بهترین هتل‌های سبو در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین هتل‌های سبو در فیلیپین

در حالی که بیشتر مسافران از طریق فرودگاه ماکتان در همسایگی سبو، جایی که استراحتگاه‌های ۵ ستاره آبگرم دارای سواحل منحصر به فرد و مکان های غواصی قرار دارند می‌روند، بسیاری نیز به سمت شهر سبو که یک مرکز اقتصادی سرشار از معماری استعماری بزرگ است سفر می‌کنند. در تور فیلیپین یکی از نقاط ساحلی بهشتی که می‌توانید زیبایی طبیعی را با تفریحات مدرن آبی تجربی کنید سبو است. در اینجا بهترین هتل‌هایی که اقامتی خاطره انگیز را برایتان رقم می‌زنند بررسی می‌کنیم.

 

لاپو لاپو، Shangri-La’s Mactan Resort and Spa

جنگل‌‌های بارانی همچون نواری درخشان و سبز دور تا دور این اقامتگاه را گرفته و با تلفیقی از آبی بی‌نظیر و خیره کننده دریا منظره‌ای به غایت تماشایی و خیره کننده را پدید آورده است. تمام ۵۳۰ اتاق و سوییت این هتل در ۱۳ هکتار زمین سر سبز و پرشکوفه گسترده شده است. همچنین دو استخر و Chi و همینطور آبگرم در این هتل وجود دارد که از قهوه و انبه بومی در درمان‌های مجلل استفاده می‌کند. در اینجا می‌توانید لوازم غواصی قرض بگیرید و برای شنا بین مرجان‌های رنگی و ماهیان بی‌نظیر بومی بروید. نه تنها اتاق‌ها کاملا شیک، لوکس و مدرن هستند بلکه برای وعده‌های غذایی هم از ۷ گزینه ناهار خوری شامل فیلیپینی، چینی و ایتالیایی به شما حق انتخاب داده شده است.

 

بهترین فعالیت‌ها در سبو فیلیپین

آدرس: Punta Engaño Road, Lapu-Lapu City Cebu, Central Visayas, 6015, Philippines

 

Mövenpick Hotel Mactan Island Cebu

این یکی از نقاز عالی در مکتان است که هر آن چه در طول اقامتتان به آن نیاز داشته باشید را برایتان فراهم می‌آورد. روی صندلی راحتی استراحت کنید و یا سوار پاراسل شوید و اطراف را با منظره باشکوه دیگری تماشا کنید هر چیزی برای هر سلیقه‌ای ممکن است. به علاوه اگر عاشق غواصی و ورزش‌های مشابه آبی هستید در این هتل می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید. اما یکی از بخش‌های جالب هتل امکان غذا خوردن روی شن‌های ساحلی و لذت بردن از فضا و منظره است. بعد از انجام تمام این فعالیت‌های متنوع و خاطره انگیز به اسپای Spa del Mar بروید و از ماساژ درمانگر و آرامش دهنده هیلوت بهره ببرید. این هتل دارای ۲۴۵ اتاق مختلف لوکس است که به امکاناتی نظیر یخچال و تلویزیون‌های LED، اتاق‌ها دارای بالکن مبله اختصاصی و دسترسی رایگان به اینترنت بی‌سیم هستند همچنین حمام‌های خصوصی با وان‌ها و دوش‌های جداگانه و لوازم بهداشتی رایگان نیز در دسترس قرار داده شده است.

آدرس: Punta Engano, Mactan Island, 6015, Lapu-Lapu, Philippines

 

کبو سیتی، Radisson Blu Cebu

رادیسون بلو کبو، درست در مقابل SM City Cebu و همه غذاهای خرده فروشی قرار گرفته است. شما می‌توانید همه غذاهای خوشمزه و مرغ آب‌دار کبابی را در Mang Inasal و Kuya J بخورید. در داخل هتل، امکانات اتاق پنج ستاره مانند دوش‌های باران و لوازم بهداشتی This Works را پیدا خواهید کرد. برای مراقبت بیشتر به آبگرم بروید و خدمات درمانی دریافت کنید و در رستوران هتل Tanoshi از خوردن انواع غذاها و نوشیدنی‌های اعلای ژاپنی لذت ببرید. شما می‌توانید در دریا باشید و یا دور استخر به استراحت و شنا و نوشیدن کوکتل‌های شیرین و رنگی بپردازید. در اینجا نه فقط برای بزرگسالان استخر و سالن ورزش در نظر گرفته شده بلکه برای کودکان هم استخر جدا فراهم شده است.

 

سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین

آدرس: Serging Osmena Blvd; corner Juan Luna, 6000, Cebu, Philippines

 

لاپو لاپو، Dusit Thani Mactan Cebu Resort

این هتل ۵ ستاره لوکس که در انتهای شبه جزیره Punta Engaño واقع شده اگرچه کمی دور است اما با اقامت در اینجا عملا لازم نیست از هتل خارج شوید. اتاق‌های لوکس با دوش‌های بارانی و پارچه‌های اعلا مجهز می‌شده و با بالا رفتن متراژ اتاق‌ها تا ۱۶۰ متری Admiral Suite با تفریحات رایگان و روزانه، مجلل‌تر از بقیه اقامتگاه‌های هتل عمل می‌کند. شما می‌توانید در در Namm Spa ماساژ رایحه درمانی بگیرید و یا در ساحل اختصاصی یا غرق شدن در استخر بی‌نهایت لذت ببرید. در نهایت روز خود را در ناهارخوری بنجارونگ با مرغ و آجیل بادام هندی به پایان برسانید.

آدرس: Punta Engano Road, 6015, Lapu-Lapu, Philippines

 

Moalboal، Turtle Bay Dive Resort

اتاق‌های این هتل همگی لوکس و مجلل با امکانات عالی هستند. هر ۲۷ اتاق هتل دارای سیستم تهویه هوا با بالکن و پاسیوی خصوصی هستند. برای آرامش بیشتر می‌توانید به مرکز اسپا بروید و ماساژ و درمان‌های مختلف مورد نیازتان را دریافت کنید. همچنین امکانات اضافی در این استراحتگاه مدیترانه‌ای شامل دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، خدمات دربان و نگهداری از کودکان (با پرداخت هزینه اضافی) می‌شود. برای تفریح و استراحت می‌توانید به شنا و یا لمیدن دور استخر بپردازید و از عصری گرمسیری لذت ببرید.

 

زیباترین آبشارهای فیلیپین؛ کشور هزار جزیره

آدرس: Tongo Point, 6032, Moalboal, Philippines

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران