اقامت در کالکان، یکی از برترین نقاط آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامت در کالکان، یکی از برترین نقاط آنتالیا

کالکان یکی از شهرستان‌های جذاب در آنتالیا است که مثل شهر آنتالیا دارای سواحل ماسه سفید زیبا، جاذبه‌های دیدنی و اقامتگاه‌های جذابی است. شما می‌توانید در آب‌های رودخانه‌ای قایق رانی کنید، یا به غواصی بروید و یا برای تجارب تاریخی از شهرهای باستانی لیکیا دیدن کنید. برای افراد طبیعتگرد در تور آنتالیا هم پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیر لیکیان لذتبخش خواهد بود. اما هر چقدر هم که بیرون به شما خوش بگذرد باید برای استراحت و خوابیدن در جایی اقامت داشته باشید که باعث آرامش شما باشد. در ادامه مطلب ما بهترین هتل‌های کالکان را بررسی می‌کنیم.

 

Payava Hotel by True Blue

این هتل لوکس که در فاصله ۹ دقیقه‌ای از ساحل واقع شده ۱۵ دقیقه پیاده روی تا ساحل عمومی کالکان و حدود ۱۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس فاصله دارد و امکاناتی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و تراس ارائه می‌کند و اتاق‌های خانوادگی هم ارائه می‌دهد. این هتل اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، میز، چای‌خوری برقی، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش، ملحفه و حوله را برای مهمانان فراهم می‌کند. وای فای رایگان برای همه مهمانان در دسترس است، در حالی که اتاق‌های انتخابی دارای پاسیو هم هستند. این اقامتگاه بوفه یا صبحانه حلال ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند از فعالیت‌هایی در داخل و اطراف کالکان در آنتالیا مانند پیاده روی، غواصی و دوچرخه سواری لذت ببرند. همچنین نقاط دیدنی محبوب نزدیک هتل عبارتند از Emerald Beach Kalkan، Kalkan Yacht Marine و Kalkan Local Bazaar.

 

۵ پارک ملی جذاب در استان آنتالیا

آدرس: 80 Cumhuriyet Caddesi, 07580 Kalkan, Turkey

 

Pier House Hotel

هتل پیر هاوس دارای رستوران، استخر روباز، بار و باغ در کالکان بوده و با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس آفتابگیر را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل پیر هاوس که دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش و حوله است، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق و تهویه مطبوع دارند و اتاق‌های خاصی هم دارای قسمت نشیمن هستند. همچنین گزینه‌های الاکارته و صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی هر روز صبح در اقامتگاه سرو می‌شود. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل Pier House شامل ساحل عمومی Kalkan، Emerald Beach Kalkan و Kalkan Yacht Marine است.

آدرس: İskele Sokak 49, 07960 Kalkan, Turkey

 

True Blue Boutique Hotel Kalkan

این هتل که تنها ۳ دقیقه پیاده تا ساحل و ۱۷ دقیقه پیاده روی از ساحل عمومی کالکان فاصله دارد دارای استخر شنای فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و باغ است و با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس آفتابگیر را نیز برای مهمانان در تور آنتالیا فراهم می‌کند. همچنین برخی از اقامتگاه‌های این ملک دارای پاسیو با منظره استخر هستند. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، حوله، ملحفه و حمام اختصاصی با دمپایی و سشوار هستند. هر اتاق دارای چای خوری برقی است، در حالی که برخی اتاق‌ها دارای آشپزخانه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال هستند. به علاوه صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در اقامتگاه در سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از فعالیت‌هایی در داخل و اطراف کالکان، مانند پیاده‌روی، غواصی و دوچرخه‌سواری لذت ببرند. نقاط دیدنی محبوب نزدیک هتل عبارتند از Emerald Beach Kalkan، Kalkan Yacht Marine و بازار محلی کالکان.

 

خرید و تفریح در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

آدرس: Kalkan Mahallesi,Begonvil Sokak,No 25,Kalkan, 07580 Kalkan, Turkey

 

Soothe Hotel

این هتل ۴ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و در موقعیت مطلوبی در سردری در ورودی دریای مدیترانه، معروف به خلیج کالامار، درست در گوشه‌ای از اسکله اصلی کالکان قرار دارد. هتل سوث دارای معماری سنتی جذابی است که تنها ۷۱ متر با دریا فاصله دارد و منظره‌ای مشرف به خلیج زیبای کالامار دارد. اتاق‌های زیبا در ۶ بلوک مجزا قرار گرفته‌اند که اکثر این اتاق‌ها دارای منظره پانوراما به دریا هستند. یک استخر بزرگ با آب دریا با استخر جکوزی و استخر کودکان وجود دارد. در اسنک بار یا رستوران تراس آب تنی با طراوت داشته باشید و لقمه بخورید. هتل سوث تمامی امکانات را برای تعطیلات آرامش بخش از جمله مرکز تناسب اندام و با هزینه اضافی کمی، حمام ترکی، سونا و ماساژ دارد. به مرکز خلیج کالامار در فاصله ۱.۲ کیلومتری هتل بروید و برای سفرهای طولانی تر، ماشین کرایه کنید. از ورزش های آبی در ساحل لذت ببرید. با استفاده از دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، می‌توانید اینستاگرام‌تان را آپدیت کنید و با اشتهای خوبی بعد از یک روز عالی، غذایی خوشمزه را در رستوران سرپوشیده یا بیرونی میل کنید.

آدرس: Akdeniz Cad. Menekse Sok. Kalamar Koyu No:25 Antalya, 07960 Kalkan, Turkey

 

Hotel Matiana

هتل ماتیانا در فاصله ۲۵۰ متری از نزدیک‌ترین ساحل، در منطقه کالکان واقع شده است. این هتل یک استخر روباز آب نمک با سرسره‌های آبی، یک رستوران در تراس مشرف به دریا و اتاق‌هایی با بالکن و چشم‌انداز دریا دارد و وای فای رایگان در سرتاسر محل در دسترس است. اتاق‌های هتل ماتیانا دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان ارائه می‌دهند. به علاوه بالکن‌ها منظره‌ای رو به دریا و استخر دارند. رستوران هتل با چشم انداز پانوراما از دریا، صبحانه روزانه را به سبک بوفه در داخل یا خارج از خانه ارائه می‌دهد و بار تراس و بار استخر ایده‌آل برای استراحت با یک نوشیدنی گوارا است. مرکز شهر کالکان در ۲ کیلومتری قرار دارد و گزینه‌های متعددی برای غذاخوری ارائه می‌دهد. مجموعه‌ای از فعالیت‌های تور آنتالیا از جمله موج سواری و غواصی را می‌توان در مناطق اطراف انجام داد. صندلی‌های آفتاب‌گیر، چتر آفتاب‌گیر و کیسه‌های شنی در ساحل با پرداخت هزینه در دسترس هستند. به علاوه پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد و کارکنان، ۲۴ ساعته در دسترس هستند، در کرایه ماشین به شما کمک می‌کنند و خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ترتیب می‌دهند.

 

در آنتالیا، چه غذایی را کجا بخوریم؟

آدرس: Kışla Mevkii, Yalı Boyu Mahallesi, Zeytinlik Caddesi, No:18, 07960 Kalkan, Turkey

 

Elixir Hotel

این هتل ۱۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله قرار دارد و در مکانی فوق‌العاده مشرف به دریای مدیترانه، اقامتگاه‌های رمانتیک را در ساختمانی با نمای بیرونی سنگ طبیعی، بالکن‌های چوبی و مبلمان دست‌ساز ارائه می‌کند. اکسیر علاوه بر موقعیت مکانی عالی، امکانات خوبی از جمله فروشگاه جواهرات و هدیه، بزرگ‌ترین حمام ترکی طبیعی شهر، استخر روباز، سالن بدنسازی و اینترنت بی‌سیم رایگان را ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌های دنج و با دکوراسیون گرم دارای کف چوبی زیبا، حمام خصوصی و بالکن هستند. رستوران هتل منوی غذایی و همچنین تنقلات و نوشیدنی ارائه می‌دهد و صبحانه شامل بوفه سرو می‌شود. به علاوه پنجشنبه شب‌ها هم می‌توانید از خوردن کباب لذت ببرید. بیلیارد در تم بار ورزشی هتل موجود است.

آدرس: Kalamar Yolu No:81 Antalya, 07960 Kalkan, Turkey

 

Sevgi Hotel Kalkan

هتل سوگی در ۷ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل قرار گرفته و هتلی خانوادگی است که تلاش می‌کند تا با مهمانان خود در تور آنتالیا مانند دوستان و فامیل رفتار کند و نهایت رفاه و راحتی را برایشان فراهم آورد. یک استخر شنا در اینجا قرار گرفته و از موقعیتی آرام و در فاصله کوتاهی از روستای پرجنب و جوش کالکان واقع شده و ساحل فقط ۵۰۰ متر با آن فاصله دارد. هتل Sevgi Kalkan دارای امکانات متعددی است که تعطیلات واقعا خوبی را برای شما رقم می‌زند. یک استخر با تراس آفتاب مجاور با یک استخر شنای کودکان، تراس بالای پشت بام و یک بار کنار استخر از امکانات برجسته آن محسوب می‌شود و مخصوصا در بار آن می‌توانید قبل از شام یا برای عصری آرام با درخشش طلایی غروب از کوکتل‌های گوارا و خنک لذت ببرید. همچنین صبحانه در رستوران روی تراس پشت بام سرو می‌شود که منظره‌ای عالی از کالکان و دریا دارد.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

آدرس: Mentese Mah.Gul Sokak.no:20 Kaş Antalya, 07960 Kalkan, Turkey

 

Suite La Mer

این هتل لوکس و شیک با استخر خصوصی، تراس و منظره دریا در فاصله ۱۱ دقیقه پیاده تا ساحل عمومی کالکان واقع شده و به مسافران خدماتی همچون WiFi رایگان و پارکینگ خصوصی ارائه می‌دهد. این هتل ویلا دارای ۲ اتاق خواب، ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه هوا، ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با چشم‌انداز باغ است و صبحانه قاره‌ای یا صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی ارائه می‌دهد. سوئیت لامر دارای زمین بازی است و مهمانان می‌توانند در استخر سرپوشیده شنا کنند، به پیاده روی یا غواصی بروند و یا در باغ استراحت کنند.

آدرس: Kördere Sokak No. 662/5, 07580 Kalkan, Turkey

 

Rhapsody Hotel & Spa Kalkan

این هتل ۳ ستاره جذاب و دوست داشتنی با امکانات لاکچری و چشمگیرش در فاصله ۹ دقیقه پیاده روی تا ساحل عمومی کالکان واقع شده و دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و بار است. این هتل دارای وای فای رایگان، سالن استراحت مشترک و باغ است و میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. هر روز صبح در هتل بوفه صبحانه سرو می‌شود و بعد می‌توانید برای استراحت به سونا یا تراس آفتابگیر بروید یا در اسپای هتل از خدمات درمانی و آرامش‌بخش استفاده کنید. اتاق‌های این هتل شیک و دکوراسیون دلپذیری دارند و تهویه هوا، تخت‌های راحت، تلویزیون صفحه تخت و حمام با امکانات کامل ارائه می‌کنند. همچنین نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه عبارتند از Emerald Beach Kalkan، Kalkan Yacht Marine و بازار محلی کالکان که می‌توانید برای اوقت فراغت و گردش به آن‌ها بروید و مسیرهای زیادی را پیاده‌روی و گشت و گذار کنید.

 

بهترین نقاط آنتالیا برای کمپ زدن

آدرس: Cumhuriyet Caddesi nilüfer sokak no 48, 07580 Kalkan, Turkey

۲۳ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران