آشنایی با امکانات ورزشی مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
آشنایی با امکانات ورزشی مشهد

تور مشهد که این روزها با شگفتی‌های زیادی همراه شده از مقاصد فوق‌العاده‌ای است که همگام با پیشرفت صنعت گردشگری به شدت دچار تغییر شده و حالا دیگر هیچ شباهتی به آن چه که قدیم پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به آن سفر می‌کردند ندارد. از هتل‌های مجللش بگوییم یا بازارهای خرید مختلف آن؟ پارک‌های آبی، پارک‌های سز سبز، نقاط تفریحی متعدد مناسب کودکان که سفر را برای خانواده‌ها دلچسب می‌کند تا هر آن چه که فکرش را نمی‌کنید. یکی از کارهایی که در مشهد می‌توان انجام داد تفریحات ورزشی است که طیف متنوعی داشته و برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد.

 

پیست موتور کراس مشهد

یکی از تجربیات جالب و دوست داشتنی برای افراد ماجراجو موتور سواری است. آیا شما هم به موتور سواری علاقه دارید؟ اگر به این فکر می‌کنید که مهارتش را ندارید باید بگوییم که در در پیست موتور کراس مشهد شما می‌توانید این تجربه هیجان انگیز و فوق‌العاده را امتحان کنید. زیرا آن‌ها آموزش‌هایی برای افراد علاقه مند دارند که می‌توانید از آن استفاده کرده و با آموزش‌های اولیه، موتور سواری کمید. نکته قابل توجه این که پیست موتور کراس مشهد میزبان بانوان علاقه مند هم هست.

 

آشنایی با بوستان مینیاتوری مشهد

آدرس: مشهد، شاندیز

پینت بال در مشهد

پینت بال از آن تفریحات ورزشی جذابی است که از سال‌ها پیش جایش را در بین مردم و در نقاط متعددی از کشور باز کرده است. به طوری که در شهرها و شهرستان‌های سراسر کشور می‌توان این پیست بازی هیجانی را پیدا کرد. مشهد نیز به عنوان یکی از مقاصد اصلی و پیشروی ایران دارای چند زمین پینت بال جذاب است تا گروه‌های خانوادگی علاقه مند بتوانند اوقات خوب و خوشی را سپری کنند. در کنار تمامی اماکن مذهبی، تاریخی، فضاهای سبز و چیزهای دیگر، زمین‌های پینت بال انتخابی عالی هستند. به طور کلی مشهد دارای ۵ باشگاه پینت بال برجسته است که تجربه‌ای به یادماندنی از سفر به مشهد برای گردشگران رقم می‌زنند. پینت بال شوت ایکس مشهد، باشگاه پینت بال نامبر وان، باشگاه پینت بال آیریس، پینت بال سرزمین خورشید و باشگاه پینت بال جام جم دست شما را برای انتخاب باز گذاشته‌اند تا هر کجا که به شما نزدیک‌تر بود بروید.

پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه

یکی از جاهایی که در تور مشهد می‌توانید بازدید کنید پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه است که نه تنها بین دوچرخه سواران شدیدا محبوب و شناخته شده است بلکه به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی و دیدنی مشهد هم برشمرده می‌شود. اشاره کنیم که این دومین پیست دوچرخه سواری کشور است که در فضای باز احداث شده و به خاطر شرایط آب و هوایی فقط ۶ ماه از سال را آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است. از امکانات اینجا می‌توان به بوفه و پارکینگ رایگان اشاره کرد که بازدید را دلچسب‌تر می‌کند.

 

آشنایی با خانه های تاریخی مشهد

کارتینگ ارشاد مشهد (باشگاه سوارکاری)

این یکی از مجموعه‌های فوق‌العاده ورزشی در مشهد است که شامل کارتینگ، پیست سواری و اسکیت می‌شود. در اینجا شما می‌توانید به میل و علاقه خود از هر ورزشی که تمایل داشتید لذت ببرید مخصوصا برای گروه‌های پرجمعیت دوستانه و خانوادگی این مزیت بزرگی محسوب می‌شود. اما نکته بسیار جذاب در مورد مجموعه ارشاد مشهد این که اگر به سواری علاقه داشته باشید و هیچ پیش زمینه و مهارتی نداشته باشید هم اشکالی ندارد زیرا مربیان مجرب مجموعه آموزش‌های ابتدایی به علاقه مندان ارائه می‌دهند.

باشگاه سوارکاری فردوسی

این باشگاه یکی از قدیمی‌ترین نقاط ورزشی مشهد است که در سال ۱۳۶۶ تاسیس شده است. به همین دلیل در استان خراسان شهرت زیادی داشته و خیلی‌ها که علاقه مند به سوارکاری هستند به این باشگاه می‌روند. باشگاه سوار کاری فردوسی دارای کلاس‌هایی از سطح ابتدایی تا پیشرفته است که برای تمامی سنین در دسترس است. این کلاس‌ها برای کودکان با حضور اسب‌های پونی و امکان بازی و غذا دادن و وقت گذرانی با آن‌ها جذاب‌تر هم هست. از دیگر امکانات اینجا می‌توان به کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و زمین بازی کودکان اشاره کرد. بنابراین می‌توانیم این باشگاه را در رده جاذبه‌های خانوادگی هم قرار دهیم.

 

جاذبه‌های گردشگری اطراف مشهد

باشگاه سوارکاری کاشانی

این باشگاه ۸ هکتاری جذاب در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده دارای مجموعه‌ای گسترده با امکانات رفاهی کاملی مثل یک پادوک و دو اصطبل، مانژ تمرینی و مانژ مسابقه‌‌ای و همچنین یک بوفه می‌شود. اگر علاقه مند به سواری هستید می‌توانید به این پیست سواری بروید و سواری کنید و یا تحت نظر مربیان آقا وخانم از کلاس‌های مبتدی تا پیشرفته استفاده کنید.

 

معرفی بهترین سفره خانه‌های مشهد

۰۸ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران