جذاب‌ترین تورهای تفریحی بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
جذاب‌ترین تورهای تفریحی بالی

هدف اصلی از سفر کردن به یک مقصد گردشگری، گشتن و دیدن جاذبه‌ها و مکان‌های تاریخی و دیدنی آن است. یکی از بهترین راه‌های گردش در سفر به خصوص مکان‌های جدید استفاده از تورهای تفریحی است. چرا که به کمک این تورها گردشگران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کمتر و بدون خسته شدن از تمامی جاهای مهم تفریحی و تاریخی دیدن کرده و از سفر خود لذت ببرند. طبق این گفته در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا جذاب‌ترین تورهای تفریحی بالی را برای مسافرانی که قصد سفر با تور بالی را دارند معرفی کنیم.

 

Taman Ayun, Monkey Forest and Tanah Lot

از جمله پرطرفدارترین و جذاب‌ترین تورهای گردشگری در بالی تور Taman Ayun, Monkey Forest and Tanah Lot است. با ثبت نام در این تور شما وارد طبیعت زیبای بالی شده و از کاخ سلطنتی و جنگل میمون‌های اوبود بالی دیدن خواهید کرد. ناگفته نماند که برای شرکت در این تور شما باید ۶ ساعت از روز خود را در اختیار تور قرار دهید. رزرو این تور برای تمامی علاقه‌مندان به طبیعت در کنار آثار تاریخی توصیه می‌شود.

Highlights of Bali Full-Day Tour

همان طور که از نامش می‌توان متوجه شد برای شرکت در تور Highlights of Bali Full-Day Tour باید یک روز کامل خود را اختصاص دهید. چرا که حدود ۹ ساعت برای این تور در نظر گرفته شده است. با انتخاب این تور می‌توانید تقریبا از مهم‌ترین و دیدنی‌ترین جاهای بالی به صورت فشرده و برنامه‌ریزی شده‌ای دیدن کنید. از جمله این مکان‌ها می‌توان به کوه باتور بالی، مزارع برنج بالی، روستاهای معروف و دیدنی بالی و موزه مردم شناسی بالی اشاره کرد. پس اگر انرژی بالایی دارید و عاشق گردش در طبیعت و کوهنوردی هستید هرگز این تور تفریحی جذاب بالی را از دست ندهید.

 

۱۰ رستوران معروف بالی

Ubud, Kintamani and Barong Dance

گزینه بعدی که می‌توانیم در لیست جذاب‌ترین تورهای تفریحی بالی نام ببریم Ubud, Kintamani and Barong Dance نام دارد. در این تور شما فرصت بازدید از طبیعت زیبا و بکر منطقه اوبود بالی را به دست خواهید آورد. همچنین در این تور ۸ ساعته این فرصت را خواهید داشت تا به تماشای موسیقی زنده و محلی بومیان این منطقه بپردازید و از آن لذت ببرید.

Whitewater Rafting at Ayung River

همان طور که می‌دانید بالی با داشتن سواحل و آب‌های بسیار زلالش شهرت دارد. پس امکان ندارد به بالی سفر کرده و تفریحات آبی آن را فراموش کنیم. تور Whitewater Rafting at Ayung River شامل قایق‌سواری بر روی رودخانه خروشان آیونگ بوده و رزرو آن برای عاشقان هیجان و تفریحات آبی در بالی توصیه می‌شود. علاوه بر لذت قایق سواری شما می‌توانید از طبیعت و منظره زیبای اطراف رودخانه نیز نهایت استفاده را کرده و عکس‌های بسیار شادی را به یادگار از خود ثبت کنید.

Sunset Dinner Cruise

اگر به همراه زوج خود عازم بالی شده‌اید و به دنبال سرگرمی‌های رمانتیک و خاطره‌انگیز هستید تور Sunset Dinner Cruise تمامی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. با انتخاب این تور شما سوار بر کشتی کروز لوکسی شده و به مدت سه ساعت بر روی آب‌های بالی شناور خواهید بود. اگر این تور را انتخاب کردید به همراه داشتن دوربین عکاسی خود را به خصوص در هنگام غروب آفتاب فراموش نکنید.

 

۵ جزیره کوچک زیبا در نزدیکی بالی

Private East Coast Tour

تور Private East Coast Tour از دیگر جذاب‌ترین تورهای تفریحی بالی است. در این تور شما به سمت سواحل شرقی بالی حرکت کرده و از زیباترین جاذبه‌های گردشگری آن دیدن خواهید کرد. سواحل شرقی بالی دارای چندین معبد دیدنی و روستاهای دوست داشتنی است که بازدید از تمامی آن‌ها در لیست برنامه‌های این تور گنجانده شده است. برای این گردش شما به ۹ ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

Dolphin Cruise

اگر تمایلی به گذراندن زمان زیاد با تور ندارید Dolphin Cruise از جمله بهترین پیشنهادها برای شما است. در این تور مسافران سوار بر کشتی کروز شده و با خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه پذیرایی خواهند شد. نقطه عطف این تور دیدن دلفین‌های بالی از فاصله بسیار نزدیک و تماشای شنای آن‌ها است.

 

معرفی ۱۰ جزیره زیبا و رویایی اندونزی

Lembongan Island Leisure Day Trip

از دیگر جذاب‌ترین تورهای تفریحی بالی به خصوص در بین جوانان Lembongan Island Leisure Day Trip است. این تور مناسب تمامی افرادی که به تفریحات آبی بالی علاقه دارند می‌باشد. البته ناگفته نماند اگر کودک زیر ۸ سال دارید امکان استفاده از این تور را نخواهید داشت. شما از محل اقامت خود به سمت جزیره لمبونگان بالی برده خواهید شد. در آن‌جا زمینه برای انواع تفریحات هیجان انگیز آبی فراهم بوده و یک روز فراموش نشدنی را سپری خواهید کرد.

۱۹ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران