گردش در جزیره بوراکای، فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
گردش در جزیره بوراکای، فیلیپین

خیلی از کسانی که این روزها تور فیلیپین را برای سفر خود انتخاب می‌کنند، به مقاصد ساحلی و بسیار زیبای این کشور سفر خواهند کرد. بوراکای یکی از این مقاصد فوق‌العاده است که زیبایی کم‌نظیری داشته و سواحل زیبایش، شما را شیفته خود خواهد کرد. سواحل این کشور آنقدر خوبند که جزو برترین ساحل‌ها در فیلیپین به حساب آمده و شما می‌توانید، انواع فعالیت‌ها را در آن‌جا تجربه کنید. در ادامه همراه ما باشید تا هر آن‌چه برای گردش و تفریح در بوراکای نیاز است را برای شما بازگو کنیم.

 

بهترین زمان برای رفتن به بوراکای

اگر قصد استراحت، جزیره گردی و انجام فعالیت‌های آبی در بوراکای را دارید، حتما باید قبل از سفر، با وضعیت آب و هوایی این مقصد زیبا آشنا شوید. بوراکای بین ماه‌های دسامبر تا مِی آب و هوایی خشک و کم باران دارد. بسیاری از گردشگران خارجی و حتی مسافران داخلی، این زمان را برای سفر به بوراکای انتخاب می‌کنند. اما پیک گردشگری در جزیره، بین ماه‌های مارس تا مِی است. در این زمان تعداد بسیار زیادی توریست به بوراکای آمده و البته کریسمس، سال نو میلادی و سال نو چینی را در این ایام جشن می‌گیرند.

از نظر دمایی تقریبا در تمام طول سال، شرایطی یکسان وجود دارد و میانگین دما ۳۰ درجه خواهد بود و تنها چیزی که فصل‌ها را از هم متمایز می‌کند، همان میزان بارندگی است.

 

۷ تفریح به همراه کودکان در بوراکای فیلیپین

برای رفتن به بوراکای چه چیزهایی همراه ببرید

هر آن‌چه در مورد انجام فعالیت‌های آبی نیاز است را همراه داشته باشید. لباس شنا، تی‌شرت‌های نازک و خنک، شلوارک و شلوار‌های نازک، دمپایی برای ساحل، کرم ضد آفتاب به میزان لازم، حوله برای ساحل، کلاه و عینک آفتابی از جلمه چیزهایی هستند که حتما باید با خود داشته باشید. برای باران‌های گاه و بی‌گاه هم نیازی نیست با خود چتر داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را از هتل قرض گرفته یا با قیمتی بسیار پایین در جزیره خریداری نمایید.

چطور به بوراکای برویم

برای رفتن به بوراکای می‌توانید از شهرهای بزرگی مثل لوزون، ویسایاس یا میندانائو اقدام کنید. البته یک نکته بسیار مهم برای رفتن به جزیره وجود دارد و آن این است که اگر شما هتلی برای خود در بوراکای رزرو نکرده باشید، اجازه‌ی رفتن به آن‌جا را نخواهید داشت. به همین دلیل، محیط بوراکای از آرامش نسبی برخوردار است چون غیر از مسافران هتل‌ها و ریزورت‌ها، کس دیگری در این جزیره‌ی زیبا نیست.

خوشبختانه بوراکای دارای یک فرودگاه کوچک است و شما می‌توانید از جاهای مختلف از جمله مانیل و سبو، به راحتی پروازهای مستقیم به این مکان را برای خود تهیه کنید. اگر نه، از طریق سه شهری که به شما یادآور شدیم، فری‌های ارزان قیمتی هستند که به وسیله‌ی آن‌ها، امکان رفتن به بوراکای را خواهید داشت.

 

۱۰ کافی‌شاپ جذاب بوراکای فیلیپین که باید از آنها دیدن کنید

گشت و گذار در خود بوراکای

عمده وسایل نقلیه عموملی در بوراکای، موتورهای دو چرخ و سه چرخ الکتریک و بنزینی و تورهای خصوصی و عمومی است که به وسیله‌ی مینی‌بوس‌ها انجام می‌شود. هزینه‌ی کرایه موتور بسیار پایین است و به وسیله‌ی آن‌ها، به هر جایی که خواستید می‌توانید سرک بکشید. پیشنهاد ما این است که به محض این که اولین بار از هتل بیرون آمدید، یکی برای خود کرایه کرده و خود را برای گشت و گذار در بوراکای راحت کنید. همچنین این جزیره وسعت زیادی ندارد و با استفاده از گوگل مپ، این امکان برای شما مهیاست که پیاده، خیلی از جاهای جزیره را ببینید.

جاهایی که در سفر به بوراکای باید ببینید

ساحل سفید و دیگر سواحل بوراکای: مهم‌ترین جاذبه‌ی گردشگری، سواحل بسیار زیبای بوراکای هستند. ساحل سفید معروف‌ترین این سواحل است که ۴ کیلومتر طول دارد و همانطور که از اسمش پیداست، شن سفید فوق‌العاده زیبایی دارد که به دریایی با آب شفاف می‌رسد. از دیگر سواحل بوراکای می‌توان به دینوید اشاره کرد که جایی عالی برای شنا محسوب می‌شود.
جزیره گردی در اطراف بوراکای: در نزدیکی سواحل بوراکای چند جزیره‌ی بسیار کوچک وجود دارد که می‌توانید با قایق‌هایی که در این سواحل هستند، می‌توانید به آن‌ها رفته و از این خشکی‌های کوچک نیز دیدن نمایید.

زیپلاین سواری در بوراکای: یک زیپلاین عالی در بوراکای وجود دارد که در یک محیط عالی تفریحی درست شده است. البته در این‌جا شما می‌توانید فعالیت‌های هیجان انگیز مختلفی را تجربه کنید که زیپلاین یکی از آن‌هاست.

قایق سواری: در نهایت پیشنهاد می‌کنیم، قایقی برای خود کرایه کرده یا سوار قایق‌های تفریحی شوید و دل به دریا بزنید و از فضای رویایی بوراکای لذت ببرید.

 

۱۰ رستوران برتر بوراکای فیلیپین

۲۸ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران