۹ کافی شاپ معروف مانیل؛ شهر کافه‌ها و رستوران‌های فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۹ کافی شاپ معروف مانیل؛ شهر کافه‌ها و رستوران‌های فیلیپین

فیلیپین یکی از زیباترین نقاط هستی است که هرکس به آن پا بگذارد برای همیشه دوستدارش می‌شود. نقطه‌ای سرسبز و آبی. نقطه‌ای پر از جنگل و دریا. پر از سکوت و صدا. پر از جاذبه‌های طبیعی گردشگری. پر از جشن‌ها و دورهمی‌ها. در سفرتان با تور فیلیپین به این کشور اگر به دنبال بهترین کافه‌ها و کافی‌ شاپ‌ها برای نوش جان کردن بهترین قهوه‌ها و دسرها هستید همراه ما باشید تا ۹ کافی شاپ معروف این کشور در شهر مانیل، شهر بهترین رستوران‌ها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The curator


اگر از بوی قهوه‌ها و دمنوش‌ها سرمست می‌شوید و در سفر به فیلیپین می‌خواهید به اوج این سرمستی برسید به شما توصیه می‌کنیم به این کافی شاپ تشریف ببرید. جاییکه با بهترین و متنوع‌ترین قهوه‌ها و دمنوش‌ها از شما پذیرایی می‌شود. جاییکه بهترین اسنک‌ها و شیرینی‌ها را نیز می‌توانید در آن سفارش بدهید و همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۳ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است. چرا که این کافه یک مکان عالی برای شب‌گردی‌ در فیلیپین نیز به حساب می‌آید.

 

زیباترین نقاط فیلیپین برای غواصی در آب‌های بی‌کران اقیانوسی

 

 

The curator

 


نشانی: شهر ماکاتی، روستای لگاسپی، خیابان لگاسپی ۱۳۴

 


۲- Yardstick


یک کاف شاپ کوچک اما دنج، کافی شاپ مورد علاقه گردشگران. جاییکه ساعت‌ها می‌شود در آن نشست و لذت برد. خیلی‌ها این کافی‌ شاپ را نزدیک به کافی شاپ The Curator می‌دانند اما این کافی شاپ در تمایز با آن در منویش قهوه‌ها و ترکیبات بدیع و خاص زیاد دارد. درهای این کافی شاپ همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Yardstick

 


نشانی: روستای لگاسپی، خیابان استبان، ساختمان جهانی LMS

 


۳- Hineleban


در سفرتان به مانیل اگر می‌خواهید به یک کافی شاپ درجه یک بروید که تمام محصولاتش از مواد تازه و ارگانیک تهیه می‌شود باید به اینجا تشریف ببرید. جاییکه انواع قهوه‌ها را در کنار انواع آبمیوه‌ها می‌توانید سفارش بدهید و همچنین انواع دسرها و سالادها در آن از شما سفارش گرفته می‌شود. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب به روی مهمانانش باز است و برای نوش جان کردن همه‌ی وعده‌های غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 

Hineleban

 


نشانی: خیابان آنتونیو آرنایز ۸۳۰

 


۴- Commune


یک مکان عالی برای دور هم جمع شدن انواع مسافران و گردشگران جوان از سراسر دنیا تا با یکدیگر گفتگو کنند. مکانی برای پیدا کردن دوست‌های مختلف. مکانی که در کنار قهوه‌هایش، خوراک‌های لوبیای بسیار معروف و پرطرفدار دارد. درهای این کافی شاپ همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱ نیمه شب به روی مسافرانش باز است.

 

۱۰ فیلم معروف هالیوودی که در فیلیپین تصویربرداری شده‌اند

 

 

Commune

 


نشانی: خیابان پولاریس ۳۶

 


۵- Toys estate


در سفرتان به مانیل اگر می‌خواهید جدای از بهترین قهوه‌ها، بهترین بستنی‌ها را نیز نوش جان کنید باید به این کافی شاپ تشریف ببرید. جاییکه همه روزه درهایش از ساعت ۷ صبح تا ۶ عصر به روی مشتریانش باز است و با انواع نوشیدنی‌ها و دسرها از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Toys estate

 


نشانی: روستای سالسدو، خیابان لویسته، کورپوریت سنتر

 


۶- Habitul


اگر قهوه‌باز هستید و همینطور هر دانه و هر دم کردنی برایتان معنای نوشیدن قهوه را ندارد باید به این کافی شاپ تشریف ببرید. جاییکه باریستای آن یکی از معروف‌ترین باریستاهای شرق آسیا است و چندین جایزه بین‌المللی دارد. درهای این کافی شاپ همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان به مانیل و رفتن به این کافی شاپ می‌توانید قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها با طعم‌های متفاوت و خاص را امتحان کنید.

 

 

Habitul

 


نشانی: روستای لگاسپی، خیابان چینو روسه

 


۷- Poison coffee and doughnuts


در گشت و گذارهای روزانه و شبانه‌تان در مانیل اگر هوس کردید یک چیز فوق‌العاده نوش جان کنید که مزه‌ی هرچیزی را از زیر زبانتان بیرون ببرید و خودش را غالب کند باید به این کافی شاپ تشریف ببرید. جاییکه در آن می‌توانید قهوه‌های درجه یک به همراه انواع دونات‌های ساده و شکلاتی نوش جان کنید. درهای این کافی شاپ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Poison coffee

 


نشانی: خیابان چینو روسه، کاروین پلازا

 


۸- Kismet cafe


در سفر به مانیل اگر می‌خواهید به کافه‌ای بروید که در کنار انواع نوشیدنی‌ها بتوانید بهترین غذاها و خوراک‌ها را نیز سفارش بدهید باید به این کافه تشریف ببرید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۶ عصر به روی مشتریانش باز است و قیمت غذهای منویش مناسب می‌باشند.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

 

 

Kismet cafe

 


نشانی: خیابان کالایان، خیابان برگوس، ساختمان ۵۰۲۲

 


۹- Eight coffee


در سفرتان به مانیل اگر می‌خواهید به یکی از بهترین کافه‌های این شهر بروید تا بتوانید غذاهای گیاهی درجه یک سفارش بدهید باید به این کافه تشریف ببرید. جاییکه در کنار انواع قهوه‌ها و نوشیدنی‌های دیگر، غذاهای ژاپنی برای مشتریانش سرو می‌کند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و با همه‌ی وعده‌های غذایی از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Eight coffee

 


نشانی: مرکز راکول

۲۷ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران