خرید در شهرهای مختلف فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
خرید در شهرهای مختلف فیلیپین

فیلیپین از حدود ۷ هزار جزیره تشکیل شده است، اما خیلی از گردشگرانی که به تور فیلیپین سفر می‌کنند، چند مقصد گردشگری مهم آن را انتخاب خواهند کرد. به همین دلیل ما امروز در راهنمای خود که برای خرید در شهرهای مختلف فیلیپین در نظر گرفته شده، سراغ محبوب‌ترین مقاصد گردشگری این سرزمین زیبا رفته‌ایم و نکاتی در این باره به شما خواهیم گفت.

 

مانیل

بازارهای خرید مانیل در فیلیپین مشهور هستند. وجود سومین مرکز خرید بزرگ دنیا در مانیل و تنوع این بازارها باعث شده که خرید، خود به نوعی یکی از جاذبه‌های شهر باشد. شما در کنار خرید از برندهای مطرح دنیا، می‌توانید صنایع دستی خاص فیلیپین همچون محصولات بر پایه چوب بامبو، محصولات ابریشمی، مرواریدهای فیلیپینی و البته دانه‌های قهوه خریداری کنید.

در مورد مراکز خرید، پیشنهاد ما قبل از هر جای دیگری، 168 Shopping Mall است. این مرکز خرید در محله چینی‌ها واقع شده و یکی از محبوب‌ترین‌ها در مانیل به حساب می‌آید. مراکز خرید دیگری همچون Robinsons Place Mall، SM City Manila و Shangri-La Plaza نیز از دیگر جاهایی است که پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مانیل، برای خرید به آن‌جاها مراجعه کنید. در زمینه‌ی بازارها نیز شکی وجود نداشته و Divisoria  در خیابان دِسانتوس، بهترین گزینه برای خرید ارزان قیمت و خوب در مانیل خواهد بود.

 

سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین

سبو

سبو از دیگر شهرهای بسیار محبوب نزد گردشگران در تور فیلیپین است و خوشبختانه این شهر نیز چندین مرکز خرید و بازار عالی دارد که می‌توانید در آن‌ها به خرید بپردازید. Ayala Center Cebu بهترین مرکز خرید در سبو به شمار می‌رود که بنایی ۶ طبقه داشته و مملو از فروشگاه‌های برند از سراسر جهان است و انواع امکانات از جمله رستوران و بخش‌های تفریحی و ... در آن تعبیه شده است. Ayala نه تنها برای خرید خوب است، بلکه فضایی زیبایی که برایش درست شده، از آن یک جای عالی برای گردش و تفریح نیز می‌سازد.

برای آن‌هایی که اهل بازارهای شلوغ و جذاب هستند و می‌خواهند صنایع دستی یا سوغات ارزان قیمت تهیه کنند، بازار کربن Carbon را برای رفتن پیشنهاد می‌کنیم. این بازار بسیار بزرگ بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد و خود یکی از جاذبه‌های گردشگری در سبو محسوب می‌شود. جایی که شما می‌توانید از پوشاک و لوازم شخصی تا دکور خانگی و حتی غذا و میوه و چیزهایی از این دست بخرید.

 

بهترین نقاط فیلیپین برای سفرهای عاشقانه

 جزیره بوراکای

جزیره‌ی فوق‌العاده زیبا و البته پرطرفدارا بوراکای بیشتر از این که برای خرید معروف باشد، برای سواحل رویایی و تفریحات متنوعی که در آن‌جا انتشار شما را می‌کشند، معروف هستند. اما این دلیل نمی‌شود که وقتی برنامه‌ی آبتنی شما به پایان رسید، کمی خرید هم چاشنی سفر خود نکنید. بهترین مرکز خرید در بوراکای، City Mall است که کار خود را از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز کرده و برندهای جذاب لباس در آن فعالیت می‌کنند. تنوع محصولات، اجناس عالی و همچنین بخش‌های سرگرمی باعث شده تا ما در بوراکای، ابتدا از City Mall اسم ببریم.

اگر به دنبال یک مرکز خرید دیگر هم در بوراکای هستید باید از D’Mall خرید کنید که مکانی روباز و بسیار زیباست و البته به رستوران‌های عالی و متنوعی که دارد، معروف است. اما این جزیره زیبا بازارهایی هم داشته که معروف‌ترین آن‌ها بازار D’Talipapa است که در کنار غرفه‌های متعدد خرید، غذاهای خیابانی دریایی خیلی خوبی نیز در آن پخت و به فروش می‌رسد.

 

زیباترین آبشارهای فیلیپین؛ کشور هزار جزیره

جزیره بوهول

جزیره بوهول یکی دیگر مقاصد گردشگری محبوب در فیلیپین است که همچون بهشتی گمشده در آب‌های این کشور می‌درخشد. شما در کنار بازدید از تپه‌های شکلاتی، حیات وحش استثنایی و بسیاری دیدنی‌های دیگر جزیره، می‌توانید یک خرید دلچسب را نیز در این محل تجربه کنید. دو مرکز خرید مهم در این مکان وجود دارد که البته خیلی بزرگ نیستند. مراکز خرید Bohol Quality Mall و Island City Mall که هر دو امکانات خوبی داشته و فروشگاه‌های متنوعی در خود دارند.

یکی از چیزهایی که این منطقه به آن معروف است، صنایع دستی و سبدهای حصیری هستند که گردشگران به شدت عاشق آن‌ها هستند. شما در Antequera می‌توانید فروشگاه‌های بسیار زیادی را ببینید که انواع این محصولات را با قیمت‌ها و شکل‌های مختلف به فروش می‌رسانند. در واقع اصلی‌ترین سوغاتی که از بوهول می‌توانید با خود سوغات ببرید، همین محصولات جذاب هستند. با توجه به وسعت نسبتا پایین جزیره، بازارها و مراکز خرید بیشتری در این جزیره نیستند و شما باید در منطقه‌ی شهری در مغازه‌ها اجناس مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین

۰۹ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران