بهترین رستوران‌های مانیل پایتخت هزار رنگ فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین رستوران‌های مانیل پایتخت هزار رنگ فیلیپین

همان‌طور که خیلی‌ها می‌دانند مانیل به عنوان پایتخت فیلیپین یکی از مقاصد آشکار خوردن انواع غذاهای خوشمزه است. مخصوصا حالا که رستوران‌های غذای خانگی رونق زیادی پیدا کرده و آشپزهای فیلیپینی‌الاصل متولد خارج کشور، اوضاع را به دست گرفته و آشپزی و رستوران‌داری را به سطح دیگری ارتقا داده‌اند. در سفر با تور فیلیپین به مانیل شما می‌توانید انواع رستوران‌ها اعم از فیلیپینی، گزینه‌های آسیایی و همینطور غذاخوری‌های غربی را پیدا کنید. اما بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن غذاهای خوشمزه کدامند؟

 

 

ah-beh

Abe که به صورت ah-beh تلفظ می‌شود غذاهای منطقه پامپانگا و چند غذای دیگر بین‌المللی را برای منویش در نظر گرفته است. خوراک بره با سس (گوشت بره در سیر، پاپریکا، پونه کوهی، نمک و سرکه) و یا پلا پلای ترد (ماهی سرخ شده) از غذاهای فوق‌العاده لذیذی است که باید در این رستوران امتحان کنید. به طور کلی این رستوران یکی از غذاخوری‌های محبوب مانیل است که با بهترین غذاهای سنتی شناخته می‌شود. دلیلش هم بر هیچکس پوشیده نیست. این رستوران از ساعت ۱۱ تا ۳ بعد از ظهر و از ۶ عصر تا ۱۱ شب برای ناهار و شام آماده پذیرایی است.

 

 ۱۰ رستوران برتر بوراکای فیلیپین برای نوش جان کردن بهترین غذاهای فیلیپینی 

 

 

 ah-beh

 

 

آدرس: Taguig, Metro Manila, 1630, Philippines

تلفن: +6328560526

 

 

کافه ایلانگ ایلانگ

هتل مانیل به طرز فوق‌العاده‌ای در ارائه اتاق و غذا، عالی و منحصر به فرد عمل می‌کند اما کافه ایلانگ ایلانگ یکی از آن نقاطی است که در طول زمان به قوت خود باقی مانده و همیشه غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای ارائه داده است. منوی فیلیپینی آن شامل غذاهای کلاسیک مانند کاره کاره (تاس کباب غلیظی از گوشت و سس بادام زمینی) و خوراک گوشت با سس مخصوص می‌شود. این کافه که به عنوان بخشی از هتل محیطی جذاب و دوست داشتنی دارد انواع مختلفی از غذاهای دیگر مثل سوشی‌ها، دامبلینگ‌ها، کباب‌ها و موارد بیشتری را نیز سرو می‌کند.

 

 

 کافه ایلانگ ایلانگ

 

 

آدرس: Manila Hotel Tent, 1 Rizal Park, Ermita, Manila, Metro Manila, 1000, Philippines

تلفن: +6325270011

 

 

رمولو

این رستوران یکی از غذاخوری‌های زیبا و محبوب شهر است که توسط سرآشپز برجسته و شناخته شده فیلیپینی Carlos P. Romulo راه‌اندازی شده است. در این رستوران شما می‌توانید از غذاهای فیلیپینی ساده و راحت اما خوشمزه نوش جان کنید و حتی برای اوقات فراغت با دوستان، دور همنشینی و گفتگو بروید و منوی چای و دمنوش چیزی سفارش داده و لحظات شیرینی را تجربه کنید.

 

۸ استراحتگاه فوق‌العاده‌ی ساراگوئه فیلیپین برای گذراندن روزهایی رویایی

 

 

 رمولو

 

 

آدرس: Makati, Metro Manila, 1209, Philippines

تلفن: +6324786406

 

 

لکاور

با میز و صندلی‌هایی که به صورت نواری در این رستوران چیده شده، در نگاه اول سالن غذاخوری ساده‌ای به نظر خواهد رسید که سبکی خوابگاهی دارد اما اصلا گول فضا را نخورید. این رستوران با غذاهای خوشمزه و جو بسیار دوست داشتنی‌اش یکی از غذاخوری‌های محبوب و برجسته شهر شناخته می‌شود. بی‌شک منوی کلاسیک رستوران شما را متعجب و غافلگیر خواهد کرد. به طور کلی سیاست رستوران بر پایه استفاده از مواد محلی سالم و تکنیک‌های آشپزی فرانسوی بنا شده است. در ضمن عصرها نیز این رستوران پر از طرفداران انواع نوشیدنی‌ها می‌شود.

 

 

 لکاور

 

 

آدرس: 10 Brixton Street, Pasig, Metro Manila, 1603, Philippines

تلفن: +6326329600

 

 

اسپیرال

اسپیرال به عنوان بخشی از هتل ۵ ستاره سوفیتل فیلیپین، پلازا مانیل، بهترین و وسیع‌ترین تجربه بوفه در آسیا، از هر مدل خوراکی که تصور کنید را به شما ارائه می‌دهد. شما در این رستوران جادویی و شگفت‌انگیز، می‌توانید در ۲۱ اتاق غذاخوری بگردید و از سبک‌های سنتی غذاهای سراسر دنیا لذت ببرید. در این رستوران گسترده و باورنکردی یکی از محبوب‌ترین سالن‌ها، مربوط به غذاهای فرانسوی است که در آن انواع پنیرها در دسترس علاقه‌‌مندان به پنیر قرار می‌گیرد و بهترین دسرها سرو می‌شود.

 

 

 اسپیرال

 

 

آدرس: Manila, Metro Manila, 1300, Philippines

تلفن: +6328326988

 

 

کافه یسابل

کافه یا عمارت؟ شاید هم کافه هم عمارت! بله شما می‌توانید با رفتن به یسابیل حضور در عمارتی قدیمی و زیبا و دنج را در این شهر تجربه کرده و بیشتر با گذشته مانیل آشنا شوید. همه چیز در این کافه از منو، دکوراسیون تا بنا پر زرق و برق و چشمگیر است. غذاها بر اساس دستورالعمل‌های اسپانیایی که سینه به سینه بین خانواده منتقل شده‌اند تهیه می‌شود. هر چه دوست دارید بخورید اما حتما جایی برای خوردن کیک فوق‌العاده بهشتی توت فرنگی کنار بگذارید.

 

زیباترین جزایر فیلیپین با مناظری بی‌نظیر و بهشتی

 

 

 کافه یسابل

 

 

آدرس: 175 M. Paterno, San Juan, Metro Manila, 1500, Philippines

تلفن: +6327255089

 

 

تویو ایتری

جوردی ناوارا مالک و سرآشپز این رستوران توانسته یکی از داغ‌ترین و پرطرفدارترین برندهای غذاخوری مانیل را از آن خود کند. ناوارا بر استفاده از مواد محلی، تازه و سالم تمرکز داشته و در آشپزخانه‌اش از متدهایی استفاده می‌کند که در رستوران‌های پیشرو در انگلستان و هنگ کنگ استفاده می‌کرد. به این ترتیب شما در این رستوران غذاهای فیلیپینی فوق‌العاده‌ای را خواهید دید که نظیرشان را هیچ کجای دیگر نخواهید دید.

 

 

 تویو ایتری

 

 

آدرس: 2316 Chino Roces Avenue, Makati, 1231, Philippines

تلفن: +639177208630

۲۶ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران