۱۰ رستوران برتر بوراکای فیلیپین برای نوش جان کردن بهترین غذاهای فیلیپینی

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۱۰ رستوران برتر بوراکای فیلیپین برای نوش جان کردن بهترین غذاهای فیلیپینی

فیلیپین شهر سرسبز شالیزارها، شهر چای‌ها، شهر زنان سخت‌کوش و مردان مهمان‌نواز، شهر خوش‌گذرانی‌ها، شهر کمپ‌زدن‌ها و سفرهای رمانتیک یکی از بهترین نقاط هستی است برای ماه‌عسل‌. در سفرتان با تور فیلیپین و بوراکای اگر به دنبال بهترین رستوران‌ها هستید. همراه ما باشید تا به شما بگوییم به کدام رستوران‌ها بروید که منویی غنی داشته‌ باشند. منویی که هم غذاهای گیاهی فیلیپینی در آن باشد و هم غذاهای گوشتی و هم غذاهای معروف بین‌المللی.

 


۱- Dos Mestizos


یک رستوران فیلیپینی اسپانیایی که یک سرآشپز اسپانیایی دارد. سرآشپزی که سالها در بوراکای ماننده است و خوب با فرهنگ غذایی کشور فیلیپین عجین شده است. سرآشپزی که بهترین سوپ‌های فیلیپینی را طبخ می‌کند و با مهربانی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان به این شهر اگر می‌خواهید در یک فضای دنج و دوستانه وعده‌های غذایی ناهار و شام‌تان را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

۹ کافی شاپ معروف مانیل؛ شهر کافه‌ها و رستوران‌های فیلیپین

 

 

Dos Mestizos

 


نشانی: ویسایاس غربی، مالای، خیابان رمدیوس

 


۲- Nonie’s


یک رستوران عالی که در آن هم غذاهای گیاهی سرو می‌شود و هم غذاهای گوشتی. رستورانی که یک زن و شوهر آن را اداره می‌کنند و شعارشان سلامت و تازگی غذاهایشان است. رستورانی که سبزی‌ها و گوشت‌هایش تازه‌ی تازه هستند و این تازگی از عطر و بو و همینطور طعم غذاهایشان پیداست. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و با تمامی وعده‌های غذاییش از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Nonie’s

 


نشانی: ویسایاس غربی، مالای، بوراکای، ۵۶۰۸

 


۳- Sunny side cafe


یک کافه‌ی ساحلی عالی برای آنهایی که می‌خواهند در یک صبح زود به یک جای شنی قدم بگذارند و بهترین صبحانه‌های فیلیپینی را نوش جان کنند. کافه‌ای که یک چشم‌انداز زیبا به مشتریانش ارائه می‌دهد و همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Sunny side cafe

 


نشانی: جاده ساحلی سپید

 


۴- Lemoni cafe


یک کافه‌ی کوچک و دنج به رنگ زرد که برای انواع دورهمی‌های دوستانه مناسب است. کافه‌ای که بهترین صبحانه‌های بوراکای را می‌توانید در آن نوش جان کنید. صبحانه‌هایی متشکل از بهترین پنکیک‌ها و نوشیدنی‌ها. جدای از صبحانه با رفتن به این کافه می‌توانید جذاب‌ترین سالادها و پاستاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۸ استراحتگاه فوق‌العاده‌ی ساراگوئه فیلیپین برای گذراندن روزهایی رویایی

 

 

Lemoni cafe

 


نشانی: دی مال ۴ بوراکای

 


۵- Subo


در یک باغ زیبا و رویایی و در جایی صمیمانه در بوراکای می‌توانید بهترین غذاهای دریایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه با مبلمان، سقف‌ها و ستون‌های چوبی سالنش یک فضای دوستانه برای مشتریانش می‌سازد. رستورانس که صدف‌ها و میگوهایش بیار معروف هستند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با لذیذترین غذاها پذیرایی می‌کند.

 

 

Subo

 


نشانی: کانلورانگ کابیسایان

 


۶- Prana


رستورانی به دور از فضای شهری. رستورانی دنج که با رفتن به آن می‌شود غذاهای مربوط به شرق آسیا را نوش جان کرد. رستورانی که با بهترین نوشیدنی‌های طبیعی از مشتریانش پذیرایی می‌کند و جدای از گردشگران بسیار مورد علاقه‌ی شهروندان بوراکای است.

 

 

Prana

 


نشانی: بوراکای، ۵۶۱۵

 


۷- Solana Shangri la boracay


یک رستوران بی‌نظیر برای آنهایی که به دنبال تجربه‌های ناب عاشقانه‌اند. رستورانی که بهترین چشم‌انداز را به مهمانانش ارائه می‌دهد. چشم‌اندازی از دریا و موج‌ها و در شب‌های بلند سال مهتابی که در آب سوسو می‌زند. این رستوران یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های فیلیپین به حساب می‌آید که بهترین غذاهای بین‌المللی را برای مشتریانش سرو می‌کند. بنابراین از آنجا که منوی این رستوران گران قیمت است هر مسافری قادر نیست برای صرف وعده‌های غذایی‌اش به آن برود. درهای این رستوران به صورت ۲۴ ساعته به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

زیباترین جزایر فیلیپین با مناظری بی‌نظیر و بهشتی

 

 

Solana Shangri la

 


نشانی: آکلان، ۵۶۰۸

 


۸- D Talipapa


یک رستورن خوب و نسبتا ارزان قیمت که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای دریایی تازه نوش جان کنید. غذاهایی درست شده از ماهی‌ها و میگوها و صدف‌ها. غذاهایی که شاید باب میل هرکسی نباشد اما فضای ساده و صمیمی این رستوران سبب می‌شود گردشگران زیادی جذب آن شوند.

 

 

D Talipapa

 


۹- Spice bird


در سفرتان به فیلیپین اگر به دنبال غذاهای پر ادویه و تند و تیز هستید این رستوران یکی از بهترین جاهاییست که می‌توانید به آن تشریف ببرید. رستورانی شیک و لوکس. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و با انوع غذاهای گوشتی از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

 

Spice bird

 


نشانی: بوراکای، ۵۶۰۸

 


۱۰- Smoke


یک رستوران خیابانی ساده اما با صفا. رستورانی که قیمت غذاهایش چندان گران نیست و از همین رو یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های گردشگران به حساب می‌آید. رستورانی که درهایش به صورت ۲۴ ساعته به روی مشتریانش باز است و با تمامی وعده‌های غذایی از آنها پذیرایی می‌کند. این رستوران نزدیک به ۱۵ سال است که افتتاح شده است و به شهرت نسبتا فراوانی در بوراکای رسیده است.

 

 

Smoke

 


نشانی: مالای، دی مال مارکت

۲۱ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران