نقاط سورئال فیلیپین که دیدن‌شان را نباید از دست بدهید

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
نقاط سورئال فیلیپین که دیدن‌شان را نباید از دست بدهید

فیلیپین مقصدی در جنوب شرقی آسیاست که با دنیایی از فرهنگ، نقاط دیدنی و غذاهای رنگی خوشمزه گردشگران سراسر دنیا را به سوی خود می‌کشاند. شاید وقتی این توصیفات را می‌شنوید به یاد اندونزی، تایلند و کامبوج بیافتید اما فیلیپین چطور؟ این کشور با حدود ۷،۱۹۷ جزیره عملا کار شما را برای انتخاب مقصد با چالش مواجه می‌کند. اگر برای سفر با تور فیلیپین جدی هستید ما در این مقاله چند نقطه سورئال این کشور را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

 

ویگان

ویگان شهری قرن ۱۶امی است که به خوبی حفظ شده و به شما این حس را می‌دهد که در زمان سفر کردید و به زمانی رفتید که این شهر نقطه تجاری غربی بوده است. بعد از این که از شهر بازدید کنید اصلا تعجب نخواهید کر چرا به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است. به عنوان شهری میراث جهانی تعدادی موزه وجود دارد که نباید دیدن‌شان را از دست بدهید. موزه‌های میراث سیکُیا، موزه کریسولوگو و موزه پادره بورگوس از بهتر آن‌ها هستند. شما می‌توانید با پرواز خودتان را از مانیل به این منطقه برسانید یا با وسایل نقلیه همچون جیپ، اتوبوس، ون و نظایر این‌ها ۱۰ ساعت سفر جاده‌ای داشته باشید.

 

فیلیپین سرزمین شگفتی‌ها ؛ حکایت مردم یاکان در جزیره باسیلان

 

 

ویگان

 

 

تراس‌های برنج باتاد

تراس‌های برنج باتاد یکی دیگر از نقاط بسیار زیبا و دیدنی است که به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است. اما متاسفانه رسیدن به این منطقه اصلا آسان نیست. شما می‌توانید به دیدن تراس‌های برنج بروید، از پل معلق عبور کنید به کشف نقاط جنگلی زیبا، چشمه‌ها و آبشارها بروید اما قطعا چیزی که نباید در این منطقه از دست بدهید نمای شگفت‌انگیز تراس‌های برنج است. در ضمن می‌توانید با یک پیاده‌روی ۳۰ دقیقه‌ای به آبشار ۷۰ متری تاپیا برای شنا بروید.

 

 

بانائو

 

 

ساگادا

شما در ساگادا می‌تواند به شما انواعی از ماجراجویی‌های دلخواهی مثل پیاده‌روی، صعود و بازدید از غارها را پیشکش می‌کند می‌توانید هر کدام را خواستید انجام دهید. یکی از چیزهایی که در بازدید از این منطقه نباید از دست بدهید تابوت‌های معلقی هستند که بر روی دامنه صخره‌ای دره اکو قرار داده شده‌اند. مردم محلی معقدند باید تابوت‌ها را روی کوه قرار داد تا سفر زندگی بعدی‌شان را شروع کرده و با خدایان نزدیک‌تر باشند. شما می‌توانید در غارها کاوش کنید، سنگ‌های زیبا جمع کنید و یا برای شنا به آبشارها بروید.

 

۱۰ نقطه‌ی جادویی فیلیپین برای کمپ‌زدن زیر سقف آسمان پر ستاره‌

 

 

ساگادا

 

 

جزایر باتانس

جزایر باتاس شمالی‌ترین بخش فیلیپین است که در نزدیکی ویتنام قرار گرفته است. جدا از این کم جمعیت‌ترین بخش کشور هم شناخته می‌شود. جمعیت کم و جاذبه‌های دیدنی فراوانی که در این استان گنجانده شده به شما این حس را میدهد که در نیوزلند هستید. ولی بهتر است قبل از سفر حتما آب و هوا را بررسی کنید زیرا این منطقه طوفان‌های شدیدی به خودش می‌بیند. سعی کنید در بازدید از دره کاگایان از خانه‌های سنگی ساویدوگ و چاوایان دیدن کنید. یکی از بهترین کارها در این جزایر دوچرخه‌سواری در اطراف و صعود به ارتفاعات صخره‌ای زیبا است. احتمالا در چنین مکان‌هایی یکی دیگر از فعالیت‌های جذاب گرفتن عکس‌های پوستری برای اینستاگرام باشد.

 

 

جزایر باتانس

 

 

آلامینوس، پانگاسینان

اگر نمی‌توانستید تصمیم بگیرید در اولین سفر به کدام جزیره سفر کنید به این منطقه بروید که میزبان ۱۰۰ جزیره زیبا است. شما در این جزایر می‌توانید کاوش، شیرجه، شنا و قدم‌زنی در سواحل بپردازید و یا در دل طبیعت گرمسیری به پیدا کردن تالاب‌های مخفی مشغول شوید. غارهای زیر آبی از زیبایی‌های این جزایر هستند که می‌توانبد در خلال شنا و پرش از صخره آن‌ها را هم کشف کنید. از مهم‌ترین غارهای منطقه می‌توان به غار کلیسای جامع، غار نالسو، غار زیرزمینی سنت پل نام برد. البته شاید بگویید 5 ساعت پرواز از مانیل کمی زیاد باشد اما چیزی که قرار است با آن روبرو شوید ارزش تحمل این زمان را دارد.

 

زیباترین جزایر فیلیپین برای سفر به سرزمین‌ سواحل سپید و آب‌های کریستالی

 

 

پانگاسینان

 

 

جزیره سیارگائو

این جزیره به عنوان پایتخت موج‌سواری فیلیپین شناخته می‌شود اما لزوما نباید موج‌سوار باشید تا به آن سفر کنید. در عوض می‌توانید لذت قایق‌سواری سنتی را بچشید و در اطراف جزیره گردش کنید. زیبایی‌های طبیعی را کشف کنید و اگر دوست داشتید در آب شیرجه بزنید. با قایق به دیدن غارهای آبی بروید و از بین آن‌ها کاوش کنید. به کاوش استخر طبیعی Magpupungko بروید و اطرافش گشت و گذار کنید.

 

راهنمای سفر به سیارگائو در فیلیپین برای آن‌ها که اهل موج‌سواری نیستند

 

 

جزیره سیارگائو

 

تپه‌های شکلات

بوهول میزبان ۱۲۶۰ تپه گنبدی شکل و تقریبا یکسانی شبیه به شکلات است. البته در بوهول چیزهای بیشتری برای کاوش وجود دارد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد اما برجسته‌ترین آن این تپه‌های سرسبز شکلاتی شکل هستند. از فعالیت‌های منطقه می‌توان به کمپینگ، دوچرخه‌سواری، زیپ‌لاین و پیاده‌روی اشاره کرد.

 

 

بوهول

۲۱ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران