بهترین نقاط فیلیپین برای سفرهای عاشقانه

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین نقاط فیلیپین برای سفرهای عاشقانه

وقتی می‌خواهید همسرتان را خوشحال کنید معمولا چه کارهایی انجام می‌دهید؟ رفتن به بهترین رستوران‌ها همراه با گل و هدیه از سنتی‌ترین برنامه‌هاییست که می‌توانید تدارک ببینید. اما همیشه نقشه‌های بهتری هم می‌تواند وجود داشته باشد. فیلیپین با داشتن زیبایی‌های طبیعی متعددی همچون آتشفشان‌ها، آبشارها، جنگل‌ها و دریاچه‌ها مقصدی عالی برای سفری عاشقانه و مقرون به صرفه است که می‌توانید به عنوان تجربه‌ای منحصر به فرد همیشه در ذهن داشته باشید. برای سفری عاشقانه با تور فیلیپین چه نقاطی زیباتر و رمانتیک‌تر هستند؟

 

 

کوه Pico de Loro

 

کوه پیکو ده لورو یکی از مناظر شگفت‌انگیز و منحصر به فرد فیلیپین است که در همان نگاه اول شما را مسخ خودش خواهد کرد. این کوه زیبا و صخره‌ای بین دو منطقه کاویت و باتانگاس قرار گرفته است. این چشم‌انداز آنقدر زیبا و عاشقانه است که هیچ زوجی نمی‌توانند در برابر زیبایی‌های شگفت‌زده نشوند. بعد از رسیدن به این منطقه زیبا و دیدنی انتظار اعترافات عاشقانه همسرتان را داشته باشید. بسیاری از زوج‌های جوان در سراسر دنیا برنامه‌ریزی سفر به این کوه را می‌کنند تا تنها شانس دادن حلقه به همراهشان را داشته باشند.

 

۸ استراحتگاه فوق‌العاده‌ی ساراگوئه فیلیپین برای گذراندن روزهایی رویایی

 

 

Pico de Loro

 

 

آتشفشان تال

آتشفشان تال را به راحتی می‌توان از تاگای‌تای مشاهده کرد، اما ما پیشنهاد می‌کنیم که راه خود را به سمت دهانه دریاچه باز کرده و شاهد مناظر فوق‌العاده زیبا و شگفت‌انگیز باشید. برای افرادی که عادت به مسیرهای پیاده‌روی ندارند و یا عموما بدنی آماده ندارند بالا رفتن به سمت دهانه دریاچه می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. اما تلاش‌تان را بکنید زیرا منظره‌ای که قرار است با آن روبرو شوید یکی از زیباترین نقاط طبیعی دنیاست که شانس دیدنش را دارید.

 

 

آتشفشان تال

 

 

لاگونا، سن پابلو، هفت دریاچه

شما در سفر به این نقطه‌ای زیبا شانس بازدید از ۷ دریاچه را خواهید داشت. درست متوجه شدید! شما می‌توانید با سفر به شهر سن پابلو در لاگونا از ۷ دریاچه مختلف بازدید کنید. چیزی که واقعا به ندرت ممکن است اتفاق بیافتد. این هفت دریاچه به هم متصل شده‌اند و این شما را قادر می‌سازد تا با پیاده‌روی بتوانید از هر ۷ مورد این مجموعه دیدن کنید. مناظر منطقه به شدت زیبا و دیدنی هستند، مخصوصا هنگام غروب آفتاب که افق به رنگ نارنجی در می‌آید و رنگ دریاچه‌ها را تغییر می‌دهد.

 

زیباترین جزایر فیلیپین با مناظری بی‌نظیر و بهشتی

 

 

لاگونا

 

 

پائوای، Ilocos Norte

همه ما فیلیپین را به کشوری آسیایی و گرمسیری می‌شناسیم. اما آیا می‌دانستید همین کشور آسیایی و گرمسیری میزبان بیابان هم هست؟  اگر شما و همسرتان بیش از تماشای کوه و یا پیاده‌روی در کنار دریاچه اهل ماجراجویی هستید حتی فیلیپین این موقعیت را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. با رفتن به تپه‌های ماسه‌ای پائوای، Ilocos Norte حس حضور در کویرهای خاورمیانه را پیدا خواهید کرد. برای تکمیل ماجراجوی‌های بیابانی‌تان ماشین‌های سافاری و یا موتورسیکلت‌های کویر نوردی کرایه کرده و به دل تپه‌های شنی بزنید. محکم به وسیله بچسبید و در کنار همسرتان از این ماجراجویی شگفت‌انگیز لذت ببرید.

 

 

Ilocos Norte

 

 

آلگریا، بادیان و کبو

عاشقان پرش و شنا می‌توانند در این ناحیه از صخره پرش انجام دهند. شاید در ابتدا ساده به نظر برسد اما باید به شما بگوییم سخت در اشتباهید. کانیونینگ که نوعی قایق‌سواری گروهیست در آب‌های خروشان صورت گرفته و مستلزم درگیر شده با موانع سر راه همچون استخرهای و مینی آبشارها است. این سفر هیجان‌انگیز از رودخانه Kanlaob در آلگریا آغاز شده و در آبشارهای کاواسان، در کبو پایان می‌گیرد. شما می‌توانید همراه با همسرتان به این ماجراجویی هیجان‌انگیز بپردازید و ارو را از حس سرزندگی پر کنید.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

 

 

آلگریا

 

 

براکای

براکای یکی از مقاصد زیبا و برجسته ساحلی است که اصلا نیازی به معرفی ندارد. شما می‌توانید اقامتی مجلل و لوکس در این ساحل تجربه کنید و از ماساژهای دونفره، قدم‌زنی در ساحل هنگام غروب رویایی خورشید، شنا و پیک‌نیک لذت ببرید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید به کارهایی همچون غواصی و قایق‌سواری هم بپردازید.

 

 

براکای

 

 

ال نیدو

تنها یک کلمه برای توصیف ال نیدو وجود دارد: بهشت! تصاویری که روی گوگل جستجو می‌کنید حتی به واقعیت زیبایی‌هایی که در منطقه وجود دارند نزدیک هم نیستند. خودتان باید به آنجا بروید و از نزدیک ببینید تا باور کنید. ماسه‌های ساحلی سفید، آب‌های شفاف کریستالی، صخره‌های چشمگیر و نواحی سرسبز محیطی کاملا رویایی و عاشقانه را پدید آورده که زوج‌های جوان از سراسر دنیا برای سفرهای دونفره به این منطقه برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

 

ال نیدو

 

 

ویگان

ویگان از شهرهای تاریخی و قدیمی فیلیپین مربوط به دوره استعماری اسپانیا در این کشور است که به ثبت میراث جهانی رسیده و به عنوان میراث یونسکو شناخته می‌شود. خیابان‌های سنگفرش شده، خانه‌های قدیمی، کالسکه‌سواری و سبک زندگی مردم دست به دست هم داده‌اند تا حال و هوای این شهر به شدت عاشقانه و رمانتیک همچون داستان‌های کلاسیک شود.

 

 

ویگان

۱۱ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران