راهنمای خرید در بهترین بازارهای مانیل

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
راهنمای خرید در بهترین بازارهای مانیل

مانیل به دلیل داشتن مراکز خرید مدرن و بازارهای متنوع از مقاصد خرید گردشگران در فیلیپین محسوب می‌شود. در این بازارها تقریبا همه چیز از لباس گرفته تا مبلمان و اسباب بازی با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای به فروش می‌رسند. به همین دلیل خرید برای منزل و سوغاتی برای عزیزان کار راحت و لذتبخشی در مانیل محسوب می‌شود. اما باید بدانید بر طبق انتظارات‌تان هر چیزی را کجا پیدا و با چه قیمتی پیدا کنید. ما در اینجا بهترین بازارهای مانیل را معرفی می‌کنیم.

 

Divisoria

Divisoria از مقاصد رویایی خریداران و مادر تمام بازارهای مانیل محسوب می‌شود. مخصوصا این که این بازار زمینه بازی برای چانه زنی دارد که برای خریداران حرفه‌ای گشت و گذار در آن می‌تواند به شدت وسوسه‌انگیز باشد. یعنی حتی لوازمی که با قیمت پایین‌تر جاهای دیگر در حال فروش هستند را می‌توانید ارزان‌تر هم بخرید. کاوش در خیابان‌های انشعاب دیویسوریا شما به سمت پیدا کردن اجناس ارزان از جمله لباس، وسایل مدرسه، وسایل آشپزخانه، ملزومات منزل و موارد دیگر سوق می‌دهد. برای تجربه خریدی سازمان یافته‌تر به مرکز خرید ۱۶۸، مرکز خرید ۹۹۹، و مرکز خرید توتوبان بروید.

 

 برای سفر به فیلیپین چه قدر باید هزینه کرد؟ 

 Divisoria

 

آدرس: Commercio Street, Manila, Philippines

 

بازار گل دانگوا

دانگوا که به بازار گل مانیل هم شهرت دارد بزرگ‌ترین منبع فروش گل‌های تازه در کل مانیل است. در این بازار بیش از ۵۰ غرفه عرضه گل فعالیت می‌کنند و انواع و اقسام گل‌های زینتی و معطر تا کاکتوس‌ها را به فروش می‌رسانند. شما در اینجا می‌توانید گل‌هایی را پیدا کنید که از کشورهای مختلف دنیا مثل چین، اکوادور و هلند وارد می‌شوند. در حالی که شما می‌توانید در بازار گل خریدی ۵۰ درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های گل سطح شهر داشته باشید اما در روزهای نزدیک به ولنتاین نرخ عرضه گل به اوج خود می‌رسد و افزایش نرخ ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی به خود می‌بیند.

 

 زیباترین مناطق فیلیپین برای سفر تنهایی 

 بازار گل دانگوا

 

آدرس: Dimasalang Road, Sampaloc Manila, Philippines

 

بازار Quinta و بندر ماهی

این بازار عمومی که قبلاً با نام Quinta Market شناخته می‌شد در قرن ۱۹ام و در دوره استعمار اسپانیا تأسیس شد. آن زمان این بازار مرکزی مانیل بود که خانواده‌های درجه یک و ثروتمند مانیل در آن خرید می‌کردند. این بازار انتخابی برتر با تجربه غذاخوری دلپذیر بود و گفته می‌شود دسر محبوب فیلیپینی هالو-هالو در اینجا ابداع شده است. اما با رشد شهر و ایجاد مراز جدید این بازار روند نزولی خودش را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۷ این بازار با ساختمانی دو طبقه بازسازی شد و دوباره ظهور کرد. در اینجا خریداران می‌توانند انواع کالاهای داخلی و وارداتی را با قیمت بسیار پایین خریداری کنند.

 

 بازار Quinta

 

آدرس: Carlos Palanca Street, Quiapo Manila, Philippines

 

بازار Quiapo

Quiapo بزرگ‌ترین بازار کل کشور محسوب می‌شود که طیفی از کالاهای گران‌قیمت و ارزان‌قیمت را عرضه می‌کند. این مرکز که پشت کلیسای Quiapo واقع شده غالبا توسط خریدارانی که به دنبال کالاهای متنوعی از جمله لباس‌های فانتزی مقرون به صرفه، وسایل الکترونیکی، لوازم جانبی، و موارد دیگر می‌گردند مورد بازدید قرار می‌گیرد. بیرون کلیسا شما پیرزنانی را می‌بینید که داروهای گیاهی برای درمان انواع بیماری‌ها را به فروش می‌رسانند.

 

  لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید 

 بازار Quiapo

 

آدرس: F-R. Hidalgo Street, Quiapo Manila, Philippines

 

بازار Baclaran

اگرچه خیابان‌های باکلاران با ساختمان‌ها و مراکز خرید احاطه شده‌اند اما خریدارانی که امیدوارند خرید خوبی انجام دهند به خیابان‌ها می‌روند و در حین پیاده‌روی انواع کالاهای مقرون به صرفه مانند لباس، کپی مارک‌های طراح و کالاهای چینی را برای خرید پیدا می‌کنند. این منطقه را بهشت خریداران در جنوب هم می‌نامند. این مقصد محبوب خرید در مانیل که در دهه ۸۰ افتتاح شده خریداران را با قیمت‌های پایین برای خریدن لوازم فریب می‌دهد. بنابراین مراقب جیب‌تان باشید که چقدر خرید می‌کنید.

 

 بازار Baclaran

 

آدرس: Roxas Boulevard, Baclaran Parañaque City, Philippines

 

بازار کارتیمار

در بین ساختمان‌های بزرگ و کوچک منطقه کارتیمار را در امتداد خیابان رکتو پیدا خواهید کرد. این از آن بازارهای معمولی که در ذهن تصور دارید نیست. این بازار که از سال ۱۹۵۷ ایجاد شده دارای قدمتی طولانی است که امروزه به محلی برای عرضه شلوار جین، عطر، شکلات، حیوانات اهلی (با نژادهای مختلف خارجی)، مارک‌های اصل، کفش و لباس ورزشی و خیلی چیزهای دیگر تبدیل شده است. مانند اغلب بازارها در اینجا نیز کالاها با قیمت‌های پایین به فروش می‌رسند. همچنین عاشقان کتاب می‌توانند برای یافتن کتاب‌هایی در رشته‌های مختلف مانند کتاب‌های هنری، کتاب‌های دانشگاهی و رمان‌های قیمت پایین، به کارتیمار مراجعه کنند!

 

  ۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی

 بازار کارتیمار

 

آدرس: Cartimar Avenue, Pasay City, Philippines

 

مرکز خرید گرین‌هیلز

برخلاف بیشتر مراکز خرید مانیل، مرکز خرید گرین‌هیلز ساختمانی با تهویه مطبوع است که ۹۰٪ آن را بازار داخلی دستفروشی و ۱۰٪ آن را بوتیک و رستوران تشکیل می‌دهد. در این بازار بیش از ۲ عزار غرفه فروش لباس، مبلمان، اسباب بازی (چه دست دوم یا کاملا جدید)، کفش ،کیف و غیره وجود دارد. مرکز خرید گرین‌هیلز دارای سینما، مینی پارک، مینی مال‌های به هم پیوسته و البته بهترین معامله برای خریداران است.

 

 مرکز خرید گرین‌هیلز

 

آدرس: Ortigas Avenue, San Juan, Philippines

۰۸ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران