بهترین فعالیت‌ها در سبو فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین فعالیت‌ها در سبو فیلیپین

فیلیپین کشوری به غایت زیبا و دیدنی در ناحیه جنوب شرقی آسیا است که دارای موهبت‌های طبیعی و تاریخی فراوانی در سراسر سرزمین است. یکی از ده‌ها جزیره این کشور، جزیره سبو است که میزبان قدیمی‌ترین شهر فیلیپین و بناهای تاریخی فراوانی است. تلفیقی از مناظر طبیعی و تاریخی به شدت دیدنی از این جزیره مقصدی دلخواه در تور فیلیپین ساخته است. در ادامه شما را برای گردشی خاطره‌انگیز در این جزیره راهنمایی می‌کنیم.

 

از Basilica Del Santo Niño دیدن کنید

برای هر مسافری که به شهر کویین سیتی در جنوب می‌رود، بازدید از Basilica del Santo Ni visito  واجب است. به اینجا بروید و از مجسمه کودک عیسی (Santo Niño) بازدید کرده دعا بخوانید. تصویر سانتو نینو، به ویژه برای کاتولیک‌ها، از ارزش زیادی برخوردار است. زیرا هدیه‌ای برای غسل تعمید توسط فردیناند ماژلان، کاوشگر پرتغالی، به راجه هومابون و ملکه خوآنا بود که اولین افراد محلی بودند که در این جزیره تعمید گرفتند. بیشتر گردشگران تنها به بازدید از قدیمی‌ترین کلیسا بسنده نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند با مردم محلی جشن بگیرند و جشنواره Sinulog که در سومین یکشنبه هر سال برگزار می‌شود را تجربه کنند.

 

اینستاگرامی‌ترین نقاط مانیل، فیلیپین

به Magellan’s Cross بروید

در حالی که فیلیپینی‌ها فردیناند ماژلان را به عنوان یکی از اشرار در تاریخ فیلیپین می‌دانند، صلیب ماژلان یکی از مهم‌ترین نشانه‌های تاریخی در شهر سبو در نظر گرفته می‌شود. صلیب معروف ماژلان به دستور ماژلان به منظور ورودی در این جزیره ساخته شد. این صلیب در فیلیپین به عنوان یادآوری تولد مسیحیت شناخته می‌شود.

به حرم  Lapu-Lapu در  Mactan بروید

لاپو-لاپو، که در میان مردم محلی به عنوان اولین قهرمان در میهنی شناخته می‌شود، سرداری است که قبیله را برای نبرد در برابر ماژلان رهبری کرده است. نبردی که پیروزی مردم بومی بر ماژلان انجامید. سردار به شدت با ماژلان مخالفت کرد و در برابر آیینی که به آن‌ها معرفی شد مقاومت کرد که منجر به نبرد بین این دو گروه شد. مجسمه این قهرمان ملی به احترام یادآوری چگونگی شکست ماژلان و  اولین مقاومت موفقیت‌آمیز در برابر استعمار اسپانیا در پارک Mactan Shrine در پونتا انگانو قرار گرفته است.

 

۷ حقیقت جذاب درباره فیلیپین

از معبد Leah و معبد تائوئیست بازدید کنید

اگر از عاشقان هنر و معماری هستید این دو معبد نظر شما را به خود معطوف خواهد کرد. معماری این معبد الهام گرفته از یونان به عنوان نسخه تاج محل سبو لقب گرفته و گنجینه‌ها و خاطرات مرحوم لیا آلبینو-آدارنا را در خود جای داده است. شوهرش، تئودوریکو سوریانو آدارنا، این معبد بزرگ که گفته می‌شود به ارزش ۸۰ میلیون پزوی فیلیپین ارزش دارد را به عنوان نمادی از عشق بی‌انتهای  او به همسر فقید خود ساخته است. در همین حال، معبد تائو به دلیل ساختار عجیب و جذابیت هنری، به یکی دیگر از جاذبه‌های پربازدید سبو تبدیل شده است.

به کلیسای سیمالا بروید

سیمالا که به عنوان کلیسای قلعه سبو نیز شناخته می‌شود، سالانه هزاران نفر از مکان‌های مختلف به خاطر معجزات رخ داده‌ای که به آن نسبت می‌دهند در منطقه جذب کرده است. این کلیسا که توسط ماریان مانکس در سال ۱۹۹۸ ساخته شده در گذشته مزرعه کوچکی بود که راهبان در آن زندگی می‌کردند، خانه می‌ساختند و سبزیجات می‌کاشتند. از آن زمان،بازدیدکنندگان به دیدار سیمالا برای دعا کردن به مریم مقدس ادامه می‌دهند و داستان‌های مربوط به معجزاتی را که در زندگی خود مشاهده کرده‌اند، در کابینت‌های نزدیکی خروجی حرم ثبت و ذخیره کرده‌اند. جدا از آن، این کلیسا به دلیل ساختار قلعه مانند خود که یادآور معماری زیبا در اروپا است، در بین گردشگران نیز محبوب شده است.

 

۷ دلیلی که باید از جزیره بوهول دیدن کنید

در غذاهای محلی غرق شوید

جدا از بازدید از جاذبه‌های برتر گردشگری بهترین راه برای غرق شدن در مکان جدید گفتگو با مردم محلی و چشیدن بهترین غذاهای آن‌ها است. هر گردشگر تور فیلیپین اولین بار حتما باید غذای برنجی به نام Puso را امتحان کند. این برنجی بخارپز است که در برگ موز پیچیده شده و تقریبا در همه غرفه‌های مواد غذایی در شهر یافت می‌شود. البته خوردن غذای معروف سبو از جمله لخون (گوشت سوخاری)، انبه خشک شده و ماهی خشک شده به نام danggit برای همه بازدیدکنندگان این شهر واجب است.

یک ماجراجویی مهیج آسمان را تجربه کنید

آیا به دنبال یک تجربه منحصر به فرد در سفر به سبو هستید؟ از مجموعه تفریحی هتل Crown Regency به نام Sky Experience Adventure دیدن کنید که در آن می‌توانید تجربه Skywalk را تجربه کرده و با Edge Coaster خود سوار شوید. در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شما می‌توانید در اطراف صفحات کف شیشه‌ای قدم بزنید و منظره‌ای از شهر را در زیر پاهای خود ببینید.

 

بازدید از کلیسای سن آگوستین فیلیپین

۱۸ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران