جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی‌ را در سفر به پالاوان فیلیپین بگیرید

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی‌ را در سفر به پالاوان فیلیپین بگیرید

یکی از رویایی‌ترین و بهترین مقاصد گردشگری دنیا برای گشت و گذارهای فراموش ناشدنی فیلیپین است. کشوری محصور در جنگل‌های رویایی و سواحل جادویی. کشوری پر از نقاط بکر برای سفرهای عاشقانه و رمانتیک. کشوری با خاص‌ترین رستوران‌ها و هتل‌ها. کشوری که به تکه‌ای از بهشت می‌ماند. در سفرتان با تور فیلیپین به این کشور اگر به دنبال یک جزیره‌ی شگفت‌انگیز هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۰ نقطه‌ی رویایی شهر پالاوان این کشور برای انداختن خاص‌ترین عکس‌های اینستاگرامی را یک یه یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- پارک طبیعت Tubbataha Reefs


یکی از جذاب‌ترین پارک‌های طبیعی جهان که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. پارکی در دل آبهاست که با رفتن به آن می‌توانید به تماشای نیمی از گونه‌های مرجانی جهان بروید. پارکی مطابق با یافته‌های علمی بیش از ۶۰۰ گونه از انواع آبزیان در آن زیست می‌کنند و یکی از بهترین نقاط فیلیپین برای غواصی کردن به حساب می‌آید.

 

۱۰ نقطه‌ی جادویی فیلیپین برای کمپ‌زدن زیر سقف آسمان پر ستاره‌

 

 

Tubbataha Reefs

 


۲- پارک ملی Puetrto princesa subterranean river


اگر اهل ماجراجویی‌های دریایی هستید این نقطه از فیلیپین شما را وارد یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز می‌کند. تجربه‌ای که در آن با قایق‌های پارویی و به همراه یک راهنما می‌توانید به دل غارها بروید و طبیعتی شگرف و زیبا را کشف کنید. این نقطه از پالاوان در سال ۲۰۱۲ جزو عجایب هفتگانه‌ی جدید جهان به حساب آمده است و در فهرست یونسکو به ثبت رسیده است.

 

 

Puetrto princesa

 


۳- Bacuit bay island


سواحل شنی تمیز و بی‌نظیر به همراه صخره‌هایی با عظمت و با شکوه همگی زینت بخش جزیره‌ای هستند که با رفتن به آن می‌توانید ساعاتی فراموش نشدنی در هستی را پشت سر بگذارید. ساعاتی که در آن می‌توانید شنا کنید، آفتاب بگیرید، قدم بزنید و به دنبال لحظات رمانتیک و عاشقانه بگردید. چرا که این جزیره پر از مکان‌های دنج برای خلسه‌های عاشقانه است.

 

زیباترین جزایر فیلیپین برای سفر به سرزمین‌ سواحل سپید و آب‌های کریستالی

 

 

Bacuit bay island

 


۴- دریاچه Kayangan


جزیره‌ای معروف که مسیر رسیدن به آن زیباتر از خود آن است. مسیری شگفت‌انگیز از جاذبه‌های طبیعی، سرسبزی‌ها، صخره‌ها، پستی‌ها، بلندی‌ها و همینطور سواحل آرام و شنی. جزیره‌ای که برای رسیدن به آن باید پله نوردی کنید و در این گشت و گذار می‌توانید جذاب‌ترین عکس‌هایتان در پالاوان را بیندازید. جزیره‌ای شلوغ و معروف که به شما پیشنهاد می‌کنیم برای بازدید روزهایی به غیر از روزهای آخر هفته را انتخاب کنید. چرا که در روزهای آخر هفته غالبا شلوغ است و در این شلوغی امکانات زیادی از دیدن جاذبه‌های بصری در خلوت و سکوت از شما سلب می‌شود.

 

 

دریاچه Kayangan

 


۵- تالاب کوچک


در دالان جذابی از صخره‌ها یک تالاب بی‌نظیر نه چندان کوچک که به نام کوچک شناخته می‌شود واقع شده است تا شما را به وجد بیاورد. تالابی که با قایق می‌توانید طول آن را بپیمایید و فیلم‌ها و عکس‌های خاص از خودتان ثبت کنید. تالابی که یکی از عالی‌ترین جاذبه‌های طبیعی فیلیپین به حساب می‌آید.

 

بهترین نقاط فیلیپین برای سفرهای عاشقانه

 

 

تالاب کوچک

 


۶- جزیره Culion


این جزیره یکی از خاص‌ترین موزه‌های تاریخ بشریت را در خود دارد. موزه‌ای که نمایانگر تاریخ رنج است و درد. در اوایل قرن بیستم عده‌ای از ساکنان این جزیره به بیماری جذام مبتلا شده بوده‌اند و در جزیره به دو قسمت مبتلایان و افراد سالم تقسیم شده بوده است. جزیره‌ای که امروزه پر از زیبایی است، روزگاری مردمانش درگیر زشت‌ترین بیماری‌ها شده بوده‌اند و امروزه موزه‌ای برای یادبود آن روزگاران این جزیره در آن بنا شده است که دیدنش در سفر به پالاوان خالی از لطف نیست.

 

 

جزیره Culion

 


۷- بقایای کشتی خلیج کورون


خلیج کورون این پالاوان بقایای کشتی‌های زیادی را در دل آبهایش جای داده است. کشتی‌های ژاپنی که در جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۴ بمباران شده و به قعر آبها فرستاده شده‌اند. کشتی‌هایی که امروزه جهان زیر آبهای پالاوان را به خود مزین کرده‌اند تا این خلیج یکی از بهترین نقاط پالاوان برای غواصی کردن به حساب آید.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

 

 

خلیج کورون

 


۸- حیات وحش مانگرو


حیات وحش مانگرو یکی از پارک‌های اکو توریسم پالاوان است که با رفتن به آن می‌توانید به دیدن جاذبه‌های طبیعی و ستاره‌ها و کهکشان‌ها بروید. پارکی که کرم‌های شب‌تاب در شب‌ها زینت‌بخش آن هستند. پارکی که یکی از معروف‌تریم جاذبه‌های گردشگری پالاوان به حساب می‌آید و بازدیدکنندگان زیادی دارد.

 

 

حیات وحش مانگرو

 


۹- بندر بارتون


یکی از آرام‌ترین مکان‌های فیلیپین که با رفتن به آن می‌توانید خلوت کنید و غرق شوید در بازی خورشید و ابر در آسمان همین بندر است. جایی با سواحل شنی بی‌نطیر برای آنهایی که عاشق عکاسی هستند. منطقه‌ای کمتر شناخته شده و دنج که بازدید از آن روحیه‌تان را عوض می‌کند.

 

معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

 

 

بندر بارتون

 


۱۰- خلیج هوندا


یک جزیره‌ی بی‌نظیر که برای لذت بردن از آن باید سرتان را بالا بگیرید و چشم بدوزید به آسمان شبش. جزیره‌ای که برای غرق شدن در آن باید چشم بدوزید به دریا و ستاره‌هایش. جزیره‌ای که می‌توانید در قابش جاگیر شوید و برترین عکس‌هایتان را بیندازید.

 

 

خلیج هوندا

۰۴ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران