اینستاگرامی‌ترین نقاط مانیل، فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
اینستاگرامی‌ترین نقاط مانیل، فیلیپین

برای کسانی که از گرفتن عکس لذت می برند، غیرممکن است که عاشق صحنه هنری قدرتمند مانیل، مکان‌های تاریخی و سایر نقاط بی‌نظیر و منحصر به فرد این شهر نشوند. یکی از بهترین جاها برای دیدن فرهنگ منحصر به فرد شهر اینستاگرام است. در تور ویتنام شما با نقاط اینستاگرامی زیادی روبرو خواهید شد که حال و هوای اکانت‌تان را عوض خواهند کرد. اما تعداد آن‌ها ممکن است از مدت زمان سفر شما خارج باشد بنابراین ما شما را در این مقصد شگفت‌انگیز برای زیباترین عکس‌های اینستاگرامی همراهی می‌کنیم.

 

قلعه سانتیاگو

قلعه سانتیاگو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخی شهر محسوب می‌شود. این ارگ بزرگ که قسمتی از دیوار شهر اینترامورس است شاهد از دست رفتن شکوه دوره استعماری اسپانیا بوده. این شهر محسور شده افتخار میراث حفظ شده مانند یادگارهای Rizal پا برجا مانده و دارای مناطقی است که به عنوان مکان‌های ایده‌آل برای قدم زدن، فرصت‌های عکس و پیک نیک به کار می‌رود. در داخل اینترامورس جاذبه‌های مختلفی نیز وجود دارد که از عموما از طرق تورهای مختلفی کاوش می‌شود.

 

راهنمای خرید در هوی آن ویتنام

پارک ریزال

پارک ریزال که قبلا به آن پارک لونتا می‌گفتند، و به افتخار قهرمان ملی این کشور دکتر خوزه ریزال به این نام درآمده به چیزی بیش از یک بنای تاریخی تبدیل شده است و یکی از زیباترین پارک‌های ویتنام است. این پارک در حال حاضر به جایی محبوب برای عکس‌های خانوادگی و گشت زنی دوستانه تبدیل شده است. 

در داخل این پارک نمادین، با بیش از ۶۰ هکتار چمنزار و باغ‌های زینتی باز، می‌توانند از تماشای آثار هنری Chess Plaza، فواره‌های جادویی در حال رقص و مجسمه‌های دیگر قهرمانان فیلیپین لذت ببرید. همچنین در اواخر بعد از ظهر یا اوایل شب به دلیل فضای آرامشبخش و روح نواز پارک، محل مورد علاقه مردم برای گردش می‌شود.

آدرس: Roxas Blvd Ermita, Manila, Philippines

 

قبرستان و پارک پاکو

اگرچه ممکن است یک گورستان مقصد ایده‌آل شما نباشد و بازدید از آن برای برخی از افراد بسیار ترسناک باشد، اما پارک و قبرستان Paco یک مکان مهم تاریخی و مکانی برای عکس‌های زیبای اینستاگرام شما است که باید از آن بازدید کنید. در دوره استعمار اسپانیا، پارک پاکو به عنوان قبرستان شهرداری مانیل، جایی که بیشتر عزیزان خانواده‌های ثروتمند در آنجا دفن شده بودند مورد استفاده قرار می‌گرفت. اگرچه اینجا در دهه ۱۸۰۰ قبرستان بود، اما بازسازی شد و اکنون به عنوان محلی برای عروسی‌ها، دارای یک منطقه کنسرت و یک پارک احاطه شده از فضای سبز با جلوه‌های تاریخی، مناسب برای گردش‌های بعد از ظهر و عکاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

آبشارهای شگفت‌انگیز بن گیوک ویتنام

آدرس: Belen, Paco Manila, Philippines

 

پارک Manila Baywalk

در مسیر پیاده‌روی بی‌واک مانیل در امتداد بلوار Roxas، تماشاگران این فرصت را پیدا می‌کنند که تماشایی‌ترین منظره غروب خورشید را مشاهده کنند. این مسیر دو کیلومتری جدا از اینکه مکانی مورد علاقه برای آهسته دویدن و پیاده روی است، به مکانی محبوب برای اجرای هنر تبدیل شده است. بسیاری از مردم هم فقط برای استراحت کردن و تماشای جنب و جوش دیگران به اینجا می‌روند و ذهن‌شان را خالی از فکر و خیال روزانه می‌کنند. در این منطقه رنگ‌های زیادی از لامپ‌های رنگی گرفته تا چراغ‌های موجود در کافه‌ها و رستوران‌های فضای باز و ماشین‌هایی که از آنجا عبور می‌کنند، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. بی‌شک اینجا یکی از بهترین نقاط شهر برای عکسبرداری است.

آدرس: Roxas Boulevard, Manila, Philippines

 

اداره پست مانیل

آیا می‌خواهید عکس‌های درجه یک و هنری بیاندازید؟ اداره پست مرکزی مانیل، که در حاشیه رودخانه Pasig واقع شده، این رویا را به واقعیت تبدیل می‌کند. در اینجا می‌توانید عکس‌های اینستاگرامی بی‌نظیری ثبت کنید. معماری ظاهری این ساختمان باشکوه به اندازه تاریخچه آن دوست داشتنی است. در واقع این بنا در سال ۱۹۲۵ ساخته شده و از مهم‌ترین سازه‌های  این کشور از اشغال آمریکا تا امروز بوده است.

 

قدم زدن بر روی پل طلایی ویتنام

آدرس: Magallanes Drive, Ermita Manila, 1000, Philippines

 

باغ‌های مثلث آیالا

در مرکز منطقه شلوغ تجاری ماکاتی سیتی، یک پارک شهری با وسعت دو هکتار واقع شده که برای قدم زدن در اواخر بعد از ظهر، غذا خوردن یا تماشای مردم محبوبیت زیادی دارد. اگرچه بیشتر مردم در فصل کریسمس به باغ مثلثی عمومی می‌روند تا با چراغ‌های معروف و نمایش‌های آن دیدن کنند، به این معنی نیست که در تمام طول سال نمی‌توانید عکس‌هایی با ارزش اینستاگرام داشته باشید. در پارک، می‌توانید عکس‌های دیدنی فضای سبز بگیرید و تعدادی از آثار هنری عمومی را در مجاورت آن مورد بازدید و کاوش قرار دهید.

آدرس: Paseo De Roxas St Cor Makati Ave Cor Ayala Ave, Makati City, 1209, Philippines

۰۵ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران