رمانتیک‌ترین و عاشقانه‌ترین نقاط فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
رمانتیک‌ترین و عاشقانه‌ترین نقاط فیلیپین

قول معروفی می‌گوید مسافرت باعث نزدیکی و صمیمیت بیشتر زوجین می‌شود. زوج‌هایی که به مسافرت می‌روند این شانس را دارند که مکان‌های جدید را کشف کنند، تجربیات جدیدی کسب کنند و خاطرات جدیدی را با هم بسازند. فیلیپین برای زوج‌هایی که به دنبال یک تفریح کامل هستند، قطعا گزینه‌ای عالی است. کشوری که با سواحل ماسه سفید، مکان‌های تاریخی و مناظر شگفت‌انگیز پر شده و فضای رمانتیک و آرامش بخشی را فراهم آورده است. در اینجا عاشقانه‌ترین مقاصد برای سفر صمیمی و به یادماندنی در تور فیلیپین آورده شده است.

 

شهر تاگایتای

این شهر در فاصله چند ساعتی از مانیل پایتخت فیلیپین با هوای خنک و منظره خیره کننده آتشفشان Taal از مسافران و توریست‌های خارجی دلبری می‌کند. رستوران‌ها با ارائه غذاهای خوشمزه و وسوسه‌انگیز از این مزیت استفاده کرده و رستوران خود را مشرف به دریاچه تال قرار داده‌اند. جدا از دیدن و داشتن یک وعده غذایی اشتها آور، فعالیت‌های مختلفی نیز وجود دارد که زوجین می‌توانند با هم انجام دهند مانند تاب خوردن در زیپ لاین، وایک بورد، پیک نیک در The Picnic Grove، بازدید از دنیای فانتزی یا اسب سواری در Sky Ranch. بسته به سایقه و روحیه‌تان طیف وسیعی از فعالیت‌ها در دسترس قرار دارند.

 

بازدید از جذاب‌ترین قلعه‌های فیلیپین

شهر Baguio

اگر شما و همسرتان به هوای سردتری علاقه دارید به شهر "شهر کاج‌ها" باگوئیو بروید! مناظر دوست داشتنی و نسیم خنک قطعا برای مرغان عشق نقطه‌ای دنج خواهد بود. در امتداد پارک Burnham قدم بزنید، سوار قایق شوید، از موزه BenCab دیدن کنید، یا در جاده Session قدم بزنید و از محیط و طبیعت لذت ببرید. با وجود این که هر سال در فوریه به خاطر جشنواره گل Panagbenga این شهر مملو از جمعیت می‌شود هوای خنک از آن مکان اقامتی ساده و رمانتیک و ایده آل ساخته است. در حالی که در کنار عزیز خود نشسته‌اید، از نوشیدن مقداری کاکائو داغ با گل مالوی لذت ببرید. فراموش نکنید که با هم در چیدن توت فرنگی در مزرعه شرکت کنید.

شهر ویگان

ویگان سیتی فیلیپین به عنوان میراث جهانی یونسکو با داشتن تاریخ غنی، دیدنی‌های فوق العاده و غذاهای خوشمزه خود هر بازدیدکننده‌ای را شیفته خود می‌کند. در خیابان‌های Calle Crisologo قدم بزنید، سوار کالسکه شوید، از برج ناقوس معروف کلیسای بانتای دیدن کنید و اگر هردو مایلید به یک سفر جاده‌ای به استان‌های اطراف بروید و از تپه‌های شنی Paoay، آسیاب‌های بادی بانگویی دیدن کنید یا برای دیدن موج‌های انبوه Pagudpud به شمال فیلیپین بروید.

 

زیباترین جاذبه‌های گردشگری در فیلیپین

پانگاسینان، بلینائو

این یکی از زیباترین و خوش منظرترین نقاط برای سفر با تور فیلیپین است که کارهای زیادی برای سفری عاشقانه ارائه می‌دهد. یک عکس شیرین از تشکیلات سنگی بگیرید یا در فانوس دریایی بولینائو کاوش کنید که اغلب اوقات به خاطر ایستادگی و اقتدارش تحسین می‌شود زیرا در برابر طوفان‌ها، سیل و زلزله مقاومت کرده است. بهترین قسمت بازدید از این مکان، منظره‌های مشرف به کوه‌ها و دریاهای مجاور است. البته، هیچ کس نمی‌تواند سواحل ماسه سفید پاتار را نادیده بگیرد، جایی که شما و همسرتان می توانید در کنار ساحل استراحت کنید و نوشیدنی محبوبتان را بنوشید.

پالاوان، کورون

کورون یکی از مقاصد برتر در جزیره پالاوان فیلیپین است که حتما باید برای سفری عاشقانه در نظر گرفته شود. در سفر به اینجا با محیط‌های سبز اطراف آرام خواهید شد و احساس آرامش سراسر وجودتان را در بر خواهد گرفت. در دمای مناسب آب شنا کنید و بعد روی ساحل لم دهید به صدای بی‌نظیر موج‌های دریا و نسیم ملایم اقیانوسی گوش بسپارید. مهم‌ترین جاذبه اینجا تالاب‌های دوقلو کورون هستند. فراموش نکنید که از مکان‌های شناخته شده گردشگری مانند دریاچه Kayangan و صخره Malwawey و باغ مرجان نیز دیدن کنید.

 

جزیره‌گردی در فیلیپین سرزمین زیبایی‌ها

بوراکای

برای زوج هایی که از انواع فعالیت‌های آبی، مهمانی‌ها و قرارهای شام کنار ساحل لذت می‌برند، بوراکای فیلیپین مقصدی ایده‌آل است! قطعا هر گردشگری از شن و ماسه سفید سواحل لذت خواهد برد و منظره زیبای غروب خورشید را که فقط از این جزیره کوچک می‌توان دید به تماشا می‌نشیند. همچنین هتل‌ها و استراحتگاه‌ها فضایی مجلل و کلاس جهانی ارائه می‌دهند. برای ماساژ دونفره بروید، از یک شام عاشقانه با شمع با غذاهای ایتالیایی یا مراکشی در رستوران‌های برتر بوراکای فیلیپین لذت ببرید، یا در امتداد ساحل قدم بزنید و برای همسرتان قلعه‌ای ماسه‌ای بسازید.

باتانس

شمالی‌ترین استان فیلیپین که از زیباترین و خاص‌ترین نقاط فیلیپین نیز هست و منظره‌ای خیره کننده از آسمان، دریا و فضای سبز ارائه می‌دهد که تمام استرس شما را می‌شورد و از بین می‌برد و از آنجا که سیگنال اینترنت در جزیره بسیار ضعیف است زمان خوبی خواهد بود که از شبکه‌های اجتماعی جدا شوید و فقط روی خود و شریک زندگی خود تمرکز کنید. از مناظر حیرت انگیز لذت ببرید، در هوای تازه تنفس کنید و فقط به آنچه طبیعت ارائه می‌دهد بپردازید.

 

لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید

۲۵ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران