جذاب‌ترین وبلاگ‌ها برای تجربه سفر به بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
جذاب‌ترین وبلاگ‌ها برای تجربه سفر به بالی

گاهی اوقات ممکن است چیزی کوچک باعث الهام شما برای رفتن به سفر شود. شاید هرگز به بالی نرفته‌اید اما حتما شنیده‌اید که یکی از نقاط بسیار زیبای زمین برای سفر است. وقتی تصمیم می‌گیرید به سفری اقتصادی بروید از مهم‌ترین چیزها دانستن راه و چاه انجام کارهاست. وقتی برای بار اول به جایی می‌روید قطعا هیچ تجربه‌ای از مقصدتان ندارید، بنابراین استفاده از توصیه‌های دیگران می‌تواند خیلی به شما کمک کند. ما در اینجا وبلاگ‌نویسان گردشگری که باید در سفر با تور بالی دنبال‌شان کنید را معرفی خواهیم کرد.

 

 

Almost Landing

آلمست لندینگ را منذی و کریس دو جهانگرد جوان اداره می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از راهنمایی‌های آنان درباره سفر داخلی، برنامه‌های سفر و راهنماهای دقیق، توصیه‌هایی برای غذا خوردن، خوابیدن و گشت و گذار، اطلاعات پرواز، توصیه‌هایی که برای سفر به بالی نیاز دارید را در دسترس‌تان دلشته باشید. این زن و شوهر ایتالیایی خوس ذوق عاشق بالی بوده و زمان زیادی را در این جزیره شرقی و گرمسیری صرف کردند. آن‌ها بالی را خانه دوم‌شان می‌دانند. شما با دنبال کردن وبلاگ و یا اینستاگرام آنان می‌توانید تجارب مفیدی از معایب و مزایای بالی را کشف کنید و تصویر دقیق و واضحی از سفرتان به دست بیاورید.

 

۱۰ دلیل مهم برای اینکه حتما به بالی سفر کنید

 

 

Almost Landing

 

 

Salt In Our Hair

هانا و نیک زوج جوانی هستند که مناطق مختلفی از آسیا و اروپا را کاوش کرده‌اند. وبلاگ تازه تاسیس آنان که تنها دو سال از عمرش می‌گذرد پر از تجاربی جذاب و دقیق از بهترین کشورهای دنیا است. سفرنامه بالی آنان به دلیل اطلاعات دقیق و کامل همراه با عکس‌های زیبای باکیفیت یکی از محبوب‌ترین بخش‌های وبلاگ آنان است.

 

 

Salt In Our Hair

 

 

WeLikeBali

حوا و پریس دو زن خوش ذوقی هستند که ۸ سال کاوش خودشان در بالی را در وبلاگ‌شان با دنیا به اشتراک گذاشته‌اند و از مردم، خلق و خو، و همچنین دیدنی‌های بالی می‌گویند. آن‌ها تجربیات‌شان را به عنوان گردشگر در هر پستی جدا و همراه با عکس توضیح داده‌اند. به علاوه این دو زن در سال ۲۰۱۶ کتابی تحت عنوان Welike Bali Guide Islandlife را منتشر کردند که شامل ۲۵۰ نقاط دیدنی در این جزیره می‌شود. به علاوه آنان فروشگاهی آنلاین با همین عنوان را اداره می‌کنند که وسایلی همچون لباس‌های شنا، کیف‌های ساحلی، لوازم جانبی، جواهرات و تی‌شرت‌هایی که توسط تولیدکنندگان محلی در بالی ساخته شده‌اند را به فروش می‌رساند تا شما تعطیلاتی آسوده را تجربه کنید.

 

 

WeLikeBali

 

 

Blonde Seashell

نادین پس از فروش آپارتمان خود در سوییس جهانگردی به شکل بوهمی را آغاز کرد و وبلاگ اون انعکاسی از زندگی واقعی او را نشان می‌دهد. او یکسری از توصیه‌های خود را درباره بالی و کلاهبرداری‌هایی که ممکن است برخی از بومی‌ها مرتکب شوند را برای دانلود به روی وبلاگ خود به رایگان گذاشته است. او برخی از تجارب خود و کارهایی که باید در بالی انجام داد را به اشتراک گذاشته است.

 

۸ نکته‌ی ضروری که در سفر به بالی باید آنها را مد نظر قرار دهید

 

 

Blonde Seashell

 

 

The Blonde Abroad

کریستین کالیفرنیایی جهانگردی باروحیه است که برای ارضای حس کمالگرایی‌اش کار در شرکت مالیات را رها کرده و حالا به دور دنیا سفر می‌کند. او تا کنون از ۵۴ کشور دنیا دیدن کرده و تجارب خودش را در مورد غذا، اقامت، فرهنگ مردم و جاهای دیدنی شهرها با دیگران به اشتراک می‌گذارد. او در ابتدای وبلاگ خود فهرستی از مقاصد را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید به راحتی مقصدتان را بین پست‌ها پیدا کنید.

 

 

The Blonde Abroad

 

 

Jet Set Christina

وبلاگ کریستینا که توانسته جایزه وبلاگ‌نویسی را از آن خودش کند در مورد هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی دنیای مد اطلاعاتی به شما می‌دهد. او زاده کالیفرنیا بوده و توانسته تا کنون از ۵۵ کشور دنیا دیدن کند. به علاوه او اینستاگرامری بسیار محبوب است که تجاربش را با عکس‌هایی زیبا با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

 

۶ پیشنهاد برای لذت بردن از سفر در روزهای بارانی بالی

 

 

Jet Set Christina

 

 

Hippie In Heels

ریچل جهانگردی‌ست که زندگی در گوا را رها کرده و حالا به دور دنیا سفر می‌کند. اون در میان مقاصدش سه سال را در هندوستان سپری کرده است. سفرهای اون به شکلی دقیق مستند شده و تجارت او در بالی، همچون نگینی بین نوشته‌هایش می‌درخشد. او یک ماه را در بالی گذرانده و از تجربیات متنوع‌اش در این جزیره از جمله غذا، اقامت و نقاط دیدنی می‌گوید. او خیلی دقیق اطلاعاتی درباره اقامتگی لوکس و مقرون به صرفه در اختیار شما می‌گذارد.

 

 

Hippie In Heels

 

 

Wanderers And Warriors

زوج بریتانیایی‌الاصل چارلی و لورن همیشه در حال سفر هستند و روشی جالب برای بیان تجربیاتشان دارند. وبلاگ آن‌ها بیش از همه روی مقاصد آسیایی متمرکز است و بالی هم گل سرسبد آنان است. آن‌ها توصیه‌های بسیار مفیدی برای اقامت‌های ارزان و مقرون به صرفه ارائه می‌دهند که می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

 

معرفی ۸ مکان رویایی در بالی که نفس را در سینه حبس می‌کند

 

 

Wanderers And Warriors

 

 

Where’s Mollie

مولی یک وبلاگ عالی برای خواندن نکات مفید در مورد مقصدی که می‌خواهید به آن بروید است. او راهنمایی‌های آموزنده‌ای درباره بالی ارائه داده و برای هر چیزی بهترین‌ها را معرفی می‌کند. او مطالبش را با عکس‌هایی دقیق ارائه می‌دهد. یکی از بهترین بخش‌های وبلاگ او مربوط به فعالیت‌هاییست که انجام در مقاصد انجام می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید ورزش‌های هیجان‌انگیز و حتی رویدادها را پیگیری کنید.

 

 

Where’s Mollie

 

 

Wanderlust Chloe

این زن ماجراجو سفرهایش را از سال ۲۰۱۴ شروع کرده و حالا به عنوان یکی از وبلاگ‌نویسان برتر بریتانیا شناخته می‌شود. او در وبلاگ خود در مورد غذا، اقامت و محل اقامت توصیه‌های بسیار مفیدی در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد. او حدود یک ماهی را در بالی گذرانده و فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، صعود به آتشفشان، پیوستن به مردم محلی، خوردن غذاهای محلی و فعالیت‌های ساحلی را انجام داده است. او همچنین برای تجارب مستند خود برخی پست‌های ویدئویی هم در وبلاگ خود قرار داده است.

 

 

Wanderlust Chloe

۲۲ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران