مرکز خرید SM Mall of Asia در مانیل

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
مرکز خرید SM Mall of Asia در مانیل

فیلپین چند مورد از بزرگ‌ترین مراکز خرید در دنیا را میزبانی می‌کند که هر کدامشان با صدها فروشگاه مختلف و مراکز تفریحی متفاوت، گردشگران بسیار زیادی را روزانه به خود می‌بینند. SM Mall of Asia یکی از این مراکز خرید است که پیشنهاد می‌کنیم چه برای خرید، چه برای تفریح و حتی برای خوردن غذاهای مختلف، به آن‌جا مراجعه کنید. اگر عازم تور فیلیپین هستید، حتما مقاله امروز ما را بخوانید چون در مورد یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می‌خواهیم صحبت کنیم.

 

مرکز خرید SM Mall of Asia را بیشتر بشناسیم

SM Mall of Asia یکی از ۱۵ مرکز خرید بزرگ در دنیا و یکی از بهترین مراکز خرید مانیل به حساب می‌آید که از جمله جاذبه‌های مهم گردشگری در مانیل نیز هست. مجموعه‌ای بسیار بزرگ هکه در مساحتی به اندازه‌ی ۴۳۲٫۸۹۱ متر مربع ساخته شده و روزانه چیزی حدود ۲۰۰ هزار نفر از آن بازدید می‌کنند.

اما آیا SM Mall of Asia تنها برای خرید مناسب است؟ جوابش ساده خواهد بود: خیر! شما به راحتی می‌توانید دو روز کامل از سفر خود را به بودن در این مرکز خرید و گشت و گذار در میان فروشگاه‌ها و تفریح در بخش‌های مختلفش صرف کنید. از پارک بازی و سینما گرفته تا اسکی روی یخ و سالن بولینگ، فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

نکته مهم خرید در SM Mall of Asia

اما مهم‌ترین فعالیت در یک مرکز خرید، بدون شک خرید کردن است. صدها فروشگاه مختلف در این مجموعه دو طبقه‌ای وجود دارد و شما می‌توانید مطمئن باشید که تقریبا هر دسته‌ای از محصولات را که به دنبالش باشید، در این مکان پیدا خواهید کرد. بسیاری برندهای پوشاک از اقصی نقاط دنیا در این مکان فروشگاهی دارند و اگر به دنبال تجهیزات الکترونیک، لوازم آرایشی بعداشتی، ساعت، جواهرات، لوازم ورزشی، اسباب بازی، دکور و ... باشید، آن را در این مکان پیدا خواهید کرد.

نکته دیگر این که SM Mall of Asia هم می‌تواند یک جای لاکچری برای خرید باشد و هم این که جنس‌های با قیمت مناسب در آن‌جا پیدا می‌شود. در واقع وسعت و تنوع در این مکان باعث شده فروشگاه‌های مختلف در بخش‌های متفاوت، اجناسی در دسته‌بندی‌ها و رده‌های مختلف قیمتی را به شما عرضه کنند.

 

خرید در شهرهای مختلف فیلیپین

تفریح در SM Mall of Asia

همانطور که گفتیم، بخش‌های تفریحی SM Mall of Asia اصلا کم نیستند، پس خیلی مختصر در مورد بعضی از آن‌ها خواهیم نوشت:

Lazer Arena: پارک بازی دیجیتال بزرگ این مرکز خرید که انواع بازی‌های مختلف از جمله مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های واقعیت مجازی را برای شما آماده کرده است.

پیست اسکیت روی یخ: این سالن اولین پیست اسکیت روی یخ در اندازه استاندارد المپیک در کل ویتنام است. حتی باورش را نمی‌کنید که وقتی در گرما و رطوبت مانیل، وارد این فضای یخی و سرد می‌شوید، چه لذتی شما را در بر خواهد گرفت. نگران این نباشید که تا حالا روی یخ نرفته‌اید، تجهیزات مناسب برای تازه‌کارها در این مکان وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

 

راهنمای خرید در بهترین بازارهای مانیل

سالن بولینگ: SM Bowling Center نام مجموعه بولینگ این مرکز خرید است که سالنی بزرگ با خطوط فراوان بوده و از جمله سالن‌های مجهز و عالی در مانیل نیز به حساب می‌آید که می‌توانید در جمع‌های مختلف برای بازی به آن‌جا مراجعه نمایید.

مجموعه سینمایی: یکی از بهترین جاهایی که برای فیلم دیدن در مانیل می‌توانید انتخاب کنید، مجموعه سینمایی مرکز خرید  SM Mall of Asia است. این مجموعه جدا از سالن‌های استاندارد با کیفیت عالی، سالن‌های IMAX و سه بعدی نیز دارد و فیلم‌های روز دنیا با بهترین کیفیت صدا و تصویر در آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

خوراکی و نوشیدنی

در زمینه رستوران و کافه نیز اوضاع درست شبیه به دیگر بخش‌های SM Mall of Asia است. یعنی شما با تعداد زیادی از آن‌ها مواجه هستید که تنوعی بی‌نظیر را برایتان به همراه خواهند داشت. از فست فود تا رستوران‌های لوکس و جذاب، از غذاهای ایتالیایی تا سوشی و غذاهای شرقی، از نان و شیرینی تا انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، هر چیزی که بخواهید با کیفیتی عالی در این مکان برای شما مهیا خواهد بود.

 

پاراگون ؛ خرید، کافی شاپ و عکس‌های اینستاگرامی در مانیل

سخن آخر درباره مرکز خرید SM Mall of Asia

SM Mall of Asia یک مرکز خرید بسیار بزرگ است که به هیچ وجه تنها در یک بار بازدید، نمی‌توان به همه جایش سر زد. پس اگر زمان محدودی دارید، حتما قبل از رفتن باید برنامه ریزی کنید و از سایت این مجموعه، نقشه‌ی فروشگاه‌ها و بخش‌های تفریحی را مرور نمایید. همچنین سرویس‌دهی خوبی نیز در SM Mall of Asia وجود داشته و از سالن‌های زیبایی، اسپا و آرایشگاه تا بانک، عکاسی و اجاره‌ی ماشین، خدمات متنوعی به شما داده خواهد شد.

۰۲ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران