بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین

مراکز خرید فیلیپین نه تنها برای خرید کردن، بلکه برای تماشای سبک زندگی مردم این کشور هم اهمیت ویژه‌ای دارد. مردم فیلیپین بعد از اتمام کار به مراکز خرید می‌روند و بین فروشگاه‌ها قدم می‌زنند، با هم صحبت می‌کنند و یا خودشان را مهمان قهوه‌ای گرم می‌کنند.مراکز خرید میزبان مراسم‌ها و رویدادهای متنوعی هم هستند که می‌توانید با در سفر با تور فیلیپین و رفتن به آن‌ها شاهدشان باشید. ما در این مقاله بهترین مراکط خرید مانیل را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

Sm Mall Of Asia

اس‌ام مال که مردم بومی آن را به اس‌ام موا می‌شناسند چهارمین مرکز خرید بزرگ ویتنام است. این مرکز خرید دارای یک محوطه برای پیاده‌روی با نمای خلیج مانیل است که موقعیت دیدن غروب زیبای خورشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این بازار بزرگ باشکوه دارای ۴ ساختمان اصلی با عنوان‌های بازار اصلی، بازار سرگرمی و ساختمان‌های پارکینگ جنوبی و شمالی است که هر چهارتای این‌ها با مسیرهای عابر پیاده به هم متصل هستند. SM Mall of Asia علاوه بر فروشگاه‌های معروف، مغازه‌ها و فودکورت‌ها در سراسر بازار، دارای ویژگی‌های سرگرمی برای اهداف تفریحی و آموزشیهم هست. این بازار میزبان اولین تئاتر IMAX کشور، یک زمین اسکیت روی یخ، اسکیت رویال، سالن کنسرت، پارک تفریحی، مرکز علمی، سالن کنفرانس SMX و مرکز خرید آسیا آرنا است. به علاوه مرکز خرید آرنا برای ۶۵امین دوره دختر شایسته دنیا میزبانی هم کرده بود.

 

 راهنمای گردش در فیلیپین با حمل و نقل عمومی 

 

 

 Sm Mall Of Asia

 

 

آدرس: SM Mall of Asia, SM Central Business Park Bay City, Pasay, 1300 Manila, Philippines

تلفن: +63 2 556 0680

 

 

SM Megamall

این مرکز خرید که در منطقه تجاری اورتیگاس در شهر ماندالویُنگ قرار گرفته در ابتدا بازاری با دو ساختمان Mega Building A و Mega Building B بود که با یک پل بهم متصل شده بودند. اما با گذشت زمان این بازار رشد کرد و دو ساختمان آن به پنج ساختمان گسترش پیدا کرده و به دومین مرکز خرید بزرگ فیلیپین تبدیل شده است. ساختمان سوم بیشتر به سبک مگا آتریوم بوده و با انواع رستوران‌ها و کافه‌ها بین ساختمان اول و دوم واقع شده است. ساختمان ‌C در ابتدا به عنوان پارکینگ استفاده می‌شود اما بعدها برای گسترش گنجایش پذیرش خریداران به مرکز خرید تغییر کاربری داد. آخرین ساختمان هم ساختمان D یا مرکز خرید مد است که دوست‌داران مد و زیبایی می‌توانند محصولات برندهای شناخته شده دنیا همچون Forever ۲۱، Uniqlo و H & M را در آن پیدا کنند. در این مجموعه امکانات تفریحی همچون زمین اسکیت، مرکز بولینگ و سینما نیز قرار داده شده است.

 

 

 SM Megamall

 

 

آدرس: SM Megamall, Epifanio de los Santos Ave, Ortigas Center, Mandaluyong, Manila, Philippines

تلفن: +63 2 372 6893

 

 

Greenbelt Mall

اگر به دنبال مرکز خریدی نهایی هستید گرین‌بلت مال جایی‌ست که باید به آن بروید. این مرکز خرید متعلق به آیالا مالز بوده و شامل ۵ ساختمان مختلف می‌شود. گرین‌بلت ۱ و ۲ عمدتا دارای مغازه‌ها و رستوران‌های فست‌فود و همچنین مغازه‌های برند فروشی است. شما می‌توانید برندهای سرآمد در دنیا از جمله Louis Vuitton، Marc Jacobs و Gucci را در گرین‌بلت ۴ و ۵ پیدا کنید. در این بین گرین‌بلت ۳ جنبه سرگرمی و تفریحی در آن مخلوط شده و امکاناتی مثل سالن‌های سینما و مارک‌های مختلف بین‌المللی را ارائه می‌دهد. از طرفی دیگر یک کلیسای کوچک و پارک تفریحی نیز در این محل وجود دارد.

 

دلایلی که شما را قانع می‌کند، مقصد سفر بعدی خود را فیلیپین در نظر بگیرید

 

 

 Greenbelt Mall

 

 

آدرس: Greenbelt Mall, Legazpi Street, Makati, Kalakhang Maynila, Philippines

 

 

Glorietta

این مرکز خرید که در مرکز منطقه تجاری ماکاتی قرار دارد از ۵ مختلف گلوریتا ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ تشکیل شده که میزبان طیف مختلفی از مغازه‌ها، فست‌فود‌ها و رستوران‌های فانتزی، سالن سینما، بازی‌ها و سرگرمی، و حتی مراکز تناسب اندام و سلامتی هستند. وسط مرکز خرید و درست در مرکز آن فضایی وجود دارد که معمولا برای برگزاری مراسم‌ها و رویدادها از آن استفاده می‌شود. این مرکز خرید در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ جایزه سال بهترین بازار را از آن خودش کرده است.

 

 

 Glorietta

 

 

آدرس: Glorietta, Ayala Center, 6811 Ayala Ave, Makati, 1226 Metro Manila, Philippines

 

 

Trinoma

ترینوما مرکز خریدی عظیم است که از طرفین به مراکز خرید SM City North Edsa با مسیرهای عابر پیاده متصل شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند تمام روزشان را بین این مراکز خرید بزرگ سپری کنند و به غیر از خرید کردن از امکانات دیگر آنان هم استفاده کنند. اما در اصل به نظر می‌رسد که ترینوما به خاطر سبک فضای باز با آبشارها، آب‌نماها و باغ‌ها محبوب و شناخته شده است. با وجود چنین ویژگی‌هایی شما می‌توانید تجربه خریدی آرام و دلچسب را در این مجموعه تجربه کنید. این مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه مترو قرار داشته و بعد از ساعت اداری میزبان کارمندان زیادی می‌شود.

 

۱۰ رستوران برتر بوراکای فیلیپین برای نوش جان کردن بهترین غذاهای فیلیپینی

 

 

 Trinoma

 

 

آدرس: TRINOMA, Level M-3, Trinoma Mall, EDSA cor, North Avenue, Quezon City, Manila, Philippines

تلفن: +63 2 901 3000

۲۸ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران