بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های سبو در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های سبو در فیلیپین

وقتی قصد سفر به یک مقصد ساحلی زیبا همچون سبو را دارید، حتما باید یک هتل عالی را نیز برای چنین تعطیلاتی در نظر بگیرید. خوشبختانه در شهرهای مختلف فیلیپین از جمله سبو، هتل‌های بسیار خوبی وجود دارد که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. بیایید امروز با هم نگاهی بندازیم به بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های سبو و از ویژگی‌های آن‌ها صحبت کنیم. اگر مسافر تور فیلیپین هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

ریزورت و اسپا شانگری‌لا ماکتان سبو، فیلیپین (Shangri-La’s Mactan Resort & Spa)

این اقامتگاه فوق‌العاده زیبا و لوکس در فاصله ۴.۷ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی بوده و اگر هزینه‌ی بالای اقامت در آن‌جا را حساب نکنیم، بدون شک از برترین انتخاب‌ها در سبوی فیلیپین به حساب می‌آید. این شعبه از شانگری‌لا ۵۳۰ اتاق و سوییت دارد که همگی رو به دریا هستند و در داخل آن‌ها از یک ترکیب دوست داشتنی معماری محلی و مدرن استفاده شده و از نظر امکانت رفاهی نیز هیچ چیز کم ندارد.

چند رستوران برای این مکان در نظر گرفته شده که رستوران غذاهای دریایی آن در منطقه زبان‌زد است. همچنین این مکان دارای دو استخر بزرگ، ساحل اختصاصی، مرکز اسپای فوق‌العاده عالی، سالن ورزشی و خیلی امکانات رفاهی و تفریحی دیگر نیز هست.

 

شماره تماس: 0063322310288

 

ریزورت و اسپا کریسمون ماکتان سبو، فیلیپین (Crimson Resort and Spa Mactan)

فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه حدود ۴.۴ کیلومتر است و از جمله مهم‌ترین هتل‌های لاکچری و بسیار بزرگ سبو به حساب می‌آید که با ساحل استثنایی و طراحی فوق‌العاده زیبایش، از هر چشمی دلبری می‌کند. در اتاق‌های ریزورت کریزمون نیز آن ترکیب لذت بخش مدرنیته و استفاده از چوب و طرح‌های سنتی را مشاهده می‌کنید و البته‌ همه‌ی این موارد با شکوه و تجمل خاصی پیاده شده است.

در این ریزورت امکانات متعددی در ساحل برای استراحت و تفریح در نظر گرفته شده و در تمامی فضاها، همچون دیگر هتل‌های لیسمان، اینترنت رایگان بی‌سیم در اختیارتان گذاشته می‌شود. مرکز اسپا و سلامتی، سالن و فضای اختصاصی بازی کودکان و نوجونان و امکانات ورزشی در کنار چند رستوران و بار، از دیگر امکانات این مکان به حساب می‌آید.

 

گشت و گذاری گرمسیری در سبو فیلیپین

شماره تماس:‌ 0063324019999

 

هتل موونپیک ماکتان سبو، فیلیپین (Movenpick Hotel Mactan Island Cebu)

یکی دیگر از هتل‌های محبوب جزیره ماکتان که تقریبا ۵ کیلومتر از فرودگاه دور بوده و مجموعه‌ای ۵ ستاره و لوکس همراه با یک ساحل بزرگ و عالی، ۲۴۵ اتاق و سوییت جذاب رو به دریا و بسیاری امکانات دیگر است. البته یکی از ویژگی‌های مونپیک ماکتان، تنوع بالایی‌ست که در اتاق‌ها و سوییت‌های خود داشته و برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد.

از امکانات تفریحی هتل برایتان بگوییم که شامل تجهیزات فعالیت‌های آبی در ساحل، چند استخر، سالن بازی‌های میزی و کامپیوتری، زمین بازی کودکان با امکانات متنوع، کلاب بازی کودکان و نوجوانان، سالن ورزش و ... است و اگر بخواهید، می‌توانید از مجموعه اسپا و سلامتی بسیار جذاب و لاکچری موونپیک نیز استفاده کنید. در زمینه رستوران، این مجموعه نیز به خوبی می‌درخشد. برای مثال، غذای معروف رستوران اصلی که شامل ۱۵ کورس می‌شود را می‌توانید انتخاب کنید یا برای صرف استیک و غذاهای دریایی، به دیگر بخش‌های هتل مراجعه نمایید.

شماره تماس: 0063322527777

 

ریزورت و اسپا خلیج پلنتیشن سبو، فیلیپین (Plantation Bay Resort and Spa)

تصویر این ریزورت زیبا از بالا، کاملا مشخص می‌کند که با چه جور اقامتگاهی طرف هستید. اینجا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین است که اتاق‌ها و سوییت‌های آن در ساختمان‌هایی جدا از هم و در یک محیط جنگلی زیبا قرار گرفته‌اند و استخر بزرگ مجموعه نیز به ساحلی دنج و جذاب ختم می‌شود که پدل برد، کانو و خیلی چیزهای دیگر برای تفریح مهمانان هتل در نظر گرفته شدهاست.

همان طور که از اسم این محل پیداست، خلیج پل پلنتیشن دارای یک اسپا لاکچری نیز هست و چندین رستوران و بار دارد که هر کدام، غذاهایی از کشوری خاص را به روی میز می‌برند. البته بر خلاف بسیاری از هتل‌های بین‌المللی، در این محل یک رستوران محلی نیز قرار گرفته که غذاهای خوشمزه‌ی فیلپیینی را پخت خواهد کرد. همچنین شب‌ها برنامه‌های تفریحی جالبی در این محل برگزار شده که به جذابیت اقامت در آن‌جا، می‌افزاید.

شماره تماس: 0063325059800

 

هتل بای سبو، فیلیپین (Bai Hotel Cebu)

بر خلاف ریزورت‌های ساحلی، هتل بای درست در مرکز شهر قرار گرفته و یک هتل لوکس مدرن است که البته با استخر روفتاپ خود، شدیدا محبوب شده و اتاق‌های شیک با امکانات کامل را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این هتل ۴ ستاره و بزرگ دارای ۶۶۰ اتاق و سوییت است و از نظر تعداد، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اقامتی در کل سبو به حساب می‌آید.

با توجه به ماهیت و شکل این مجموعه، در آن خبری از تجهیزات تفریحی نیست اما یک اسپا بسیار خوب و سالن ورزشی مجهز وجود دارد که می‌توانید به رایگان از آن‌جاها استفاده کنید. همچنین چندین رستوران شامل استیک هاوس، رستوران ژاپنی و حتی کافه و بار برای هتل بای در نظر گرفته شده که همگی از بهترین‌ها هستند. به طور کلی هتل بای گزینه‌ای عالی برای آن‌هایی‌ست که به دنبال یک هتل ۴ ستاره در مرکز شهر هستند و علاقه‌ای به اقامت در نزدیکی ساحل ندارند.

 

۵ تم‌پارک فوق‌العاده جذاب فیلیپین

شماره تماس: 063323558888

 

هتل رادیسون بلو سبو، فیلیپین (Radisson Blu Cebu)

رادیسون بلو یکی دیگر از هتل‌های داخلی شهری و بزرگ در تور فیلیپین است که جزو شلوغ‌ترین‌ها نیز به حساب می‌آید. دلیل آن هم ۴۰۰ واحد متنوع اقامتی در این هتل بوده که تقریبا سلایق مختلف را پوشش می‌دهد. این هتل پنج ستاره و بسیار شیک، دارای اتاق‌هایی مدرن و زیباست و سوییت‌های خانوادگی برای جمع‌های بزرگ را نیز ارائه می‌کند.

محوطه بزرگ این هتل، این امکان را فراهم کرده تا دو استخر، باغی سرسبز، و رستوران‌ها و بارهایی در محیط روباز در اختیار مهمانان قرار بگیرد. اگر چه در زمینه رستوران، تنوع بسیار خوبی در رادیسون بلو وجود دارد اما از طرفی، امکانات تفریحی حداقلی در نظر گرفته شده و از این نظر می‌توان این مجموعه را ضعیف توصیف کرد. با این حال قرار گیری در منطقه‌ای عالی و دسترسی به مراکز تفریحی و خرید، از امتیازات آن‌جا محسوب می‌شود.

شماره تماس: 0063325051700

 

ریزورت و پارک آبی جزیره‌ای جِی‌پارک سبو، فیلیپین (JPark Island Resort & Waterpark)

بر خلاف دو گزینه‌ی قبلی، جِی‌پارک، مفرح‌ترین هتل در کل سبو است که برای آن‌ها که به صورت خانوادگی و همراه کودکان خود به تور فیلیپین می‌روند، انتخابی معرکه به حساب می‌آید. این هتل که حدودا ۴ کیلومتر از فرودگاه دور است، همان طور که از اسمش پیداست، دارای یک پارک آبی نسبتا بزرگ و مجهز بوده و ۶ استخر عالی  با تم‌های مختلف دارد که در فضایی شیک، روزهایی شاد را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد.

این مجموعه ۵ ستاره با ۱۷ هکتار وسعت و ۵۶۸ اتاق، سوییت و ویلاهای متنوع از نظر امکانات رفاهی نیز در جایگاهی عالی قرار گرفته و انواع رستوران‌های مختلف را پیش پای شما می‌گذارد. از نظر امکانات تفریحی نیز همه چیز تنها به این پارک آبی ختم نشده و یک پارک بازی سرپوشیده، زمین‌های ورزشی، ساحل بزرگ و مجهز و خیلی چیزهای دیگر در خود دارد.

 

سفر به بهترین مقاصد ساحلی فیلیپین

شماره تماس: 0063324945000

 

ریزورت ساحلی بلوواتر ماریباگو سبو، فیلیپین (jpark-island-waterpark)

بلوواتر یکی دیگر از ریزورت‌های ۴ ستاره بسیار شیک و دوست داشتنی در سبو است که با ارائه یک ساحل آرام و دنج و محیطی گرم و دوست داشتنی، میزبانی عالی برای مسافران سبو خواهد بود. این اقامتگاه یک هتل لاکچری به حساب نمی‌آید اما در طراحی داخلی اتاق‌هایش به خوبی از المان‌های محلی و دکورهای چوبی استفاده شده و تمامی امکانات رفاهی مورد نظر در نظر گرفته شده است.

از طرفی، این مجموعه دارای چند رستوران عالی، سالن ورزش، مرکز سلامتی و اسپا و همچنین یک استخر بزرگ است و تمامی این بخش‌ها دارای همان معماری محلی خاص هستند و با داشتن فضای باز، در هر گوشه منظره‌ای زیبا را برایتان به تصویر می‌کشند.

شماره تماس: 0063324024100

 

هتل لکس سبو، فیلیپین (Lex Hotel Cebu)

لکس هتل ۴ ستاره و شیک است که در بخش تجاری شهر سبو واقع شده و با اقامت در آن‌جا، به چند مرکز خرید، بازار و مراکز تفریحی دسترسی خواهید داشت. این مجموعه دارای اتاق‌های شیک و عالی بوده و یک استخر بزرگ و چند رستوران را در اختیار مهمانانش می‌گذارد. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید بهترین فعالیت‌ها در سبو فیلیپین را تجربه کنید.

اتاق‌های این مجموعه همه دارای سرویس بهداشتی و حمام شیک بوده، تلوزیون بزرگ و کانال‌های ماهواره‌ای دارند و یک سری امکانات صوتی تصویری مثل داک آیپد نیز برایشان در نظر گرفته شده. باری صرف غذا نیز هم می‌توانید به رستوران غذاهای ترکیبی آسیایی و هم رستورانی که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند بروید. در کل هتل لکس در میان انتخاب‌های امروز ما جزو ارزان‌ترین‌هاست اما از بسیاری جهات، انتخابی عالی برای کسانی خواهد بود که به جای اقامت در ساحل، دوست دارند در نزدیکی مراکز خرید و در مرکز شهر باشند.

شماره تماس: 0063355118558

 

ریزورت مانگودلونگ پارادایس بیچ سبو، فیلیپین (Mangodlong Paradise Beach Resort)

این ریزورت بی‌نهایت زیبا و جذاب تنها ۶۰ کیلومتر دورتر از فرودگاه بین‌المللی و در جزیره‌ی کاموتِس قرار گرفته است.

مانگودلونگ پارادایس دارای یک ساحل رویایی بوده و مجموعا تنها ۲۸ اتاق لاکچری برایش در نظر گرفته‌اند که باعث می‌شود، فضای آرام و دوست داشتنی این اقامتگاه حفظ شود. فضایی که به خاطر درختان گرم‌سیری که سایه بر محوطه هتل و ساحل می‌اندازند، بسیار دلپذیرتر نیز می‌شود. این مجموعه دارای چند استخر، امکانات رفاهی بسیار عالی، رستورانی ایده‌آل با تنوع غذایی بسیار خوب، و همچنین امکانات مناسب برای تفریحات آبی نیز هست.  

 

 

۱۰ ساحل زیبا و بکر ال نیدو را بشناسید

شماره تماس: 00639176315903

منبع

۰۴ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران