معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید فیلیپین

عموما مراکز خرید در شهرهای مختلف دنیا، به منظور افتتاح فروشگاه‌های مختلف و خرید کردن افتتاح می‌شوند، اما وقتی به تور فیلیپین می‌روید، متوجه خواهید شد که در این کشور، بیشتر مراکز خرید تنها به این دلیل افتتاح نشده و مجموعه‌ای بسیار بزرگ از تفریحات مختلف، رستوران‌ها متعدد و خیلی چیزهای دیگر هستند. این کشور چند مورد از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا را دارد، اما لیست امروز ما تنها به بزرگ‌ترین مراکز خرید در خود فیلیپین اختصاص خواهد داشت.

 

SM City North EDSA

در حال حاضر بهترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید فیلیپین SM City North EDSA است که با فضایی به بزرگی ۴۹۸ هزار متر مربع در مانیل فعالیت ‌می‌کند. دسترسی به این مرکز خرید به خاطر وجود ایستگاه MRT-3 بسیار ساده بوده و همچنین درست جلوی این مکان پارک ترینوما وجود دارد که شما با مراجعه به آن‌‌جا می‌توانید از آن پارک زیبا بازدید نمایید. جالب این که سازه‌ی اصلی این مرکز خرید در سال ۱۹۵۸ درست شده اما در ۲۰۰۶ الی ۲۰۰۹ نوسازی بزرگی در آن انجام شد و به شکلی که حال حاضر است، در آمد.

آدرس: North Avenue corner EDSA, Quezon City, Metro Manila

 

SM Megamall

دومین مرکز خرید بزرگ فیلیپین، یکی از برترین مراکز خرید این کشور نیز به حساب می‌آید که البته به صورت یک ساختمان واحد ساخته نشده و متشکل از ۵ ساختمان است که به یکدیگر مرتبطند. یکی از این بخش‌ها Mega Fashion Hall است که فروشگاه‌ها متعدد در زمینه‌ی مد در آن وجود داشته و شما می‌توانید بسیاری برندها را در آن‌جا مشاهده کنید که برای خود فروشگاهی دارند. SM Megamall دارای یک سالن بولینگ بزرگ، پیست اسکیت روی یخ، مجموعه سینمایی بزرگ و خیلی بخش‌های تفریحی دیگر نیز هست.

 

خرید در شهرهای مختلف فیلیپین

آدرس: EDSA corner Doña Julia Vargas Ave., Ortigas Center, Wack-Wack Greenhills, Mandaluyong

 

SM Seaside City Cebu

سومین مرکز خرید بزرگ فیلیپین در سبو واقع شده است. بنای این ساختمان که به صورت دایره‌ای ساخته شده، دو طبقه دارد و از بخش‌های مختلف ساخته شده است. SM Seaside City Cebu از آن دست مراکز خریدی است که بخش‌های تفریحی متعدد دارد که شامل چندین سالن سینما، سالن بولینگ بسیار بزرگ با ۱۸ خط، پارک بازی سرپوشیده، پیست اسکیت روی یخ در اندازه المپیک و خیلی چیزهای دیگر است. اگر در تور فیلیپین به سبو می‌روید، برای خرید و تفریح بدون شک باید به SM Seaside City Cebu مراجعه نمایید.

 

بهترین فعالیت‌ها در سبو فیلیپین

آدرس: Cebu City, Cebu

 

SM Mall of Asia

مرکز خرید SM Mall of Asia معروف‌ترین و یکی از بهترین مراکز خرید فیلپین است که بسیاری محلی‌ها آن را با نام SM MOA Manila می‌شناسند. جدا از بنای اصلی بسیار زیبا، یک فضای باز خیلی بزرگ نیز برای این مکان در نظر گرفته شده که نزدیک به خلیج مانیل واقع شده و هوایی عالی نیز دارد. فروشگاه‌های متعدد و بخش‌های تفریحی تنها بخشی از جذابیت مرکز خرید هستند و در کنارشان برنامه‌های تفریحی متعددی نیز در آن‌جا برگزار می‌شود.

آدرس: SM Mall of Asia, 123 Seaside Blvd, Pasay, Metro Manila

 

Festival Mall

پنجمین مرکز خرید بزرگ فیلپین در آلابانگ واقع شده است و تنها مرکز خرید کل کشور است که دو پارک بازی اختصاصی در اندازه بزرگ به صورت سرپوشیده دارد. این مکان مجموعه‌ای جذاب از انواع فروشگاه‌ها و بخش‌‌های تفریحی است و مساحت آن به ۴۰۰ هزار متر مربع می‌رسد. تعداد فروشگاه‌های Festival Mall به بیش از ۸۰۰ مورد می‌رسد، پس مطمئن باشید، وقتی به آن‌جا می‌روید، حداقل چند ساعت کامل را باید برای گشتن در آن‌جا صرف نمایید.

آدرس: Northgate Cyberzone, Filivest City, Alabang, Muntinlupa City

 

Greenbelt

Greenbelt نه تنها یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در فیلیپین به حساب می‌آید، بلکه بهترین انتخاب در زمینه‌ی تهیه انواع محصولات از برندهای لاکچری نیز هست. اسم‌های مطرحی همچون گوچی، مارک جیکوب یا هِرمِس در Greenbelt‌ حضور دارند که شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از آن‌جاها تهیه نمایید. اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مجموعه، مینی پارک زیبا و سرسبز آن است که در هیاهوی فیلپین و درست کنار یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید مانیل، فضایی آرامش بخش و زیبا ساخته که در آن‌جا می‌توانید قدم بزنید و چند عکس عالی نیز برای خود ثبت نمایید.

 

راهنمای خرید در بهترین بازارهای مانیل

آدرس: Esperanza St, Makati, Metro Manila

 

Glorietta

Glorietta نیز در مانیل واقع شده و از جمله مراکز خریدی است که یک بنای واحد نبوده و از ۵ ساختمانِ متصل به هم تشکیل شده است. این مکان نیز در کنار فروشگاه‌های بسیار متنوع، سالن بازی کودکان، رستوران‌های متنوع و چندین بخش تفریحی دیگر نیز در خود دارد.

آدرس: Ayala Center, Makati, Metro Manila

۰۹ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران