زیباترین و خاص‌ترین نقاط فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
زیباترین و خاص‌ترین نقاط فیلیپین

سفر با تور فیلیپین یک شانس بزرگ در زندگی شما خواهد بود. کشوری بسیار زیبا در جنوب شرق آسیا که جزایر استثنایی و شهرهای دیدنی‌اش، زبانزد خاص و عام است. در چنین کشوری وقتی ما از ۸ نقطه خاص صحبت می‌کنیم، یعنی جاهایی که دیدنشان هیچ گاه از یادتان نخواهد رفت و همچون یک تصویر در ذهنتان حک خواهد شد. با ما همراه باشید با معرفی این نقاط زیبا و متفاوت در فیلیپین.

 

جزایر کالاگواس

جزایر کالاگواس شامل سه جزیره بزرگ و چند خشکی کوچک در اطرافشان می‌شوند. این جزایر از زیباترین نقاط فیلیپین هستند و به علت این که کم‌تر گردشگری به آن جا می‌رود، هنوز نقاط خاص و سواحل دست نخورده‌ای دارند که استثنایی و منحصر به فردند. بکر بودن اولین مشخصه‌ی سواحل دور از مناطق شهری جزایر کالاگواس است و برای آن‌ها که اهل ماجراجویی و انتخاب جاهای خاص برای آبتنی هستند، مکانی ایده‌آل محسوب می‌شود.

 

۷ اشتباه رایج در اولین سفر به فیلیپین

کوه آپو، داوائو

کوه آپائو بلندترین کوه در فیلیپین به حساب می‌آید که بلندی آن به ۹ هزار پا می‌رسد. نقاط خاصی در بالای این کوه هستند که مناظر دیدنی از شهرهای دیگوس و کیداپاوان را برایتان به تصویر می‌کشند. مسیرهای پیاده‌روی ساده‌ای برای گردشگران وجود دارد که از طریق آ‌ن‌ها می‌توانید به راحتی به زیباترین بخش‌های کوه آپو برسید، از برکه‌ی کوهستانی آن بازدید کنید و مناظری که از آن سخت گفتیم را مشاهده نمایید.

جزیره باتانس

 تصویری که از باتانس منتشر می‌شد، یک فانوس دریایی قدیمی و زیبا در بستری سبز است، اما این جزیره با این که طوفان‌های زیادی را طی این سال‌ها تحمل کرده، اما هنوز به عنوان یکی از زیباترین نقاط فیلیپین خودنمایی می‌کند. جزیره‌ای با جمعیت بسیار پایین، اما دیدنی‌های بسیار و نقاط خاصی که بکر باقی مانده‌اند و شما می‌توانید از زیبایی‌های آن‌ها به بهترین شکل بهره ببرید.

 

۵ اسپای معروف با ماساژورهای حرفه‌ای در فیلیپین

اوسلوب، سبو

سبو نقاط زیبای زیادی دارد، اما اوسلوب از بسیاری جهات، متفاوت‌تر از دیگر نقاطی است که در این منطقه می‌بینید. جایی که آبشار و سواحل چشم‌نوازش انتظار شما را می‌کشند و در نهایت شما می‌توانید در کنار وال-کوسه‌های زیبا و بی‌خطر به شنا و غواصی بپردازید. شاید باورتان نشود اما یکی از دلایل مهمی که بسیاری از گردشگران به اوسلوب می‌آیند، شنا با این موجودات عظیم است. یک ماجراجویی بزرگ و لذت بخش که حتما باید آن را امتحان کنید.

ساگادا

مسیری طولانی با اتوبوس باید طی کنید تا به این منطقه کوهستانی فوق‌العاده دیدنی بالای ابرها برسید. ساگادا دنیایی زیبا بالای ابرهاست و دیدنی‌های کوهستانی‌اش تفاوت‌های آشکاری با چیزهای مختلفی است که در تور فیلیپین مشاهده خواهید کرد. مناظر زیبایی که از کوهستان تا مزارع برنج می‌بینید، فعالیت‌هایی که می‌توانید تجربه کنید و نقاط خاصی که می‌توانید به دیدنشان بروید، همه ساگادا را به جایی استثنایی در فیلیپین بدل می‌کند.

 

بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین

جنگل ماهوگانی، بوهول

اگر از گرمای سواحل و شهرهای بوهول یا جاهای دیگر در فیلیپین خسته شدید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از زیباترین جنگل‌های این کشور را برای گشت و گذار انتخاب کنید. اما نکته‌ای جالب و خاص در مورد جنگل ماهوگانی وجود دارد و آن این است که این جنگل، به دست انسان‌ها ساخته شده و اولین جنگل کاشته شده در فیلیپین محسوب می‌شود که بیش از ۲ کیلومتر مربع مساحت دارد و پر شده از درخت‌های ماهوگانی بسیار زیبا.

جزیره بانتایان، سبو

سبو آنقدر زیبایی‌های خاص دارد که تنها یک گزینه در لیستمان نداشته باشد. اما جزیره‌ی بانتایان یک مکان ویژه و خاص است. جزیره‌ای کوچک اما فوق العاده زیبا که درختان نخلش تا نزدیکی ساحل شنی سفید رنگ کشیده شده و این کنتراست رنگی زیبا با آبی اطلسی و شفاف دریا به اوج می‌رسد. جایی فوق‌العاده زیبا و دیدنی که مطمئن باشید از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد.

 

بهترین غذاهای فیلیپینی که باید امتحان کند

آبشار مرلوکوت، زامپوانگا

یکی دیگر از نقاط خاصی که می‌توانید برای فرار از گرما به آن جا پناه برده و از جذابیتش بهره ببرید. بهترین زمان برای دیدن آبشار مرلوکوت، تابستان است، جایی که آبشار پر آب و زیبا با درختان پر پشت احاطه شده و یک آبگیر کوچک در جلویش شکل می‌گیرد که می‌توانید در آن شنا کرده و روزی متفاوت و جذاب را کنار مسیر آبی زیبا تجربه نمایید. این آبشار زیبا و بزرگ جایی عالی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی به حساب می‌آید.

۳۰ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران