

تماشای ستارگان در صحرای دبی

برای این که تجربه‌ای جذاب و متفاوت در شب‌های دبی داشته باشید، باید دل به صحرا زده و در سافاری‌های شبانه شرکت کنید. کمپانی Platinum Heritage یکی از برگزار کننده چنین سفرهایی است که شما را با لند روورهای جذاب به کمپ‌های روباز برده و از آن‌جا می‌توانید، آسمان شب را با کم‌ترین آلودگی نوری تماشا کنید. این کمپ‌ها همچنین فضایی جالب توجه و امکانات خوبی دارند و می‌توانید شب را نیز به صورت کامل در آن‌جا بمانید.

 

عکاسی در ۱۴ مکان اینستاگرامی در دبی

شنا در استخری به بلندی ۵۰ طبقه

AURA Skypool مرتفع‌ترین استخر بدون لبه در دبی است که در ۲۰۰ متر از سطح زمین فاصله داشته و در جایی بسیار شیک و زیبا در جزیره نخل واقع شده است. این محل شب‌ها، حال و هوایی جذاب و مفرح داشته و می‌توانید، با صدای DJ و همراه با دیگر مهمانان، وارد این استخر جذاب شده و از تصویر شگفت‌انگیز دبی در پیش روی خود، لذت ببرید. AURA Skypool جایی عالی و شاد برای سر کردن شبی در طول سفر به دبی است.

آدرس: The Palm Tower, Palm Jumeirah, 50th Floor (هر شب از ساعت ۹)

 

گلف شبانه در TopGolf

این کلاب گلف جالب توجه، یک زمین کامل نیست و در واقع ۹۶ ایستگاه ضربه به توپ است که در دبی مارینا واقع شده و شما می‌توانید، توپ‌های خود را به سمت حفره‌های مختلف بزنید. این محل جایی مفرح و جذاب بوده و حتی برای آن‌هایی که تجربه کمی در گلف دارند یا حتی تا الان گلف بازی نکرده‌اند نیز مناسب خواهد بود. همچنین، بر خلاف زمین‌های گلف بزرگ، جایی که شما به توپ‌ها ضربه می‌زنید، دارای کولر بوده و حتی در شب‌های گرم تابستان نیز، هوایی مطبوع را در آن‌جا تجربه می‌کنید.

 

کارهایی که نباید در دبی انجام دهید

آدرس: Topgolf, Emirates Golf Club, Emirates Hills

 

دبی گاردن گلو (Dubai Garden Glow)

یکی از زیباترین جاهایی که می‌توانید در شب‌های دبی به دیدنش بروید، دبی گاردن گلو است. یک پارک زیبا و سورئال که از دکورهای نورانی تشکیل شده و یک مجموعه‌ی بزرگ و رنگارنگ را پدید آورده است. این مکان برای گردش‌های شبانه خانوادگی و عکاسی جایی عالی است و با توجه به پوشش گیاهی پارک، هوایی مطبوع را شب‌ها برایتان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: Dubai Garden Glow, Zabeel Park

 

منظره‌ی غروب آفتاب و شب‌های دبی در At The Top

At The Top یک مکان استثنایی برای تماشای منظره‌ی دبی در بالای برج خلیفه است که در طبقه ۱۲۵ واقع شده و دورآن را دیواره‌های شیشه‌ای احاطه کرده‌اند تا هم امنیت لازم را داشته باشد، هم جریان باد شما را آزار ندهد و هم به راحتی بتوانید از منظره‌ی پیش روی خود لذت ببرید. این مکان در طول روز هم باز است اما پیشنهاد ما، رفتن به At The Top هنگام غروب خورشید بوده تا بهترین منظره‌ی ممکن را ببینید و در ادامه، دبی چراغانی را نیز تماشا کنید.

 

آشنایی با برج مارینا ۱۰۱ دبی

آدرس: Burj Khalifa, Downtown Dubai

 

تماشای فیلم در سینماهای جذاب دبی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به دبی -مخصوصا برای مسافران ایرانی- تماشای فیلم‌های روز دنیا در سینماهای مدرن و جذاب این شهر است. سینماهای بسیار خوب در بالاترین استاندارد جهانی و بهترین تجهیزات ممکن در مراکز خرید دبی واقع شده‌اند که ساعات پایانی شب به فعالیت می‌پردازند. برای مثال در IMG Worlds of Adventure بزرگ‌ترین سینمای IMAX دبی را می‌توانید تجربه کنید یا برای تجربه‌ای خاص به سالن‌های VIP مجموعه‌های سینمایی در دبی مال یا جاهایی از این دست بروید.

بازی در تاریکی

کلی ورزش‌های مختلف است که می‌توانید در مجموعه‌ی The Alley بازی کنید و این کار را در محیطی کاملا تاریک با نورهای شب‌تاپ انجام دهید. تنیس، اسکواش و بولینگ از جمله‌ی این بازی‌ها هستند که همگی تم این چنینی دارند. این مکان برای آن‌هایی که به صورت گروهی به دبی سفر کرده‌اند، تجربه‌ای عالی و خاطره‌انگیز خواهد بود.

آدرس: The Alley, Al Quoz

 

سواری در Dubai Kartdrome

با توجه به گرمای هوا در دبی، کارتینگ در محیط سرپوشیده آن هم در شب‌ها، حسابی لذت بخش خواهد بود.این پیست معروف در مجموعه‌ی موتور سیتی قرار دارد و ماشین‌های بسیار با کیفیتی برایش در نظر گرفته شده است. خود پیست نیز صاف و با هیجان انگیز بوده و با توجه به این که به سرپوشیده است اما پیست بزرگی دارد و هر دور آن زمان نسبتا زیادی از شما خواهد گرفت.

 

معرفی موزه آینده دبی

آدرس: Dubai Kartdrome, Motor City

 

 نمایش لیزر و نور در دبی فستیوال سیتی

هر شب در مجموعه دبی فستیوال سیتی و کنار آبنمای بزرگ آن، نمایش بزرگی به نام IMAGINE برگزار می‌شود که دیدن آن را به هر توریستی که به تور دبی می‌رود، پیشنهاد می‌کنیم. این نمایش به قدری با شکوه و زیباست که اصلا انتظارش را نخواهید داشت اما خب از طرفی، خیلی‌ها برای دیدن آن به این نقطه از شهر می‌روند و بهتر است کمی زودتر بروید تا در صف‌های جلویی باشید. نکته جذاب این که، نمایش کاملا رایگان بوده و در فضای بیرونی مرکز خرید انجام می‌شود. در ادامه به خود مرکز خرید هم می‌توانید بروید. این مکان جدا از فروشگاه‌های متعدد و برندهای خیلی خوب، نمایش‌های بزرگ و جذابی را در سالن بزرگ خود برپا می‌کند، دارای مجموعه‌ی سینمایی بزرگی است و در کل جایی مفرح و عالی برای یک شب دوست داشتنی به حساب می‌آید.

آدرس: Crescent Dr - Dubai Festival City

 

بازدید از نمایشگاه دیجیتال بی‌نظیر Infinity des Lumières

یکی از جاذبه‌های گردشگری جدید و بی‌نظیر دبی، نمایشگاه دیجیتال Infinity des Lumières است که در آن‌جا، آثار هنری مشهور با استفاده تکنولوژی‌های مدرن، به شکلی جالب و همه جانبه در سالنی بزرگ به نمایش درآمده و شما را وارد فضای آن نقاشی می‌کنند. یکی از سالن‌های محبوب این نمایشگاه، سالن ونگوک بوده که ترکیبی از نقاشی‌های وی، موسیقی و افکت‌های صوتی جذاب است. Infinity des Lumières یکی از جاهای خاص و متفاوتی است که در طول سفر به دبی می‌توانید از آن‌ دیدن نمایید. این نمایشگاه هم در مرکز خرید دبی مال واقع شده و خب می‌دانید که در ادامه، می‌توانید از جاذبه‌های پرتعداد دیگر مرکز خرید نیز بازدید به عمل آورید.

آدرس: Dubai Mall, Downtown Dubai

 

کروز سواری شبانه

سواری بر کروزهای لاکچری از دبی مارینا، یک فعالیت جذاب و البته گران قیمت در این شهر به حساب می‌آید. این گردش‌ها که برای صرف شام در آب برنامه ریزی می‌شوند، هم یک تفریح شبانه عالی برای جمع‌های دوستانه و هم قرار عاشقانه‌ای فوق‌العاده به شمار می‌آیند. قایق‌های مختلف در اندازه‌ها و شکل‌های متفاوت برای این کار در نظر گرفته شده که هر کدام ویژگی‌ها و قیمت‌های خاص به خود را دارند. همچنین شما می‌توانید سوار بر کروزهای عمومی و بزرگ‌تر، تجربه‌ای ارزان‌تر و دلچسب را در این زمینه داشته باشید.  این سفرهای آبی بین ۲ تا ۴ ساعت برنامه‌ریزی شده و عموما شامل تماشای غروب خورشید در آب‌های خلیج فارس می‌شود. یکی از جاهایی که می‌توانید، برای دریافت قیمت‌ها و چگونگی این سفرها اطلاعات کسب کنید، سایت  xclusivecruise.com است که مجری بسیاری از تورهای این چنینی بوده و کروزهای ۲۱ نفره آن بسته به شامی که انتخاب می‌کنید، ۱۶۰ تا ۲۳۰ درهم قیمت دارد.

 

با این کارها در تور دبی خوش بگذرانید

آدرس: Marina Plaza, Dubai Marina

 

تماشای فیلم زیر آسمان پر ستاره

سینماهای روباز طرفداران خاص خود را دارند و عموما به شکلی ارزان قیمت در جایی کمپ مانند برپا می‌شوند. اما در دبی، همیشه یک نسخه لوکس و مجلل وجود دارد و سینمای روباز Vox در مرکز خرید گالریا، بهترین گزینه برای تماشای فیلم بر روی تراسی بزرگ و زیبا با پذیرایی خواهد بود. البته پذیرایی در این محل، شامل نوشیدنی و اسنک می‌شود و در سینما شام سرو نمی‌شود. فیلم‌ها نیز عموما کارهای کلاسیک یا فیلم‌های خیلی خوب مربوط به یک دهه قبل هستند. البته مجموعه سینمایی VOX در این مرکز خرید، سالن‌های سرپوشیده بزرگ که فیلم‌های روز دنیا را به نمایش می‌گذارند نیز در خود دارد.

آدرس: Galleria Mall, Al Wasl Road, Jumeirah

 

کایاک سواری شبانه در قایق‌های شیشه‌ای

اگر اهل پست کردن عکس‌های خاص در اینستاگرام هستید، در سفر به دبی این فعالیت را امتحان کنید. کایاک‌هایی که در مجموعه Crystal Clear Water Sports وجود دارند، کاملا شیشه‌ای بوده و دور آن‌ها را با چراغ‌های ریز آراسته‌اند و تصویری جالب توجه را به وجود می‌آورند. این گردش‌های آبی لذت بخش به صورت گروهی و در بندر ماهیگیری شماره یک دبی برگزار می‌شود. تماشای برج‌های نورانی و بلند و آرامشی که در آب تجربه می‌کنید از دیگر جذابیت‌های این فعالیت به حساب می‌آید.

 

۸ فعالیت هیجان‌انگیز در دبی

آدرس: Crystal Clear Water Sports, Dubai Fishing Harbour 1

 

پارک واقعیت مجازی

و در آخر پیشنهاد می‌کنیم در یکی از بهترین پارک‌های واقعیت مجازی دنیا، خود را به چالش کشیده و بازی‌هایی بی‌نظیر را تجربه کنید. VR Park که در دبی مال واقع شده، با تجهیزات منحصر به فرد خود، ساعاتی خاطره‌انگیز و فوق‌العاده را برای شما به وجود خواهند آورد. مخصوصا اگر در جمع‌های دوستانه به دبی می‌روید، حتما به صورت گروهی در بازی‌های این پارک شرکت کرده و خاطراتی خوش را با خود از آن‌جا سوغات برید.

آدرس: The Dubai Mall, Downtown Dubai

۲۱ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران