رمانتیک‌ترین مکان‌های تفریحی بالی (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری بالی
رمانتیک‌ترین مکان‌های تفریحی بالی (بخش دوم)

بالی، زیباترین و توریستی‌ترین منطقه اندونزی تشکیل شده از مجمع‌الجزایری زیبا و ستودنی است که به خاطر شرایط گرمسیری‌اش همیشه میزبان مردم کنجکاو و ساحل دوست از سراسر دنیا بوده. سواحل ماسه سفید بی‌پایان، خطه ساحلی سرسبز که با درختان نخل احاطه شده، غروب‌های دیدنی رنگی و امکانات توریستی فوق‌العاده، همگی به صورت پکیجی کامل و شامل در دسترس توریست‌ها قرار دارد. با توجه به جمع همه این‌ها هیچ عجیب نیست که زوج‌های جوان و تازه عروس دامادها عاشق گذرندان سفرهای عاشقانه‌شان در این سرزمین هستند. به خصوص این که تور بالی با داشتن فرهنگ و تاریخ کهن چیزی بیش از سواحلش را برای ارائه دارد. در ادامه بخش اول این مطلب، ما به معرفی بهترین نقاط بالی برای گذراندن سفری عاشقانه می‌پردازیم.

 

بوکیت آساح بوگبوگ

بوکیت آساح بوگبوگ یکی از بهترین مکان‌های بازدید در بالی برای سفری عاشقانه است که مناظری شگفت‌انگیز از اقیانوس، تپه‌ها و مناظر اطراف را در اختیار شما قرار می‌دهد. صخره‌های مرجانی عجیب و غریب و جزایر کوچک یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته Bukit Asah Bugbug هستند، بنابراین زوج‌هایی که عاشق طبیعت هستند از آرامش این مکان لذت خواهند برد. این مکانی عالی برای گذراندن اوقاتی با کیفیت با همسرتان در بالای تپه و لذت بردن از مناظر زیبای اقیانوس و تپه‌های سرسبز است. تماشای طلوع خورشید از این نقطه چیزی است که روح شما را جلا می‌دهد.

 

  • نحوه دسترسی: در فاصله تقریبی ۷۳ کیلومتری فرودگاه بالی قرار دارد و حدود ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه طول می‌‌کشد تا این مسافت را از طریق خیابان Prof. Dr. Ida Bagus Mantra طی کنید. از طرف دیگر، می‌توان موتورسیکلت‌ها را از کندی داسا کرایه کرد تا به راحتی به Bukit Asah Bugbug برسید.
  • کارهایی که باید انجام دهید: از پیاده‌روی‌های تفریحی، تماشای طلوع خورشید و مناظر دیدنی از بالا لذت ببرید.

 

هزینه سفر به بالی در ۱۴۰۱ چه قدر است؟

پارک دریایی و سافاری بالی

پارک دریایی و سافاری بالی در مساحتی حدود ۴۰ هکتار، یکی از بهترین مقاصد ماه عسل اندونزی برای دوستداران حیات وحش و زوج‌هایی است که عاشق ماجراجویی هستند. این پارک بیش از ۱۰۰ گونه در خطر انقراض و کمیاب را در خود جای داده است و همچنین یک سافاری سرگرم‌کننده در اطراف پارک برگزار می‌کند که در آن می‌توانید حیوانات مختلفی را که آزادانه در زیستگاه طبیعی خود پرسه می‌زنند ملاقات کنید. تور جنگل، سافاری شبانه، سافاری ۴×۴، سافاری فیل سواری، صبحانه با شیرها، و نمایش آگونگ برخی از بهترین فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در اینجا برای یک گشت و گذار سرگرم‌کننده لذت ببرید. ببرها، فیل‌ها، شیرها، کرگدن‌ها، اسب آبی، میرکت‌ها و زرافه‌ها از محبوب‌ترین حیواناتی هستند که در این پارک ملاقات می‌کنید.

زوج‌ها می‌توانند با رزرو اقامت در بالی مارینه و گزینه‌های اقامتی پارک سافاری مانند Swala Deluxe Room، Kifaru Family Suite، Tembo Family Bungalow، و Twiga Deluxe Room که همگی با تمام امکانات مدرن مجهز هستند، از سفر عاشقانه خاطره‌انگیزی در تور بالی لذت ببرند.

 

  • نحوه دسترسی: این پارک در حدود ۲۷ کیلومتری فرودگاه دنپاسار قرار دارد و برای رسیدن به پارک می‌توان تاکسی کرایه کرد و در حدود ۴۰ دقیقه بعد به مقصد رسید.
  • آدرس: Jalan Bypass Prof. Dr. Ida Bagus Mantra Km. 19,8 Kec. Gianyar, Bali 80551, Indonesia

جنگل میمون اوبود

یکی از کارهای سرگرم کننده‌ای که در این سفر می‌توانید انجام دهید، بازدید از جنگل میمون‌های معروف اوبود بالی است که یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در اندونزی برای یک قدم زدن هیجان‌انگیز در میان بیش از ۷۰۰ میمونی است که در جنگل زندگی می‌کنند. نه تنها این، بلکه این مکان برای مردم روستای پادانگ تگال که در آن قرار دارد نیز دارای اهمیت معنوی، مذهبی، آموزشی و اقتصادی است. این منطقه عظیم همچنین یک مجموعه معبد را در خود جای داده و همچنین یک ذخیره گاه طبیعی نیز به حساب می آید. از دیگر ویژگی‌های این جنگل این است که با مجسمه‌ها و پناهگاه‌های قدیمی تزئین شده است که به زیبایی آن می‌افزاید.

 

  • نحوه دسترسی: جنگل میمون‌های اوبود بالی به راحتی از دنپاسار قابل دسترسی است. گذرگاه Ngurah Rai را در حدود ۵۰ دقیقه طی کنید زیرا کل فاصله بین این دو مکان تقریبا ۲۵ کیلومتر است.
  • کارهایی که باید انجام دهید: در اینجا می‌توانید با میمون‌ها بازی کنید و همچنین می‌توانید به آن‌ها غذا بدهید، اما به یاد داشته باشید که به هیچ یک از آن‌ها آسیب نرسانید. همچنین، می‌توانید روی عکس‌های مختلف کلیک کنید و در مجتمع معبد هندو واقع در جنگل دعا کنید.

 

تماشای زیباترین غروب آفتاب در بالی

جزیره لمبونگان

جزیره لمبونگان که در مکانی عجیب در جنوب شرقی بالی که بخشی از ناحیه نوسا پنیدا را تشکیل می‌دهد، یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای عاشقانه بالی است. از کوه‌های سرسبز، سواحل شنی گرفته تا مکان‌های تاریخی و جنگل‌های حرا، این جزیره گوهری از طبیعت است که به بالی هدیه داده شده است. این مکان برای زوج‌ها ایده‌آل است زیرا در این جزیره منزوی از حریم خصوصی زیادی برخوردار هستند که فعالیت‌های مختلفی مانند غواصی، پرش جزیره، کایاک سواری و غیره را نیز ارائه می‌دهد. این جزیره همچنین دارای برخی از بهترین استراحتگاه‌های بالی برای ماه عسل است که اقامتی آرام را در میان محیطی زیبا ارائه می‌دهند. فصل خشک که از ماه می تا سپتامبر است، بهترین زمان برای بازدید از جزیره لمبونگان برای مناظر شگفت‌انگیز، آب و هوا و انجام فعالیت‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود.

 

  • نحوه دسترسی: بهترین راه برای رسیدن به جزیره لمبونگان این است که با پرواز به فرودگاه دنپاسار و سپس با پرواز دیگری به سانور بروید. قایق سواری به راحتی از سانور در بالی برای رسیدن به جزیره لمبونگان در دسترس است.
  • کارهایی که باید انجام دهید: کایاک سواری در جنگل حرا، پریدن از صخره در ساحل رویا، لذت بردن از زندگی شبانه در بار Blue Corner

ساحل نوسا دوآ

نوسا دوآ یکی از بهترین و آرام‌ترین سواحل بالی است که برای یک سفر رمانتیک ایده‌آل است. این ساحل مملو از بهترین هتل‌های بالی برای سفرهای عاشقانه و ماه عسل است که نوید چشم‌انداز زیبا از اتاق‌ها و دسترسی به تمام امکانات درجه یک را می‌دهد. همچنین یک نقطه صخره‌ای در نزدیکی ساحل وجود دارد که می‌توان از ماجراجویی‌هایی مانند غواصی در بالی و شنا بدون هیچ زحمتی لذت برد. زوج‌ها می‌توانند از پیاده‌روی طولانی در این ساحل شنی لذت ببرند یا می‌توانند تمام روز را در زیر نور خورشید بگذرانند و مناظر مسحورکننده اقیانوس را تحسین کنند. آوریل تا اکتبر که بهترین زمان برای بازدید از بالی است، بهترین زمان برای لذت بردن از فعالیت‌های ساحلی در Nusa Dua در نظر گرفته می‌شود.

 

  • نحوه دسترسی: ساحل Nusa Dua تنها در ۱۹ کیلومتری فرودگاه دنپاسار قرار دارد و می‌توانید به راحتی تاکسی کرایه کنید و در عرض حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به آن برسید.
  • کارهایی که باید انجام دهید: پیاده روی طولانی در ساحل، شنا، غواصی، کاوش در موزه‌ها و معابد اطراف

 

هر آنچه برای سفر به بالی باید بدانید

جاتیلوویه بالی

اگر می‌خواهید در سفر ماه عسل به بالی با شریک زندگی خود عکس‌های اینستاگرامی داشته باشید، Jatiluwih یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید است. مزارع سرسبز، مکان‌های تاریخی مجاور و جذابیت طبیعی این مکان کافی است تا هر کسی را عاشق آن کند. با توجه به زیبایی طبیعی این مکان، به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. توریست‌ها در تور بالی عاشق رفتن به این منطقه و گم شدن در زیبایی بی‌حد آن هستند. هر طرف که سر می‌گردانید با دنیای سبزی احاطه شده‌اید که تجسم بهشت را ممکن کرده است و چه چیزی بهتر از سفر به بهشت، در کنار همسرتان؟ از میان مسیرهای طبیعی و محلی عبور کنید، دست در دست هم قدم بزنید و تا می‌توانید عکس‌های زیبا به یادگار بگیرید.

 

  • نحوه دسترسی: Jatiluwih Bali که در فاصله حدود ۶۰ کیلومتری فرودگاه بالی واقع شده است، می توان به راحتی با کرایه تاکسی در حدود ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه سفر جاده‌ای در دسترس قرار دارد.
  • کارهایی که باید انجام دهید: برای پیاده‌روی به مزارع برنج بروید، آبشارهای تپه‌ای را تحسین کنید، از دوچرخه سواری در جاده‌های دیدنی لذت ببرید، از چشمه آب گرم انگسری دیدن کنید.

ساحل سانور

یکی دیگر از مکان‌های شگفت‌انگیز برای بازدید در بالی در سفری عاشقانه و ماه عسل، ساحل سانور است که به‌خاطر زیبایی خیره‌کننده و محیط سرزنده‌اش معروف است. با تعداد بیشماری رستوران و هتل که در امتداد ساحل واقع شده‌اند، بسیاری از مردم دوست دارند برای گردش یک روزه در دامان طبیعت به اینجا بیایند. از مناظر دیدنی غروب خورشید از ساحل لذت ببرید یا از گشت و گذار در مکان‌های تاریخی اطراف لذت ببرید. یکی از معروف‌ترین مکان‌هایی که در اینجا باید از آن بازدید کرد، معبد Pura Blanjong است که قدمت آن به قرن دهم بازمی‌گردد و از مرجان‌ها ساخته شده است، بنابراین آن را به جاذبه‌ای غیرعادی برای تحسین تبدیل می‌کند.

 

  • نحوه دسترسی: این ساحل تنها در ۱۲ کیلومتری فرودگاه بالی قرار دارد و تنها ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا تاکسی این مسافت را از طریق مسیر Imam Bonjol route طی کند.
  • کارهایی که باید انجام دهید: مجذوب مناظر غروب خورشید شوید، مکان‌های تاریخی اطراف را کاوش کنید، از معبد معروف پورا بلانجونگ دیدن کنید. در یکی از کافه‌ها و رستران‌های ساحلی چیزی بخورید.

 

رمانتیک‌ترین استراحتگاه‌های بالی را رزرو کنید و یک سفر عاشقانه عالی برای همسرتان برنامه ریزی کنید. بالی با سواحل و دیدنی‌ترین تپه‌ها یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد سفرهای دونفره است. فقط طبیعت نیست که این مقصد ساحلی را رمانتیک می‌کند، آب و هوای عالی، استراحتگاه‌ها و رستوران‌های مجلل تجربه هر مسافری را بهبود می‌بخشد. می‌توانید یک تعطیلات عالی را با این بهترین مکان‌های بالی برنامه ریزی کنید و به یاد ماندنی‌ترین لحظات را سپری کنید تا به زندگی عاشقانه خود ببخشید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی بالی

۲۸ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران