بهترین رستوران های سبو در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین رستوران های سبو در فیلیپین

رستوران‌های سبو، انتخاب متنوعی از مکان‌ها را در اختیار شما می‌گذارد که طیف وسیعی از غذاها را سرو می‌کنند. از آنجایی که سبو به یکی از محبوب‌ترین مقاصد در تور فیلیپین تبدیل شده، طیف رستوران‌ها برای پاسخگویی به خواسته‌های بازدیدکنندگان بین‌المللی افزایش یافته است. تاریخ منحصر به فرد منطقه و کشور به صحنه غذاخوری حس واقعی «شرق با غرب» را می‌دهد. غذایی که سبو بیشتر به خاطر آن مشهور است لچون است که در اصل از اسپانیا آمده بود اما در اینجا شکل گرفته است. علیرغم اینکه به طور گسترده در سراسر جهان اسپانیایی زبان‌ها پراکنده هستند، اما به طور گسترده توافق شده که بهترین نسخه برخی از غذاهای اسپانیایی در سبو، و در این رستوران‌ها یافت می شود.

 

رستوران آنزانی

آنزانی یک رستوران بسیار معروف در نیول هیلز است که توسط زوجی جذاب به نام‌های مارکو و کیت آنزانی اداره می‌شود. سرآشپز مارکو آنزانی یکی از بنیانگذاران "آشپزی جدید مدیترانه‌ای" در نظر گرفته می‌شود و رستوران او چندین جایزه بین‌المللی دریافت کرده است. دسرها به ویژه در آنزانی برجسته هستند. سوفله Amaretto و تیرامیسو destructed انتخاب‌های محبوب هستند. دکور، فضا و خدمات رستوران همگی در حد غذا هستند. اگرچه قیمت‌ها نسبتا بالاست، اما کیفیت غذا در حد عالی بوده و ارزش این قیمت را دارد.

 

چرا باید با تور فیلیپین به این کشور سفر کنید؟

آدرس: Panorama Heights, Nivel Hills, Lahug, Cebu City, 6000 Cebu, Philippines

 

باشگاه ساحلی ایبیزا

باشگاه ساحلی ایبیزا مکانی شیک برای صرف غذا و استراحت است که در انتهای اسکله‌ای قرار دارد که خلیج را در مقابل هتل موون پیک جزیره مکتان می‌بندد. تراس در فضای باز مکانی راحت برای لذت بردن از نوشیدن کوکتلی ترکیبی و ماهرانه در حین تماشای اقیانوس و گوش دادن به موسیقی زنده ارائه می‌دهد. همچنین فضای ناهار خوری سرپوشیده مجهز به تهویه مطبوع، به زیبایی تزئین شده و مکانی عالی برای چشیدن غذاهای لذیذ، ترکیبی از تأثیرات آسیایی و مدیترانه‌ای است که در اینجا سرو می‌شود. اگر یک وعده غذایی دلچسب‌تر را ترجیح می‌دهید، چوراسکو (گوشت کبابی چاشنی شده) نیز موجود است.

آدرس: Movenpick Hotel Mactan Island, Punta Engaño Rd, Lapu-Lapu City, 6015 Cebu, Philippines

 

رستوران لانتاو

لانتاو یک رستوران ساده ساخته شده از چوب در طبقه دوم مرکز غواصی نپتون، در یک مسیر کوچک به موازات ساحل در روستای Moalboal است. این رستوران انتخابی متنوع از غذاهای سراسر جهان را ارائه می‌دهد و دارای یک تراس خنک با منظره دریا است. شما می‌توانید از غذاهای هندی، تایلندی، چینی، اندونزیایی، ایتالیایی و فیلیپینی که به معنای واقعی کلمه در آشپزخانه اوپن در مقابل شما آماده می‌شوند، لذت ببرید. به عنوان یک رستوران ساحلی، غذاهای دریایی نیز در منو غالب است. نرخ‌ها در این رستوران ارزان نیستند اما مقرون به صرفه هستند.

 

راهنمای قرارهای عاشقانه ارزان و رایگان در مانیل

آدرس: Panagsama Beach, Moalboal, 6032 Cebu, Philippines

 

غذاهای بین‌المللی و محلی بیگ جی

رستوران بین‌المللی و محلی The Big J’s که انتخابی دلچسب از غذاهای مورد علاقه فیلیپینی و غربی را سرو می‌کند، یک غذای ساده است که از چوب، بامبو، و پانل‌های حصیری ساخته شده است. از این جنبه اساسی ناامید نشوید، زیرا مزیت اصلی این مکان کیفیت غذایی است که سرو می‌کند. بدیهی است که چنین جایی را نمی‌توان در رده رستوران‌های خوب قرار داد، اما ممکن است از طعم غذاهایی که در سرو می‌شود شگفت زده شوید. از لچون کاوالی ترد آن‌ها گرفته تا فیله ماهی ترش و شیرین، و از آلامود انبه آن‌ها تا تورون ترد، می‌توانید با قیمت‌های معقول در اینجا غذاهای خوشمزه‌ای نوش جان کنید.

آدرس: Whale Shark Point, Tana-wan, Oslob, Philippines

 

فریا

فریا که متعلق به هتل مجلل Radisson Blu Cebu است، رستورانی شیک است که در آن می‌توانید از طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی لذت ببرید. غذاهای فیلیپینی، هندی، مدیترانه‌ای، چینی، ژاپنی و سایر غذاهای آسیایی هم به صورت آلاکارته و هم در بوفه در دسترس هستند. امتیاز ۵ ستاره این اقامتگاه کاملا در این رستوران منعکس شده که با دکوراسیون و مبلمان خیره کننده خود چشمان شما را به همان اندازه که با غذاهای خوب خود ذائقه شما را خشنود می‌کند خوشحال می‌کند. نرخ‌ها به وضوح در سمت شیب قرار دارند اما نسبت به ارزش هستند.

 

هیجان‌انگیزترین ماجرجویی‌ها در فیلیپین

آدرس: Radisson Blu Cebu, Sergio Osmena Boulevard, Corner Juan Luna Avenue, Cebu City, 6000 Cebu, Philippines

 

بار و رستوران اسکار

بار و رستوران اسکار مکانی در جزیره مالاپاسکوآ یک بهشت گرمسیری کوچک در ۷ کیلومتری شمال شرقی جزیره سبو است، که باید از آن بازدید کرد. اسکار که در ساحل بونتی (در جنوب جزیره) واقع شده، مکانی روباز در طبقه دوم Thresher Shark Divers است. در اینجا، در فضایی بسیار خنک، در میان درختان نخل، شام میل می‌کنید. غذاهایی که در اینجا سرو می‌شوند طیف خوبی از غذاهای فیلیپینی، آسیایی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند، اگرچه منو هر روز تغییر می‌کند تا تازه‌ترین مواد غذایی روز را به صورت روزانه سرو کند.

آدرس: Bounty Beach, Malapascua Island, Daanbantayan, 6013 Cebu, Philippines

 

رستوران آباکا

رستوران آباکا که در سمت منتهی الیه شرقی جزیره مکتان و بخشی از استراحتگاه بوتیک آباکا قرار دارد، یک جواهر آشپزی واقعی است. سرآشپز این رستوران واقعا با استعداد است و خدمات در آباکا جدا عالی است. دکور و فضای آباکا که به سبک فیلیپینی و معاصر صمیمی به خوبی طراحی شده و تأثیرات اسپانیایی دارد، که آن را به مکانی بسیار دلپذیر برای صرف غذاهای بین المللی خوش طعم تبدیل کرده است.

آدرس: Abaca Boutique Resort & Restaurant, Punta Engaño Rd, Lapu-Lapu City, 6015 Cebu, Philippines

 

Ven’z Kitchen

آشپزخانه ونز که در جاده پاناگساما، تنها ۵۰ متر از دریا فاصله دارد، به خاطر کیفیت غذاهایی که سرو می‌کند، بسیار محبوب است. می‌توانید انتخاب خوبی از غذاهای فیلیپینی و آسیایی، از جمله غذاهای دریایی تازه، غذاهای گیاهی و بدون گلوتن را در اینجا امتحان کنید. قیمت‌ها بسیار مقرون به صرفه است و حتی می‌توانید در کلاس آشپزی شرکت کنید تا طرز تهیه برخی از معروف‌ترین غذاهای فیلیپینی را بیاموزید.

 

اینستاگرامی ترین نقاط شهر تاگویگ مانیل

آدرس: Panagsama Road, Moalboal, 6032 Cebu, Philippines

 

Golden Cowrie

اگر به دنبال غذاهای فیلیپینی اصیل هستید، به رستوران بومی Golden Cowrie سر بزنید و ناامید نخواهید شد. غذای مخصوص ادوبنگ تاهونگ (یک غذای تند صدف) است، اما لچون آن‌ها نیز خوب است و پاتای ترد آن نیز ارزش امتحان کردن را دارد. این رستوران همچنین منوهای مجموعه‌ای را برای گروه‌های ۴ تا ۸ نفره ارائه می‌دهد. Golden Cowrie چندین شعبه در اطراف سبو دارد، از جمله یکی در مرکز خرید SM City Cebu و دیگری در نزدیکی Fuente Osmeña Circle است.

آدرس: 42 Salinas Dr, Cebu City, 6000 Cebu, Philippines

 

رستوران لیمو گراس

رستوران لیمون گراس بیشتر غذاهای تایلندی و ویتنامی و برخی دیگر از غذاهای آسیایی را ارائه می‌دهد. سام تام (سالاد پاپایا)، پد تای (نودل سرخ شده به سبک تایلندی) و سوپ تام یام (سوپ تند) را امتحان کنید. کارکنان خوش برخورد و خدمات خوب آن‌ها از مزیت‌های اصلی هستند. این رستوران چند شعبه در اطراف سبو از جمله یکی در مرکز غذا و سرگرمی Ayala و دیگری در SM Seaside City Cebu دارد.

آدرس: Ayala Center Cebu, Level 1, The Terraces, Cebu City, 6000 Cebu, Philippines

 

رستوران مکزیکی مایا

مایا رستورانی آرام و خودمانی است که غذاها و طعم‌های آمریکای مرکزی را به آسیای جنوب شرقی می‌آورد. رستوران مکزیکی مایا، مکانی پیچیده با طراحی براق، شیک و بزرگ‌ترین انتخاب از تکیلا آگاوا خالص در کشور، غذاهای خیابانی مکزیکی و غذاهای محلی را برای ایجاد طعم شگفت انگیز ترکیب می‌کند. این رستوران تا پاسی از شب باز بوده و برای همه مردم شهر جذاب است.

 

راهنمای بازدید از ماکاتی در فیلیپین

آدرس: Crossroads Mall, Cebu City, 6000 Cebu, Philippines

 

Casa Verde

کاسا ورد یک کانتینا به سبک آمریکایی که به راحتی در خانه ایالات متحده ارائه می‌شود، تمام کلاسیک‌های آمریکایی مانند دنده، استیک گوشت خوک، فیله و همبرگر گوشت گاو را ارائه می‌دهد. ترکیب سطح معینی از سبک آمریکایی با عناصر سنتی‌تر دکوراسیون فیلیپینی، فضای ناهارخوری عجیب و غریب و در عین حال آرامی را ایجاد کرده است. با غذاهای دیگر از ساندویچ گرفته تا غذاهای دریایی، انبوهی از غذاهای غربی برای یک غذاخوری معمولی یا کسانی که فقط به دنبال یک لقمه سریع برای خوردن هستند، وجود دارد.

آدرس: 711 Centre St, Boston, MA 02130

 

هلثی یو

این رستوران کوچک که عمدتا بر تحویل کالا متمرکز است، چند صندلی چهارپایه هم دارد که اگر کسی خواست به جای بردن غذا، همانجا غذایش را بخورد. Healthy U که رستورانی کاملا گیاهی است، فضایل یک سبک زندگی گیاهخواری را ارج گذاشته و طیف وسیعی از وعده‌های غذایی گیاهی را در منوی خود قرار داده، و همچنین محصولات غذایی برای خرید دارد تا مشتریان بتوانند این غذاهای ساده و در عین حال خوشمزه را باز هم برای خودشان داشته باشند. غذاهای این رستوران که هر روز به صورت تازه درست می‌شود، جایی است که گیاه خواران و وگان‌ها به خاطر غذای منحصر به فردش بارها به آن سر می‌زنند.

آدرس: A Tormis St, Cebu City, 6000 Cebu, Philippines

 

کافه هاوس وین

مهمان نوازی اروپایی در قلب جزیره سبو، ماموریتی است که کافه هاوس وین در صدد انجام آن است. غذاهای اتریشی فراوانی در داخل با مرغ کبابی به سبک اتریشی، کرینر و گولاش به همراه ۱۱ نوع قهوه دم شده جای خود را در منوی غذا دارند. همچنین گوشه‌ای برای مطالعه وجود دارد که در آن مشتریان می‌توانند از نوشیدنی خود لذت ببرند و از اخبار روز مطلع شوند. از طرف دیگر، غذای سه وعده‌ای کامل در محوطه رستوران سرو می‌شود، جایی که مهمانان می‌توانند بهترین چیزهایی را که اروپا ارائه می‌کند، امتحان کنند.

 

بهترین سواحل جزیره بوراکای در فیلیپین

آدرس: Bonifacio District, F. Cabahug St, Cebu City, 6000, Philippines

۲۱ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران