۷ موزه برتر فیلیپین برای آشنایی با فرهنگ و هنر مردم این کشور

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۷ موزه برتر فیلیپین برای آشنایی با فرهنگ و هنر مردم این کشور

عموما وقتی قرار باشد به سفر بروید، انتخاب‌هایتان برای تفریح به سواحل و پارک‌های تفریحی ختم می‌شود، اما همیشه مراکزی همچون گالری‌های هنری و موزه‌ها نیز هستند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و از فرهنگ و هنر مردم حال و گذشته‌ی شهر یا کشور مورد نظر آگاهی پیدا کنید. فیلیپین نیز دارای موزه‌های ارزشمندی است که دیدن از آن‌ها واقعا لذت‌بخش خواهد بود و برای تمامی اعضای خانواده مناسب است. پس پیشنهاد می‌کنیم با مقاله‌ی امروز ما در مورد ۸ موزه برتر در تور فیلیپین همراه باشید.

 


۱- موزه ملی مردم شناسی


این موزه که مالک آن دولت است، یکی از مهم‌ترین نقاط فرهنگی کشور بوده که اگر به مانیل سفر کردید باید از آن دیدن نمایید. در این موزه شما نمایشگاه‌هایی از هنر مردم محلی، فرهنگ، تکنولوژی و سازه‌های سنتی یافت خواهید کرد. همچنین در بخش‌های تاریخی اطلاعاتی از گذشته کشور و همچنین یافته‌های باستانی نیز به نمایش در آمده است. شما می‌توانید تمام روزهای هفته به غیر از دوشنبه‌ها از این محل بازدید کنید.

 

 نقاط سورئال فیلیپین که دیدن‌شان را نباید از دست بدهید

 

 

 موزه ملی مردم شناسی

 


آدرس: Padre Burgos Ave, Ermita, Manila, 1000 Metro Manila

 


۲- موزه آیالا


این موزه نیز در مانیل و در محله مکاتی قرار گرفته است. موزه‌ای که تجهیزات و بقایای نمایش داده شده در آن، رواتگر پیشرفت فیلیپین در دوره‌های مختلف است. بسیار جذاب است که ببینید غیر از کشور خودتان، مسیر پیشرفت در کشوری دیگر چطور طی شده است. این موزه برخلاف موزه‌ی قبلی به صورت خصوصی اداره شده و رایگان نیست، اما هزینه‌ی ورودی آن بسیار ناچیز است و در تمام طول هفته درهایش به روی عموم باز خواهد بود.

 

 

 موزه آیالا

 


آدرس: Avenue corner De La Rosa Street, Greenbelt Park, Makati, Metro Manila

 


۳- موزه هنر و علم دانشگاه سانتا توماس


شما هم از آن دست کسانی هستید که از مغازه‌های آنتیک فروشی یا مراکزی که اجناس قدیمی به نمایش می‌گذارند خوشتان می‌آید؟ پس حتما باید به سراغ این موزه بروید. حال و هوا و چیزهایی که در آن به نمایش گذاشته شده، شما را به قرن ۱۷ میلادی می‌برد. جایی که آثار هنری، طرح‌های بصری و همچنین تجهیزات علمی برای شما به نمایش در می‌آید. این موزه نیز در مانیل واقع شده و در زمان سفر به فیلیپین به راحتی در دسترستان خواهد بود.

 

 نکاتی که در اولین سفر به فیلیپین باید بدانید

 

 

 موزه هنر و علم دانشگاه سانتا توماس

 


آدرس: Paraninfo, Main Building, University of Santo Tomas, España Boulevard. 1015

 


۴- موزه ذهن


برای کسانی که عاشق علم و تجهیزات علمی هستند، این مکان به شدت توصیه می‌شود. در کنار نمایشگاه‌های مختلفی که در این موزه وجود دارند، شما درگیر فعالیت‌هایی خواهید شد که ذهن شما را به چالش می‌کشند. انتخاب‌های متنوعی نیز خواهید داشت تا این حد که این موزه برایتان تبدیل به یک پارک علمی لذت بخش می‌شود. هزینه‌ی ورود به این موزه نسبت به باقی انتخاب‌ها کمی بالاتر است که البته به ماهیت کلی آن باز می‌گردد.

 

 

 موزه ذهن

 


آدرس: JY Campos Park, 3rd Ave, Taguig, 1634 Metro Manila

 


۵- موزه کلارک


این موزه برای مدتی تعطیل بود تا بازسازی‌هایی در ساختارش انجام شده و اشیاء جدید به مجموعه‌اش اضافه گردد. موزه کلارک در پامپانگا واقع شده و یک موزه‌ی تاریخ کهن عالی در فیلیپین به حساب می‌آید. جایی که شما نه تنها می‌توانید چیزهایی کشف شده از دوره‌های مختلف فیلیپین را مشاهده کرده، بلکه فرهنگ پیشینیان این کشور نیز یک آشنایی نسبی پیدا کنید.

 

  بهترین کارهایی که می‌توانید در بوراکای فیلیپین انجام دهید 

 

 

 موزه کلارک

 


آدرس: Clark Freeport, Mabalacat, Pampanga

 


۶- Museo Pambata


یکی دیگر از موزه‌های خوبی که در مانیل واقع شده که هم آن‌ها که به هنر علاقه دارند از آن استقبال کرده و هم عموم مردم از دیدن آثار آن لذت می‌برند. جدا از اینکه آثار هنری از گذشته فیلیپین در این مکان به نمایش گذاشته شده، نمایشگاه‌های متعددی در زمینه آثار هنری مدرن نیز در این موزه به نمایش در می‌آید که این امتیازی بزرگ برای چنین موزه‌ای به شمار می‌آید.

 

 

 Museo Pambata

 


آدرس: 1 Sierra Madre St, Subdivision, Antipolo, 1870 Rizal

 


۷- موزه Bencab


موزه‌ای دیگر که مختص آثار هنری است و در آن می‌توانید آثار نقاشی، طراحی، مجسمه سازی و ... از هنرمندان داخلی و خارجی را مشاهده کنید. مجموعه بزرگ Bencab در چهار طبقه به نمایش در آمده و حتی در زمینه معماری نیز آثار متعدد و جالبی دارد که دیدنشان برای همه می‌تواند جذاب باشد. جالب اینکه یک کافه هم در Bencab در نظر گرفته شده که می‌توانید دقایقی از زمان بازدید خود را به صرف قهوه و خوردن دسر مشغول شوید.

 

 زیباترین آبشارهای فیلیپین؛ کشور هزار جزیره 

 

 

 موزه Bencab

 


آدرس: 6 Asin Rd, Tuba, 2600 Benguet

۱۳ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران