بهترین سواحل جزیره بوراکای در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین سواحل جزیره بوراکای در فیلیپین

فیلیپین یکی از مقاصد گردشگری محبوب در بین توریست‌های سرتاسر دنیا است. این مقصد گردشگری توانسته با طبیعت فوق‌العاده زیبا و سواحل منحصر به فردی که دارد توجه هر مسافری را به سمت خود جذب کند. در این میان جزیره بوراکای مکانی است که با داشتن سواحل خاص خود توانسته به نگین فیلیپین تبدیل شود. اگر شما نیز عاشق تفریحات ساحلی هستید و تصمیم خود را برای سفر با تور فیلیپین گرفته‌اید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. چرا که در این مطلب به معرفی بهترین سواحل جزیره بوراکای پرداخته‌ایم.

 

بهترین سواحل جزیره بوراکای

بوراکای به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد سواحل متعدد و البته خوش منظره متعددی را در خود جای داده است. اغلب این سواحل دارای شن و ماسه سفید و آب‌های بی‌کران فیروزه‌ای رنگ هستند و این خود برای ربودن دل هر گردشگری کافی است. در کنار زیبایی‌های طبیعی توریست‌ها می‌توانند در بازدید از سواحل جزیره بوراکای به تفریحات دریایی از قبیل ورزش‌های آبی، غواصی، شنا، قایق‌سواری و ... پرداخته و لذت سفر خود را دوچندان کنند. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین سواحل جزیره بوراکای می‌پردازیم:

 

معرفی ۱۰ ساحل زیبای پالاوان در فیلیپین

 

ساحل پوکا شل (Puka Shell)

اولین مورد از بهترین سواحل جزیره بوراکای که در تور فیلیپین می‌توانید بازدید کنید، ساحل پوکا شل نام دارد. این ساحل در شمال جزیره بوراکای قرار گرفته است. طبیعت زیبای شن‌ها و دریا در کنار تپه‌هایی با پوشش جنگلی انبوه چشم‌اندازی به زیبایی چندین برابر به این ساحل بخشیده است. مهم نیست که در چه فصلی از سال به فیلیپین سفر کرده‌اید؛ چرا که پوکا شل حتی در داغ‌ترین روزهای سال نیز به دلیل پوشش گیاهی انبوه خود دارای هوایی ملایم و خنک است.

ساحل پوکا شل گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی که محیط‌های دنج و آرام را برای آبتنی ترجیح می‌دهند، است. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این ساحل می‌توان به قایقرانی، پدال بوردینگ، شنا، والیبال ساحلی و ماساژ ساحلی اشاره کرد. همچنین رستوران‌های متنوعی نیز در این مکان وجود دارند که علاقه‌مندان به شکم‌گردی می‌توانند شکم خود را با غذاهای دریایی و محلی فیلیپین سیر کنند. اگر این ساحل را برای تفریح خود در بوراکای انتخاب کردید، هرگز تماشای غروب آفتاب را در آن فراموش نکنید. چرا که جلوه‌ای فوق‌العاده زیبا از میان درختان ساحل خواهد داشت.

 

ساحل سفید (White Beach)

اغلب بومیان و گردشگران ساحل سفید بوراکای را برای تفریح خود ترجیح می‌دهند. علت محبوبیت این ساحل را می‌توان شن‌های سفید و نرم و امکانات تفریحی و رفاهی متعدد تعبیه شده در آن دانست. این ساحل به طول تقریبی ۴ کیلومتر بوده و سمت غربی جزیره را در بر گرفته است. ساحل بوراکای دارای ۳ ایستگاه جداگانه است. هر یک از این ایستگاه‌ها دارای امکانات و حس و حال متفاوتی است. اگر دنبال ساحلی آرام و لوکس هستید ایستگاه ۱، اگر ساحلی پر شور و هیجان با رستوران‌های متعدد را ترجیح می‌دهید ایستگاه ۲ و اگر طبیعت بکر برای شما الویت دارد ایستگاه شما ۳ را پیشنهاد می‌دهیم.

 

۷ ساحل جذاب و خلوت فیلیپین

 

ساحل تامبیسان (Tambisaan Beach)

یکی دیگر از بهترین سواحل جزیره بوراکای ساحل تامبیسان است. این ساحل در قسمت جنوب شرقی جزیره بوراکای قرار گرفته است. ساحل تامبیسان به قدری بین گردشگران محبوبیت دارد که امروزه شاهد تاسیس اقامتگاه‌ها و امکانات رفاهی متعددی در حوالی آن هستیم. این ساحل از همه نظر می‌تواند برای عاشقان تفریحات دریایی و ساحلی مناسب باشد. به خصوص اگر به غواصی در آب‌های زلال علاقه دارید رفتن به این ساحل را در طول سفر خود هرگز فراموش نکنید؛ چرا که می‌توانید گونه‌های مختلفی از مرجان‌ها، ماهی‌ها و سخت پوستان را در آن مشاهده کنید.  

 

ساحل بالینگایی (Balinghai Beach)

اگر به دنبال ساحلی اختصاصی و متفاوت در فیلیپین هستید، بهتر است سری به ساحل بالینگایی در آن بزنید. این ساحل در سمت غربی جزیره بوراکای قرار گرفته و امکان دسترسی به آن تنها از طریق ورود به هتل سه ستاره خنک و روستایی واقع در این محدوده امکان‌پذیر است. برای ورد به این ساحل باید ورودیه‌ای به مبلغ ۵۰۰ پزو (واحد پول فیلیپین) پرداخت شود. بدون شک با رفتن به این ساحل حس ورود به بهشت به شما مسافران دست خواهد داد.

 

زیباترین ریزورت‌های ساحلی فیلیپین

 

ساحل دینیوید (Diniwid beach)

آخرین مورد از بهترین سواحل جزیره بوراکای که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، ساحل دینیوید است. این ساحل در مجاورت ساحل سفید بوراکای قرار گرفته و علاقه‌مندان با پیاده‌روی چند دقیقه‌ای می‌توانند از هر یک از این ساحل‌ها به دیگری دسترسی داشته باشند. از جمله تفاوت‌های این دو ساحل می‌توان به محیط دنج و آرام دینیوید در مقایسه با ساحل سفید اشاره کرد. ساحل دینیوید بوراکای دارای امکانات گوناگونی از قبیل مکان‌های اختصاصی برای آفتاب گرفتن و رستوران‌های متعدد با منو غذایی بسیار خوشمزه است. بنابراین بعد از یک روز تفریح و آبتنی می‌توانید شکم خود را با انواع مختلفی از غذاهای بین‌المللی طبق سلیقه و ذائقه خود سیر کنید.

۲۲ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران