اینستاگرامی‌ترین نقاط ال نیدو، فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
اینستاگرامی‌ترین نقاط ال نیدو، فیلیپین

هر کسی که قبلا با تور فیلیپین به ال نیدو رفته باشد می‌داند که پیدا کردن منظره‌ای نازیبا در این جزیره گرمسیری تقریبا غیر ممکن است. به هر حال ال نیدو در رده زیباترین جزایر دنیا قرار می‌دهند؛ بنابراین می‌توانید تصور کنید همه چیز در اینجا تا چه اندازه می‌تواند عالی و رویایی باشد. اینستاگرام به عنوان پلتفرمی ایده‌آلگرا و یا شاید افراط‌گرا جایی عالی برای بازتاب عکس‌های این جزیره است. برای اینستاگرامی‌ترین مناظر ال نیدو به نقاط زیر بروید.

 

مرداب بزرگ (بیگ لاگون)

نمی‌شود که به ال نیدو سفر کنید و عکس از قایق سواری نداشته باشید. هیچ جایی مثل تالاب‌های خلیج bacuit برای قایق سواری و انداختن عکس‌های یادگاری عالی نیست. ستون‌های آهکی و آب‌های آبی در تضاد با کایاک‌های زرد نمایی فوق‌العاده برای عکاسی می‌کنند. از آنجایی که برخی از قسمت‌های بیگ لاگون آنقدر عمیق نیست که قایق‌های تفریحی بتوانند حرکت کنند بهترین راه لذت بردن از تالاب و کاوش در آن استفاده از کایاک است. عکاسی در این پس زمینه تمام توجهات را به اکانت شما معطوف می‌کند.

 

گردش در پارک کروکودیل داوائو فیلیپین

مرداب کوچک (اسمال لاگون)

یکی دیگر از نقاطی که می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای بیاندازید خواهر کوچک‌تر تالاب بزرگ، تالاب کوچک یا اسمال لاگون است که همچون نسخه بزرگ‌تر خود با صخره‌های سنگ آهکی و آب‌های آبی جایی فوق‌العاده برای عکاسی و گردش است. اسمال لاگون جایی است که در آن زیباترین جاذبه‌های طبیعی فیلیپین را میبینید و می‌توانید پست بعدی اینستاگرام‌تان را در آن تهیه کنید. فرقی نمی‌کند همان ورودی تالاب بمانید و یا کایاک بگیرید و به اکتشاف داخل آن بروید به هر حال شما چاره‌ای جز گرفتن عکس‌های فوق‌العاده ندارید.

ساحل Nacpan

با تنها نیم ساعت رانندگی از مرکز شهر ال نیدو می‌توانید به ساحل ناکپان یکی از زیباترین سواحل فیلیپین برسید. از آنجایی که این ساحل کمی با مرکز شهر فاصله داشته و جای آن نیز پر پیچ و خم است گردشگران زیاد تمایلی به بازدید از آن نشان نمی‌دهند، که این برای شما خبر خوبی است. شما می‌توانید به دور از شلوغی توریستی و رهگذران اجباری در عکس‌ها، از مناظر بکر و خالی از بازدیدکننده عکس‌های فوق‌العاده‌ای بیاندازید. این ساحل ردیفی از ماسه‌های طلایی پودری و آب‌های لاجوردی است که با نواری از درختان نارگیل سرسبز احاطه شده است. در این ساحل تعدادی غذاخوری و کافه وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها چیزی بخورید و عکس‌های گرمسیری زیبایی بیاندازید.

صخره تاراو

یکی دیگر از جاهایی که می‌توانید عکسی چشمگیر تقدیم فالورهای خود کنید بر فراز صخره تاراو با پس زمینه‌ای فوق‌العاده زیبا و بهشتی است. برای صعود به بالای صخره مسیری آسان و راحت با سایبان وجود دارد. اما مسیر چالش برانگیز آن با خارهای آهکی منظره‌ای رویایی و باورنکردنی ارائه می‌دهد. البته باید هشدار دهیم که مسیر دوم نیاز به قوای بدنی آماده و تجربه دارد. پس اگر فردی بی‌تجربه و ناوارد هستید از مسیر امن اول بروید. همچنین مطمئن شوید که راهنمای شما وسایل ایمنی مانند کلاه ایمنی و دستکش را برایتان تهیه می‌کنند زیرا مسیر صعود شیب‌دار است و صخره‌ها تیز هستند.

 

راهنمای گردش در فیلیپین با حمل و نقل عمومی

ساحل هفت کاماندو

اگر می‌خواهید از تفریحات جزیره‌ای لذت ببرید یکی از بهترین سواحل هفت کاماندو است که به دلیل محبوبیت زیاد همیشه مملو از بازدیدکننده است. بنابراین دور از ذهن نیست که همیشه اطراف شما افراد و گروه‌های دیگری مستقر شوند. برای داشتن حریم شخصی بیشتر سعی کنید ساعات کم بازدید به این ساحل بروید.

جزیره Entalula

یکی از جزایر زیبای یهشتی که می‌توانید از فشار جمعیت به آن پناه ببرید انتلولا است. این جزیره دارای ساحل بسیار زیبا و آب‌های پر جنب و جوش، مانند بسیاری دیگر از سواحل خلیج bacuit است. اما آنچه که این‌ها را از متمایز می‌سازد، تشکیلات سنگی شگفت‌آور و گسترده‌ای است که بازدیدکنندگان به محض نزدیک شدن به سواحل می‌توانند آن‌ها تماشا کنند. این جزیره جایی عالی برای برخی از بهترین عکس‌های اینستاگرامی است.

 

هیجان‌انگیزترین ماجرجویی‌ها در فیلیپین

ساحل سیکرت

متاسفانه این روزها تالاب و ساحل سیکرت مانند گذشته نهفته و پنهان نیست و توریست‌ها آن را می‌شناسند. اما دلایل خوبی برای بازدید از این ساحل وجود دارد. رسیدن به تالاب و ساحل سیکرت خودش یک ماجراجویی کامل است. بازدیدکنندگان برای رسیدن به تالاب سیکرت، باید از طریق یک غار کوچک در درون صخره‌های آهکی که ممکن است در بعضی از ساعات روز کاملا زیر آب باشد عبور کرده و برای رسیدن به منطقه ماسه‌ای سیکرت شنا کنند. دیواره‌های سنگ آهکی که منطقه ساحلی و آب‌های لاجوردی را احاطه کرده‌اند یکی از منحصر به فردترین تجاربی است که در سفر به ال نیدو می‌توانید به دست بیاورید. بعد از طی مسیر همچون فیلم‌های فانتزی به منظره‌ای زیبا، باورنکردنی و کاملا دنج خواهید رسید.

۰۴ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران