فعالیت‌های جذاب گروهی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
فعالیت‌های جذاب گروهی در دبی

اگر اهل سفر کردن همراه دوستان یا اعضای خانواده هستید و می‌خواهید به تور دبی بروید، پیشنهاد می‌کنیم، حتما لیست امروزمان را مطالعه نمایید. در این لیست چند فعالیت‌ عالی و جالب را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که اگر به صورت گروهی به سراغشان بروید، ساعاتی عالی و خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود رقم خواهید زد.

 

گردش‌های دریایی با یات‌های لاکچری

یکی از فعالیت‌های بسیار لذت بخشی که در دبی به شما پیشنهاد می‌کنیم، سواری بر یات‌های مختلف و گردش در خلیج فارس است. البته حتما نیاز نیست که به سراغ گران‌ترین قایق‌ها بروید، اگر همراه جمع کوچکی از دوستانتان به دبی سفر کرده‌اید، کافی است یات خوبی با ظرفیت پایین و پذیرایی مختصر اجاره کرده و به دل آب بزنید.

گرفتن عکس‌های زیبا با پس زمینه برج‌ العرب، دبی مارینی و جزیره‌ی نخل، خاطرات این سفر را همیشه برایتان ماندگار خواهد کرد. بخش جذاب این گردش دریایی، می‌تواند رفتن به جاهایی خاص در خلیج فارس و شنا کردن در آبی گرم و لذت بخش باشد. عموما برای این گونه گردش‌ها، جاهایی خاص برای این کار در نظر گرفته شده و برای شنا مدت زمانی اختصاص داده می‌شود. البته بهتر است در روزهای گرم سال مثل ایام تابستان به فکر این فعالیت نباشید، چون گرمای هوا در این روزها واقعا آزار دهنده می‌شود.

خرابکاری در Smash Room

اما یک فعالیت کاملا متفاوت و جالب را به شما معرفی کنیم. Smash Room یکی از مراکز تفریحی خاص در دبی است که تنها چند نمونه از آن در دنیا وجود دارد. در این‌جا به دنبال فضایی آرام نباید باشید، بلکه در این فعالیت که می‌توانید آن را به همراه دوستانتان انجام دهید، حسابی قرار است خراب کاری کنید. در بدو ورود، امکان انتخاب از بین چکش، پتک، چوب بیس بال و ... به شما داده می‌شود و سپس وارد اتاق‌هایی خواهید شد تا بتوانید هر چه در آن‌جا وجود دارد را خرد کنید.

از بشقاب و وسایل چینی تا وسایل الکترونیک قدیمی، چیزهای مختلفی در اتاق وجود دارد و یک موسیقی با انرژی بالا نیز در این محل نواخته می‌شود. ایده ساخت این مجموعه که شعبات مختلفی در دنیا دارد، به واسطه‌ی خالی کردن استرس بود اما در مجموع یک مکان تفریحی نیز به حساب می‌آید. Smash Room در الکوز واقع شده و در نزدیکی آن‌جا، کامیونت‌های غذای مختلفی وجود دارد که بعد از خراب کردن وسایل، می‌توانید به آن‌جا رفته و انرژی از دست رفته خود را دوباره به دست آورید.

 

معرفی The Pointe در جزیره‌ی نخل جمیرا

آدرس: Umm Suqeim St 195 AL QOUZ 4 - 195 Umm Suqeim St

 

حل معما در TEPfactor

در ابتدا می‌خواستم در این بخش از نوشته، اتاق‌های فرار دبی را به شما معرفی کنم، اما TEPfactor از بسیاری جهات، انتخاب بهتری به شمار می‌رود. بازی‌های این مجموعه هم شبیه به اتاق فرار هستند، هم به فعالیت‌های بدنی احتیاج دارند، بعضی از مراحل آن‌ها را حتما باید به صورت گروهی طی کرد و در نهایت، برای سنین مختلف مناسبند و جمع‌های خانوادگی نیز می‌توانند از آن‌جا لذت ببرند.

TEPfactor دارای ۲۱ اتاق چالشی بوده که برای حل کردن مراحل باید پازل‌های مختلف را حل کنید و از اتاقی به اتاق دیگر فرار کنید. این بازی برای گروه‌های خانوادگی و دوستانی عالی بوده و می‌توان آن را از دو تا ۶ نفره بازی کرد اما پیشنهاد ما این است که برای انجامش، حداقل ۳ نفر باشید. همچنین فراموش نکنید که بعضی از مراحل، چالش‌های فیزیکی بوده، پس وقتی به TEPfactor می‌روید، حتما لباس راحت و کفش‌های کتانی بپوشید.

آدرس: Bahar Plaza - Al Gharbi St - Jumeirah Beach Residence

 

سواری در Autodrome دبی

این مکان خاص جایی بسیار جذاب اما کم‌تر معروف در دبی است. Autodrome  مجموعه‌ای با چندین پیست ماشین اتوموبیل رانی و کارتینگ بوده که به شما امکان راندن ماشین‌های مسابقه‌ای و البته مسابقه دادن در پیست‌های کارتینگ درجه یک را می‌دهد. البته سواری بر ماشین‌های خاص -حتی ماشین فرمول یک- بیشتر برای فعالیت‌های تک نفره یا نهایتا دو نفره است اما بازی‌های گروهی زیادی هستند که در Autodrome می‌توانید تجربه کنید.

پیست کارتینگ Autodrome بهترین در دبی بوده و با توجه به طولانی بودنش، مسابقات گروهی در آن خیلی لذت بخش است. همچنین برای پینت بال، لیزر تگ و بازی‌های این چنینی نیز، می‌توانید به آن‌جا بروید. اگر هم از پس هزینه‌ی سواری بر ماشین‌های گران قیمت Autodrome بر می‌آیید، می‌توانید با زدن سریع‌ترین زمان ممکن، با دوستانتان کل کل کنید.

 

فعالیت‌های هیجان‌انگیز منطقه حتا در دبی

آدرس: Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd - Motor City

 

بازی در Brass Monkey

پارک‌های بازی زیادی هستند که می‌توان آن‌ها را در دبی پیشنهاد کرد اما Brass Monkey مکانی عالی برای بازی‌های گروهی است. مجموعه‌ای که به خاطر بازی‌های آرکید قدیمی و همچنین سالن بولینگ بزرگش معروف شده و در روزهای اوج سفر، به شدت شلوغ می‌شود.

این مجموعه که در دو طبقه ساخته شده است، دارای ۶۰ بازی آرکید کلاسیک و جدید بوده، میزهای ایرهاکی و فوتبال دستی دارد، سالن بولینگ بزرگ آن با ۱۲ خط، همراه با سرو اسنک و نوشیدنی از شما پذیرایی می‌کند، بازی‌های مسابقه‌ای واقعیت مجازی در آن مهیا شده و خیلی بازی‌های دیگر هم هستند که می‌توانید آن‌ها را به صورت گروهی بازی کنید. این مکان در جزیره بلو واتر قرار گرفته و در مجموع، جایی بسیار شاد و عالی برای تمامی گروه‌های سنی به حساب می‌آید.

آدرس: Bluewaters Island

 

بازی در محیط واقعیت مجازی

فراموش نکنید که دبی، یکی از بهترین پارک‌های واقعیت مجازی در جهان را دارد که در مرکز خرید دبی مال واقع شده و به راحتی به آن‌جا دسترسی خواهید داشت. اگر فکر می‌کنید این مکان تنها برای بازی‌های تک نفره مناسب است، سخت در اشتباهید. VR Park دبی،  دارای بازی‌ها و سواری‌های گروهی بسیار جذابی است که همگی به وسیله‌ی دستگاه‌های مخصوص و عینک‌های واقعیت مجازی انجام می‌شوند.

در بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین پارک واقعیت مجازی دنیا، بازی‌های متنوعی وجود دارند که از بهترین‌های آن‌ها برای تجربه گروعی، می‌توان به Hologate که در واقع یک بازی فرار تفنگی به حساب می‌آید، بازی ماجرایی Black Badge و عنوان مفرح و خنده دار Play Zone اشاره کرد که این آخری برای افراد کم سن و سال نیز مناسب است. در مجموع بازی در پارک واقعیت مجازی دبی مال، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شما و دوستانتان به حساب خواهد آمد.

 

نکات کاربردی برای سفر با کودکان به دبی

آدرس: Dubai mall, Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road, Next to Burj Khalifa

 

صرف غذا در رستورانی آویزان

قرار نیست تمام گزینه‌های ما تنها به تفریح کردن ختم شود، گاهی دوست دارید با دوستان خود در جایی خاطره‌انگیز به صرف غذا بپردازید. اگر این طور است، هیچ جایی خاص‌تر و عجیب‌تر از Dinner In The Sky در دبی نیست. رستورانی که تنها یک میز دارد و همان میز نیز برای صرف غذا با یک جرثقیل بزرگ به ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین خواهد رفت.

میزها تا ۱۰ نفر گنجایش دارند و همین اول بگوییم که باید از چند روز قبل جایی برای خود رزرو کنید چون خیلی روزها، گنجایش آن پر است. البته این مکان اگر چه جایی جالب توجه و مفرح است و منظره‌ای عالی از دبی را برایتان به نمایش می‌گذارد، اما از طرفی غذایی بسیار با کیفیت و در حد رستوران‌های لاکچری را سرو کرده و به هیچ وجه جایی ارزان برای صرف غذا به حساب نمی‌آید.

آدرس: Al Sufoh - Skydive - Al Seyahi St

 

بازی در پارک آبی Aquaventure

یکی از چیزهایی که به هیچ وجه در سفر به دبی نباید از دست بدهید، بازی در پارک‌های آبی است. اگر به صورت گروهی چنین سفری را تجربه می‌کنید که اصلا نباید از کنار این فعالیت بگذرید. چند پارک آبی بزرگ دبی هر کدام به شکل منحصر به خود جذاب هستند اما Aquaventure با توجه به این که بسیار بزرگ است، دکور خارق‌العاده داشته و بازی‌های متنوعی را پیش روی شما می‌گذارد، برای یک فعالیت گروهی دلچسب، بیشتر پیشنهاد می‌شود.

Aquaventure برای جمع‌های دوستانی و خانوادگی پیشنهاد می‌شود، چون بازی‌های برای سنین مختلف در آن‌‌جا تعبیه شده است. بازی‌های گروهی متنوعی در این پارک آبی وجود دارد که هم شامل سرسره‌هایی با چند لاین و هم سواری‌های چند نفره می‌شود. پیشنها ما این است که همراه دوستان خود جمع شده و بزرگ‌ترین تونل آبی چند نفره آبی دنیا به نام Aquaconda را تجربه کرده و سپس برای هیجان بیشتر به سراغ Zoomerango بروید. این مکان بیش از ۷۰ سرسره و تونل آبی بزرگ و چندین و چند بازی مختلف دارد و روزی فوق‌العاده را در جزیره نخل دبی برایتان رقم خواهد زد.

آدرس: Atlantis The Palm - Crescent Rd

 

بازی در پارک ترامپولین Bounce

اگر فکر می‌کنید که پارک ترامپولین خیلی مناسب شما نیست، سخت در اشتباهید. این مکان با خیلی دیگر از پارک‌های این چنینی متفاوت است. در Bounce فضایی بسیار بزرگ برای شما مهیا شده و بازی‌های مختلفی بر پایه ترامپولین را می‌توانید تجربه نمایید.

یکی از بهترین‌های آن‌ها، داج بال است که تا هشت نفر می‌توانند در آن شرکت کرده و با توجه به این که بر روی ترامپولین انجام می‌شود، متفاوت و بسیار مفرح خواهد بود. فعالیت‌های متفاوتی را می‌توان در Bounce دبی به انجام رساند و البته که این مکان، بازی‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان نیز دارد اما جمع‌های جوانانه، حسابی در این محل خوش خواهند گذراند و خاطرات جالب و خنده‌داری را از حضور در این محل، به خانه می‌برند.

 

بهترین ویلاهای اجاره‌ای دبی در سال ۲۰۲۲

آدرس: Building #32 4th St - Al Quoz - Al Quoz 1

۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران