پاراگون ؛ خرید، کافی شاپ و عکس‌های اینستاگرامی در مانیل

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
پاراگون ؛ خرید، کافی شاپ و عکس‌های اینستاگرامی در مانیل

این روزها ساختن ماکت‌های مختلف برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی مخصوصا در شهرهای گردشگرپذیر دنیا خیلی مد شده است. پاراگون اما جایی متفاوت است که در مرکز خرید SM Mall of Asia در مانیل پایتخت فیلیپین قرار دارد و تنها جایی برای گرفتن چنین عکس‌هایی نیست، بلکه فروشگاهی عالی برای خرید است و یک کافی شاپ عالی نیز همراه خود دارد. مجموعه‌ای عالی در یک مرکز خرید معرکه که باعث می‌شود آن را به عنوان انتخاب اول خود در سفر با تور فیلیپین در نظر بگیرید

 

پاراگون چطور جایی است؟

این مکان با اسم کامل Paragon by The Penthouse محلی بزرگ در طبقه سوم SM Mall of Asia مانیل واقع شده است. این مکان جایی بزرگ از این بخش از مرکز خرید را به خود اختصاص داده چون چند بخش مجزا دارد که همگی با طراحی بسیار زیبا و رنگارنگی کنار هم گردآوری شده‌اند. همانطور که پیش‌تر گفتیم، در این مکان شما با یک فروشگاه مواجهید، یک کافی شاپ دارید که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را در آن سفارش دهید و جذاب‌تر از همه، دکورهای زیبایی خواهید داشت تا بتوانید عکس‌های اینستاگرامی در آن بگیرید.

 

بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین

 

Paragon by The Penthouse

 

 

محیطی رنگارنگ و متفاوت

چیزی که در همان ابتدا شما را مجذوب خود می‌کند، رنگ بندی بسیار جذاب و دکورهای مختلف این سالن بزرگ است که نه به صورت کاملا جدا اما به شکلی عالی درکنار هم گنجانده شده‌اند. فضای اصلی شامل فروشگاه و دو محل برای گرفتن عکس است و یک کافی شاپ کوچک و یک نیم طبقه بالاتر کافی شاپی دیگر قرار گرفته و در کنارش باز هم محل‌های کوچکی برای گرفتن عکس‌های بیشتری تعبیه شده است. جدا از رنگ بندی، استفاده از انواع چراغ‌ها این مکان را بیشتر جذاب و شاد کرده است و با تلفیق گیاهانی که در اطراف سالن کار گذاشته شده و چراغ‌های نئونی که بر روی دیوارها در نظر گرفته شده، ترکیبی جذاب پدید می‌آورد.

 

 

Paragon by The Penthouse

 

 

خرید در پاراگون

اگر چه این محل به نسبت دیگر فروشگاه‌هایی که در SM Mall of Asia قرار دارد خیلی فروشگاه بزرگی محسوب نمی‌شود، باز هم در همین مکان بیش از ۹۰ برند مختلف حضور دارند که اکثر آن‌ها مربوط به لباس بانوان می‌شود. در کنار لباس چیزهایی از قبیل کیف، کفش، عینک، زیور آلات و بدلی جات و کمی لوازم آرایش نیز در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. از جمله برندهایی که در این مکان پیدا خواهید کرد می‌توان به Caviar، Coco x Fifi، Lovely Bunny, و Talulah اشاره کرد. اجناس این محل خیلی گران نیستند و عموما برای قشر جوان در نظر گرفته شده‌اند.

 

۶ جاذبه‌ی زیبا و شگفت انگیز فیلیپین

 

Paragon by The Penthouse

 

 

کافی شاپ

کافی شاپ طبقه پایین جایی کوچک است که درست در کنار فروشگاه‌ لباس واقع شده است. اما شما می‌توانید نوشیدنی و دسر خود را تحویل گرفته و در محیط آرام‌تر بالای سالن میل کنید. منوی این کافی شاپ بسیار خوب و متنوع است و شامل نوشیدنی‌های گرم و سرد معمول و همچنین انواع آب میوه‌ها می‌شود. در مورد دسر هم شما می‌توانید مدل‌های مختلفی از کیک‌ها را سفارش داده یا اینکه از میان کوکی‌ها و دیگر شیرینی‌های آن چیزی انتخاب کنید. البته امکان خرید و بردن این نوشیدنی‌ها و شیرینی‌ها هم وجود دارد، پس نیازی نیست برای خوردن آن‌ها حتما در پاراگون بمانید.

 

۹ کافی شاپ معروف مانیل؛ شهر کافه‌ها و رستوران‌های فیلیپین

 

Paragon by The Penthouse

 

 

گرفتن چند عکس اینستاگرامی

اگر مطالب ما در مقتدرسیر را دنبال کرده باشید، می‌دانید که مراکز مختص گرفتن عکس‌های سلفی و اینستاگرامی در دنیا روز به روز در حال افزایش هستند و معروف‌ترین آن‌ها موزه‌ی سلفی در کوالالامپور و نیویورک است. در کنار این‌ها، باب شده که مراکز مختلف جایگاه‌هایی برای عکس گرفتن در کنار دکورهای زیبا پدید می‌آورد، در پاراگون نیز یک استخر توپ زیبا با چند دکور مختلف در نظر گرفته شده که هر کدامشان زیبایی خاصی دارند. مهم‌تر اینکه یک عکاس حرفه‌ای هم وجود دارد که اگر دوست داشته باشید، می‌توانید بدهید تا وی از شما عکس گرفته و در زمان کوتاهی به صورت روتوش شده برای چاپ تحویل شما دهد.

 

۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی

 

Paragon by The Penthouse

 

 

SM Mall of Asia

فراموش نکنید که پاراگون در یک مرکز فروش بسیار بزرگ و عالی قرار گرفته است و رفتن شما به این محل، تنها به واسطه پاراگون نخواهد بود، بلکه امکانات این مرکز خرید که شامل پیست یخ، چندین رستوران، پارک بازی و چندین و چند فروشگاه نیز می‌شود نیز به راحتی در دسترستان است.

۱۶ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران