اینستاگرامی ترین نقاط شهر تاگویگ مانیل

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
اینستاگرامی ترین نقاط شهر تاگویگ مانیل

بر خلاف مانیل و شهرهای همجوار، تاگویگ به طور استادانه‌ای برنامه ریزی شهری انجام داده، به طوری که این ویژگی به خوبی در منطقه مالی و سبک زندگی Bonifacio Global City منعکس شده است. در میان ساختمان‌های مرتفع و آپارتمان‌های چشمگیر، پارک‌ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی وجود دارد که نه تنها ارزش دیدن، بلکه اشتراک گذاری در اینستاگرام را دارند!

 

مرکز خرید کانال بزرگ ونیز

این مرکز خرید نه فقط در تاگویگ بلکه در مانیل هم به عنوان مکانی ایده‌آل شناخته می‌شود. این مکان که تجربه بودن در ونیز را با گاندولاهای سنتی تداعی می‌کند، در اصل مرکز خریدی شگفت‌انگیز و مدرن است. جزییات پیچیده، محیط بی‌نظیر و رنگهای گرم عکاسان حرفهای و آماتور را برای گرفتن عکس‌های زیبای اینستاگرامی به سمت خود می‌کشاند.

 

  مواردی که قبل از رفتن به فیلیپین باید بدانید 

 تاگویگ

 

آدرس: Upper McKinley Road, Taguig, 1630, Philippines

 

خیابان بونیفاسیو

این خیابان مانند مراکز خرید مانیل نیست که بیشتر در داخل و فضای بسته هستند. ترکیبی از مغازه‌های خرده فروشی، رستوران‌ها، مکان‌هایی برای اوقات فراغت و سرگرمی‌های سطح بالا در سراسر مجموعه، خریدهای فضای باز و ساختمان‌های تجاری سرپوشیده را ارائه می‌دهد. در اینجا شما تلفیقی از معماری مدرن و زیبایی‌های طبیعی را با هم دارید به همین دلیل در گوشه و کنار آن فرصت‌هایی برای انداختن عکس‌های زیبای اینستاگرامی وجود دارد.

 

 راهنمای خرید در بهترین بازارهای مانیل 

خیابان بونیفاسیو 

 

آدرس: 5th Avenue, Taguig, 1634, Philippines

 

HappyWorld Museum Miracle Art

اگر به دنبال ایجاد تنوع در پست‌های اینستاگرام‌تان هستید و می‌خواهید پز‌های جدیدی بگیرید این موزه می‌تواند برای شما فوق‌العاده باشد. مثال این موزه سه بعدی جذاب و خلاقانه را در تور تایلند معرفی کرده‌ایم. شما در اینجا می‌توانید عکس‌های جالبی در پس زمینه سه بعدی خلاقانه با موضوعات مختلفی مثل طبیعت و حیوانات بیاندازید. این موزه هنری جالب ایده‌آل کودکان و نوجوانان بوده و به خانواده‌ها بازدید از آن را توصیه می‌کنیم.

 

 HappyWorld Museum

 

آدرس: McKinley Parkway, Taguig, 1634, Philippines

 

موزه The Mind

نیمی از روز را صرف غوطه ور شدن در نمایشگاه‌های علمی کرده و آثار و اختراعات جالب را در این موزه را که اولین موزه علوم کلاس جهانی در فیلیپین است بازدید کنید. بر خلاف موزه‌های دیگر که با تمام این توضیحات خسته کننده به نظر می‌رسند، موزه ذهن بیش از ۲۵۰ نمایشگاه و نمایشگر تعاملی دارد که کنجکاوی و خلاقیت شما را بر می‌انگیزاند. گالری‌هایی به نام‌های گالری اتم، گالری زندگی، گالری زمین، گالری جهان و گالری فناوری وجود دارد که عکس نگرفتن از این نمایشگرهای مسحور کننده اشتباه خواهد بود!

 

 زیباترین شهرهای فیلیپین را بشناسید 

 موزه The Mind

 

آدرس: Third Avenue, Taguig, 1634, Philippines

 

مرکز هنری BGC

مرکز هنری BGC به عنوان خانه‌ای برای هنرمندان فیلیپینی و کسانی که اشتیاق به هنر دارند، خدمت می‌کند. این مجموعه شامل سه بخش است، یعنی تئاتر هنرهای نمایشی Maybank، Alveo Central Plaza و آمفی تئاتر سان لایف می‌شود که هر کدام ویژگی‌های متمایزی دارند. تئاتر هنرهای نمایشی Maybank از نمای هندسی حیرت‌انگیزی برای رویدادهای داخل خانه برخوردار است، در حالی که Alveo Central Plaza و آمفی تئاتر سان لایف به عنوان محلی برای بازارهای فرهنگی و رویدادهای روباز فعالیت می‌کنند. هیچ وقت لحظه کسل کننده‌ای در این مکان تجربه نخواهید کرد، جایی که همه چیز در مورد هنر است. بنابراین فرصتی برای گرفتن عکس از نمایشگاه‌ها و نمایشگرها به دست آورید.

 

  بهترین هاستل‌های کوله‌گردی در مانیل فلیپین 

 مرکز هنری BGC

 

آدرس: 26th Street, Taguig, Philippines

 

Burgos Circle

Bonifacio Global City با داشتن رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های کوچک روز به روز مورد توجه بیشتری قرار گرفت. به مرور در اینجا رستوران‌ها و کلاب‌های لوکسی افتتاح شد که حالا در فهرست بهترین‌ها قرار دارند. در مرکز بورگوس سیرکل، یک پارک کوچک واقع شده است که شامل فضای سبز و مجسمه‌ای برنز و برنجی است. از آنجایی که این اثر هنری اولین پروژه هنری شهر محسوب می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

 Burgos Circle

 

آدرس: Burgos Circle, Taguig, Philippines

 

پل فروشگاه آیکون گلوب

در سال ۲۰۱۶، گلوب مراکز فروش پرچمدار خود یعنی خرده فروشی، سرگرمی و موسیقی در سطح جهانی با نام آیکونیک استور را افتتاح کرد. اما جدا از ارائه سبک زندگی دیجیتالی و فراهم کردن فضای خلاقانه برای فروش، محلی‌ها به دلیل طراحی زیبایی شناسی (Gen3) به این موسسه جذب می‌شوند. بنابراین، به یکی از شناخته شده‌ترین طراحی‌های معماری در شهر تاگویگ تبدیل شد. پل شیشه‌ای آن ، که دو فروشگاه گلوب را به هم پیوند می‌دهد، به مکان مورد علاقه برای عکس‌های اینستاگرام تبدیل شده است. این پل همچنین به بازدید کنندگان این امکان را می‌دهد تا از برخی از بهترین افق‌هایش عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرند.

 

 ۶ جاذبه‌ی زیبا و شگفت انگیز فیلیپین 

 فروشگاه آیکون گلوب

 

آدرس: BHS Bridgeway 2nd Floor, Taguig, 1630 Metro Manila, Philippines

۲۰ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران