راهنمای سفری خانوادگی به مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
راهنمای سفری خانوادگی به مارماریس

مارماریس از آن مقاصد فوق‌العاده تابستانی و ساحلی در تور ترکیه است که برای تمام سلیقه‌ها و خانواده‌ها توصیه شده و اوقات خوشی را برای همه فراهم می‌آورد. اگرچه تور مارماریس در تمام طول سال برقرار است اما اوج فصل گردشگری آن در نیمه اول سال و روزهای گرم تابستان است. آیا به فکر سفری خانوادگی با فرزندان به تور مارماریس هستید و نمی‌دانید چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ در مارماریس کارهای زیادی برای انجام دادن با بچه‌ها وجود دارد که نباید از دست بدهید، به کشف مکان‌های جدید بروید چه پارک‌های آبی باشد، چه پارک‌های موضوعی یا زمین‌های بازی. در این سفر بچه‌ها سرگرم می‌شوند، چیزهای جدید یاد می‌گیرند، غذای خوب می‌خورند و در صف‌های طولانی خسته نمی‌شوند. بیایید فهرستی از جاذبه‌های مناسب برای کودکان در مارماریس برای گردش‌ و استراحت‌های خانوادگی عالی را بررسی کنیم.

 

مارماریس مارینا

مارماریس مارینا یک منطقه تفریحی مدرن و جذاب است که امکانات مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. نمای این منطقه ساحلی با وجود قایق‌های بادبانی پهلو گرفته بسیار زیبا و دیدنی است. مارینای مارماریس در فاصله کم‌تر از نیم ساعتی از میدان جوانان ۱۹ می قرار گرفته و به راحتی به تاکسی، مینی‌بوس و ماشین در دسترس قرار می‌گیرد. این مجموعه تفریحی یکی از بهترین نقاط شهر برای تماشای غروب آفتاب و گردشی با عزیزان است. دور تا دور این منطقه را کافه‌های متعدد و رستوران‌ها، فروشگاه‌های سوغاتی فروشی و مجتمع خرید، اپراتورهای تور و قایق سواری و استخر احاطه کرده که فرصت‌های بی‌شماری را در دسترس شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب در مارینا بچرخید و خرید کنید و به بهترین رستوران‌ها بروید.

 

هزینه‌ سفر به مارماریس چقدر است؟

ساحل ایچملر

ساحل ایچملر یکی از بهترین و اصلی‌ترین بخش‌های ساحلی مارماریس است که در فاصله ۸ کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته و به راحتی با دلموش یا تاکسی در دسترس قرار می‌گیرد اگر اهل پیاده‌روی هستید می‌توانید با پای پیاده از زیبایی این خط ساحلی تا مرکز شهر لذت ببرید که اگر بچه‌ها همراه شما هستند همان استفاده از وسایل نقلیه برای شما گزینه بهتری است. از آنجایی که ایچملر کاملا توریستی است با انواع کافه‌های ساحلی، امکانات رفاهی، پلاژها و هتل‌های لوکس و فرصت‌های تفریح پر شده و هر چیزی که در تور مارماریس لازم داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در اینجا می‌توانید حمام آفتاب بگیرید، در آب‌های شفاف آبی شنا کنید و به قایق سواری با عزیزان خود بروید. با وجود امکاناتی که اینجا دارد تمامی اعضا مخصوصا بچه‌ها احساس راحتی خواهند داشت.

ساحل مارماریس

ساحل مارماریس یکی از بخش‌های بسیار رایج و محبوب بین توریست‌هاست که نه تنها در دسترسی بسیار آسانی قرار دارد بلکه سراسر آن با امکانات رفاهی همه پسندی پر شده است. شما می‌توانید از ساحل ماسه‌ای استفاده کنید یا در آب‌های مناسب شنای آن تنی خنک کنید، به رستوران‌های اطراف بروید و چیزی بخورید. به علاوه در ساحل تخت‌های آفتابی برای برنزه شدن نیز وجود دارد. شما در این ساحل نه تنها می‌توانید با تورهای روزانه از نواحی زیبای اطراف دیدن کنید بلکه می‌توانید با اپراتورهای ورزش‌های آبی مثل غواصی تجربیات هیجان‌انگیز و بی‌نظیری را در تور مارماریس کسب نمایید.

 

خریدی متفاوت در بازار بزرگ مارماریس

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس یک مرکز سرگرمی جذاب و ایده‌آل برای خانواده و کودکان، فعالیت‌های زیادی از جمله سرسره‌های آبی، زمین کودکان، مینی گلف، استخر موج و ساحل خصوصی برای استراحت و شنا ارائه می‌دهد. به علاوه فعالیت‌های ماجراجویی برای بزرگسالان مانند جت اسکی نیز در دسترس است. پارک‌های آبی همیشه سرگرم کننده هستند، و همین امر در مورد پارک آبی آتلانتیس مارماریس نیز صدق می‌کند. می‌توانید ساعت‌ها را در اینجا بگذرانید. بلیط‌های پارک آبی آتلانتیس در محل موجود است، اما بهتر است بلیط‌ را از قبل خریداری کنید تا از ماندن در صف و به وجود آمدن اشکالات لحظه آخری جلوگیری کنید. با کمک بخش رزرو بلیط رسمی می‌توانید به سادگی قیمت بلیط را بررسی کنید و با توجه به بسته توری که دوست دارید، بلیط پارک آبی آتلانتیس را خریداری کنید.

تور ماهیگیری

سفر با قایق ماهیگیری در مارماریس روزی آرام همراه با ورزش‌های آبی عالی را برای عاشقان دریا فراهم می‌آورد. اگر می‌خواهید در تعطیلات مارماریس کاری متفاوت در دریا انجام دهید، سفر ماهیگیری در امتداد دریاهای آزاد برای زوج‌ها و خانواده‌ها ضروری است. در طول سفر ماهیگیری در امتداد خلیج‌های زیبای مارماریس، می‌توانید یک روز اختصاصی ماهیگیری، همراه با گشت و گذار، آفتاب گرفتن، شنا، غواصی، چرت زدن و خوردن و نوشیدن یا ترکیبی از همه آن‌ها را تجربه کنید و لذت ببرید. مطمئنا بچه‌ها عاشق چنین تعطیلاتی می‌شوند. اگر می‌خواهید تا حد امکان از لذت ماهیگیری بهره ببرید، به تورهای ماهیگیری مارماریس بروید.

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس (بخش اول)

پارک دلفین مارماریس

پارک دلفین مارماریس که به آن دلفیناریوم مارماریس نیز می‌گویند، یک مرکز دلفین درمانی و فعالیت برای کودکان معلول است که در انتهای ساحل مارماریس لانگ، قبل از ایچملر واقع شده است. این اولین دلفیناریوم آب آزاد در اروپا نیز محسوب می‌شود. دلفین درمانی روی بسیاری از کودکان اثرات شفابخشی داشته که پیش از این غیرممکن به نظر می‌رسید. آن هم به این دلیل که دلفین‌ها باعث شادی، نشاط، خنده و آرامش می‌شوند. در دلفیناریوم مارماریس شما می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید مثلا دلفین‌ها را تماشا کنید، یا از روی یک سکو به ملاقات آن‌ها بروید، با دلفین‌ها شنا کنید، به آن‌ها غذا بدهید و خیلی کارهای مشابه دیگر را انجام دهید و اوقات بی‌نظیری را در تور ترکیه سپری کنید. پارک دلفین مارماریس امکان شنا با دلفین‌ها را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند و همه روزه در ساعت‌های ۹:۳۰، ۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۷:۰۰ جلسه ۴۰ دقیقه‌ای شنا برگزار می‌کند.

موزه مارماریس

این موزه که بر روی یک تپه خوش منظره مشرف به مارینای زیبای مارماریس واقع شده، در قلعه مارماریس که در اوایل قرن شانزدهم ساخته شد، قرار دارد. همچنین این نقطه ملاقات افسانه‌ای برای ۲۰۰ هزار سربازی بود که برای تصرف رود تحت کنترل Hospitaller در اینجا مستقر شدند. این موزه مجموعه‌ای از آمفورا، سنگ قبرها، مجسمه‌ها، چراغ‌های نفتی و یافته‌های دیگر را به نمایش می‌گذارد که برای سفر با بچه‌ها می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد و بر اطلاعات آن‌ها بیافزاید. این موزه به راحتی با پای پیاده، یا باکسی و دلموش در دسترس قرار دارد.

 

جذاب‌ترین تفریح‌ها در مارماریس

کارتینگ مارماریس

برای افراد و خانواده‌هایی که به دنبال راهی برای تجربه بیشتر ماجراجویی و هیجان هستند جایی بهتر از کارتینگ نخواهد بود. کارتینگ یک گزینه عالی برای یک روز هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده در تعطیلات مارماریس خواهد بود. شما می توانید با مسابقه دادن با خانواده یا گروه دوستان خود در پیست کارتینگ با کیفیت که حدود ۱۵ دقیقه با ماشین از مارماریس فاصله دارد، اوقات شادی را سپری کنید. مسابقه کارتینگ در ۲۱ کورس انجام شده و خودروهای آن، هوندا ۲۰۰ سی سی با دنده‌های اتوماتیک هستند. این مدار بسیار ایمن است که کارتینگ را برای کودکان بالای ۷ سال مناسب می‌کند. در اینجا شما نیازی به ارائه گواهینامه رانندگی ندارید و پس از یک جلسه توجیهی ایمنی، می‌توانید روز سرگرم کننده کارتینگ خود را شروع کنید. بیشتر تورهای کارتینگ روزانه هر روز در سه جلسه در فصل تابستان برگزار می‌شود.

سافاری باگی

این سافاری با موتورهای ۴ چرخ یک جاذبه تفریحی، سرگرمی و ماجراجویی در خارج از جاده به خصوص برای بچه‌ها و خانواده‌ها در مارماریس شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید تا حد امکان از کوادهای قدرتمند و پویا استفاده کنید و در مسیرهای امن برانید، به سافاری چهار چرخ و باگی مارماریس شرکت کنید. سافاری کواد و باگی با موتورهای کواد قدرتمند در امتداد خطه زیبای طبیعت مارماریس تدارک دیده شده که هیجان و زیبایی را با هم در می‌آمیزد. همچنین برای راندن کواد به تجربه قبلی، گواهینامه و مهارت خاصی نیاز ندارید. در این سفر با تور مارماریس شما از میان مناظر زیبا عبور کرده و شیب ملایمی را بالا خواهید رفت.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی مارماریس

سفر دریایی با تور قایق دزدان دریایی

سفر با قایق دزدان دریایی مارماریس نوعی ماجراجویی متفاوت با تعداد زیادی سرگرمی خانوادگی است. انیماتورها بچه‌های شما را سرگرم خواهند کرد. به علاوه شکی نیست که عاشق غذاهای خوشمزه در کشتی خواهید شد، از جمله ماهی و مرغ کباب شده در کنار مخلفات سرد و میوه، که همگی با انواع نوشیدنی‌ها یا نوشابه سرو می‌شوند. پس از شنا به ساحل، می‌توانید در شکار گنج در ساحل شرکت کنید. قایق در کنار برخی از روستاهای عجیب و غریب نیز توقف می‌کند، بنابراین شما فرصت دیگری برای خرید سوغاتی دارید. در واقع همانطور که گفته شد این سفری همه جانبه با تجارب تفریحی و ورزشی و فرهنگی خواهد بود که بهتر است به هیچ وجه آن را از دست ندید.

اسب سواری

یک فعالیت ایده‌آل برای یک خانواده محسوب می‌شود مخصوصا در کنار بچه‌ها که عاشق ارتباط گیری با این موجود زیبای نجیب هستند. شما می‌توانید به اسب سواری در حومه روستایی زیبا بپیوندید یا استراحت کنید و در مزرعه از نوشیدن فنجانی قهوه لذت ببرید. بچه‌های بالای هشت سال می‌توانند با والدینشان سوار شوند در حالی که بچه‌های دارای گواهینامه و تجربه قبلی می‌توانند خودشان سوار شوند.

 

معرفی بهترین رستوران های مارماریس

ساحل لاک پشت و حمام گلی

از دهکده جذاب Köyceğiz دیدن کنید و با قایق رودخانه‌ای از دریاچه خیره کننده Köyceğiz عبور کرده و پس از آن یک حمام گل طبیعی جوان کننده در آبگرم Sultaniye بروید. بچه‌های شما از دیدن لاک پشت‌های لاگرهد که در ساحل Iztuzu پرسه می‌زنند و در دریا شنا می‌کنند شگفت زده خواهند شد.

۲۷ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران