رمانتیک‌ترین مکان‌های تفریحی بالی (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری بالی
رمانتیک‌ترین مکان‌های تفریحی بالی (بخش اول)

بالی با سواحل رویایی و زیبایی مسحورکننده طبیعت، یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد توریستی دنیا است. بهترین مکان‌های ماه عسل در تور بالی به زوج‌ها با سواحل شنی، استراحتگاه‌های مجلل و جنگل‌های سبز و غنی و آن کافه‌های جذاب، یک فرار عالی و آرامشبخش هدیه می‌دهد. در حالی که جاذبه‌های فرهنگی بی‌پایانی وجود دارد، بالی کوه‌های بکر، مزارع و جزیره‌ای بی‌نهایت را در خود جای داده است که می‌توانید در آن‌ها زمان خاطره انگیزی را با همسرتان سپری کنید. تعطیلات خود را برای گردشی عاشقانه در اطراف ساحل برنامه ریزی کنید یا از تفریحات مجلل در استراحتگاه‌های خصوصی در برخی از بهترین مکان‌های انتخاب شده در این جزیره رمانتیک اندونزیایی لذت ببرید.

 

خلیج کریستال در جزیره پنیدا

خلیج کریستال در جزیره پنیدا یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های تعطیلات است که منظره‌ای نفسگیر دارد. آب زلال، ساحل ماسه‌ای و صخره‌های مرجانی، خلیج کریستال را نه تنها به مکانی زیبا، بلکه رمانتیک‌ترین نقطه برای زوج‌ها تبدیل کرده است. کاتاماران ۶۴ فوتی یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که می خواهند زمان جذابی را سپری کنند و در زیبایی فریبنده محصور در آب فیروزه‌ای ساحل فرو روند. اگر یک روز کامل را در یکی از بهترین مقاصد ماه عسل بالی برنامه ریزی می‌کنید، به ماجراجویی هایی مانند غواصی و یا لذت بردن از غذاهای باربیکیو توجه کنید.

  • نحوه دسترسی: از فرودگاه بین المللی Ngurah Rai، می‌توانید یک تاکسی به ساحل سانور کرایه کنید. از ساحل سانور قایق و کشتی در دسترس است. قایق سنتی جوکونگ همچنین از ساحل سانور به جزیره پنیدا می‌رود.
  • کارهایی که باید انجام دهید: غواصی، قایقرانی، باربیکیو ساحلی

 

سفر به ۱۰ جزیره منحصر به فرد در بالی

کنگو

کنگو یکی از رمانتیک‌ترین، دیدنی‌ترین و بهترین مکان‌ها برای سفر رمانتیک در بالی است. این مقصد ساحلی فقط برای تحسین غروب مغناطیسی خورشید، چشیدن غذاهای وسوسه انگیز بالی در کافه‌های اطراف یا کاوش در مزارع شالیزارهای برنج واقع در نزدیکی خط ساحلی شناخته شده است. از سواحل دیدن کنید و از اوقات خود در بهترین کلوپ‌های ساحلی اینجا که به مرکزی برای گردشگران تبدیل شده‌اند، لذت ببرید. معابد یا روستاهایی را که به زیبایی بکر این جاذبه جذاب در بالی می‌افزایند، کشف کنید. Canggu برای گذراندن بهترین تعطیلات ماه عسل خود در بالی همه چیز از سرگرمی گرفته تا خلوت و اوقات فراغت را ارائه می‌دهد.

  • نحوه دسترسی: با تاکسی به راحتی از فرودگاه بین المللی Ngurah Rai که در دسترس هستند به کنگو بروید. این سفر ۴۰ تا ۵۰ دقیقه طول می‌کشد تا برسید.
  • کارهایی که باید انجام دهید: پرواز در جزیره، بازدید از معبد Tanah Lot، کاوش در کافه‌ها

 

کوتا

کوتا در واقع زیباترین و باشکوه‌ترین جاذبه تور بالی برای ماه عسل است. از یک زندگی شبانه جذاب گرفته تا جذاب‌ترین سواحل اطراف کوتا، بهترین کارهایی که در بالی برای ماه عسل و تعطیلات انجام می‌شود را فهرست کرده است. از روز خود با بازی والیبال در ساحل لذت ببرید یا فقط زیبایی‌های منظره خط ساحلی را که با غروب زرشکی مزین شده است، تحسین کنید. حتی می‌توانید شنا کنید یا به غواصی بروید تا ماجراجویی بیشتری را به تعطیلات عاشقانه خود اضافه کنید.

  • نحوه دسترسی: تاکسی‌ها یا اتوبوس‌های محلی به راحتی از فرودگاه بین‌المللی Ngurah Rai International در دسترس هستند. بهترین راه این است که تاکسی بگیرید که رسیدن به آن ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.
  • کارهایی که باید انجام دهید: موج سواری و غواصی در ساحل، خرید از مرکز خرید بیچ واک، بازدید از ویهارا دارمایانا

سانور

آب‌های خلوت و صخره‌های مرجانی، سواحل و چشم‌انداز سرسبز، سانور را به یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر در بالی برای زوج‌ها تبدیل کرده است. منطقه خط ساحلی سانور که تا منطقه‌ای به وسعت ۵ کیلومتر امتداد دارد، جذاب‌ترین سواحل بالی را در خود جای داده است. این مقصد در بالی با ارائه ترکیبی عالی از سرگرمی، اوقات فراغت، تنهایی و شلوغی، مرکز بهترین هتل‌های ساحلی است که در آن می‌توانید از بهترین اقامتگاه لذت ببرید. غروب خورشید را تحسین کنید یا خط ساحلی طولانی را که توسط ماسه های سفید در ساحل تزئین شده است، کاوش کنید.

نحوه دسترسی: تاکسی به راحتی از فرودگاه بین المللی Ngurah Rai در دسترس است. سانور ۱۳ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد که رسیدن به آن ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

کارهایی که باید انجام دهید: قدم زدن در اطراف ساحل، خرید از بازار شبانه سانور، لذت بردن از بازی‌های ساحلی، غواصی، کایت موج سواری، آفتاب گرفتن در پانتای ایندا

 

تماشای زیباترین غروب آفتاب در بالی

ساحل پاسیر پوتیح

ساحل پاسیر پوتیح یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های دیدنی بالی برای سفری عاشقانه است. از آنجایی که ساحل یک مقصد دورافتاده است، زیاد شلوغ نیست که آن را برای دوری از جمعیت عالی کرده، اگرچه به مرور زمان، این ساحل به خاطر زیبایی منظره فریبنده‌اش محبوبیت پیدا کرده است. این ساحل با نام‌های ساحل ویرجین، ساحل شن سفید و ساحل پنهان نیز شناخته می‌شود. امواج در اینجا آرام هستند و به هر فعالیت ساحلی مانند غواصی یا شنا کمک می‌کنند. اگر اهل ماجراجویی نیستید، پس استراحت کنید و از تماشای زیبایی‌های باشکوه خط ساحلی لذت ببرید.

  • نحوه دسترسی: ساحل پاسیر پوتیه در ۱۴۸ کیلومتری فرودگاه بین المللی Ngurah Rai. می توانید تاکسی بگیرید که رسیدن به آن ۶ ساعت طول می کشد.
  • کارهایی که باید انجام دهید: غواصی، شنا، حمام آفتاب، ماهیگیری، قایقرانی، بازدید از معبد Pura Bale Agung

جزیره منجانگان

جزیره منجانگان دارای چند تخته سنگ غول پیکر، کوه آتشفشانی، شالیزارها، و یک کلنی مرجانی در بستر دریا است. این جذاب‌ترین و دست نخورده‌ترین جزیره‌ای است که در آن می‌توانید تنوع عظیمی از حیات وحش دیدنی را تجربه کنید. زیبایی سورئال این جزیره باشکوه، منجانگان را به بهترین مکان برای سفر در بالی برای زوج‌ها تبدیل کرده است. سواحل برای فعالیت‌هایی مانند غواصی مناسب هستند یا می‌توانید روز خود را با کاوش در جاذبه‌های اطراف مانند معبد یا پارک‌های ملی برنامه ریزی کنید، و همچنین می‌توانید بهترین اقامتگاه ماه عسل را که مشرف به چشم انداز ساحلی جزیره منجانگان است، رزرو کنید.

  • نحوه دسترسی: از Labuhan Lalang با قایق می‌توان به جزیره منجانگان رفت. همچنین تاکسی از فرودگاه بین‌المللی تا لابوهان لالنگ در دسترس است.
  • کارهایی که باید انجام دهید: تور ویلدایف در پارک ملی غرب بالی، بازدید از معبد Pura Segara Gili Dharma Kencana، کاوش در معبد باستانی Kencana

لوینا

ساحل Lovina یکی از بهترین جاذبه‌ها برای ماه عسل در جزایری است که در آن زیبایی‌های ساحلی بسیار جذابی وجود دارد. این مقصد ساحلی که در شمال غربی بالی قرار دارد، دارای تنوع عظیمی با آبشارهای زیبا ، زندگی دریایی و بهترین استراحتگاه‌ها و کافه‌ها است. بازدید از این ساحل دیدنی برای ماه عسل در بالی به معنای کشف زیبایی پنهان این گوهر استوایی است که چیزی کم‌تر از یک بهشت سرسبز نیست. می‌توانید دلفین‌ها را ببینید یا از صرف غذای ساحلی لذت ببرید و آرامش بگیرید.

  • نحوه دسترسی: اتوبوس‌ها از هر قسمت بالی به لووینا در حال حرکت هستند که دسترسی به آن را آسان‌تر می کنند. رسیدن از فرودگاه بین‌المللی Ngurah Rai دو ساعت و نیم طول می‌کشد.
  • کارهایی که باید انجام دهید: به تماشای دلفین‌ها بروید، از سرزمین خارق‌العاده کریسنا دیدن کنید، زیبایی‌های آبشار سینگ سینگ را کشف کنید، در اطراف پل لوینا قدم بزنید.

 

سفری خانوادگی با کودکان به بالی

اولوواتو

اولوواتیو در بالی یکی از بهترین مقاصد برای تعطیلات عاشقانه با خیره کننده‌ترین سواحل و صخره‌های مشرف به دریای شگفت انگیز است. همچنین اولوواتو یکی از جاذبه‌های اصلی در پکیج‌های عاشقانه ماه عسل بالی با نهایت زیبایی و آرامش است که در آن می‌توانید اوقات خوبی را با همسر خود سپری کنید. در بالی جنوبی، تعدادی استراحتگاه و هتل برای اقامت مجلل خود خواهید یافت. Uluwatu با زیبایی آرام و جذاب ترین فعالیت ها مانند موج سواری، یک سفر عاشقانه عالی را برای هر زوج در بالی ارائه می‌دهد.

  • نحوه دسترسی: فرودگاه بین‌المللی Ngurah Rai در ۲۰ کیلومتری اولوواتو است که ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می‌کشد تا از طریق تاکسی به آن برسید. اتوبوس‌ها نیز از کوتا که یکی از بهترین مقاصد ماه عسل در بالی است در دسترس هستند
  • کارهایی که باید انجام دهید: بازدید از معبد اولوواتو، لذت بردن از روز در یکشنبه‌های ساحلی، ماجراجویی در آب مانند موج سواری

اوبود

اگر به دنبال تعطیلات رمانتیک در بالی هستید، بهترین مکان برای کاوش اوبود بالی است که شهری جذاب در بالی است که به خاطر جنگل‌های بارانی آرام، شالیزارهای سرسبز و معابد دیدنی و سایر مکان‌های تاریخی شناخته شده است. از بهترین گالری‌های هنری گرفته تا موزه‌های جذاب، معابد تا بازارهای سنتی، اوبود یک تجربه لذت بخش ماه عسل را برای همه زوج‌هایی که عاشق طبیعت، تاریخ و تجربه تعطیلات ناب هستند، ارائه می‌کند.

  • نحوه دسترسی: دسترسی به اوبود از فرودگاه دنپاسار بسیار آسان است. برای رسیدن به آن می‌توانید از تاکسی استفاده کنید که حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد در حالی که اتوبوس محلی حدود ۱۰۰ دقیقه طول می‌کشد اما هزینه کمتری دارد.
  • کارهایی که باید انجام دهید: عکس‌های عاشقانه در میان مزارع برنج بگیرید، به جلسه یوگای زوجین بروید، از یک جلسه ماساژ آرامش بخش دونفری لذت ببرید که یکی از بهترین کارهایی است که در بالی انجام می‌شود، از بازار هنر اوبود خرید کنید، دست در دست هم در ساحل آمِد قدم بزنید.

 

هر آنچه برای سفر به بالی باید بدانید

سمینیاک

بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات عاشقانه در اندونزی قطعا منطقه سمینیاک بالی است که در آن زوج‌ها می‌توانند اوقاتی آرام همراه با هیجان ماجراجویی داشته باشند. این مکان به داشتن تعدادی از بهترین ویلاهای بالی به همراه بوتیک‌ها و رستوران‌های سطح بالا معروف است، بنابراین اگر به دنبال تجربه ماه عسل مجلل هستید، هر گوشه و کنار سمنیاک را دوست خواهید داشت. از آفتاب گرفتن در سواحل شنی سمینیاک و لذت بردن از مناظر باشکوه اقیانوس هند لذت ببرید.

  • نحوه دسترسی: بهترین راه برای رسیدن به سمینیاک از فرودگاه بالی استفاده از تاکسی شخصی است.
  • کارهایی که باید انجام دهید: از غواصی لذت ببرید، از بارهای ساحلی مختلف دیدن کنید، در رستوران‌های مجلل به صرف غذای عالی بروید.

جزایر گیلی

یکی از بهترین مکان‌های ماه عسل و سفرهای عاشقانه در جهان و نه تنها در بالی، جزایر گیلی است که زوج‌ها می‌توانند در میان زیبایی‌های طبیعی آب‌های فیروزه‌ای و سواحل شنی سفید با حاشیه‌های درختان نارگیل، اوقات خوشی را تجربه کنند. جزایر گیلی مجموعه‌ای از جزایر کوچک دیگر هستند که با هم بهشت نقلی را بر روی زمین تشکیل می‌دهند. از راه رفتن دست در دست همسرتان در سواحل خوش منظره گرفته تا لذت بردن از ماجراجویی‌های هیجان انگیز، جزایر گیلی جذاب‌ترین تجربه تعطیلات را در دامان طبیعت ارائه می‌دهند.

  • نحوه دسترسی: رسیدن به جزایر گیلی می‌تواند بسیار پر هیجان باشد زیرا ابتدا باید در فرودگاه دنپاسار فرود بیایید و سپس با پرواز دیگری به لومبوک بروید که حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. سپس از فرودگاه به بندر بنگسال برانید، از آنجا با کشتی به جزایر برسید.
  • کارهایی که باید انجام دهید: در The Exile Gili Trawangan عکس‌های ارزشمند بگیرید، از کایاک سواری لذت ببرید، زندگی دریایی را کشف کنید، سوار اسب دریایی شوید.

 

سفری جذاب به کاندیداسا و شرق بالی

تیرتا گانگا

یکی از رمانتیک‌ترین فعالیت‌ها در بالی، کشف معماری شگفت انگیز تیرتا گانگا با شریک زندگی خود است. تیرتا گانگا که در منطقه‌ای به مساحت حدود ۱.۲ هکتار از استخرهای آبی و باغ‌های سرسبز گرمسیری پراکنده شده، در هندوئیسم اهمیت زیادی دارد، همچنین آبی که در اینجا یافت می‌شود ارزش معنوی دارد و مردم آن را در گلدان به خانه می‌برند.

  • نحوه دسترسی: اگر قصد دارید از فرودگاه دنپاسار به تیرتا گانگا سفر کنید، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی راحت خواهد بود. حدود ۲.۵ ساعت طول می‌کشد تا از فرودگاه به تیرتا گانگا برسید چرا که فاصله آن تقریبا ۸۲ کیلومتر است.
  • کارهایی که باید انجام دهید: از پیاده روی در امتداد شالیزارها لذت ببرید، از خوردن غذاهای محلی لذت ببرید، عکس‌های بی پایانی اینستاگرامی در مکان‌های مختلف بگیرید، در میان محیطی آرام استراحت کنید.

کوه باتور

اگر می‌خواهید ماه عسل عاشقانه‌ای را در بالی سپری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کوه معروف باتور را پیاده‌روی کنید، جایی که می‌توانید منظره‌های دلربایی از اطراف و طلوع خورشید را تماشا کنید. این یکی از بهترین فعالیت‌های ماجراجویانه برای انجام در بالی است که لذت طبیعت و مناظر مسحورکننده طلوع خورشید را به شما ارائه می‌دهد. کوه باتور یک آتشفشان فعال است که در ارتفاع حدود ۱۷۱۷ متری از سطح دریا قرار دارد. مناظر کوه به همراه چشمه‌های آب گرم و دریاچه دهانه آتشفشانی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. لحظاتی را در آرامش با شریک زندگی خود در اینجا سپری کنید و در عین حال مناظر زیبای طبیعت را تحسین کنید. همچنین می‌توانید از بازدید از روستاهای زیبای اطراف یا ماهیگیری در دریاچه باتور لذت ببرید. در معبد Besakih در همان نزدیکی که مقدس‌ترین و بزرگ‌ترین معبد هندو در بالی است، برکت بخواهید. بهترین زمان برای پیاده‌روی به کوه باتور صبح‌ها قبل از طلوع خورشید است، زیرا تماشای طلوع خورشید از اینجا یکی از بهترین کارهایی است که در بالی می‌توانید انجام دهید.

  • نحوه دسترسی: کوه باتور در فاصله ۸۰ کیلومتری از فرودگاه دنپاسار قرار دارد و تاکسی شما را در عرض ۲ ساعت به اینجا می‌رساند. از طرف دیگر، می‌توانید با اتوبوس از اوبود به کینتامانی بروید و سپس سفر خود را به سمت کوه باتور آغاز کنید.
  • کارهایی که باید انجام دهید: طلوع آفتاب، ماهیگیری، پیاده روی، بازدید از معبد، کاوش در روستاهای اطراف را مشاهده کنید

 

۷ منطقه مهم بالی را بهتر بشناسیم

۰۸ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران